yeps, die heb ik gemaakt. hier kwam de zool goed uitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef trui het volgende:
wow eska, flinke productie! ik ben ook benieuwd naar 't eindresultaat!
ik ben een paar sloffen aan 't maken, ze moeten morgen nog mee als kadootje voor een (verlaat) sinterklaas-dobbelspel met m'n sportclubje, dus ik moet even tempo maken.dit keer geen gevilt, maar 't worden deze (nou ja in andere kleuren dan). was er nou al eens iemand die deze gemaakt had? ik kom niet helemaal goed uit met de zool namelijk, herkent iemand dat?
Volhouders winnen en als je vastloopt moet je gewoon even een noodsignaal sturenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef DjinN het volgende:
ik ben nu aan het leren hakenHet wil nog niet lukken maar ik doe m'n best
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Pinguins nu met ogen!
Succes met je tentamen kirsten!
Is er ook nog ergens waar het sneeuwt ipv die pokkeregen?
Ik heb de octopus met (ik denk) garen van de Wibra gemaakt, maar er zat geen wikkeltje meer omheen dus weet het niet zeker. Zo voelde het in ieder geval wel aan! Hij is supersimpel, alleen het in elkaar zetten is af en toe een beetje gepriegel omdat hij zo rond is. de link is: http://yarnchronicles.blo(...)opus-of-reality.htmlquote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Loqi het volgende:
Ooooh, die octopus! Dat wil ik dus makenhoewel ik nu een bloempje aan het proberen ben. Heb straks ander garen gehaald, gaat stukken beter als die ik gister van de zeeman had (iets meer noob-proof)
Kirsten, dat is gewoon jouw artistieke vrijheid claimen - tis een toffe octopus :-)quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Hij is bij mij wel iets groter uitgevallen dan op die link zoals je ziet
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik heb de octopus met (ik denk) garen van de Wibra gemaakt, maar er zat geen wikkeltje meer omheen dus weet het niet zeker. Zo voelde het in ieder geval wel aan! Hij is supersimpel, alleen het in elkaar zetten is af en toe een beetje gepriegel omdat hij zo rond is. de link is: http://yarnchronicles.blo(...)opus-of-reality.html
Hij is bij mij wel iets groter uitgevallen dan op die link zoals je ziet
Als er staat 'in de ring' (ik ken het patroon niet precies) Dan bedoelen ze zoals bij een Granny square. Dus dan doe je het niet in de steken, maar onder de steken als het ware, in het gaatje van de ring zelf (precies het midden). Wat ze dus eigelijk doen is een ringetje maken. Het maakt dan ook niet heel veel uit hoeveel steken je gebruikt voor dat ringetje, want je gaat er toch overheen werken ( dus die beginsteken van 4 lossen zie je dan ook niet meer). Het is meer dat je niet een ring met 20 steken gaat maken als je maar 6 dingen in de ring zelf doet zegmaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:12 schreef Marlou1983 het volgende:
Ik heb geen kramp meer in mijn haakpink! Een nieuwe greep gevonden waardoor ik 'm inderdaad niet meer gebruik, haha!
Er zijn weer mooie dingen gemaakt zeg! Mijn regenboogdeken schiet niet heel erg op. Ik heb ongeveer 22 strepen denk ik...
Net begonnen met een poging-tot-koosje, maar ik snap het niet helemaal...
Voor degenen die ook weleens Koosjes hebben gemaakt:
je begint met 4 lossen, dan 6 vasten in de ring (is dat dan ín de lusjes?), daarna heb ik ook nog wat moeite met tellen... zag niet zo goed wat de tweede of derde vaste was...
Mijn 'kontje', begon meer op het staartje van de foto te lijken (maw: het werd niet snel genoeg breder...)
Wie kan het simpel uitleggen, zodat ik het misschien snap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |