He wat jammer nouquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef mmascha het volgende: Ik heb eigenlijk om 16.00 uur kerstdiner 20 km verderop maar ik ga niet. Jammer dat ik net voor 20 personen sushi heb gemaakt en dat nu helemaal alleen op moet eten
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef trui het volgende:
appelfan, mooi gelukt! en er zit bij het patroon ook een patroontje voor een mini-ster die je bovenop kunt doen he, had je dat gezien?
kirsten, heel veel succes met je tentamen!
whoop, je hoeft vooralsnog niet meer bang te zijn dat ik je op de (studie)vingers kom kijken: ik heb vanmiddag vernomen dat ik die ene baan in rijswijk krijg!!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef EsseEi het volgende:
Daste: fotos kleiner maken als in kleiner hier op het scherm (niet kwa formaat zeg maar/laadbaarheid) moet je achter img "= 300" ofzo (of 400) typen (zonder de ")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Herfstblad het volgende:
Het spookje is leuk!
En de granny's vind ik ook erg gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook al zo'n lange-afstand-relatie!
Wel balen in dit soort tijden, dat je dan niet bij elkaar kunt zijn...
![]()
ik ga zometeen lekker HarryPotteren, met de visjes erbij... niet teveel nadenken, maar gewoon meters maken... nog een bol donkerblauw en lichtblauw en ik kan weer 3 rijen aan de deken vast gaan maken...het wordt nog wel eens wat... volgend jaar winter kunnen we eronder liggen...
![]()
Haha, ja. En in deze tijden is het heel erg lastig inderdaad. Vorig jaar was ik bijna ingesneeuwd op school, kon net de laatste trein halen, dus heb daar een klein trauma aan overgehouden en vind treinen met dit weer niet prettig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:
[..]ook al zo'n lange-afstand-relatie!
Wel balen in dit soort tijden, dat je dan niet bij elkaar kunt zijn...
![]()
ik ga zometeen lekker HarryPotteren, met de visjes erbij... niet teveel nadenken, maar gewoon meters maken... nog een bol donkerblauw en lichtblauw en ik kan weer 3 rijen aan de deken vast gaan maken...het wordt nog wel eens wat... volgend jaar winter kunnen we eronder liggen...
SC is slowchat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Herfstblad het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wat is SC?Ik forum al een aantal jaren, maar die term ken ik dus niet.
En ik vind hele kleine foto's ook niet prettig. Ik forum ook weleens mobiel, maar via de pc bekijk ik dan alle geposte plaatjes.
Even een ontopic:
[ afbeelding ]
Heb vandaag foto's gemaakt van alle beestjes die ik heb gehaakt deze week. Waren er totaal 5. Het TGIOpaard, 3 Sally's (waaronder bovenstaande die ik ook meteen de mooiste vind) en Moosje
Ah, oke!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Mirjam het volgende:
SC is slowchat, het loopt niet de spuigaten uit, maar an sich kan het wel iéts minder hoor
maar ga vooral ook lekker door, gezellig topic
ik zit al tijden te twijfelen om het ook eens te proberen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef Daste het volgende:
Mijsje: http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-grannysquare Na 3 keer ken je het patroon uit je hoofd, gaat lekker snel!
ik vroeg al op Ravelry of je er ook een aan het maken was...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:46 schreef trui het volgende:
mijsje, ik ben zo'n 'hanky-box' aan 't maken, en vroeg me af of je daar dubbele kaarten in gedaan hebt of enkele? en ik begrijp ook niet zo goed waarom de zeshoek groter moet, de zijden moeten toch even lang zijn als de korte zijden van de andere stukken? de lidl gaatjestang vind ik erg slecht trouwens, ik heb echt kramp in m'n handen van al dat geknijp, en dat al na 1 kaartje...
ik zie het probleem van SC ook niet, omdat er eigenlijk altijd wel wordt gelinkt met haakdingen... maar goed, ik zal eraan proberen te denken...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Mirjam het volgende:
SC is slowchat, het loopt niet de spuigaten uit, maar an sich kan het wel iéts minder hoor
maar ga vooral ook lekker door, gezellig topic
ik zit al tijden te twijfelen om het ook eens te proberen![]()
Je kutn zelfs met in strips geknipte plastic tassen hakenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Mirjam het volgende:
en waar haak je zoal mee dan?
gewoon wol ofzo?
of speciaal garen?
of maakt dat geen bal uit?
Voor het leren haken maakt het niets uit, al denk ik zelf dat katoen makkelijker is maar daar heb ik ook eigenlijk altijd mee gehaakt. Mijn eerste haakwerk dat ik me herinner was een hesje van filethaken, dat maakte ik met een heel dunne naald en mooi wit glanskatoen. Project was gelukt, er kwam iets moois uit, en mislukt, want het was een truitje voor de zomer maar ik kreeg het wel aan maar nooit meer uit. Katoen rekt nl. niet mee. Als ik het van wol gemaakt had zou ik het misschien nog bewaard hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Mirjam het volgende:
gewoon wol ofzo?
of speciaal garen?
Wel een nadeel dat het zelfs nog zwaarder is dan zpagettiquote:Op zaterdag 18 december 2010 05:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kutn zelfs met in strips geknipte plastic tassen haken. Ik ga dat ook nog eens proberen...ben ik meteen een beetje door de plastic tassen heen.
Ik haak meestal met een menggaren, bijvoorbeeld wol met iets anders erdoor. of gewoon 100% acryl. Veelal gekocht bij de zeeman of wibra. Want het is goedkoop en ik vind het ook nog eens lekker haken, perfect als je (zoals ik) maar weinig geld te besteden hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Mirjam het volgende:
gewoon wol ofzo?
of speciaal garen?
hobbywinkels, maar wibra heeft ze ook ( iets afwijkende maten maar dat maakt om te oefenen niet zo heel veel uit), wol/brei winkels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |