Als je denkt dat ik een uitgesproken Boonen fan bent heb je het mis hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:42 schreef Beregd het volgende:
Da's natuurlijk typisch
Hou je je ambities verborgen, ben je een saaie hond
toon je enigszins ambitie ben je arrogant.
Tommeke heeft het hieer trouwens nooit nagelaten om Tom Boonen af te kraken, maar als iemand anders iets over Tom Boonen zegt, ho maar!
Ik denk dat een klassieker winnen minstens zo moeilijk is. Het komt bij mij gewoon een beetje laatdunkend over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij evident dat het minder zwaar is om er 2x per jaar 1 dag te staan, dan gewoon 3 weken achter elkaar er elke dag te moeten staan. Hij praat helemaal niet makkelijk over het winnen van klassiekers, hij zegt enkel "Voor Boonen zit de dag erop als hij een klassieker gereden heeft". Waarmee hij volgens mij dan bedoelt dat Boonen niet de dag erna er wéér moet staan.
Denk jij echt dat VDB denkt dat Boonen maar 1 dag per jaar met z'n klassieker bezig is?
Minstens zo moeilijk als een grote ronde winnen? Knaven staat gelijk aan Sastre (bijvoorbeeld)? No way.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk dat een klassieker winnen minstens zo moeilijk is. Het komt bij mij gewoon een beetje laatdunkend over.
Gezien het feit dat ze het beide voor een groot gedeelte hebben te danken aan hun ploegmaten zie ik een verband, hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Minstens zo moeilijk als een grote ronde winnen? Knaven staat gelijk aan Sastre (bijvoorbeeld)? No way.
Niet aan Sastre, die heeft vaak genoeg laten zien goed te kunnen eindigen in een grote ronde. Maar Knaven staat wel ongeveer gelijk aan een Pereiro.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Minstens zo moeilijk als een grote ronde winnen? Knaven staat gelijk aan Sastre (bijvoorbeeld)? No way.
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet aan Sastre, die heeft vaak genoeg laten zien goed te kunnen eindigen in een grote ronde. Maar Knaven staat wel ongeveer gelijk aan een Pereiro.
Dit gaat het jaar van Goss worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Bismarck het volgende:
Eerste etappe van de TDU. Van een duel tussen Greipel en Cavendish is nog geen sprake. Wel van een andere HTC-man, de ene die ook al de Cancer Council Classic won. Na de winst in het criterium speculeerde Paul Sherwen over Goss voor de eindwinst. Dat zal afhangen of hij goed over Willunga Hill komt.
Stage 1
1 Matthew Goss (Aus) HTC-Highroad 3:17:08
2 André Greipel (Ger) Omega Pharma-Lotto
3 Robbie McEwen (Aus) Team Radio Shack
62 Mark Cavendish (GBr) HTC-Highroad
In welke zin? Vorig jaar won hij al de GP Plouay en een Giro etappe. Wat verwacht je dat hij dit jaar gaat doen, een topklassieker, of een touretappe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit gaat het jaar van Goss worden.
net zoveel ritten als greipel vorig jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
In welke zin? Vorig jaar won hij al de GP Plouay en een Giro etappe. Wat verwacht je dat hij dit jaar gaat doen, een topklassieker, of een touretappe?
Beide heeft 'ie in zich. Verdomde Cavendishquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
In welke zin? Vorig jaar won hij al de GP Plouay en een Giro etappe. Wat verwacht je dat hij dit jaar gaat doen, een topklassieker, of een touretappe?
Dan beperk je je tot renners die minstens 2 top-klassiekers hebben gewonnen. Zo makkelijk is dat niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Valverde ook om de Tour te winnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Dan beperk je je tot renners die minstens 2 top-klassiekers hebben gewonnen. Zo makkelijk is dat niet.
Armstrong bijvoorbeeld heeft echt wel geprobeerd om een klassieker te winnen.
Stage 2 wordt pas morgenvroeg verreden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef TeteDeLaCourse het volgende:
Weet iemand al een samenvatting te vinden van stage 2?
Damnquote:HTC-Highroad rider hit by a truck in South Africa
HTC-Highroad rider Carla Swart has died after being hit by a truck while training in South Africa.
Few details of the accident are known but the HTC-Highroad team has confirmed the tragic news. The 23-year-old Swart was apparently riding in the central Free State province of South Africa.
Swart was born in South Africa but moved to the USA with her family when she was 15. She represented South Africa in the Commonwealth, finishing eighth in the road race.
She was a multi-discipline US collegiate champion in 2008 and finished eighth in the 2010 Ronde Van Drenthe World Cup. She also won the best young riders award in the Tour de L'Aude stage race.
HTC-Highroad posted a moving message on the team's website: "Carla, in such a short time you became part of our family and touched us all with your vibrant personality and your constant smile. You infected us with your zest for life and we will forever have you in our hearts. Our wishes go out to Carla's family and loved ones."
goss was derde n nieuwe leiderquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef bjarki het volgende:
Mr.Matthews wint etappe 3 in TDU![]()
Greipel 2e en nieuwe leider (?).
Volgens mij heeft de TdF alleen afspraken gemaakt tav de 18 WT ploegen. Voor de rest zijn ze vrij in hun keuze, net als alle andere wedstrijden.quote:Vraag: Wat betreft de wildcards voor de Tour de France. Dient een procontiploeg ook een aanvraag te hebben gedaan of kan een procontiploeg een wildcard krijgen zonder dat zij daarvoor een aanvraag hebben gedaan? Kan de ASO dus uit 23 ploegen kiezen of is de keuze al beperkt omdat een aantal ploegen uberhaupt geen intentie hebben in de Tour van start te gaan.
Ik zou eerder zeggen de nieuwe Freire.quote:
tot wanneer heeft ie getekend? eind 2012?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:56 schreef Leatherface het volgende:
Netjes van Matthews!
Daar kan Rabo mogelijk nog veel plezier aan beleven.
Voor twee jaar, dus het is te hopen dat hij niet daarna weg gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
tot wanneer heeft ie getekend? eind 2012?
Nja het is wel een signaal naar dopingploegen. What goes around comes around.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Definitief geen Geox, vive le France
http://www.letour.fr/2011/TDF/COURSE/fr/actus.html#zone164958
COFIDIS, LE CREDIT EN LIGNE (FRA)quote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Er zou sprake zijn van verschillende verrassingen. Niet 1.
Om geselecteerd te worden moet je een wildcardapplicatie indienen. Het merendeel van de 23 procontiploegen heeft dat niet gedaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Saur verdient het niet meer dan een Acqua & Sapone, Androni Giocattoli, Colnago, Farnese Vini-Neri Sottoli...waarom geen Landbouwkrediet? Dat er geen drie Nederlandse teams rijden, Ok ik snap het al heeft Skil-Shimano waarschijnlijk betere rijders dan een aantal continental ploegen.
Maar goed, je weet al dat de wildcards in de Giro naar Acqua & Sapone, Androni Giocattoli en Colnago gaan, en bij de Vuelta Andalucía-Caja Granada, Caja Rural en Geox-TMC waarcshijnlijk meerijden.
Maar het blijft gewoon nationalisme.
En dat gaat voor de meeste ploegen op, dat ze niet over het budget en/of het rooster beschikken om aan meerdere grote rondes mee te doen of om uberhaupt aan een grote ronde mee te doen.quote:My feeling is that it will be the 18 ProTour teams plus four invited teams that will ride all three Grand Tours, and not the top 17 teams [in the final 2010 rankings], he said. It would be nice to ride the Tour and the Vuelta, but if thats not the case, I wont be complaining about it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |