He wat jammer nouquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef mmascha het volgende: Ik heb eigenlijk om 16.00 uur kerstdiner 20 km verderop maar ik ga niet. Jammer dat ik net voor 20 personen sushi heb gemaakt en dat nu helemaal alleen op moet eten
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef trui het volgende:
appelfan, mooi gelukt! en er zit bij het patroon ook een patroontje voor een mini-ster die je bovenop kunt doen he, had je dat gezien?
kirsten, heel veel succes met je tentamen!
whoop, je hoeft vooralsnog niet meer bang te zijn dat ik je op de (studie)vingers kom kijken: ik heb vanmiddag vernomen dat ik die ene baan in rijswijk krijg!!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef EsseEi het volgende:
Daste: fotos kleiner maken als in kleiner hier op het scherm (niet kwa formaat zeg maar/laadbaarheid) moet je achter img "= 300" ofzo (of 400) typen (zonder de ")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Herfstblad het volgende:
Het spookje is leuk!
En de granny's vind ik ook erg gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook al zo'n lange-afstand-relatie!
Wel balen in dit soort tijden, dat je dan niet bij elkaar kunt zijn...
![]()
ik ga zometeen lekker HarryPotteren, met de visjes erbij... niet teveel nadenken, maar gewoon meters maken... nog een bol donkerblauw en lichtblauw en ik kan weer 3 rijen aan de deken vast gaan maken...het wordt nog wel eens wat... volgend jaar winter kunnen we eronder liggen...
![]()
Haha, ja. En in deze tijden is het heel erg lastig inderdaad. Vorig jaar was ik bijna ingesneeuwd op school, kon net de laatste trein halen, dus heb daar een klein trauma aan overgehouden en vind treinen met dit weer niet prettig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:
[..]ook al zo'n lange-afstand-relatie!
Wel balen in dit soort tijden, dat je dan niet bij elkaar kunt zijn...
![]()
ik ga zometeen lekker HarryPotteren, met de visjes erbij... niet teveel nadenken, maar gewoon meters maken... nog een bol donkerblauw en lichtblauw en ik kan weer 3 rijen aan de deken vast gaan maken...het wordt nog wel eens wat... volgend jaar winter kunnen we eronder liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |