Tsja....dat snap ik en dat gevoel zullen velen hebben.quote:Als kinderen slapen bij vriendjes of vriendinnetjes of famillie of in verenigingsverband (wat niet wil zeggen dat ze dan geen risico lopen op misbruik) heb ik daar toch een heel ander gevoel bij als dat een kerel van een KDV slaapfeestjes organiseert.
Ik wel en ik heb liever dat zij even huilen omdat ze niet mee mogen gaan, dan achteraf spijt krijgen omdat ze wel mee zijn gegaan. Dergelijke voorstellen vanuit een kdv zouden bij mij alle nekharen doen rijzen.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als de politie met de directeur belt en die doet het af als fantasie en de politie laat het er vervolgens bijzitten....
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vraag me een beetje af in hoeverre zo'n feestje nou veel gelegenheid schept voor een pedoseksueel trouwens. De kans lijkt me erg groot dat op z'n minst 'e'en kind er wat over laat vallen, zou het niet? (Tenzij sprake van uitgekiende smerige praktijken zoals het uitkiezen van kwetsbare kinderen en die isoleren van de groep natuurlijk zoals ik een aantal slachtoffers van de RK heb horen verklaren).
..dan heb je als zedenpolitie je werk niet goed gedaan, ik neem aan dat een onderzoek toch wel wat meer voorstelt dan 'e'en belletje...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als de politie met de directeur belt en die doet het af als fantasie en de politie laat het er vervolgens bijzitten....
Wie weet is dat de treurige waarheid inderdaad...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.
De kans dat je achteraf spijt krijgt omdat je je kind laat logeren bij die aardige oom en tante is groter dan bij een slaapfeestje georganiseerd door een KDV.quote:Ik wel en ik heb liever dat zij even huilen omdat ze niet mee mogen gaan, dan achteraf spijt krijgen omdat ze wel mee zijn gegaan. Dergelijke voorstellen vanuit een kdv zouden bij mij alle nekharen doen rijzen.
Misbruikers zijn roofdieren, ze pikken zo de zwaksten uit de groep. Een soort van zesde zintuig maar dan andersquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wie weet is dat de treurige waarheid inderdaad...
Als het gaat om misbruik wel, maar een slaapfeestje van het KDV zou ik niet alleen om dat gevaar (dat heel klein is) geen goed idee vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kans dat je achteraf spijt krijgt omdat je je kind laat logeren bij die aardige oom en tante is groter dan bij een slaapfeestje georganiseerd door een KDV.
Op leraren is de controle veel groter, althans op de scholen van mijn kinderen, open klaslokalen, deuren die open staan enz. Op basisscholen zou ik mij ondertussen meer zorgen maken om wat tegenwoordig steeds vaker gebeurd, sexueel misbruik waarbij de dader zelf nog een kind is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....dat snap ik en dat gevoel zullen velen hebben.
Je weet trouwens dat de meeste misbruik gebeurt door familie en bekenden?Dat strookt niet met het gevoel wat we meestal hebben, maar is wel de realiteit....uiteindelijk zul je in elke situatie een afweging moeten maken en dat gaat miljoenen keer per jaar goed.
Als je je kind nergens meer laat logeren uit angst voor, dan is dat een oplossing, maar uiteindelijk is er nergens 100% veiligheid, terwijl dat wel is wat we allemaal zouden willen en met die wetenschap maken we allemaal onze eigen afwegingen. Ik bedoel....op basis hiervan kun je ook zeggen om je kinderen maar niet meer naar een KDV of naar school te laten gaan....hoever wil je gaan in de tocht naar de ultieme zekerheid die er uiteindelijk toch niet is.
Overigens ben ik benieuwd of mensen die zo spastisch doen over mannen bij een KDV ook zo denken over leraren/meesters op de lagere school....dat is m.i. namelijk een nog grotere risicofactor.
Vind het altijd wel grappig dat ze de schuld bij anderen willen neerleggen.quote:
Alsof ik mijn kind naar "die" aardige oom en tante zou sturen om te gaan logeren. Kinderen van die leeftijd laat ik alleen slapen bij mensen die ik door en door vertrouw. En niet bij een famillielid omdat ik ze wel aardig vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kans dat je achteraf spijt krijgt omdat je je kind laat logeren bij die aardige oom en tante is groter dan bij een slaapfeestje georganiseerd door een KDV.
Een slaap feestje bij een kdv directeur thuis, alleen mannen en zeer jonge kinderen welkom, ouders niet welkom. Mwah, ik weet wel zeker waar mijn kind niet heen zou gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen dat knagende stemmetje negeren en dat afdoen als kul. Er was een fokker wiens dochters zijn misbruikt door zijn eigen broer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Alsof ik mijn kind naar "die" aardige oom en tante zou sturen om te gaan logeren. Kinderen van die leeftijd laat ik alleen slapen bij mensen die ik door en door vertrouw. En niet bij een famillielid omdat ik ze wel aardig vind
Pfoe, dat doet ongeveer 90% van de mensheid in de ene vorm of de andere, ik zou niet durven beweren dat het terugdraaien van het geld voor AIDS-bestrijding in de 3e wereld zoals voorgenomen door ons kabinet minder brute gevolgen heeft dan deze misbruikaffaire, jij wel? Akkoord, het is wat verder van ons bed, maar als je kijkt naar het aantal slachtoffer(tje)s en de gevolgen per slachtoffer...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Pedoseksuele zijn wel de meest egoistische mensen op aarde, zoals ze zelf maar aan hun genot komen, zonder na te denken aan de eventuele gevolgen.
En daar maken dat soort zieke figuren misbruik van, mensen die het afdoen als kul of zichzelf overdreven ( angstig ) vinden als ze het niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen dat knagende stemmetje negeren en dat afdoen als kul. Er was een fokker wiens dochters zijn misbruikt door zijn eigen broer.
Het lijkt me best lastig om als ouder je standpunt te bepalen als je enerzijds wordt geplaagd door dat soort angsten en anderzijds toch ook je kind niet wil overbeschermen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
En daar maken dat soort zieke figuren misbruik van, mensen die het afdoen als kul of zichzelf overdreven ( angstig ) vinden als ze het niet vertrouwen.
Dat gebeurt, hoe treurig ook, het meest: misbruik binnen eigen kring. En dat is natuurlijk wel verdomde lastig te voorkomen als ouder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen dat knagende stemmetje negeren en dat afdoen als kul. Er was een fokker wiens dochters zijn misbruikt door zijn eigen broer.
Of soort van schaamte, hoe zeg je tegen je bloedeigen broer dat je niet wilt dat hij op je dochters past? Of je neefje met wie je opegroeit bent of je zwager?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
En daar maken dat soort zieke figuren misbruik van, mensen die het afdoen als kul of zichzelf overdreven ( angstig ) vinden als ze het niet vertrouwen.
Dit snap ik niet helemaal, zijn er nu wel of niet slaapfeestjes bij de directeur geweest?quote:'Slaapfeestjes bij directeur Hofnarretje'
Albert Drent. FOTO HYVES
AMSTERDAM - Bij Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes werden georganiseerd door medewerker Edwin R. die vast zit op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet.
Edwin R.
Dit meldt de website van AT5.
De 39-jarige R. was medewerker van het eerste uur van Het Hofnarretje en erg actief als organisator van feesten en activiteiten buiten de opvang om.
'Drent geen verdachte'
De nieuw aangestelde woordvoerder van Het Hofnarretje bevestigt dat er vanuit het kinderdagverblijf slaapfeestjes zijn georganiseerd op privé-adressen, maar kon niet zeggen of dat ook bij de directeur thuis is gebeurd. De zegsman laat de stadszender verder weten dat er op de feestjes nooit iets is gebeurd wat niet door de beugel kan. Op dit moment wordt er overlegd met de directeur. Burgemeester Eberhard van der Laan liet gister weten dat Drent op dit moment geen verdachte is.
Gister verklaarde Drent zelf nog tegen AT5: "Ik vind het verbijsterend wat er gebeurt. Nu volgt het ene verhaal het andere verhaal op en wij willen nu gewoon even afwachten hoe het de komende dagen gaat om eventueel aan het einde van de week zelf met een reactie te komen. Het is nu nog te vroeg. Wij zitten hier met heel veel ouders, kinderen en personeel die emotioneel zeer geraakt zijn en daar zou ik nu mijn aandacht op willen richten" (WT)
Betrapt. En ik deed nog wel zo goed mijn best niets te laten merken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef blijdatikglij het volgende:
keesjeislief, ben je zelf pedosexueel?
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef blijdatikglij het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef blijdatikglij het volgende:
omdat zijn manier van discussieren hier erop lijkt dat die pedosexualiteit als iets normaals wil later overkomen.quote:
Zelfs de mensen die je denkt door en door te kunnen vetrouwen kunnen zoiets doen, eigenlijk kan je dus niemand vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Alsof ik mijn kind naar "die" aardige oom en tante zou sturen om te gaan logeren. Kinderen van die leeftijd laat ik alleen slapen bij mensen die ik door en door vertrouw. En niet bij een famillielid omdat ik ze wel aardig vind
Nigga pleasequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
omdat zijn manier van discussieren hier erop lijkt dat die pedosexualiteit als iets normaals wil later overkomen.
en omdat hier ooit op het forum een pedo zat die gebanned is.
wellicht is die terug onder een andere naam?
Wijs even aan waar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
omdat zijn manier van discussieren hier erop lijkt dat die pedosexualiteit als iets normaals wil later overkomen.
Hoe oud ben je, blij? Ik heb hier in mijn tuin een heul mooie glijbaan, wil je die niet een keertje komen bekijken? Dan vang ik je wel op als je naar beneden komt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
ben dara zelf wel redelijk gevoelig voor maar heb bij keesje die indruk eigenlijk niet gekregen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
Nou, Keesjeislief heb ik al vaker voorbij zien komen en hij is juist 1 van de mensen die wel de nuance er in houdt, niet meteen pek en veren tevoorschijn haalt om alle mannelijke medewerkers van kinderopvang faciliteiten te grazen te nemen. Lees zijn berichten nu eens terug en kom met een goed voorbeeld voor wat je bedoelt, ik kan er niet 1 bedenken namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
''I swear the kid just landed on my dick''quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, blij? Ik heb hier in mijn tuin een heul mooie glijbaan, wil je die niet een keertje komen bekijken? Dan vang ik je wel op als je naar beneden komt. [ afbeelding ].
Precies, heb die antennes ook, maar die gaven ook geen signaal. Ik denk niet dat de discussie ook maar enigszins gebaat is bij dit soort stupide beschuldigingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
ben dara zelf wel redelijk gevoelig voor maar heb bij keesje die indruk eigenlijk niet gekregen.
daarbij is het wel een verschrikkelijk iets waar je zomaar random iemand van beschuldigd.
Man wat een humor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
''I swear the kid just landed on my dick''
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
niet meteen pek en veren tevoorschijn haalt om alle mannelijke medewerkers van kinderopvang faciliteiten te grazen te nemen.
Een gedeelte van die laatste alinea begrijp ik wel. Ik ben bij zulke dingen inderdaad altijd bang dat de kinderen die het niet doorhebben gehad (en dat zijn er wel een aantal natuurlijk) inderdaad een trauma aangepraat wordt. Ouders die door blijven vragen etc, in plaats van experts die het op een subtiele manier doen, zodat die kinderen niets door hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:34 schreef Mylene het volgende:
Pedovereniging begrijpt commotie niet
Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.
En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.
bron
South Park, City Wallquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die je denkt door en door te kunnen vetrouwen kunnen zoiets doen, eigenlijk kan je dus niemand vertrouwen.
Maar omdat je je kind niet alles wil ontnemen en ze niet te wantrouwens wil maken naar de buitenwereld toe laat je ze slapen bij een vriendinnetje, oom of tante, opa en oma enz.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef VeX- het volgende:
Als je als man in een kinderdagverblijf gaat werken moet je eerlijk gezegd niet heel verrast zijn dat mensen het verkeerde beeld van je krijgen.
Het risico in NL op soa's na sex met peuters na de negatieve testen 2008 is dan ook erg klein.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef MissBitchy het volgende:
Robert M. is getest door de GGD op geslachtsziekten. De dienst heeft aangegeven dat de eerste tests negatief zijn.
De GGD heeft Robert M getest op verschillende soa's. De eerste uitslagen zijn negatief op de ziektes hiv, hepatitis B en syfilis. Nadere tests volgen.
Test in Afrika
M. gaf op zijn weblog in 2008 aan dat hij voor vrijwilligerswerk in Kenia ook is getest op hiv. Hij gaf destijds niet de uitslag, maar schreef wel dat hij drie maanden later nog eens getest moest worden.
Bron: Rtl.nl
Wat ze zeggen klopt ook wel, de reden is natuurlijk een andere dan die wij bedoelen, zij vinden dat het moet kunnen omdat de kinderen er geen hinder van ondervinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef Trommeldaris het volgende:
Een gedeelte van die laatste alinea begrijp ik wel. Ik ben bij zulke dingen inderdaad altijd bang dat de kinderen die het niet doorhebben gehad (en dat zijn er wel een aantal natuurlijk) inderdaad een trauma aangepraat wordt. Ouders die door blijven vragen etc, in plaats van experts die het op een subtiele manier doen, zodat die kinderen niets door hebben.
Natuurlijk moet die Robert M. keihard gestraft worden, maar die kinderen blijven op de eerste plaats staan. Dus ik hoop dat die niet, door de ouders, een trauma aangepraat wordt.
Irc chat of msn vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat betekenen 'ontuchtige handelingen op het internet' nou? Heeft hij zich af zitten trekken op kindersites ofzo? Want voor de rest zal de boel niet al te illegaal zijn, wat je met een cam vanuit je eigen kamer met jezelf kan doen.
Tijdens een chat met minderjarigen gok ik, vind ik redelijk dubieus, ben bang dat het zoiets is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat betekenen 'ontuchtige handelingen op het internet' nou? Heeft hij zich af zitten trekken op kindersites ofzo? Want voor de rest zal de boel niet al te illegaal zijn, wat je met een cam vanuit je eigen kamer met jezelf kan doen.
Serieus antwoord blij: nee. En ik betreur de slachtoffertjes van deze kerel even zeer als jij dat doet. Maar ik denk wel dat het een feit is dat er mensen met pedofiele neigingen rondlopen. Daar kun je boos over worden, het niet willen weten, ze zonder aansziens des persoons op de meest gruwelijke manieren willen vermoorden etc. maar dat verandert uiteindelijk niets aan dat feit. Sterker nog, ik denk dat er best wel wat voor te zeggen is dat als de maatschappij ze ongenuanceerd uitkotst als onmensen en staat op openbare registers van pedofielen (zonder onderscheid te maken tussen pedofielen en pedoseksuelen) etc. zulke mensen alleen maar meer in isolatie raken en de kans op vergrijpen alleen maar groter wordt (ze hebben ten slotte een stuk minder te verliezen en als uitgekotste eenling heb je een stuk minder last van maatschappelijke wroeging). Wat wel de oplossing is weet ik (uiteraard) ook niet, maar ik verwacht meer positief effect (als in minder slachtoffertjes etc.) van een wat openere benadering als maatschappij waarin we in ieder geval onderkennen dat er pedofielen zijn, dat je iemand zo'n geaardheid niet persoonlijk kunt aanrekenen (het is ten slotte geen keuze) en de nodige faciliteiten aanbieden in termen van psychologische hulp etc. dan van de rucksichtlose richting waar we in deze tijden naartoe lijken te gaan. Voor de goede orde: uiteraard vind ik ook dat pedoseksuelen gewoon bestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef blijdatikglij het volgende:
al een mailtje verstuurd naar van Hertumquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
Misscien is zij van Hertum wel, onder een andere naamquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef Re het volgende:
[..]
al een mailtje verstuurd naar van Hertum
Zou het niet zo kunnen zijn dat de heren een geweldig idee kregen ooit, jij bent de directeur en wij komen bij je werken zodat we eindelijk de liefde van kinderen krijgen die we nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal, zijn er nu wel of niet slaapfeestjes bij de directeur geweest?
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)ur-Hofnarretje.dhtml
3? 2 toch? Neemt niet weg dat het idd best waar kan zijn. Maar denk je dat er nu wel of geen gebruik is gemaakt van het huis van de directeur? Die man is geen verdachte, als ze in zijn huis waren dan zou dit toch wel zo zijn lijkt me, of hij is heel naief....quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat de heren een geweldig idee kregen ooit, jij bent de directeur en wij komen bij je werken zodat we eindelijk de liefde van kinderen krijgen die we nodig hebben
Het is wel bizar dat er nu al drie heren verdacht zijn binnen deze creche nml.
Zolals een user eerder schreef, er is waarschijnlijk een beerput opengetrokken....quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat de heren een geweldig idee kregen ooit, jij bent de directeur en wij komen bij je werken zodat we eindelijk de liefde van kinderen krijgen die we nodig hebben
Het is wel bizar dat er nu al drie heren verdacht zijn binnen deze creche nml.
Dat is wat ik al jaren roep. Stichting Martijn niet verbieden, Pedopartijen niet verbieden. Laat het maar enigzins open zijn zodat je weet wat er leeft/speelt en mensen niet uit pure frustratie dingen gaan doen die veel erger zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:56 schreef keesjeislief het volgende:
. zulke mensen alleen maar meer in isolatie raken en de kans op vergrijpen alleen maar groter wordt
Nee, echt 3. De hoofdverdachte en zijn man en een (ex) medewerker van 1 van de KDV's. Ze zitten alledrie vast.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
3? 2 toch? Neemt niet weg dat het idd best waar kan zijn. Maar denk je dat er nu wel of geen gebruik is gemaakt van het huis van de directeur? Die man is geen verdachte, als ze in zijn huis waren dan zou dit toch wel zo zijn lijkt me, of hij is heel naief....
Als ik uitgekookt ben kom je dan bij me eten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze kop zegt mij genoeg
[ afbeelding ]
Sowieso is partijen verbieden nooit de bedoeling. Zolang er geen draagvlak voor is is er ook nog eens niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is wat ik al jaren roep. Stichting Martijn niet verbieden, Pedopartijen niet verbieden. Laat het maar enigzins open zijn zodat je weet wat er leeft/speelt en mensen niet uit pure frustratie dingen gaan doen die veel erger zouden kunnen zijn.
Je hebt gelijk, zal hem ff editten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als ik uitgekookt ben kom je dan bij me eten?
Ik geef toe dat er aardig wat toevalligheden zit in de zaak enzo. Maar puur op zijn kop dingen bepalen
.quote:Drietal hield ouders weg bij feestjes
Afscheidsfeestjes die tot 's avonds duurden en waar ouders absoluut niet bij mochten zijn. Die organiseerde Edwin R. voor kinderen die Het Hofnarretje verlieten wanneer ze naar de basisschool gingen.
Bij de feestjes waren ook Robert M. en diens echtgenoot Richard van O. aanwezig. Een moeder wier zoontje begin 2009 op zo'n feestje was, vertelt aan AT5 dat er behalve het zedentrio slechts één andere medewerker van Het Hofnarretje bij was. De aanwezigheid van ouders werd niet op prijs gesteld, zo maakte R. hun ondubbelzinnig duidelijk.
De zogenaamde uitzwaaifeestjes werden gehouden op handboogschietvereniging de Saense Handboogskutters in Zaandam. R. werkte daar als jeugdtrainer. De moeder vertelt AT5 dat het feestje voor haar zoontje opvallend lang duurde: van 11.00 tot 18.00 uur. R. had er bij de ouders nog op aangedrongen om zelfs tot een uur of acht 's avonds door te gaan, maar daar waren de ouders niet mee akkoord gegaan.
R. organiseerde ook regelmatig slaapfeestjes. Verschillende ouders vertellen tegen AT5 dat sommige van die feestjes werden gehouden in de woning van Albert Drent, de directeur van het kinderdagverblijf. Een woordvoerder van Het Hofnarretje bevestigt dat er slaapfeestjes werden georganiseerd op privé-adressen, maar kon niet zeggen of dat ook bij Drent thuis is gebeurd. De directeur zelf wilde dinsdagmiddag niet reageren.
Edwin R. zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op internet. Richard van O. is gearresteerd wegens het bezit van kinderporno. Robert M. geldt als hoofdverdachte in de misbruikzaak. Hij heeft mogelijk meer dan vijftig jonge kinderen misbruikt. Directeur Albert Drent geldt niet als verdachte, zo zei burgemeester Van der Laan maandagavond
Geloof je nou echt dat er zo nuchter onder zou zijn als je wel een dochtertje of zoontje zou hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is wat ik al jaren roep. Stichting Martijn niet verbieden, Pedopartijen niet verbieden. Laat het maar enigzins open zijn zodat je weet wat er leeft/speelt en mensen niet uit pure frustratie dingen gaan doen die veel erger zouden kunnen zijn.
Het is zeer moeilijk om nuchter te blijven in dit soort zaken maar ik heb liever dat een pedosexueel zich aftrekt bij een foto die ik hier op fok plaats van mijn op het strand spelende niet bestaande dochtertje i.p.v. handelingen die haar pijn zouden kunnen doen.
Nope, 3. RM, zijn man en die gast die de uitzwaaifeestjes organiseerde.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:12 schreef kahaarin het volgende:
3? 2 toch? Neemt niet weg dat het idd best waar kan zijn. Maar denk je dat er nu wel of geen gebruik is gemaakt van het huis van de directeur? Die man is geen verdachte, als ze in zijn huis waren dan zou dit toch wel zo zijn lijkt me, of hij is heel naief....
Gestoomde bulgur, met gegrilde aubergine en tomatenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal hem ff editten.
Wat eten we?
En dan kom je in een voor mijn gevoel grijs gebied. Wanneer is het niet meer voldoende je af te trekken bij een foto op het internet en grijpt zo iemand echt een kind? Nuchter blijven in dit soort zaken kan volgens mij niet en al helemaal niet als het gaat om zulke jonge kindjes. Ik ga over mijn nek als ik eraan denk wat ze misschien met die kindjes hebben uitgespookt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is zeer moeilijk om nuchter te blijven in dit soort zaken maar ik heb liever dat een pedosexueel zich aftrekt bij een foto die ik hier op fok plaats van mijn op het strand spelende niet bestaande dochtertje i.p.v. handelingen die haar pijn zouden kunnen doen.
Wel 3 verdachten maar de man van R.M. werkt toch niet op die KDV's?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, echt 3. De hoofdverdachte en zijn man en een (ex) medewerker van 1 van de KDV's. Ze zitten alledrie vast.
Klopt, maar volgens de berichtgeving was hij wel aanwezig bij de afscheidsfeestjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef kahaarin het volgende:
Wel 3 verdachten maar de man van R.M. werkt toch niet op die KDV's?
R.M. bood zich ook aan als oppas. En de website's stonden op naam van zijn man.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel 3 verdachten maar de man van R.M. werkt toch niet op die KDV's?
Even voor mijn beeldvorming, peuterfeestjes waarbij de ouders niet aanwezig mochten zijn. En waar de begleiding voornamelijk uit mannen bestond? waarvan de ouders dus niet alle begleiders kenden (de man van)?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens de berichtgeving was hij wel aanwezig bij de afscheidsfeestjes.
Toch niet uit een pakje he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gestoomde bulgur, met gegrilde aubergine en tomaten
M.b.t. hetgeen ik net schreef? Ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat er zo nuchter onder zou zijn als je wel een dochtertje of zoontje zou hebben?
In Bussum was het clubhuis van de handboogvereniging waar de uitzwaaifeestjes werden gehouden van de kinderen die 4 waren en dus niet meer op die groep zouden zijn. Het huis van de directeur is in Enkhuizen, de woordvoerder heeft niet bevestigd dat daar ook slaapfeestjes waren maar als de ouders dat zeggen zal het wel, ik denk dat die wel weten waar ze hun kinderen naar toe hebben gebracht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, 3. RM, zijn man en die gast die de uitzwaaifeestjes organiseerde.
Ik heb toch sterk het idee dat die directeur ook niet helemaal zuiver is, maar er kloppen idd een aantal dingen niet. Zoals de woonplaats van de directeur. Woont ie nou in Bussum of Enkhuizen?
Niet echt belangrijk natuurlijk, maar het gaat om de berichtgeving die niet klopt.
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
R.M. bood zich ook aan als oppas. En de website's stonden op naam van zijn man.
Ja, dat kan kloppen, wel heel vaag, geen ouders maar wel echtgenoten van de leiding....quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens de berichtgeving was hij wel aanwezig bij de afscheidsfeestjes.
Als hij zichzelf in de hand heeft (vreemde opmerking nu..) en door die zelfbevrediging zijn lustgevoelens niet in de praktijk met kinderen zal gaan uitvoeren heb ik er géén problemen mee. Er zijn ook genoeg eenzame mannen die zich sufrukken zonder dat ze het ooit in hun hoofd halen om de buurvrouw te verkrachten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:
Bovendien zou ik het een hele nare gedachte vinden als een volwassen vent zich zit te bevredigen bij een stiekem gemaakte foto van mijn kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |