abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:41:39 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90041585
sinds september, ladyBlack. dus lang zat!!
in de haak.
pi_90041705
ik ben zo blij dat ik niet naar de uni geweest ben, wat een pak sneeuw zeg, en t gaat ook maar door.
En das niet fijn want dat is morgenochtend zeker niet weg en zondag ook niet en dan moeten we met de poppetjes naar de kerstmarkt enzo, hoe is alleen nog even de vraag.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:04:16 #153
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_90044904
Wat leuke boom Appelfan! Kom je um ook laten zien als ie opgetuigd is?

Trui gefeliciteerd!

Ik ga zo het roze dekentje voor mijn nichtje af(m/h)aken. Net alvast nieuwe wol gehaald voor een volgend dekentje. Moest wel de auto uitgraven na het boodschappen doen. Tjongejonge wat een sneeuw. Ik heb eigenlijk om 16.00 uur kerstdiner 20 km verderop maar ik ga niet. Jammer dat ik net voor 20 personen sushi heb gemaakt en dat nu helemaal alleen op moet eten :9
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:19:01 #154
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90045454
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:04 schreef mmascha het volgende: Ik heb eigenlijk om 16.00 uur kerstdiner 20 km verderop maar ik ga niet. Jammer dat ik net voor 20 personen sushi heb gemaakt en dat nu helemaal alleen op moet eten :9
He wat jammer nou :Y)
Knoei
pi_90046115
Van harte Trui, met je nieuwe baan! *O*

En wat een leuke mooie dingen kwamen er weer voorbij! Zelfs de nieuwelingen al flink aan de haak! Geweldig...

Ik ga maar weer eens verder met mijn kerstboomslinger... die moet echt effe af.
pi_90046986
Vanaf september solliciteren valt nog best mee, ik solliciteer al sinds eind mei. :N Hopelijk vind ik die baan ook gauw!

Mijn nijlpaard (of eigenlijk: TGIO-paard*) naar het patroon van Zoey van Christel:

*In november doe ik mee aan National Novel Writing Month (NaNoWriMo), 50.000 woorden schrijven in 1 maand (november) en zij hebben altijd 2 feestjes: De aftrap en de TGIOparty (Thank God It's Over). Aan dit nijlpaard ben ik op de TGIO begonnen.
Daarom TGIOpaard en daarom ook de vikinghelm, dat is namelijk het logo van de organisatie :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:23:41 #157
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90047844
:o Die is lief Herfstblad! O+
Knoei
pi_90048182
Tof TGIOpaard Herfstblad!

Gefelicitrui! *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:41:56 #159
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_90048486
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef Loqi het volgende:

[..]

He wat jammer nou :Y)
:Y :D

Wat een schatje Herfstblad!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_90048724
Heel tof Herfstblad!

Net 3 kerststerretjes gehaakt, die samen met 3 kerstbomen en 3 hartjes een slinger voor in de boom moeten vormen... Hartjes moeten nog, vanavond of morgen of zo...

pi_90049294
Dank!

Dat gaat een leuke slinger worden, Lijnloos! :)
pi_90055806
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef trui het volgende:
appelfan, mooi gelukt! en er zit bij het patroon ook een patroontje voor een mini-ster die je bovenop kunt doen he, had je dat gezien?

kirsten, heel veel succes met je tentamen!

whoop, je hoeft vooralsnog niet meer bang te zijn dat ik je op de (studie)vingers kom kijken: ik heb vanmiddag vernomen dat ik die ene baan in rijswijk krijg!! *O* :+
*O* *O* Trui, wat goed! *O* *O* gefeliciteerd met je nieuwe baan! heb je er al zin in? Vanaf wanneer begin je? :)

Wow, een mooi Nijnpaard! O+
en mooie ster- en boomvlaggetjes voor een slinger O+
Appelfan, ik vind je boompje ook geweldig! O+
en Loqi, *O* helemaal leuk! zeker voor je eerste bloem!!! *O* goed hoor!
pi_90056546
Trui: Gefeliciteerd! Fijn dat je weer aan het werk kan!

Herfstblad: wat een leuk nijlpaard! Kijkt lekker ondeugend de camera in. O-)

Eens kijken of ik foto's van oude projecten kan plakken:

Spookje, mijn eerste en enige afgemaakte Amigurumi.

De kerstkaart van dit jaar. Het patroon is (natuurlijk) van Lucy

Granny's die ik voor een dekentje heb gemaakt. Dekentje is af en weggegeven, daar heb ik alleen geen foto van gemaakt....

Beter zo, Ynske? ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door Daste op 17-12-2010 20:09:06 ]
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_90056571
Wow, hoe krijg ik de foto's kleiner?!
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_90056653
Heb je al geprobeerd via www.tinypic.com ? daar doe ik het meestal als ik rechtstreeks vanaf de pc m'n foto's ga uploaden. heel makkelijk...

ik vind je granny's helemaal te schattig! O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:58:12 #166
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90056778
oeew gaaf TGIOpaard :D en je ketting wordt vast heel mooi Lijnloos! :D

Daste: fotos kleiner maken als in kleiner hier op het scherm (niet kwa formaat zeg maar/laadbaarheid) moet je achter img "= 300" ofzo (of 400 ;)) typen (zonder de ")
edit: sorry ynske ;) bij mij stonden ze in 1 seconde in het scherm, dus dacht dat ze misschien al klaar waren

en leuk spookje! :D mooie kerstkaart :D en mooie grannys! zien er echt heel netjes uit! :) en die kleur is ook chique ^^

zo 1 Up is af :) vanavond nog maar 1 maken denk ik....
jurk is ook min of meer af (genaaid) :) alleen nog een zoom en een lint erop, maar lint moet ik nog kopen (moet volgens patroon met zelfde stof, maar lint is feestelijker :)) en nog een naadje wat strakker :@ anders vind ik het teveel alsof ik zwanger ben, gaat ie vanaf borsten recht naar beneden :(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 december 2010 @ 19:59:55 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90056852
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef EsseEi het volgende:

Daste: fotos kleiner maken als in kleiner hier op het scherm (niet kwa formaat zeg maar/laadbaarheid) moet je achter img "= 300" ofzo (of 400 ;)) typen (zonder de ")

:( nie zegge nie, gewoon bij t uploaden laten verkleinen

k loop weer vast -O- als in mn foon :{

@herfstblad, wat een schatje O+

k zit weer halverwege een barbiejurkje O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_90057001
Het spookje is leuk!

En de granny's vind ik ook erg gaaf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90057198
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Herfstblad het volgende:
Het spookje is leuk!

En de granny's vind ik ook erg gaaf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:) ook al zo'n lange-afstand-relatie! :D Wel balen in dit soort tijden, dat je dan niet bij elkaar kunt zijn... -O-

ik ga zometeen lekker HarryPotteren, met de visjes erbij... niet teveel nadenken, maar gewoon meters maken... nog een bol donkerblauw en lichtblauw en ik kan weer 3 rijen aan de deken vast gaan maken... :) het wordt nog wel eens wat... volgend jaar winter kunnen we eronder liggen... :')
pi_90057291
Daste, heb je een patroon van die überschattige granny's? ik ben verliefd... O+
pi_90057399
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef mijsje het volgende:

[..]

:) ook al zo'n lange-afstand-relatie! :D Wel balen in dit soort tijden, dat je dan niet bij elkaar kunt zijn... -O-

ik ga zometeen lekker HarryPotteren, met de visjes erbij... niet teveel nadenken, maar gewoon meters maken... nog een bol donkerblauw en lichtblauw en ik kan weer 3 rijen aan de deken vast gaan maken... :) het wordt nog wel eens wat... volgend jaar winter kunnen we eronder liggen... :')
Haha, ja. En in deze tijden is het heel erg lastig inderdaad. Vorig jaar was ik bijna ingesneeuwd op school, kon net de laatste trein halen, dus heb daar een klein trauma aan overgehouden en vind treinen met dit weer niet prettig. :P
Hopelijk kan ik volgende week dinsdag/woensdag wel treinen ;)

Ik wil ook Harry Potter zien, maar helaas staat hier The voice of Holland op.

Mijn volgende project gaat trouwens de eekhoorn van Christel worden :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 december 2010 @ 20:13:48 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90057423
Bij gebrek aan een Barbie, een buisje vitaminebruis :') die bult rechts, is gewoon scheef geplakt (moet de jurk nog dicht maken aan de achterkant, strakjes is dat ook weer een strakke taille ;)

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:14:42 #173
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90057473
oh ja dat reizen...echt rot is dat!
vriendlief is bij z'n ouders, vlakbij Utrecht. en nu kwamen zn ouders met het idee om naar kerstmarkt te gaan in Brussel, en dat wil ik wel...
maar ja...trein rijdt niet enzo :( morgen ochtend ga ik vroeg opstaan en vroeg weg kijken hoever ik kan komen, ze kunnen me nl ook in breda oppikken :) (ik ben bij ouders in den haag :P normale reistijd ongeveer 2,5 uur, ja ik woon in een uithoek :()
kan er opzich wel om lachen maar baal ook wel beetje...

Ynske mooi je jurk! :D feestelijk!
hier TVOH met een up ;)
pi_90057597
Ik woon vlakbij Utrecht en mijn vriend woont in Groningen. Vorig jaar kon ik een paar keer niet, jaren daarvoor nooit last gehad, maar dat waren ook kwakkelwinters. :P
Geef mij maar kwakkelwinters als de NS zo beroerd rijdt ;)

Leuk jurkje, Ynske! :)
pi_90057601
ik had daar altijd een hekel aan, dat reizen, zeker in de spits... maar och, ik heb er wel veel boeken gelezen, studieboeken en gewoon lekkere romans enzo... maar ik ben wel blij dat we ongeveer 5 jaar geleden dan toch samen zijn gaan wonen... dat scheelde wel veel!
Ik woonde toen in Den Bosch, vriendlief (toen nog) woonde op Wieringen... (noord Noord-Holland)

Ynske, die ziet er ook weer heel mooi uit! O+ Echt, Isa mag zo blij zijn met jou! :*

Kijk eens, de Old Rose Wrap is compleet! Hij kan afgemaakt worden!
http://www.loopknitlounge(...)f-the-old-rose-wrap/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')