abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89990221
Oef eindelijk weer internet... Heb wel inmiddels een octopus, lieveheersbeest (ja beest ja), uil en deel van die deken gemaakt... En morgen tentamen oeieieoei. Foto's volgen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 10:25:37 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89990690
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef trui het volgende:
wow eska, flinke productie! ik ben ook benieuwd naar 't eindresultaat!

ik ben een paar sloffen aan 't maken, ze moeten morgen nog mee als kadootje voor een (verlaat) sinterklaas-dobbelspel met m'n sportclubje, dus ik moet even tempo maken. :o dit keer geen gevilt, maar 't worden deze (nou ja in andere kleuren dan). was er nou al eens iemand die deze gemaakt had? ik kom niet helemaal goed uit met de zool namelijk, herkent iemand dat?
yeps, die heb ik gemaakt. hier kwam de zool goed uit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_89991001

Pinguins nu met ogen!

Succes met je tentamen kirsten!

Is er ook nog ergens waar het sneeuwt ipv die pokkeregen?
  donderdag 16 december 2010 @ 10:39:52 #104
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89991108
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef DjinN het volgende:
ik ben nu aan het leren haken :@ Het wil nog niet lukken maar ik doe m'n best :Y
Volhouders winnen en als je vastloopt moet je gewoon even een noodsignaal sturen ;)

Ik haak nog steeds niet maar mijn gebreide deken begint ergens op te lijken. Verder vandaag mijn 3e krachttraining sessie - getraind als een beest. Hoewel ik nog maar net begonnen ben zijn een groot deel van de oefeningen al veel te makkelijk. Gewichtjes bijkopen dus :+ en om het interessant te houden heb ik deze http://www.youtube.com /watch?v=1nRRlk6264I vandaag toegevoegd. (Spatie toegevoegd omdat het offtopic is en phone mensen misschien wel last hebben met zo'n video link in een topic)
pi_89991370
Omdat ik mijn vlaggetjes, kerstversiering en een aantal sterren af heb mocht ik van mezelf gisteren een puff muts haken. :D
Ik doe dat met Phildar partner 6. Ik dacht dat ik goed uitgerekend had hoeveel wol ik nodig had, maar ik heb me blijkbaar vergist. |:( Straks maar even bellen of ze nog een bolletje uit hetzelfde verfbad hebben...
pi_89992062
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Pinguins nu met ogen!

Succes met je tentamen kirsten!

Is er ook nog ergens waar het sneeuwt ipv die pokkeregen?
:D sneeuwstorm hier, zie de flat aan de overkant van de straat geeneens :')

uiltje:

octopus:

[ Bericht 20% gewijzigd door kirsten. op 16-12-2010 11:24:12 ]
pi_89993900
Gek zeg, ik had het bericht wel verstuurd...Nou, heb blijkt maar weer: ik ben nieuw op FOK!.

En mijn zus is inderdaad dapper, maar het zal haar wel staan denk ik. Mijn zus weet een vuilniszak nog modieus te dragen, geen idee hoe ze het doet, maar ze doet het :Y . Ik gebruik Catania, dat stond in het patroon, maar is zeker nog de bedoeling dat er een stofje achter komt, voor de doorkijk en stevigheid. Ik haak het trouwens met een 2,5, dus het wordt wel lekker dicht.

TD, ik vind ook dat roze en groen leuk bij elkaar. Goed dat je er een paar rustige kleuren bij hebt, het staat mooi zo!

[ Bericht 38% gewijzigd door Daste op 16-12-2010 12:47:00 ]
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_89997150
Granny's aan elkaar. Met nog wat granny stripes er omheen.

Oh, en de daadwerkelijke kleuren....hm, laten we zeggen dat de camera & ik elkaar niet zo best begrijpen. :P
Het grijs heeft in werkelijkheid dus niets groens en/of blauws. Is gewoon grijs. Zeeman-grijs. ;)
Nog een paar pogingen gedaan, zelfs buiten. Maar ècht een goede weergave is het nog altijd niet.

pi_89997231
Pinguins-met-oogjes, uiltje en octopusje zijn moppig. :D

Oh, en ik ben ook heel benieuwd naar de bikini!
  donderdag 16 december 2010 @ 14:22:45 #110
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89998687
Was droog maar nu regent het. Eska, mooie deken! (Heb even mijn camera oogjes aangezet... heb zelf ook problemen met juiste kleurweergave) Mooie kleuren (toch wel) en die grote in het midden en de kleinere er omheen :-)
  donderdag 16 december 2010 @ 14:42:30 #111
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_89999500
Ooooh, die octopus! Dat wil ik dus maken O+ hoewel ik nu een bloempje aan het proberen ben. Heb straks ander garen gehaald, gaat stukken beter als die ik gister van de zeeman had (iets meer noob-proof)
Knoei
  donderdag 16 december 2010 @ 14:44:04 #112
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89999572
Erg mooi Eska die deken. O+ Leuk zo met verschillende maten granny's. :Y
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_89999662
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Loqi het volgende:
Ooooh, die octopus! Dat wil ik dus maken O+ hoewel ik nu een bloempje aan het proberen ben. Heb straks ander garen gehaald, gaat stukken beter als die ik gister van de zeeman had (iets meer noob-proof)
Ik heb de octopus met (ik denk) garen van de Wibra gemaakt, maar er zat geen wikkeltje meer omheen dus weet het niet zeker. Zo voelde het in ieder geval wel aan! Hij is supersimpel, alleen het in elkaar zetten is af en toe een beetje gepriegel omdat hij zo rond is. de link is: http://yarnchronicles.blo(...)opus-of-reality.html

Hij is bij mij wel iets groter uitgevallen dan op die link zoals je ziet :P
  donderdag 16 december 2010 @ 14:53:49 #114
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_90000112
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Kirsten, dat is gewoon jouw artistieke vrijheid claimen - tis een toffe octopus :-)
  donderdag 16 december 2010 @ 14:54:34 #115
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90000139
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ik heb de octopus met (ik denk) garen van de Wibra gemaakt, maar er zat geen wikkeltje meer omheen dus weet het niet zeker. Zo voelde het in ieder geval wel aan! Hij is supersimpel, alleen het in elkaar zetten is af en toe een beetje gepriegel omdat hij zo rond is. de link is: http://yarnchronicles.blo(...)opus-of-reality.html

O+ die moet ik gewoon proberen als t bloempje af is :D
Knoei
pi_90000883
Ah, die pinguins zijn lief! En ik vind de gsdeken heel erg tof.

Die octopus wil ik ook nog eens maken!

Het regent hier trouwens al de hele dag. :N Geen sneeuw gezien hoor (omgeving Utrecht)
  donderdag 16 december 2010 @ 15:16:54 #117
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90001127
Lieve pinguins, lief uiltje en lief octopusje :)
moest uiltje wel beetje groter bekijken om het goed te zien :@
Eska je deken is mooi, zie nu wel duidelijk de kleuren :) die blauw leek bij mij dus groenig...enen die grijs ook maar dan anders haha
zo is het NOG mooier! :D

stofjes geknipt, nu in elkaar zetten :)
en helaas, ook hier aan de kust (kijkduin, den haag) alleen maar HEEL VEEL regen :(
pi_90001873
Oh verhip ja, dat blauw is/was idd ook flink vertekend. :D Ik snap dat je daar ook wat groenigs in zag. Wat een kleurenverwarring zo. :+

En dank allen! Ik ben op zich ook wel redelijk tevreden. Hij is naar mijn smaak alleen net wat te strak. Niet qua haken, maar het patroon. Ik zou het geloof ik leuker vinden als 'ie wat rommeliger is of zo.

Hier zo'n beetje de hele dag van die ritselregen. Geeft wel een gezellig geluid hoor. Maar je hebt er verder geen fluit an.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:32:56 #119
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90001928
whee *O*
Knoei
pi_90002526
Een heus blommetje! w/
pi_90003982
Ik heb geen kramp meer in mijn haakpink! Een nieuwe greep gevonden waardoor ik 'm inderdaad niet meer gebruik, haha!

Er zijn weer mooie dingen gemaakt zeg! Mijn regenboogdeken schiet niet heel erg op. Ik heb ongeveer 22 strepen denk ik...

Net begonnen met een poging-tot-koosje, maar ik snap het niet helemaal...
Voor degenen die ook weleens Koosjes hebben gemaakt:
je begint met 4 lossen, dan 6 vasten in de ring (is dat dan ín de lusjes?), daarna heb ik ook nog wat moeite met tellen... zag niet zo goed wat de tweede of derde vaste was...
Mijn 'kontje', begon meer op het staartje van de foto te lijken (maw: het werd niet snel genoeg breder...)
Wie kan het simpel uitleggen, zodat ik het misschien snap?
pi_90004398
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Marlou1983 het volgende:
Ik heb geen kramp meer in mijn haakpink! Een nieuwe greep gevonden waardoor ik 'm inderdaad niet meer gebruik, haha!

Er zijn weer mooie dingen gemaakt zeg! Mijn regenboogdeken schiet niet heel erg op. Ik heb ongeveer 22 strepen denk ik...

Net begonnen met een poging-tot-koosje, maar ik snap het niet helemaal...
Voor degenen die ook weleens Koosjes hebben gemaakt:
je begint met 4 lossen, dan 6 vasten in de ring (is dat dan ín de lusjes?), daarna heb ik ook nog wat moeite met tellen... zag niet zo goed wat de tweede of derde vaste was...
Mijn 'kontje', begon meer op het staartje van de foto te lijken (maw: het werd niet snel genoeg breder...)
Wie kan het simpel uitleggen, zodat ik het misschien snap?
Als er staat 'in de ring' (ik ken het patroon niet precies) Dan bedoelen ze zoals bij een Granny square. Dus dan doe je het niet in de steken, maar onder de steken als het ware, in het gaatje van de ring zelf (precies het midden). Wat ze dus eigelijk doen is een ringetje maken. Het maakt dan ook niet heel veel uit hoeveel steken je gebruikt voor dat ringetje, want je gaat er toch overheen werken ( dus die beginsteken van 4 lossen zie je dan ook niet meer). Het is meer dat je niet een ring met 20 steken gaat maken als je maar 6 dingen in de ring zelf doet zegmaar.

-- zo te zien zoals Loqi het heeft gedaan bij haar bloemetje!--
pi_90004708
Kirsten, ik vind het heel leuk om te zien wat je allemaal maakt en aan advies geeft. En dan te bedenken dat je een paar weken geleden zelf dit soort vragen stelde. *O*

Echt leuk om te zien dat mensen eerst het idee hebben dat ze prutsen en dat er heel snel hele leuke dingen gemaakt worden!
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  donderdag 16 december 2010 @ 16:38:40 #124
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90005178
Ik heb het idee dat dingetjes bij mij veel kleiner worden dan dat ze in de voorbeelden die ik gebruik zijn. Ik ben nu die octopus aan het maken (t hoofdje) maar ik heb t idee dat ook deze veel kleiner gaat worden dan die op de site.
Is daar wat aan te doen? Dikker garen en naald?
Knoei
  donderdag 16 december 2010 @ 17:09:30 #125
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90006642
En is hdc hetzelfde als hdcs

Edit: doh, enkelvoud en meervoud natuurlijk :D
Knoei
pi_90007096
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef Loqi het volgende:
Ik heb het idee dat dingetjes bij mij veel kleiner worden dan dat ze in de voorbeelden die ik gebruik zijn. Ik ben nu die octopus aan het maken (t hoofdje) maar ik heb t idee dat ook deze veel kleiner gaat worden dan die op de site.
Is daar wat aan te doen? Dikker garen en naald?
't enige wat helpt als je het patroon niet wil aanpassen is inderdaad dikker garen en dikkere naald. Als je het patroon niet al te moeilijk wil aanpassen kan je ook alles keer 2 doen. dus ipv 6 beginsteken 12, ipv 12 na 2e ronde 24 etc. Maar dan wordt hij dus gelijk 2x zo groot. En wat ook zou kunnen is er af en toe een rijtje extra tussen doen.

of een grotere steek gebruiken. In het patroon gebruiken ze afwisselend sc en hdc. Een hdc is hoger dan een sc, dus als je die de hele tijd gebruikt wordt het ook wat groter.
pi_90007293
Mooie deken Eska!

Ik heb na een lange haakdip de draad weer opgepakt. Een kerstboom als resultaat! Wel kaal, ik ga nog kraaltjes halen een over de top piekeren. Met dank aan trui :)
  donderdag 16 december 2010 @ 17:27:13 #128
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90007366
woow een mooie bloem :D
en ik sluit me bij Kirstens uitleg aan :) bij mij worden dingen ook vaak kleiner...of lijken kleiner...maar sommige mensen zijn ook goed met een fotocamera ;)

en mooie kerstboom appelfan! :) tja ik zou over een piek gaan piekeren ;) of een ster in de top :)
  donderdag 16 december 2010 @ 17:34:47 #129
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90007639
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef kirsten. het volgende:

[..]

't enige wat helpt als je het patroon niet wil aanpassen is inderdaad dikker garen en dikkere naald. Als je het patroon niet al te moeilijk wil aanpassen kan je ook alles keer 2 doen. dus ipv 6 beginsteken 12, ipv 12 na 2e ronde 24 etc. Maar dan wordt hij dus gelijk 2x zo groot. En wat ook zou kunnen is er af en toe een rijtje extra tussen doen.

of een grotere steek gebruiken. In het patroon gebruiken ze afwisselend sc en hdc. Een hdc is hoger dan een sc, dus als je die de hele tijd gebruikt wordt het ook wat groter.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:27 schreef EsseEi het volgende:
woow een mooie bloem :D
en ik sluit me bij Kirstens uitleg aan :) bij mij worden dingen ook vaak kleiner...of lijken kleiner...maar sommige mensen zijn ook goed met een fotocamera ;)

en mooie kerstboom appelfan! :) tja ik zou over een piek gaan piekeren ;) of een ster in de top :)
dank jullie wel :) Ik zie wel wat t met dit beestje wordt :D nu ik een rij verder ben lijkt ie al een stuk groter.. .mocht ie straks toch te klein zijn maak ik er wel gewoon een balletje met een snoetje van en begin ik opnieuw maar dan met jullie tips
Knoei
  donderdag 16 december 2010 @ 17:40:29 #130
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90007882
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef appelfan het volgende:
Mooie deken Eska!

Ik heb na een lange haakdip de draad weer opgepakt. Een kerstboom als resultaat! Wel kaal, ik ga nog kraaltjes halen een over de top piekeren. Met dank aan trui :)
[ afbeelding ]
:D Die is leuk! Vast heel tof met kraaltjes ja :D
Knoei
pi_90009338
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef appelfan het volgende:
Mooie deken Eska!

[ afbeelding ]
Wat een leuk boompje! Heb je er een patroon van? :)
pi_90010481
@ daste; Haha bedankt, ja als je het eenmaal door hebt gaat het vanzelf he ;)

@ appelfan; nou welkom terug :P Lief kerstboompje, ze zien er altijd zo schattig uit zo up close.

Ik moet maar eens bedenken welke haakwerkjes ik allemaal mee terug neem voor de 2 weken thuis. De deken sowieso. Wel raar ik dacht dat je geen haaknaalden in het vliegtuig mocht? Dan lijken naalden me helemaal sterk, maar op de vorige vlucht zat iemand in het andere gangpad toch mooi te borduren. Ik durf het er alleen niet op te gokken en mijn haaknaalden mee te nemen want als ik ze in moet leveren zou dat toch zonde zijn :)
  donderdag 16 december 2010 @ 19:06:27 #133
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_90010920
Kirsten in plaats van elke keer die stress, koop voor Nederland een extra setje met de meest gangbare maten.
  donderdag 16 december 2010 @ 19:12:00 #134
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90011149
Haha, ik neem mijn eerdere opmerking terug, die octopus wordt best groot :')
Morgen verder, ga nu naar mijn moeder, die besloot toen ik haar haaknaalden kwam jatten dat ze weer zou gaan breien :D Dus die zit nu een sjaal uit te werken geloof ik
Knoei
pi_90019159
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef caroline88 het volgende:
Kirsten in plaats van elke keer die stress, koop voor Nederland een extra setje met de meest gangbare maten.
Ik geloof dat thuis nog een verzameling van mam/oma enzo ligt... Alleen ik weet niet of dat precies dezelfde maten zijn :P ik ga dus idd even zien of ik gewoon een losse erbij koop, er is toch maar 1 ding wat ik mee terug naar huis neem (die deken) dusja het maakt niet zo veel uit of ik dan 1 losse moet kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90019468
Succes kirsten! je kan het wel!
ik heb nu al stress voor dinsdag, en stiekem ook voor eind januari want als je die niet haalt moet de opdracht ook over(slaat nergens op)

En die deken is echt mooi!
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:16:23 #137
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90026942
appelfan, mooi gelukt! en er zit bij het patroon ook een patroontje voor een mini-ster die je bovenop kunt doen he, had je dat gezien?

kirsten, heel veel succes met je tentamen!

whoop, je hoeft vooralsnog niet meer bang te zijn dat ik je op de (studie)vingers kom kijken: ik heb vanmiddag vernomen dat ik die ene baan in rijswijk krijg!! *O* :+
in de haak.
pi_90030518
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef trui het volgende:
appelfan, mooi gelukt! en er zit bij het patroon ook een patroontje voor een mini-ster die je bovenop kunt doen he, had je dat gezien?

kirsten, heel veel succes met je tentamen!

whoop, je hoeft vooralsnog niet meer bang te zijn dat ik je op de (studie)vingers kom kijken: ik heb vanmiddag vernomen dat ik die ene baan in rijswijk krijg!! *O* :+
Gefeliciteerd Trui :D Zoiets is altijd een hele opluchting.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:24:33 #139
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_90031049
Hoera! Trui, gefeliciteerd met je nieuwe baan! ^O^
pi_90031273
Super Trui, gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:27:48 #141
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90031956
Trui gefeliciteerd!! :D
haha Loqi dingen vallen vaak anders uit dan je in eerste instantie verwacht he? ;) vaak gewoon rustig door gaan, komt het allemaal goed:)

heb gister een up sleutelhanger zitten haken, in een sloom tempo voor mijn doen :P nu nog stippen erop (jeej heeft m'n moeder gehaakt alvast ^^)...en vanavond nog een Upje...
maar vandaag overdag weer verder aan m'n jurk!

(en: SNEEUW!!!!!!!!!!! :D :D :D)
pi_90032452
Gefeliciteerd trui!!!

Ik heb sneeuwvrij genomen. Was gister al niet helemaal lekker en heb het tot vrijdag nog onwijs druk dus had geen zin om door die zooi te gaan. had nog een mailtje van mn moeder om 9 uur of ik nog ging :P dan had ik allang de deur uit moeten wezen, maar op 9292ov staat voor alkmaar een half uur tot uur vertraging voor de bus alleen al, dus ben blij dat ik niet geweest ben.

Ik ben even niet zo hakerig, gister niets gedaan. Vandaag paarse flappie afmaken denk ik.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:39:15 #143
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_90033994
Bedankt voor de reacties :D

Gefeliciteerd Trui! Maar nu heb je minder haaktijd ;)
En dat sterretje had ik over het hoofd gezien..... (hoezo dom?)
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:11:44 #144
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90037608
Kopje, bodem en 3 pootjes van de octopus klaar *O*
Knoei
pi_90038058
Gefeliciteerd Trui!
Hier vlot de werkzoektocht helaas totaal niet. :(

Ik wil vanavond naar mijn vriend (3 uur reizen met normaal weer), maar met dit weer wordt het niets, vrees ik. :(

Daarstraks een mand bij de kringloop gekocht voor mijn wol en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik veel en veel te wol (en katoen) heb :@ (Al wist ik dat eigenlijk al ;)) . Eerst moet alles op, dan mag ik pas weer nieuwe kopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Herfstblad op 17-12-2010 12:35:59 ]
pi_90040212
Gefeliciteerd trui! *O*
pi_90040337
Nog even een vraagje he. Hoe hechten jullie je granny's af? Bij de kussenhoes deed ik namelijk een knoopje leggen + afknippen, maar nu bij m'n deken (ja ik ben aan een 2e deken tussendoor begonnen :P) zie je natuurlijk beide kanten en kan ik geen knoopjes leggen ofwel? Weven jullie het er alleen maar doorheen? Is dat stevig genoeg? Ik doe het bij die andere deken (granny stripe) wel, maar dan bijna 30 cm draad erdoorheen weven... Dat kan wel bij lange strepen maar niet bij al die granny's natuurlijk.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:19:30 #148
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90040419
Kirsten ik doe het er doorheen inderdaad....als je het door de buitenste rand doet zie je het ook niet zo...maar is stevig genoeg (heb het ook bij een shawl gedaan en die leeft na een jaar nog steeds :))

en anders, om 'm lekker warm te maken, een stofje op naaien (fleece stof ofzo, lekker zacht en warm!)
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:26:34 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90040764
kirsten, ik weef het een paar keer heen en weer, en knip dan af.

bedankt voor de felicitaties! :* minder haaktijd inderdaad, maar wel weer geld om wol te kopen. *O* niet dat ik niet vooruit kan voorlopig, maar toch. de financiële reserves begonnen aardig op te raken dus dit komt wel heel goed uit.

herfstblad, wat voor soort werk zoek jij?

appelfan, kijk aan! heb ik 't niet voor niks gezegd. :+
in de haak.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:29:12 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90040925
Hoera, gefeliciteerd Trui! *O*

Jij was ook al best lang aan het solliciteren toch? Fijn dat je nu ook nog een goeie baan te pakken hebt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')