quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:43 schreef Kally het volgende:
Miran, als het goed is wordt die grote tattoo in februari op mijn rug gezet
Ja was ff druk, op vakantie, andere SC's, etc. etc.quote:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hey C_A'tje, how's lifeAl knocked up?
nee gewoon werkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehehe tis pas dinsdagNog vrij tussen kerst & O&N ?
Alles gewoon werkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gewoon werken
Wel op O&N vrij
Jij?
ik was ook op de 24ste vrij, maar nu op de 22ste... collega wilde vrij, en ik ben te lief om me dag te ruilenquote:
Ik was te snel, staan leuke dingen in en ik kan daar wat uit bestellenquote:
Radenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef Kally het volgende:
Ik werk helemaal door dit jaar.
En Ll hoe weet jij dat ik Ben op mijn gezicht laat zetten?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was te snel, staan leuke dingen in en ik kan daar wat uit bestellen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
Mijn jongste heeft gisteren kerstkaarten geschreven, heeft hij mijn moeders naam op de envelop geschreven, Mooniekaa
Mijn jongste heeft gisteren kerstkaarten geschreven, heeft hij mijn moeders naam op de envelop geschreven, Mooniekaa
Staan echt leuke dingen inquote:
hmmm dat vind ik zelfs lekkahquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
Er staat een chocolade fontein in dat boek
Zelfde als fondue alleen dan dus met chocoladequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
nog nooit gedaan, zo'n chocolade fontein
wat stop je daar in dan?
behalve chocolade dan
ik zie heel veel leuke dingen haha moeilijk kiezenquote:
die laat je stromen en dan banaan en aardbei ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
nog nooit gedaan, zo'n chocolade fontein
wat stop je daar in dan?
behalve chocolade dan
ff stukjes vlees en stokbrood in de chocolade drukken hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfde als fondue alleen dan dus met chocolade
dat klinkt heel lekker en als iets waar ik beter van af kan blijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:58 schreef Kally het volgende:
[..]
die laat je stromen en dan banaan en aardbei ofzo
als toetje is het leuk, maar idd teveel is minderquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat klinkt heel lekker en als iets waar ik beter van af kan blijven
Vooral fruit geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ff stukjes vlees en stokbrood in de chocolade drukken hoor
Haha, gewoon proberen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
zou je ook kaasfonduekaas in zo'n fonteintje kunnen stoppen?
ik doe je ff bellen momentquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef Kally het volgende:
Laysa ik ben boos, je zegt geen goedemorgen tegen mij
Aangezien ik geen tje verdien
wanneer is ze nou uitgerekend?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, ik had gisternacht even een wtf. Marlalala sprak me vanuit het niets (al echt enorm lang niet meer gesproken) aan op msn. Jullie moesten de groeten hebben en weten dat het goed met haar gaat.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer is ze nou uitgerekend?
quote:
Mijn oor tuit nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet....wij zeggen gewoon alles tegen elkaar dus ook hard goedemorgen
nee, jij bent te grappig, dat trek ik nietquote:
Hoe is het met de muurquote:[b]Op dinsdag 14 december 2010 11:03 schreef Laysa het volgende:[/b
[..]
![]()
ja he...maar het was wel gezellig....
Whaha verkeerde SC, hier is geen niveauquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef Michhas het volgende:
Nee, jullie moeten moppen vertellen, dat gebash is niet meer nodig
Ik probeer het niveau hier een beetje in te schatten, dus kom maar op
Ik vind je wel een beetje lui Michhas. Als je geëntertaind wil worden kun je beter een filmpje opzettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef Michhas het volgende:
Nee, jullie moeten moppen vertellen, dat gebash is niet meer nodig
Ik probeer het niveau hier een beetje in te schatten, dus kom maar op
Somsquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
PiscieGeen kop choco gaat voorbij of ik denk wel eventjes aan jou.
Kalmonequote:
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje lui Michhas. Als je geëntertaind wil worden kun je beter een filmpje opzetten
Het hele Aldipallet was weer leeg, heb nog wel de dure versie thuis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschka
![]()
Mijn choco is alweer op, ik moet nodig inslaan
Oeh je hebt in stock extraquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het hele Aldipallet was weer leeg, heb nog wel de dure versie thuis.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gewoon gedroomd dat ik met Kally en C_A ging stappenen halverwege kwamen we Nick (van Simon) tegen en later sliepen we met z'n allen en Nick lag dichtbij me
Waarom moet ik eigenlijk gniffelen terwijl ik deze al zo vaak heb gehoord.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Graseter het volgende:
ZEGT EEN APPEL TEGEN EEN PEER, ZULLEN WE ELKAAR GAAN VERGELIJKEN? ZEGT DE APPEL WOTDEFOKS EEN PRATENDE PEER
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gewoon gedroomd dat ik met Kally en C_A ging stappenen halverwege kwamen we Nick (van Simon) tegen en later sliepen we met z'n allen en Nick lag dichtbij me
Altijd warm? Iedereen maakt me met dit weer blij met choco.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh je hebt in stock extraIk haal altijd bij de Action en had een enorme lading, maar toen het laatst sneeuwde ben ik me toch een partij gaan drinken
Tja, ik vond het gewoon niet grappig. Ik weet niet waar je normaal gesproken komt, ONZ, PUB?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dit nou
Maak een grap die op veel plekken wel wordt gewaardeerd, vervolgens word ik gebasht.
Nu probeer het niveau in te schatten en wil men niet helpen...
Het stappen was heul gezelligquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik vond het gewoon niet grappig. Ik weet niet waar je normaal gesproken komt, ONZ, PUB?
En niveau inschatten is lastig, je moet je gewoon mengen in een sc, dan merk je het vanzelf wel denk ik.
Heb je dit vaker gehoord? Dit was een ultieme brainfart van mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom moet ik eigenlijk gniffelen terwijl ik deze al zo vaak heb gehoord.
Ik vergeet alleen steeds slagroom te halen voor een keertje bovenopquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd warm? Iedereen maakt me met dit weer blij met choco.
Eh, nee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog een paaldanspaal tegengekomen?
PUBquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik vond het gewoon niet grappig. Ik weet niet waar je normaal gesproken komt, ONZ, PUB?
En niveau inschatten is lastig, je moet je gewoon mengen in een sc, dan merk je het vanzelf wel denk ik.
Nee geen vrouwen aan de paal sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik probeer droomdetails bij je naar boven te laten komen.
C_A het is toch Nick, die jij het leukste vindt van N&S?quote:
Meh? Ik zeg toch niks over het niveau? Ik zeg dat ik het niveau probeer te peilenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
Sorry maar je post hier al een week, en dan ga je nu zeggen over niveau?
En verder welk gebash?
Heb je een zakdoekje nodig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dit nou
Maak een grap die op veel plekken wel wordt gewaardeerd, vervolgens word ik gebasht.
Nu probeer het niveau in te schatten en wil men niet helpen...
Nee, maar lees je in. Dat doet iedereen, ik vind het nogal een vreemde opmerking, of het is jou humor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meh? Ik zeg toch niks over het niveau? Ik zeg dat ik het niveau probeer te peilenIs toch niks ergs aan?
Wat is een vreemde opmerking? Ik probeer gewoon gezellig mee te doen, blijkbaar word dat niet op prijs gestel, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar lees je in. Dat doet iedereen, ik vind het nogal een vreemde opmerking, of het is jou humor.
En nomaals welk gebash?
Ja Nickquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
C_A het is toch Nick, die jij het leukste vindt van N&S?
We zijn een zeer serieuze sc.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is een vreemde opmerking? Ik probeer gewoon gezellig mee te doen, blijkbaar word dat niet op prijs gestel, of zie ik dat nou verkeerd?
Dat gebash na die post van mij 2 topics geleden, waarna iedereen het nodig vond om 3 pagina's door te gaan over hoe niet grappig die post wasVind ik niet erg hoor, anders zou ik hier niet meer posten, maar ik krijg het idee dat mijn posts een tikkeltje te serieus worden genomen
Bij zus hangt er nog een gesigneerde foto op het toilet. Wat een jonge koppies.quote:
Ik doe toch ook gewoon meequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zijn een zeer serieuze sc.
Nee maar serieus...als je gewoon meedoet met een gesprek gaat het een stuk soepeler.
Vandaar dat ik ook zei dat ik de humor er wel van in zie, anders zou ik hier niet meer zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
Dat was geen gebash, jeetje dat is nou onze humor, je kan het ook zo zien, dat je er dus al bij hoort.
Maar je post hier al even dus ja ik vind het vreemd dat je nu gaat kijken wat het niveau is, zeker na gisteren, ik krijg nu meer het idee dat je een brandje wil opstoken, als dat het niet is sorry dan maar zo komt het nu op mij over
Vastgebonden aan een stok boven een vuurtje? Pics.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Kally, wil je een brandje onder mijn voeten opstoken? Ik heb koude voeten.
Samen doordringen tot de kern, leuk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef Graseter het volgende:
Mensen kunnen we weer normaal doen? Gewoon aerieus praten zoals we normaal doen.
Even een makkelijk onderwerp omdat het nog ochtend is. Kernfysica.
Ja lekker dan af en toe een rel moet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe toch ook gewoon mee
[..]
Vandaar dat ik ook zei dat ik de humor er wel van in zie, anders zou ik hier niet meer zijn
En nee, ik kom hier niet om te rellen
Ik wil ook bij mamaquote:
Mooi, dan hebben we vrede en iemand die liefde is, dan kunnen we weer verder in harmonische klankenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:45 schreef Michhas het volgende:
Genoeg erover, mijn nederige excuses als ik de verkeerde indruk afgeef.
Ik kom in vrede.
Kom maarquote:
Mag het ook bij papaquote:
quote:
quote:
quote:
*rent*quote:
Level 22.quote:
Succes.quote:
?quote:
Al bij 22, ik wil ookquote:
quote:
Nietquote:
Omg broekkiequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Over minder dan twee maanden ben ik 22.
September pas pfffquote:
ik over precies 4 maandenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Over minder dan twee maanden ben ik 22.
Mja en ik voel me behandeld als een klein jong.quote:
tussen al die broekkies hierquote:
Door wie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja en ik voel me behandeld als een klein jong.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat itt de rest van deze SC, kally niet al bijna 22 is maar bijna 23
Door iedereen hier thuis.quote:
Gaat vanzelf overquote:
Mja, wat mij betreft kan dat niet snel genoeg zijn...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over. Bijvoorbeeld als je uit huis gaat. Wat bij mij na mijn 18e nog drie jaar duurde
.
Als dat zou kunnen.quote:
ja, bizar hoe apocalyptisch de fantasieen van sommige ouders kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Zeroku het volgende:
Maar kom op, het is toch gewoon te achterlijk voor woorden dat ze eisen dat ik mee moet omdat "er wat kan gebeuren en er zijn dan geen ouderen () bij" en omdat ze "bang zijn dat er wat met het huis gebeurd." Tyf toch gauw op.
Irritant is dat.. Gelukkig nooit last van gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Zeroku het volgende:
Maar kom op, het is toch gewoon te achterlijk voor woorden dat ze eisen dat ik mee moet omdat "er wat kan gebeuren en er zijn dan geen ouderen () bij" en omdat ze "bang zijn dat er wat met het huis gebeurd." Tyf toch gauw op.
Jeumig. Ik weet dat ik een doemdenker ben, maar dit gaat zelfs mij te ver. Maar ik mocht ook al alleen thuisblijven vanaf twee maanden oud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Zeroku het volgende:
Het leukste is dat nog ik A) dan niet eens thuis zou zijn en B) ik ga dan met mensen die 18/19/20 en ouder zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeumig. Ik weet dat ik een doemdenker ben, maar dit gaat zelfs mij te ver. Maar ik mocht ook al alleen thuisblijven vanaf twee maanden oud.
kan gebeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben nog nooit op vakantie geweest..
Jokkebrok.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik lieg.. Vorig jaar naar kroatie geweest, en in 2005 met school naar luxemburg!
waquote:
Lekkere roadtrip!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn vakantie 2011 al half aan het plannen...
geen Tenerife denk ik
Narbonne (frankrijk) - Barcelona - Salou (ivm Port aventura) - Valencia - Murcia (familiebezoek) - Madrid - Bordeaux (Frankrijk)
Met de auto en in totaal 17 dagen onderweg
Nou ja dit is mijn plan....moet het nog leuk vinden
quote:Op dinsdag 14 deWWWcember 2010 14:02 schreef Graseter het volgende:
Gezocht smeerder,
Ik zoek iemand die elke ochtend mijn broodje kan smeren. Zelf kan ik dit niet vanwege bepaalde lichamelijke beperkingen. Elke dag om 8:12 moet er een broodje voor mij bereid worden. Gelieve mij een PM te sturen als dit iets voor je is.
Mvg,
Bart
Hallo Bart,quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Graseter het volgende:
Gezocht smeerder,
Ik zoek iemand die elke ochtend mijn broodje kan smeren. Zelf kan ik dit niet vanwege bepaalde lichamelijke beperkingen. Elke dag om 8:12 moet er een broodje voor mij bereid worden. Gelieve mij een PM te sturen als dit iets voor je is.
Mvg,
Bart
Tofff! Net zoals je kaart, ik werd er echt blij van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Martin, ik doe je muts morgen op den post!!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:10 schreef JJH het volgende:
Bart, er is aangepast bestek voor mensen zoals jij.
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat? Ik ga zitten en dat bestek komt mijn eten brengen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:10 schreef JJH het volgende:
Bart, er is aangepast bestek voor mensen zoals jij.
[ afbeelding ]
Neen, dat maakt het makkelijker voor mensen met een lichamelijke beperking om zelf hun brood klaar te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ik ga zitten en dat bestek komt mijn eten brengen?
is er geen app for that?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Graseter het volgende:
Mijn lichamelijke beperking is lui, daar is nog niets op bedacht.
Jawelquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Graseter het volgende:
Mijn lichamelijke beperking is lui, daar is nog niets op bedacht.
Die tekst linksonderinquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Jawel
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ZVAmAvD-nZ4vMM:http://picnica.ciao.com/nl/2514704.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Misquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Jawel
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ZVAmAvD-nZ4vMM:http://picnica.ciao.com/nl/2514704.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ze zijn 25 euro normaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn die Born Borg boxers duur.Ik moest wat met een cheque aan, eentje voor 18 euro. In die categorie zoek ik ze dus nooit ._O-
Ja, ik had de mazzel dat ze 30% afgeprijsd waren, kon ik nog iets voor die cheque meenemen zonder bij te leggen.quote:
Als jij te fucking lui bent om verdorie je eigen boterham te smeren, ga je dood.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef Graseter het volgende:
Als ik op mezelf woon overleef ik makkelijk.
Waarom niet?quote:
nee hoor, hij zal alleen wat vaker kapsalon eten dan gemiddeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij te fucking lui bent om verdorie je eigen boterham te smeren, ga je dood.
APPLE!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
there IS an ap for that
http://itunes.apple.com/u(...)der/id348403246?mt=8
En daarna een week de pot omhelzenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, hij zal alleen wat vaker kapsalon eten dan gemiddeld
Dan groeit ie dicht en gaat ie ook dood.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, hij zal alleen wat vaker kapsalon eten dan gemiddeld
Ik draag geen broekjes, alleen stringsquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draag geen broekjes, alleen strings
Oh zo, ik snap jequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draag geen broekjes, alleen strings
Mijn ex vriend gaf ze, ze gingen zo de kast inquote:
Hebben ze ook nog hysterische kleurtjes?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex vriend gaf ze, ze gingen zo de kast in
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog hysterische kleurtjes?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil zo graag een keer bij Victoria's secret bestellen
Ik had meteen zoiets in m'n hoofdquote:
Op die site, ik zou bijna elk setje wel willen hebbenquote:
Speel jij voor de kerstman?quote:
Nee daarom, ik ben ook vertraagd met bestellenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had meteen zoiets in m'n hoofd
[ afbeelding ]
Ja ik heb er echt zin in!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekkere roadtrip!
Ik ben ooit ook in Salou geweest. Ik was 16 en ik weet er weinig meer van.
Port Aventure zijn we geloof ik ook geweest.
Lekker handig. Hoe warrig was je op dat moment?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff douchen en moet nog ff de stad in. Ik was er gister ook al, maar had niet genoeg contant bij me en was mijn pinpas vergeten.
Nee gaat niet hier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen er wat mensjes even bomen kappen in mijn nieuwe expansion?
Verplaats ze gewoon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Kunnen er wat mensjes even bomen kappen in mijn nieuwe expansion?
Schoenen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef Kally het volgende:
En Pisces ik ben dol op Victoria Secrets, ook die schoenen
Ja, al gedaan.quote:
Nee, ik had daarvoor geinternetbankierd en mijn pas zat nog in dat leesdingetje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker handig. Hoe warrig was je op dat moment?
Ah, dan kun je jezelf weinig kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik had daarvoor geinternetbankierd en mijn pas zat nog in dat leesdingetje.
nou hij had net zijn camera in het water laten vallen, en vroeg zich af of een half jaar droogtijd genoeg wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker handig. Hoe warrig was je op dat moment?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou hij had net zijn camera in het water laten vallen, en vroeg zich af of een half jaar droogtijd genoeg was
Daar moeten ze iets anders voor uitvinden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, dan kun je jezelf weinig kwalijk nemen.
Een alarm als je pasje er nog inzit na het gebruik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moeten ze iets anders voor uitvinden inderdaad.
Het is namelijk ook niet de eerste keer dat met dat gebeurt.
Zoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een alarm als je pasje er nog inzit na het gebruik.
Nee, nu snap ik het.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je dat topic gelezen?![]()
natte canon
okquote:
ik vond hem toepasselijk!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tofff! Net zoals je kaart, ik werd er echt blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |