abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91422294
quote:
Willems: "Kan overal mijn mannetje staan"

zo 16/01/2011 - 15:25
Frederik Willems, Jelle Vanendert, Jan Bakelants en Francis De Greef hebben op de ploegstage van Omega Pharma-Lotto over het komende seizoen gepraat.

Frederik Willems begint aan zijn tiende seizoen als prof en doet dat voor het eerst bij een Belgische topploeg, Omega Pharma-Lotto. "Na vier jaar Liquigas was het tijd om te veranderen", zegt hij.

"Al mijn vrienden en klassieke renners bij Liquigas zochten andere oorden op. Ondanks een voorstel om mijn contract te verlengen, besloot ik ook te verhuizen."
"Het bod van Omega Pharma-Lotto voor twee jaar kon ik niet weigeren. Als ik daar nog twee jaar kan bijdoen, zal ik 35 zijn."

"In het voorjaar zal ik dezelfde koersen rijden als Gilbert en daarna als het kan de Tour. In kan overal mijn mannetje staan, ook in de cols voor Jurgen Van den Broeck. Zo krijg ik in eigen land misschien eens de waardering die ik niet kreeg toen ik voor Liquigas reed.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 16 januari 2011 @ 23:03:58 #182
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_91441320
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nee, buiten de grote rondes zie je 'm niet vaak meer, waardoor hij zich in die andere wedstrijden dus ook niet in de kijker heeft gereden. Geen idee waarom zijn prestaties in Tour, Vuelta en Giro dan argumenten zouden zijn om dat als onzin te bestempelen, aangezien het daar dus net niet om ging.
In 2010 nog wel derde geworden in San Sebastian, achter LL Sanchez en Vino.
That's...Montgomery Clift, honey!
  zondag 16 januari 2011 @ 23:55:04 #183
49615 Bismarck
pi_91443769
De prelude van de Tour Down Under, the Cancer Council Classic, is gewonnen door Matthew Goss. Mark Renshaw en Robbie McEwen werden tweede en derde.

Een crash in de laatste bocht zorgde voor de nodige chaos bij de sprintvoorbereiders en daar profiteerde HTC van.

1 Matthew Goss (Aus) HTC-Highroad 1:05:12
2 Mark Renshaw (Aus) HTC-Highroad
3 Robbie McEwen (Aus) Team RadioShack
4 Elia Viviani (Ita) Liquigas-Cannondale
5 Chris Sutton (Aus) Sky Procycling
-
10 Allan Davis (Aus) Astana
12 Francesco Chicchi (Ita) Quick Step Cycling Team
15 Andre Greipel (Ger) Omega Pharma-Lotto
18 Tyler Farrar (USA) Team Garmin-Cervélo 0:00:06
19 Romain Feillu (Fra) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 0:00:08
35 Gerald Ciolek (Ger) Quick Step Cycling Team
106 Robbie Hunter (RSA) Team RadioShack 0:00:30
108 Mark Cavendish (GBr) HTC-Highroad
110 Graeme Brown (Aus) Rabobank Cycling Team
pi_91444635
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef Bismarck het volgende:
De prelude van de Tour Down Under, the Cancer Council Classic, is gewonnen door Matthew Goss. Mark Renshaw en Robbie McEwen werden tweede en derde.

Een crash in de laatste bocht zorgde voor de nodige chaos bij de sprintvoorbereiders en daar profiteerde HTC van.

1 Matthew Goss (Aus) HTC-Highroad 1:05:12
2 Mark Renshaw (Aus) HTC-Highroad
3 Robbie McEwen (Aus) Team RadioShack
4 Elia Viviani (Ita) Liquigas-Cannondale
5 Chris Sutton (Aus) Sky Procycling
-
10 Allan Davis (Aus) Astana
12 Francesco Chicchi (Ita) Quick Step Cycling Team
15 Andre Greipel (Ger) Omega Pharma-Lotto
18 Tyler Farrar (USA) Team Garmin-Cervélo 0:00:06
19 Romain Feillu (Fra) Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team 0:00:08
35 Gerald Ciolek (Ger) Quick Step Cycling Team
106 Robbie Hunter (RSA) Team RadioShack 0:00:30
108 Mark Cavendish (GBr) HTC-Highroad
110 Graeme Brown (Aus) Rabobank Cycling Team
Het gros van de sprinters staat daar dus wel aan de start..
pi_91446730
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nee, buiten de grote rondes zie je 'm niet vaak meer, waardoor hij zich in die andere wedstrijden dus ook niet in de kijker heeft gereden. Geen idee waarom zijn prestaties in Tour, Vuelta en Giro dan argumenten zouden zijn om dat als onzin te bestempelen, aangezien het daar dus net niet om ging.
Ik had het gemist dat je het over niet-grote rondes had, dan is het geen onjuist, maar een niet-relevant argument. De meerwaarde die zij voor de Tour kunnen hebben heeft helemaal niets te maken met wat zij buiten grote rondes laten zien. De ASO weet heus wel wat ze aan Menchov en Sastre hebben, daar hebben ze geen bevestiging in Paris-Nice of de Tour de Oman voor nodig.
Bovendien valt de beslissing nog deze maand, dus ze gaan die koersen niet eens afwachten.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:33:58 #186
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_91450536
De Schlecks zien Basso als grootste rivaal voor eindzege Tour. Maar: dan moet hij wel beter zijn dan in de Giro vorig jaar:

http://www.cyclingnews.co(...)our-de-france-rivals

Opvallend: ze noemen Menchov als concurrent en Contador niet (totdat ze er naar gevraagd worden). Ze gaan er blijkbaar van uit dat Menchov gewoon rijdt.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:06:39 #187
40566 Ericr
Livewrong
pi_91451008
'Winning the GP de Plouay is also nice, no?'.

Geox is nu wel een beetje het debieltje van het wielerpeleton, met geld is dus niet alles te koop.
pi_91451606
Geox heeft juist helemaal niet zo veel geld (i.t.t. de Angelsaksische ploegen) en Menchov had voor meer centen bij Katusha kunnen tekenen.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:46:04 #189
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91451893
Ja, dat was het net. Die dachten met een vrij kleine investering even snel op een diefje in de Pro-Tour te raken en toen dat tegenviel, dreigden ze al met stoppen, meteen duidelijk makend dat ze niet bereid zijn om al te veel geld in het wielrennen te investeren. Dat ze maar snel verdwijnen en plaats maken voor mensen die het echt goed menen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:48:25 #190
40566 Ericr
Livewrong
pi_91451965
€ 8 miljoen per jaar is inderdaad nog geen budget van de absolute top maar je behoort er wel mee tot de middenmoot qua ploegen. Gelet op de samenstelling van Geox is het echter wel een vrij hoog budget, het zullen vooral Sastre en Menchov zijn die drukken op de begroting maar de rest zijn niet de duurste renner van het peleton.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:58:51 #191
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91452258
Ik dacht dat Geox en TMC elk "maar" 2,5 miljoen hebben geïnvesteerd, wat voor hoofdsponsors van een (wannabe) Pro-Tour ploeg toch niet zo heel veel is en eigenlijk hoofdzakelijk werd gebruikt om dure vogels Sastre en Menchov te betalen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:00:35 #192
40566 Ericr
Livewrong
pi_91452308
quote:
According to Gazzetta dello Sport, Geox has invested just 2.5 million Euro as main sponsor, with TMC investing the same amount and bike sponsor Fuji paying a further 2 million Euro. Other minor sponsors give the team an estimated total budget of 8 million Euro.
http://www.cyclingnews.co(...)aten-to-quit-cycling
pi_91452787
Ze wilden ook nog Cunego halen en dan was er geen probleem geweest, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Sastre is, als het bedrag dat een paar weken geleden genoemd werd (2 miljoen meen ik) klopt, ook overbetaald. Daar hadden ze beter twee of drie goedkopere renners met bij elkaar meer punten voor kunnen halen.
Verder is het ook niet zo tactisch om je weinige geld uit te geven aan renners die wel degelijk kwaliteiten hebben, maar die zich om uiteenlopende redenen niet hebben getoond in de koersen waar veel punten te verdienen waren. Duarte en Blanco met name, gewoon prima renners klimmers m aar in het Colombiaanse en Portugese circuit zijn niet zoveel UCI koersen.

Hoe dan ook, het gaat nu om wildcards voor de Tour de France en ik zie geen reden buiten Frans chauvinisme of misplaatste revanche-gevoelens richting het Footon van vorig jaar om ze te weigeren.
Hopelijk doelt men met verrassing er op dat een van de "grote" Franse ploegen thuis wordt gelaten ter faveure van Saur, want die hebben met Coppel en Casper een betere Franse klassementsrenner en een betere Franse sprinter dan pakweg EuropCar.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:07:26 #194
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_91456339
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:17 schreef DutchSL het volgende:

Hopelijk doelt men met verrassing er op dat een van de "grote" Franse ploegen thuis wordt gelaten ter faveure van Saur, want die hebben met Coppel en Casper een betere Franse klassementsrenner en een betere Franse sprinter dan pakweg EuropCar.
Er zou sprake zijn van verschillende verrassingen. Niet 1.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:36:21 #195
49615 Bismarck
pi_91498164
Het eerste succes voor Androni Giocattoli in 2011 is een feit. Sprinter Roberto Ferrari wint de openingsrit van de Tour de San Luis in Argentinië. Ivan Basso finishte in het peloton op 38 seconden achterstand.

Stage 1 : San Luis - Justo Daract
1. Roberto Ferrari, Androni Giocattoli
2. Maximiliano Richeze, D'Angelo & Antenucci - Nippo
3. Jacopo Guarnieri, Liquigas

De Tour de San Luis 2011 bestaat uit 7 etappes, waaronder drie bergritten en een inidividuele tijdrit. De editie van vorig jaar werd gewonnen door Vincenzo Nibali voor José Serpa en Rafael Valls. Dit jaar heeft het wederom een mooi deelnemersveld. Een kleine selectie: Ivan Basso, Mauricio Soler, Jackson Rodriguez, Xavier Tondo, José Serpa, Angel Vicioso, Jorge Giacinti, Charlie Wegelius, Matias Médici, Arnold Alcolea, Sebastien Hinault. Félix Cárdenas en Hernán Buenahora.
pi_91502155
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef SuikerVuist het volgende:
Jurgen van den Broeck over zijn ambities:

http://www.sporza.be/cm/s(...)roeck_legt_lat_hoger

houdt er ook rekening mee dat Geox niet wordt uitgenodigd, maar vindt het ontbreken van Contador en mogelijk ook Menchov geen voordeel. Hij denkt dat zonder Contador iedereen uit de top-10 van vorig jaar de Tour kan winnen. :{
Hij heeft wel een grote bek voor iemand die nog nooit een koers gewonnen heeft. De Schlecks maken beide met een been nog gehakt van hem zeg... Ook Gesink zonder valpartijen acht ik sterker. Verder slaat die opmerking over Boonen nergens op, alsof je als klassiekerrenner niet jarenlang bezig bent met wat je wil winnen, en alsof je dan geen druk kent. Nogmaals, VDB2 heeft nog nooit wat gewonnen en wel een grote mond, irritante gast.
pi_91503066
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hij heeft wel een grote bek voor iemand die nog nooit een koers gewonnen heeft. De Schlecks maken beide met een been nog gehakt van hem zeg... Ook Gesink zonder valpartijen acht ik sterker. Verder slaat die opmerking over Boonen nergens op, alsof je als klassiekerrenner niet jarenlang bezig bent met wat je wil winnen, en alsof je dan geen druk kent. Nogmaals, VDB2 heeft nog nooit wat gewonnen en wel een grote mond, irritante gast.
Ik vind echt niet dat VDB2 een grote mond heeft, hij is meestal juist heel laf in z'n uitspraken. Ook nu, "Grapje natuurlijk. Zonder Contador zal het zelfs nog moeilijker worden om op het podium te geraken." Zegt hij één keer dat hij hoger wil eindigen dan vorig jaar, heeft 'ie een grote mond..

En heb jij qua wielerprestaties níet meer respect voor Armstrong dan voor Boonen dan? Hij legt het niet helemaal lekker uit, maar voor de rest ben ik het er wel mee eens.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:42:59 #198
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91503522
Da's natuurlijk typisch
Hou je je ambities verborgen, ben je een saaie hond
toon je enigszins ambitie ben je arrogant.

Tommeke heeft het hieer trouwens nooit nagelaten om Tom Boonen af te kraken, maar als iemand anders iets over Tom Boonen zegt, ho maar!

Ik versta overigens wel vanwaar VDB2's reactie komt. In Vlaanderen krijgt een klassiek renner 10 keer meer aandacht dan een klassementsrenner, ook al zijn ze beiden wereldtop.

[ Bericht 25% gewijzigd door Beregd op 18-01-2011 09:50:36 ]
pi_91503537
Armstrong heeft natuurlijk een veel mooier palmares, maar om daarom het type renner ALS Boonen minder respect te geven. Hij praat wel heel makkelijk over het winnen van klassiekers, terwijl zijn enige wapenfeitren een 5e plaats in de Tour en een 6e plaats in de Giro zijn. In de klassiekers heeft hij volgens mij nooit een uitslag gereden. Daarom vind ik zn uitspraken nogal misplaatst.
pi_91503657
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef Tommeke het volgende:
Armstrong heeft natuurlijk een veel mooier palmares, maar om daarom het type renner ALS Boonen minder respect te geven. Hij praat wel heel makkelijk over het winnen van klassiekers, terwijl zijn enige wapenfeitren een 5e plaats in de Tour en een 6e plaats in de Giro zijn. In de klassiekers heeft hij volgens mij nooit een uitslag gereden. Daarom vind ik zn uitspraken nogal misplaatst.
Het lijkt mij evident dat het minder zwaar is om er 2x per jaar 1 dag te staan, dan gewoon 3 weken achter elkaar er elke dag te moeten staan. Hij praat helemaal niet makkelijk over het winnen van klassiekers, hij zegt enkel "Voor Boonen zit de dag erop als hij een klassieker gereden heeft". Waarmee hij volgens mij dan bedoelt dat Boonen niet de dag erna er wéér moet staan.

Denk jij echt dat VDB denkt dat Boonen maar 1 dag per jaar met z'n klassieker bezig is?
pi_91503674
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:42 schreef Beregd het volgende:
Da's natuurlijk typisch
Hou je je ambities verborgen, ben je een saaie hond
toon je enigszins ambitie ben je arrogant.

Tommeke heeft het hieer trouwens nooit nagelaten om Tom Boonen af te kraken, maar als iemand anders iets over Tom Boonen zegt, ho maar!
Als je denkt dat ik een uitgesproken Boonen fan bent heb je het mis hoor ;)
Ik geniet van zijn manier van koersen, maar meer niet. Het is ook wel een sympathieke gozer, maar ik heb vast wel eens kritiek op hem gehad. Dat hele coke-verhaal enzo was toendertijd wel lachwekkend. En hij heeft vast wel eens uitspraken gedaan waar ik m'n vraagtekens bij heb.
pi_91503704
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het lijkt mij evident dat het minder zwaar is om er 2x per jaar 1 dag te staan, dan gewoon 3 weken achter elkaar er elke dag te moeten staan. Hij praat helemaal niet makkelijk over het winnen van klassiekers, hij zegt enkel "Voor Boonen zit de dag erop als hij een klassieker gereden heeft". Waarmee hij volgens mij dan bedoelt dat Boonen niet de dag erna er wéér moet staan.

Denk jij echt dat VDB denkt dat Boonen maar 1 dag per jaar met z'n klassieker bezig is?
Ik denk dat een klassieker winnen minstens zo moeilijk is. Het komt bij mij gewoon een beetje laatdunkend over.
pi_91503733
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik denk dat een klassieker winnen minstens zo moeilijk is. Het komt bij mij gewoon een beetje laatdunkend over.
Minstens zo moeilijk als een grote ronde winnen? Knaven staat gelijk aan Sastre (bijvoorbeeld)? No way.
pi_91503912
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Minstens zo moeilijk als een grote ronde winnen? Knaven staat gelijk aan Sastre (bijvoorbeeld)? No way.
Gezien het feit dat ze het beide voor een groot gedeelte hebben te danken aan hun ploegmaten zie ik een verband, haha ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:06:07 #205
67089 Gillingham
The horror...
pi_91504084
quote:

[..]

Niet aan Sastre, die heeft vaak genoeg laten zien goed te kunnen eindigen in een grote ronde. Maar Knaven staat wel ongeveer gelijk aan een Pereiro. :)
What's it going to be then, eh?
pi_91504183
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:06 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Niet aan Sastre, die heeft vaak genoeg laten zien goed te kunnen eindigen in een grote ronde. Maar Knaven staat wel ongeveer gelijk aan een Pereiro. :)
Nee.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:52:05 #207
49615 Bismarck
pi_91505454
Eerste etappe van de TDU. Van een duel tussen Greipel en Cavendish is nog geen sprake. Wel van een andere HTC-man, de ene die ook al de Cancer Council Classic won. Na de winst in het criterium speculeerde Paul Sherwen over Goss voor de eindwinst. Dat zal afhangen of hij goed over Willunga Hill komt.

Stage 1
1 Matthew Goss (Aus) HTC-Highroad 3:17:08
2 André Greipel (Ger) Omega Pharma-Lotto
3 Robbie McEwen (Aus) Team Radio Shack
62 Mark Cavendish (GBr) HTC-Highroad
pi_91505617
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Bismarck het volgende:
Eerste etappe van de TDU. Van een duel tussen Greipel en Cavendish is nog geen sprake. Wel van een andere HTC-man, de ene die ook al de Cancer Council Classic won. Na de winst in het criterium speculeerde Paul Sherwen over Goss voor de eindwinst. Dat zal afhangen of hij goed over Willunga Hill komt.

Stage 1
1 Matthew Goss (Aus) HTC-Highroad 3:17:08
2 André Greipel (Ger) Omega Pharma-Lotto
3 Robbie McEwen (Aus) Team Radio Shack
62 Mark Cavendish (GBr) HTC-Highroad
Dit gaat het jaar van Goss worden.
pi_91506309
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit gaat het jaar van Goss worden.
In welke zin? Vorig jaar won hij al de GP Plouay en een Giro etappe. Wat verwacht je dat hij dit jaar gaat doen, een topklassieker, of een touretappe?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:19:08 #210
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91506429
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Ereinion het volgende:

[..]

In welke zin? Vorig jaar won hij al de GP Plouay en een Giro etappe. Wat verwacht je dat hij dit jaar gaat doen, een topklassieker, of een touretappe?
net zoveel ritten als greipel vorig jaar
pi_91507069
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Beide heeft 'ie in zich. Verdomde Cavendish
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:41:30 #212
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_91507250
quote:

[..]

Dan beperk je je tot renners die minstens 2 top-klassiekers hebben gewonnen. Zo makkelijk is dat niet.

Armstrong bijvoorbeeld heeft echt wel geprobeerd om een klassieker te winnen.
pi_91507710
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Dan beperk je je tot renners die minstens 2 top-klassiekers hebben gewonnen. Zo makkelijk is dat niet.

Armstrong bijvoorbeeld heeft echt wel geprobeerd om een klassieker te winnen.
Valverde ook om de Tour te winnen.
Contador > Valverde / Gilbert.
Armstrong > Bettini.

Komt mentaal gewoon meer bij kijken om een grote ronde te winnen. (Lijkt me, ik heb beiden niet echt geprobeerd.)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:05:23 #214
332208 TeteDeLaCourse
Je m'appelle Tete
pi_91508242
Weet iemand al een samenvatting te vinden van stage 2?
pi_91508623
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef TeteDeLaCourse het volgende:
Weet iemand al een samenvatting te vinden van stage 2?
Stage 2 wordt pas morgenvroeg verreden.

Hier is stage 1:
pi_91526906
Komende maandag (24 jan) gaat een collega van mij, een wereldrecordpoging doen door Afrika te fietsen (van Kaapstad naar Cairo). Dit betekent dat er 11.200 km afgelegd moet worden in een periode onder de 80 dagen! En dat door hete, onbekende landen, met niet altijd goed begaanbare wegen!
Omdat dit een uniek project is, waarbij naast een enorme uitdaging en inspanning, ook een goed doel gediend wordt, leek mij dit het vermelden waard op dit (fiets)forum.
Als recreatief wielrenner van te voren al een diepe buiging voor deze actie...

Vanavond zit er in Hart van Holland (22.30u, SBS6) een item over deze actie. En morgenochtend besteedt Giel er om 6.45u op 3FM ook aandacht aan.

Ter info de website: www.11000km.nl
pi_91536850
Cool!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:28:54 #218
49615 Bismarck
pi_91540276
José Serpa wint de tweede rit van de Tour de San Luis en gaat naar de leiding in het algemeen klassement. Eros Capecchi werd tweede, Marco Arriagada (Chileense nationale ploeg) werd derde.

Tweede zege voor Androni op rij. Seizoen begint goed.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 19 januari 2011 @ 16:15:24 #220
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91566387
http://www.cyclingnews.co(...)lled-in-south-africa

quote:
HTC-Highroad rider hit by a truck in South Africa

HTC-Highroad rider Carla Swart has died after being hit by a truck while training in South Africa.

Few details of the accident are known but the HTC-Highroad team has confirmed the tragic news. The 23-year-old Swart was apparently riding in the central Free State province of South Africa.

Swart was born in South Africa but moved to the USA with her family when she was 15. She represented South Africa in the Commonwealth, finishing eighth in the road race.

She was a multi-discipline US collegiate champion in 2008 and finished eighth in the 2010 Ronde Van Drenthe World Cup. She also won the best young riders award in the Tour de L'Aude stage race.

HTC-Highroad posted a moving message on the team's website: "Carla, in such a short time you became part of our family and touched us all with your vibrant personality and your constant smile. You infected us with your zest for life and we will forever have you in our hearts. Our wishes go out to Carla's family and loved ones."
Damn :{ :{
pi_91573152
Jezus :{ :{
pi_91574217
Jeetje. Zo jong nog. Rust in vrede,
pi_91575032
rip
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:39:03 #224
49615 Bismarck
pi_91589632
Roberto Ferrari wint de derde rit van de Tour de San Luis in een massaspurt. José Serpa nog steeds aan de leiding in het algemeen klassement. Derde zege op rij voor Androni.

Stage 3
1. Roberto Ferrari
2. Marco Crespo
3. Maximiliano Richeze

Vraag: Wat betreft de wildcards voor de Tour de France. Dient een procontiploeg ook een aanvraag te hebben gedaan of kan een procontiploeg een wildcard krijgen zonder dat zij daarvoor een aanvraag hebben gedaan? Kan de ASO dus uit 23 ploegen kiezen of is de keuze al beperkt omdat een aantal ploegen uberhaupt geen intentie hebben in de Tour van start te gaan.
pi_91599287
Mr.Matthews wint etappe 3 in TDU *O*

Greipel 2e en nieuwe leider (?).
pi_91599841
pi_91599889
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef bjarki het volgende:
Mr.Matthews wint etappe 3 in TDU *O*

Greipel 2e en nieuwe leider (?).
goss was derde n nieuwe leider
pi_91600395
20 jaar pas :o
pi_91600478
Wat een held, en wat komt ie cool over de finish, haha!
pi_91600738
Netjes van Matthews!

Daar kan Rabo mogelijk nog veel plezier aan beleven. :)
pi_91602087
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_91604220

Dit is echt wel belachelijk simpel zeg :D
pi_91604575
De nieuwe Cavendish :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:53:00 #234
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_91605536
quote:
Vraag: Wat betreft de wildcards voor de Tour de France. Dient een procontiploeg ook een aanvraag te hebben gedaan of kan een procontiploeg een wildcard krijgen zonder dat zij daarvoor een aanvraag hebben gedaan? Kan de ASO dus uit 23 ploegen kiezen of is de keuze al beperkt omdat een aantal ploegen uberhaupt geen intentie hebben in de Tour van start te gaan.
Volgens mij heeft de TdF alleen afspraken gemaakt tav de 18 WT ploegen. Voor de rest zijn ze vrij in hun keuze, net als alle andere wedstrijden.
Btw, geen intresse in een WT status hoeft nog niet te betekenen dat je geen intresse in de Tour hebt.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:58:25 #235
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_91605771
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nieuwe Valverde :Y
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:26:21 #236
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_91606693
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou eerder zeggen de nieuwe Freire.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_91608484
Nieuwe Jalabert/Kelly. Hij kan namelijk ook klimmen en tijdrijden, zelfs Ronde van Vlaanderen (bij de beloften).
pi_91609196
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:56 schreef Leatherface het volgende:
Netjes van Matthews!

Daar kan Rabo mogelijk nog veel plezier aan beleven. :)
tot wanneer heeft ie getekend? eind 2012?
pi_91609525
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef franklop het volgende:

[..]

tot wanneer heeft ie getekend? eind 2012?
Voor twee jaar, dus het is te hopen dat hij niet daarna weg gaat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')