abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:19:00 #176
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89917102
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef blijdatikglij het volgende:
keesjeislief, ben je zelf pedosexueel?
Betrapt. En ik deed nog wel zo goed mijn best niets te laten merken. :(.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:19:43 #177
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89917129
quote:
Waar slaat dat op? 8)7
be nice or go away
pi_89917147
quote:
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_89917359
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? 8)7
omdat zijn manier van discussieren hier erop lijkt dat die pedosexualiteit als iets normaals wil later overkomen.
en omdat hier ooit op het forum een pedo zat die gebanned is.

wellicht is die terug onder een andere naam?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:27:08 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89917444
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Alsof ik mijn kind naar "die" aardige oom en tante zou sturen om te gaan logeren. Kinderen van die leeftijd laat ik alleen slapen bij mensen die ik door en door vertrouw. En niet bij een famillielid omdat ik ze wel aardig vind :')
Zelfs de mensen die je denkt door en door te kunnen vetrouwen kunnen zoiets doen, eigenlijk kan je dus niemand vertrouwen.
Maar omdat je je kind niet alles wil ontnemen en ze niet te wantrouwens wil maken naar de buitenwereld toe laat je ze slapen bij een vriendinnetje, oom of tante, opa en oma enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_89917493
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:

[..]

omdat zijn manier van discussieren hier erop lijkt dat die pedosexualiteit als iets normaals wil later overkomen.

Nigga please :')

Brandstapels etc. hebben we al een tijd achter ons gelaten.
pi_89917495
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:25 schreef blijdatikglij het volgende:

[..]

Wijs even aan waar.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:29:22 #183
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89917551
quote:

[..]

Hoe oud ben je, blij? Ik heb hier in mijn tuin een heul mooie glijbaan, wil je die niet een keertje komen bekijken? Dan vang ik je wel op als je naar beneden komt. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:30:35 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89917620
quote:

[..]

ben dara zelf wel redelijk gevoelig voor maar heb bij keesje die indruk eigenlijk niet gekregen.
daarbij is het wel een verschrikkelijk iets waar je zomaar random iemand van beschuldigd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:31:18 #185
145755 kahaarin
pi_89917650
quote:

[..]

Nou, Keesjeislief heb ik al vaker voorbij zien komen en hij is juist 1 van de mensen die wel de nuance er in houdt, niet meteen pek en veren tevoorschijn haalt om alle mannelijke medewerkers van kinderopvang faciliteiten te grazen te nemen. Lees zijn berichten nu eens terug en kom met een goed voorbeeld voor wat je bedoelt, ik kan er niet 1 bedenken namelijk.
be nice or go away
pi_89917709
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:29 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, blij? Ik heb hier in mijn tuin een heul mooie glijbaan, wil je die niet een keertje komen bekijken? Dan vang ik je wel op als je naar beneden komt. [ afbeelding ].
''I swear the kid just landed on my dick''
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:32:44 #187
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89917711
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

ben dara zelf wel redelijk gevoelig voor maar heb bij keesje die indruk eigenlijk niet gekregen.
daarbij is het wel een verschrikkelijk iets waar je zomaar random iemand van beschuldigd.
Precies, heb die antennes ook, maar die gaven ook geen signaal. Ik denk niet dat de discussie ook maar enigszins gebaat is bij dit soort stupide beschuldigingen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:33:31 #188
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89917735
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

''I swear the kid just landed on my dick''
Man wat een humor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89917792
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Verbal het volgende:

[..]

Man wat een humor.

V.
Nou he :7
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:35:21 #190
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_89917807
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

niet meteen pek en veren tevoorschijn haalt om alle mannelijke medewerkers van kinderopvang faciliteiten te grazen te nemen.
Daar heb je het al.

If you're not with us, you're a pedo.
pi_89917849
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nou he :7
Ga koken mens.
pi_89918322
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:34 schreef Mylene het volgende:

Pedovereniging begrijpt commotie niet
Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.

En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.
bron
Een gedeelte van die laatste alinea begrijp ik wel. Ik ben bij zulke dingen inderdaad altijd bang dat de kinderen die het niet doorhebben gehad (en dat zijn er wel een aantal natuurlijk) inderdaad een trauma aangepraat wordt. Ouders die door blijven vragen etc, in plaats van experts die het op een subtiele manier doen, zodat die kinderen niets door hebben.

Natuurlijk moet die Robert M. keihard gestraft worden, maar die kinderen blijven op de eerste plaats staan. Dus ik hoop dat die niet, door de ouders, een trauma aangepraat wordt.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:49:31 #193
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_89918425
Als je als man in een kinderdagverblijf gaat werken moet je eerlijk gezegd niet heel verrast zijn dat mensen het verkeerde beeld van je krijgen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_89918509
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zelfs de mensen die je denkt door en door te kunnen vetrouwen kunnen zoiets doen, eigenlijk kan je dus niemand vertrouwen.
Maar omdat je je kind niet alles wil ontnemen en ze niet te wantrouwens wil maken naar de buitenwereld toe laat je ze slapen bij een vriendinnetje, oom of tante, opa en oma enz.
South Park, City Wall _O_
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_89918526
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef VeX- het volgende:
Als je als man in een kinderdagverblijf gaat werken moet je eerlijk gezegd niet heel verrast zijn dat mensen het verkeerde beeld van je krijgen.
Waarom dan?
pi_89918538
Maar wat betekenen 'ontuchtige handelingen op het internet' nou? Heeft hij zich af zitten trekken op kindersites ofzo? Want voor de rest zal de boel niet al te illegaal zijn, wat je met een cam vanuit je eigen kamer met jezelf kan doen.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 14:52:24 #197
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_89918547
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef MissBitchy het volgende:
Robert M. is getest door de GGD op geslachtsziekten. De dienst heeft aangegeven dat de eerste tests negatief zijn.

De GGD heeft Robert M getest op verschillende soa's. De eerste uitslagen zijn negatief op de ziektes hiv, hepatitis B en syfilis. Nadere tests volgen.
Test in Afrika
M. gaf op zijn weblog in 2008 aan dat hij voor vrijwilligerswerk in Kenia ook is getest op hiv. Hij gaf destijds niet de uitslag, maar schreef wel dat hij drie maanden later nog eens getest moest worden.

Bron: Rtl.nl
Het risico in NL op soa's na sex met peuters na de negatieve testen 2008 is dan ook erg klein. :{
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:53:17 #198
145755 kahaarin
pi_89918584
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef Trommeldaris het volgende:

Een gedeelte van die laatste alinea begrijp ik wel. Ik ben bij zulke dingen inderdaad altijd bang dat de kinderen die het niet doorhebben gehad (en dat zijn er wel een aantal natuurlijk) inderdaad een trauma aangepraat wordt. Ouders die door blijven vragen etc, in plaats van experts die het op een subtiele manier doen, zodat die kinderen niets door hebben.

Natuurlijk moet die Robert M. keihard gestraft worden, maar die kinderen blijven op de eerste plaats staan. Dus ik hoop dat die niet, door de ouders, een trauma aangepraat wordt.
Wat ze zeggen klopt ook wel, de reden is natuurlijk een andere dan die wij bedoelen, zij vinden dat het moet kunnen omdat de kinderen er geen hinder van ondervinden.
Ik heb in een vorig topic ook al gezegd dat ik hoop dat er voor de ouders en de kinderen goede begeleiding komt om dit soort dingen te voorkomen.
Net wat er al eerder naar buiten kwam, er waren meerdere gradaties van misbruik, vooropgesteld dat ik ze geen van allen goedkeur, integendeel, kan ik me voorstellen dat in sommige gevallen het harder aan komt bij de ouders.
We weten nu nog niet hoe dit zich zal ontwikkelen bij de jongste slachtoffers natuurlijk, de kans bestaat dat zij zich er niets van herinneren later, dan zou het sneu zijn dat ze dit aangepraat krijgen door de ouders of omgeving idd.
be nice or go away
pi_89918594
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat betekenen 'ontuchtige handelingen op het internet' nou? Heeft hij zich af zitten trekken op kindersites ofzo? Want voor de rest zal de boel niet al te illegaal zijn, wat je met een cam vanuit je eigen kamer met jezelf kan doen.
Irc chat of msn vermoed ik.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:55:09 #200
145755 kahaarin
pi_89918659
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijdens een chat met minderjarigen gok ik, vind ik redelijk dubieus, ben bang dat het zoiets is.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')