abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:12:03 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89902216


Introductie
De drama-thrillerserie Dexter wordt vanaf 2006 in de VS uitgezonden door Showtime in HD1080. De serie is zeer succesvol en won verschillende Emmy en Golden Globe-awards. In Nederland wordt Dexter door de VPRO (Nederland 3) uitgezonden.

Dexter
Dexter volgt het dagelijks leven van een forensisch bloedonderzoeker die werkzaam is bij de Miami Metro Police Department, genaamd Dexter Morgan. In zijn vrije tijd is Dexter vooral bezig met het vermoorden van mensen, ingegeven door een psychische dwang die hij niet zelf kan beheersen.

Dexter moordt echter niet zomaar, maar mensen die het naar zijn mening 'verdienen' om omgelegd te worden, bijvoorbeeld als zij hun straf in het Amerikaanse justitieel systeem ontlopen. In de serie is Dexter voortdurend op zoek naar de balans tussen het moorden en het leiden van een zo normaal mogelijk leven.


Dexter-hoofdpersonen

Dexter Morgan (vroeger Dexter Moser)

Seriemoordenaar en forensisch bloedonderzoeker bij de Miami Metro Police Department.

Debra 'Deb' Morgan

Stiefzus van Dexter en ook werkzaam bij de Miami Metro Police Department.

Harry Morgan

Dexters overleden adoptievader en voormalig politieagent.

Topics
Dexter - Nieuwe TV-serie
Dexter - Season 2 [USA]: puikend en zeker niet pauperesque
Dexter [USA] #3 - I'm gonna be this way forever
Dexter [USA] #4: "The lion does not fear the jackal"
Dexter [USA] #5: "I killed my brother, Yours too..."
Dexter [USA] #6: "I'm a neat monster."
Dexter [USA] #7: "Tonight's the night.."
[USA] Dexter #8: 'Rita is, in her own way, as damaged as me."
[USA] Dexter #9: 'Can I be your Thighman?'
[USA] Dexter #10: 'Daddy, I think I'm in trouble'
[USA] Dexter #11: 'I'm what's wrong. This is fate.'
[USA] Dexter # 12 - Waar we wachten op seizoen 5 (26 september)
[USA] Dexter #13 - Still waiting for the fifth season 26/09
[USA] Dexter #14 - Waar het wachten op 27 september veel te lang duurt
[USA] Dexter #15 - I'm very sorry for your loss
[USA] Dexter #16 - He's CSI'ing me
[USA] Dexter #17 - The best blowjobs in Miami!
[USA] Dexter #18 - Met strings in panterprint
[USA] Dexter #19 - Teenage Wasteland
[USA] Dexter #20 - Goodbye....Lumen
[USA] Dexter #21 - Everything is Illumenated
[USA] Dexter #22 - The Big Finale!

Links
Officiële site: http://www.sho.com/site/dexter/home.do
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0773262/
TV.com: http://www.tv.com/dexter/show/62683/summary.html
List of Dexter episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28televisieserie%29
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29


ook zo'n teller?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89902312
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sorry, maar heb je de serie wel gekeken?

- De rituele moorden waarbij ze onthoofde lichamen vonden.
- Lumen.
- Quinn z'n voornaam.
Ja, ik vergeet alleen wel eens wat (daarom kijk ik ook altijd de reviews van de vorige aflevering).
Lumens dark passenger kan ik mij niks meer van herinneren overigens.

Dank (ook Stefan).
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:15:26 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89902344
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:14 schreef EddyAlbena het volgende:
Ja, ik vergeet alleen wel eens wat (daarom kijk ik ook altijd de reviews van de vorige aflevering).
Lumens dark passenger kan ik mij niks meer van herinneren overigens.
Ze was aan het uitmoorden. Ergens halverwege refereert Dexter aan de dark passenger.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:21:40 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_89902544
Wat een nare epi. Jordan was dood, en we moesten nog een kwartier, dus ik zat ik het puntje van mijn stoel voor de seizoenstwist... Elk seizoen had er een, (rita dood, quadriple, prado die kwaadaardig bleek, ok, van S02 kan ik er zo gauw geen verzinnen, en natuurlijk rudy=killer) en in het laatste kwartier is niet zo gek. En een kwartier met alleen maar gezeik, dat zie je nooit in Dexter.

Kunnen jullie je mijn teleurstelling voorstellen, mijn lieve kijkbuiskindjes, toen dat dus exact was wat ik kreeg, helemaal niets.

Sowieso was het echt een lamme season finale. tik pok chop, Jordan dood, klaar. Dit was de slechtste bad guy ooit. toen Deb aankwam was het even spannend, maar toen je zag dat ze achter ondoorzichtig plastic stonden, was het allemaal al weer zo verspelbaar als de neten.

Ik ben diep teleurgesteld :(
Laffe huichelaar
pi_89902628
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel je pijn! :{
pi_89902855
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik het er mee eens ben dat dit een zeer matig seizoen was, met een ronduit waardeloze finale.
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:00:05 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89903576
Op IMDB een sterk staaltje plothole. Hoe kan de barrelgirlsmurders zijn opgelost als vier van de vijf verdachten zijn verdwenen, waaronder Jordan Chase zelf. Moeten ze niet net zo lang zoeken tot ze zijn gevonden? Ja, Deb weet dat Chase dood is maar dat kan ze niet zeggen. Er is ook geen bewijs voor een Engel der Wraak.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89903809
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Ereinion het volgende:
Wat was dat slecht zeg _O-

Alles weer netjes opgelost. Quinn gaat Dexter niet verder meer onderzoeken omdat hij nu bij hem in het krijt staat. Deb heeft uiteindelijk toch niet ontdekt dat Dexter de vigilante is. Lumen is weer weg, en de kinderen willen weer graag bij Dexter zijn. Kunnen we volgend jaar weer lekker opnieuw beginnen, ik ben nu al benieuwd welke seriemoordenaar nu weer naar Miami gaat.

Wat een teleurstelling, dat zo'n goede serie verandert in Prison Break versie 2.0
Dat was vooral mijn gevoel. Jammer inderdaad.
Als seizoen 6 wordt gemaakt ben ik bang dat het nog minder wordt. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89904250
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was vooral mijn gevoel. Jammer inderdaad.
Als seizoen 6 wordt gemaakt ben ik bang dat het nog minder wordt. :{
ik vond season 5 de zwakste van allemaal maar dat zegt natuurlijk niets over season 6 hé. ik hoop en verwacht daar echt wel wat van :Y
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89904306
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Ondanks alles! Vond ik dit toch wel een briljant eindshot.

[ afbeelding ]
Die blik :9~

Alhoewel deze beter lukte ;)


En ik vond het dit seizoen maar een slechte pruik -O- maar daar kan hijzelf niks aan doen :{
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:33:55 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89904369
Overigens was het wel leuk dat Jordan heel erg Hannibal Lecter na deed in die kelder qua geluiden en gezichtsuitdrukkingen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:38:11 #13
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_89904432
Is eigenlijk wel echt duidelijk geworden waar het bloed in die truck uit aflevering een vandaan kwam? Een paar mensen die er destijds over vielen werden in dit topic helemaal afgemaakt, maar veel meer dan een plotpunt was het niet, he? Of heb ik iets gemist?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:40:42 #14
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_89904464
Eindshot inderdaad geweldig!

Verder vond ik de seizoensfinale gewoon prima, ben al een tijdje geleden opgehouden met te hopen op fantastische seizoensfinales bij series, wat 9 van de 10 keer wordt je zwaar teleurgesteld...

Overigens dat ongeluk, volgens mij heeft Chase die bulldozer verplaatst, de manier waarop hij er naar kijkt en hij stond eerst links van de weg, en bij het ongeluk rechts. Of was dit al besproken hier? Ben even snel door het vorige topic gegaan..

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
Wel mooi (uit deze laatste ep:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hier trouwens zo mooi aan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_89904512
Die hele carcrash scene gaat totaal nergens over, en klopt voor geen kant. Je ziet ook gewoon niemand, zelfs geen dummies in de auto zitten. De auto slaat ook nog eens de verkeerde kant over zijn kop. Slechte montage, regie, en stunt. Het lijkt op een last minute call, en dan nog maar te zwijgen over het shot van Chase en zijn schoenen zodra dex uit de auto kruipt. Dat kan gewoon niet meer... :{
pi_89904526
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:46 schreef 7eVeNL het volgende:
Die hele carcrash scene gaat totaal nergens over, en klopt voor geen kant. Je ziet ook gewoon niemand, zelfs geen dummies in de auto zitten. De auto slaat ook nog eens de verkeerde kant over zijn kop. Slechte montage, regie, en stunt. Het lijkt op een last minute call, en dan nog maar te zwijgen over het shot van Chase en zijn schoenen zodra dex uit de auto kruipt. Dat kan gewoon niet meer... :{
Ik vond het ook een vrij kansloze scene. Vond het best spannend toen Dexter bij dat huisje aankwam, was erg benieuwd wat hij aan zou treffen en dan wordt je uit de spanning gehaald door zo'n lomp ongeluk, waardoor je meteen al wel kunt voorspellen hoe het daarna verder gaat :{
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:57:02 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_89904619
Sowieso dat ie zich door zijn vader liet afleiden :N
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 14 december 2010 @ 02:01:00 #18
15600 BB-King
Long live the King!
pi_89904660
Ik ben ook een beetje teleurgesteld.

Dat Lumen verlost is van haar dark passenger, ok, maar ze houdt ook niet meer van Dexter?
Jordan Chase was ook echt een makkie, en niet eens uitleg over waarom hij zo fucked up was?

Alleen de zeil scene met Debra was spannend omdat ik dacht dat ze er eindelijk achter zou komen wat haar stiefbroer allemaal uitspookt in z'n vrije tijd. Maar nee hoor, alles valt precies op z'n plaats en we zijn weer terug bij af. Verder zijn die kinderen ook weer terug waar we eigenlijk met z'n allen blij waren dat ze opgetieft waren. Ja oke, nu Quinn nu wel kan weten dat Dexter niet is wie hij zich zelf voordoet, daar kunnen ze misschien nog wat mee doen.

Ik hoop eigenlijk toch weer op een seizoen 2 plot volgend jaar, dat hij zich er weer uit moet redden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 14 december 2010 @ 03:29:46 #19
202546 Baszh
The Dude abides
pi_89905272
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:01 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld.

Dat Lumen verlost is van haar dark passenger, ok, maar ze houdt ook niet meer van Dexter?
Jordan Chase was ook echt een makkie, en niet eens uitleg over waarom hij zo fucked up was?

Alleen de zeil scene met Debra was spannend omdat ik dacht dat ze er eindelijk achter zou komen wat haar stiefbroer allemaal uitspookt in z'n vrije tijd. Maar nee hoor, alles valt precies op z'n plaats en we zijn weer terug bij af. Verder zijn die kinderen ook weer terug waar we eigenlijk met z'n allen blij waren dat ze opgetieft waren. Ja oke, nu Quinn nu wel kan weten dat Dexter niet is wie hij zich zelf voordoet, daar kunnen ze misschien nog wat mee doen.

Ik hoop eigenlijk toch weer op een seizoen 2 plot volgend jaar, dat hij zich er weer uit moet redden.
Die kinderen blijven alleen 'for the summer' meende ik, dus zomervakantie lijkt me.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 14 december 2010 @ 06:08:57 #20
271876 copilco
Elvis is dead
pi_89905500
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Eindshot inderdaad geweldig!

Verder vond ik de seizoensfinale gewoon prima, ben al een tijdje geleden opgehouden met te hopen op fantastische seizoensfinales bij series, wat 9 van de 10 keer wordt je zwaar teleurgesteld...

Overigens dat ongeluk, volgens mij heeft Chase die bulldozer verplaatst, de manier waarop hij er naar kijkt en hij stond eerst links van de weg, en bij het ongeluk rechts. Of was dit al besproken hier? Ben even snel door het vorige topic gegaan..

[..]

Wat is hier trouwens zo mooi aan?
waarschijnlijk Harry die tussen de levende mensen staat!
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_89905572
Ik vond het apart dat Deb zei "now that this is all over"

kan niks betekenen natuurlijk, maar idno ;p

Die Astor gaat als ze ouder is btw wel een chick worden denk ik. Is nu 13, ben benieuwd voor over 5 jaar :P
  ESF Reporter dinsdag 14 december 2010 @ 07:21:54 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_89905713
[rtl boulevard]
Michael C Hall and Jennifer Carpenter divorce
[/rtl boulevard]

Jammer :'(
pi_89906138
tvp om de negatieve meningen over de laatste ep te kunnen lezen :(
En te hopen dat seizoen 6 het goed maakt :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89906160
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:21 schreef Cee het volgende:
[rtl boulevard]
Michael C Hall and Jennifer Carpenter divorce
[/rtl boulevard]

Jammer :'(
Jammer? Dan maak jij weer kans toch :D
  dinsdag 14 december 2010 @ 08:23:27 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89906257
na het briljante seizoen 4 konden ze natuurlijk nooit een even goed seizoen 5 maken, desondanks heb ik me prima vermaakt met deze serie, minder moorden maar betere karakteruitwerking
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89906302
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef Re het volgende:
na het briljante seizoen 4 konden ze natuurlijk nooit een even goed seizoen 5 maken, desondanks heb ik me prima vermaakt met deze serie, minder moorden maar betere karakteruitwerking
Daarom. Ik heb me iig geen seconde verveeld. Wat ik bij bijv. seizoen 2 van Heroes wel had. Anyway, ik kijk uit naar seizoen 6 :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:21:44 #27
66083 Platina
78th Element
pi_89908789
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:01 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook een beetje teleurgesteld.

Dat Lumen verlost is van haar dark passenger, ok, maar ze houdt ook niet meer van Dexter?
Jordan Chase was ook echt een makkie, en niet eens uitleg over waarom hij zo fucked up was?

Lumen hield niet van Dexter, Chase verteld er nog over wanneer hij Dexter en Lumen gevangen houdt. De gezamenlijke drang om Chase en zijn maatjes te doden heeft ze dicht bij elkaar gebracht waardoor ze een sterke band hebben. Maar het was geen echte liefde.
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:39:32 #28
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_89909379
Ik vond het een schitterende finale, het ging niet om een cliffhanger als situatie zoals de vorige seizoenen maar meer om het feit dat Dexter menselijke trekjes begint te krijgen, hij krijgt emoties zoals verdriet en kwaadheid die hij eerder nog niet had.

Ook het feit dat Lumen haar dark passenger weg is laat hem zien dat het niet zo is dat Harrison zoals hem moet worden omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt.

Daarbij heeft hij zn grootste vijand van dit seizoen vrijuit laten gaan omdat hij zn zus gelukkig wilt zien.
Debra die de 2 laat gaan omdat ze PRECIES weet wat de vrouw doorstaan heeft terwijl het wel conflicteerd met haar job als agente

Dexter word langzaam een mens
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:52:31 #29
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89909817
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is hier trouwens zo mooi aan?
Harry
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:53:03 #30
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_89909830
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond het een schitterende finale, het ging niet om een cliffhanger als situatie zoals de vorige seizoenen maar meer om het feit dat Dexter menselijke trekjes begint te krijgen, hij krijgt emoties zoals verdriet en kwaadheid die hij eerder nog niet had.

Ook het feit dat Lumen haar dark passenger weg is laat hem zien dat het niet zo is dat Harrison zoals hem moet worden omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt.

Daarbij heeft hij zn grootste vijand van dit seizoen vrijuit laten gaan omdat hij zn zus gelukkig wilt zien.
Debra die de 2 laat gaan omdat ze PRECIES weet wat de vrouw doorstaan heeft terwijl het wel conflicteerd met haar job als agente

Dexter word langzaam een mens
mee eens is
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:06:53 #31
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89910335
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef kidkash19 het volgende:

Daarbij heeft hij zn grootste vijand van dit seizoen vrijuit laten gaan omdat hij zn zus gelukkig wilt zien.
Euuh nee. als Quin vevrolgd zou worden moest Quin ook de aanleiding vertellen. En dan zou Dexter ook verdacht zijn
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:36:18 #32
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_89911491
Euhm nee, in de voorgaande afleveringen is duidelijk gebouwd aan dat hij ziet dat Deb gelukkig is met Quinn, hij zegt het zelfs op het feest. Daarbij heeft Quinn al meerdere malen de kans gehad om Dexter erbij te lappen maar zn gevoel voor Debra overkomt dat, daarom nam hij ook afstand van Liddy.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_89911842
Viel me tijdens de finale trouwens ineens op dat de scènes met Harry niet meer die speciale (over)belichting hadden zoals eerder.

Is dat het hele seizoen al zo?
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:49:48 #34
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89911910
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef kidkash19 het volgende:
Euhm nee, in de voorgaande afleveringen is duidelijk gebouwd aan dat hij ziet dat Deb gelukkig is met Quinn, hij zegt het zelfs op het feest. Daarbij heeft Quinn al meerdere malen de kans gehad om Dexter erbij te lappen maar zn gevoel voor Debra overkomt dat, daarom nam hij ook afstand van Liddy.
Als Quin vevrolgd gaat worden wordt bekend dat ze Dexter al maanden volgen en dan mag Dexter ook uitleggen waar hij was toen Liddy doodging
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:00:40 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89912238
Ik gewoon echt dat in seizoen 6 het tweede Sante Muerte-broertje Deb gijzelt oid :Y Dat zou ik dan een mooi vervolg vinden op dit seizoen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89912287
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond het een schitterende finale, het ging niet om een cliffhanger als situatie zoals de vorige seizoenen maar meer om het feit dat Dexter menselijke trekjes begint te krijgen, hij krijgt emoties zoals verdriet en kwaadheid die hij eerder nog niet had.

Ook het feit dat Lumen haar dark passenger weg is laat hem zien dat het niet zo is dat Harrison zoals hem moet worden omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt.

Daarbij heeft hij zn grootste vijand van dit seizoen vrijuit laten gaan omdat hij zn zus gelukkig wilt zien.
Debra die de 2 laat gaan omdat ze PRECIES weet wat de vrouw doorstaan heeft terwijl het wel conflicteerd met haar job als agente

Dexter word langzaam een mens
Als je het zo bekijkt wordt het een iets betere ep, maar nog steeds een waardeloze...Het gaat mij niet zozeer om de kwaliteit van bepaalde dingen, die is er zeker....maar er zijn zoveel andere dingne die gewoon voor geen ene meter kloppen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:02:57 #37
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89912308
Santa Muerte hoeft niet meer terug te komen. Al zo vaak gezien in CSI en dat soort series
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89912336
quote:
:o :'( :'(

quote:
Op dinsdag 14 december 2010 11:47 schreef Symer het volgende:
Viel me tijdens de finale trouwens ineens op dat de scènes met Harry niet meer die speciale (over)belichting hadden zoals eerder.

Is dat het hele seizoen al zo?
Ja,ik vroeg me echt precies hetzelfde af bij die scène in Dexter's appartement. Hoe lang gebeurt dit al?
pi_89912374
Behoorlijk tegenvallen seizoen voor mij. Jammer, want dit is een van de series waar ik heel erg naar uitkeek. Seizoen 6 zal ik ook wel zien maar ik ben bang dat het nu alleen maar minder gaat worden qua kwaliteit. Ze zullen immers nog meer moeite hebben om het geloofwaardig te maken/houden.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:09:10 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89912484
Ik hoop dat ze de schrijvers iig ontslaan, het zat vol met plotholes. Waarom werden de vrouwen bv pas vermoord bij Boyd? In het kamp hadden ze alle privacy dat te doen. Waarom risico ze eerst mee te nemen een woonwijk in?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:09:38 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89912494
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef DUK het volgende:
Behoorlijk tegenvallen seizoen voor mij. Jammer, want dit is een van de series waar ik heel erg naar uitkeek. Seizoen 6 zal ik ook wel zien maar ik ben bang dat het nu alleen maar minder gaat worden qua kwaliteit. Ze zullen immers nog meer moeite hebben om het geloofwaardig te maken/houden.
seizoen 3 vond ik eigenlijk het slechtste en toen kwam seizoen 4 dus wie weet :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:11:13 #42
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89912536
Seizoen 2 was minder omdat het voorspelbaar was
Seizoen 3 was minder omdat het wat spanning mistte
Seizoen 5 was minder omdat er plotholes in zaten.

Ze maken iig wel steeds andere fouten. Dat biedt hoop
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:12:03 #43
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89912562
Al met al bleef dit seizoen wel te pruimen, als je ziet hoe ze het laatste seizoen van Entourage of de laatste 2 seizoenen van Heroes hebben verkloot, dan is dit nog goed gedaan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:15:18 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89912665
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:12 schreef Stefan het volgende:
Al met al bleef dit seizoen wel te pruimen, als je ziet hoe ze het laatste seizoen van Entourage of de laatste 2 seizoenen van Heroes hebben verkloot, dan is dit nog goed gedaan.
Entourage heeft vrijwel geen verhaal, hoe is dat dan uberhaupt te verneuken? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89912894
wat ook nog zou kunnen... gezien enkele factoren

1. Harry komt er minder vaak in voor
2. Dexter begint gevoelens te krijgen
3. Lumen gaat ervandoor omdat ze het niet meer aankan

mogelijkheid is dat het einde van het laatste seizoen (6 of mogelijk dat er meer komen) dat Dexter van zijn moordverslaving af komt en zich verzoend met Lumen. Happy ending :D

al hoop ik op een ander einde :Y
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:22:45 #46
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89912902
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Entourage heeft vrijwel geen verhaal, hoe is dat dan uberhaupt te verneuken? :P
Kun je nagaan hoe ze dat verneukt hebben.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:25:18 #47
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_89912978
Beter stoppen ze na het volgende seizoen gewoon. Ik vond Dexter de eerste 2 seizoenen mindblowing, maar tegenwoordig is de koek wel een beetje op. Het drijft allemaal op herhaling.
pi_89913025
moet zeggen dat de afsluiter inderdaad wat tegenviel... seizoen 3 was echter nog veel erger (vond ik). De vele plotholes gedurende dit hele seizoen waren wel ernstig aanwezig.
Wat ik verwacht van het volgende seizoen: deb komt erachter, er waren al subtiele hints in de laatste aflevering... lumen keert terug, voor een kleine(re) rol denk ik.... heb alleen geen idee wat er gaat gebeuren tussen quinn en dexter...
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:41:04 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89913410
Waarom vind niemand het trouwens raar dat Dexter even op en neer vloog naar Parijs?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:41:33 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89913423
quinn en deb gaan natuurlijk uit elkaar waardoor quinn een gevaarlijke rol kan spelen wat betreft de ontmaskering van dexter, maar dan ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89913483
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Stefan het volgende:
Waarom vind niemand het trouwens raar dat Dexter even op en neer vloog naar Parijs?
lila wist van dexters geheim. zo vreemd was dat niet hoor.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:45:57 #52
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89913532
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:43 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lila wist van dexters geheim. zo vreemd was dat niet hoor.
Ik bedoel Quin, die hoorde dat van Robocop.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89913691
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik bedoel Quin, die hoorde dat van Robocop.
ja dat klopt. en hij ging naar parijs om lila te vermoorden en dat deed hij omdat lila geobsedeerd was van Dexter en zijn geheim wist.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:00:15 #54
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89913971
Ja, de vraag is waarom niemand (in de serie, bijvoorbeeld Quinn) dat opgevallen is.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:02:58 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89914082
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:51 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja dat klopt. en hij ging naar parijs om lila te vermoorden en dat deed hij omdat lila geobsedeerd was van Dexter en zijn geheim wist.
Jahaa, dat snap ik. Maar zou jouw omgeving het niet raar vinden als jij binnen 24 uur naar Miami gaat en terug.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89915289
Volgens mij werd er nooit over gesproken dat hij maar heel kort naar Parijs was gegaan, maar alleen DAT hij naar Parijs was gegaan. Beetje een plothole misschien, maja.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:37:25 #57
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89915322
denk je dat de serie begint tegen te vallen omdat ze dexter steeds menselijker maken?
de reden waarom we begonnen te kijken was omdat dexter zo'n origineel en onmenselijk monstertje was, maar met elk seizoen komt ie dichter bij zijn gevoel en blabla.
zitten we daar echt op te wachten?
maakt dat de serie echt interessanter?
dat geneuzel met zn vader komt me echt de strot uit momenteel, het is niet meer nodig.
ze hoeven niet alles letterlijk uit te leggen aan ons kijkers.
pi_89915358
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:37 schreef Daskaar het volgende:
denk je dat de serie begint tegen te vallen omdat ze dexter steeds menselijker maken?
de reden waarom we begonnen te kijken was omdat dexter zo'n origineel en onmenselijk monstertje was, maar met elk seizoen komt ie dichter bij zijn gevoel en blabla.
zitten we daar echt op te wachten?
maakt dat de serie echt interessanter?
dat geneuzel met zn vader komt me echt de strot uit momenteel, het is niet meer nodig.
ze hoeven niet alles letterlijk uit te leggen aan ons kijkers.
Dat is wat mij betreft het probleem niet, het probleem is dat er gewoon geen hol meer van knopt en dat de bad-guys op een Scooby Doo manier worden opgerold...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:39:14 #59
177948 Daskaar
cake or death?
pi_89915383
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is wat mij betreft het probleem niet, het probleem is dat er gewoon geen hol meer van knopt en dat de bad-guys op een Scooby Doo manier worden opgerold...
haha!
ja dat ook!
pi_89915605
Ach, ik vind t nog steeds leuk. Ik hoop wel dat volgend seizoen t weer wat spannender wordt. Dat je echt constant op t puntje van je stoel zit. Had ik toen met Doakes best wel bijvoorbeeld. Toen was t echt constant van gaat hij gepakt worden of niet :P Hij mag dus van mij zelf ook wel wat vaker in gevaarlijke situaties komen. Het gaat nu allemaal wat te makkelijk voor hem, te weinig weerstand. En z'n duistere kant komt te weinig naar boven. Hij moet weer een beetje onder druk gezet worden, dat z'n dark passenger ook weer aan t licht komt bij mensen die die kant van hem niet kennen :P Wat ik al zeg, t gaat te makkelijk.
pi_89916765
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Jahaa, dat snap ik. Maar zou jouw omgeving het niet raar vinden als jij binnen 24 uur naar Miami gaat en terug.
dat misschien wel maar wie zegt dat iemand wist dat hij even naar parijs ging? als je 1 of 2 dagen weg bent kan je daar best wel een smoes omheen bouwen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:35:35 #62
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89917817
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Tanin het volgende:
Ja, de vraag is waarom niemand (in de serie, bijvoorbeeld Quinn) dat opgevallen is.
Quinn zat in seizoen 2 nog niet in de serie ;) Hij is pas geintroduceerd nadat Doakes dood ging.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:38:49 #63
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89917941
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Quinn zat in seizoen 2 nog niet in de serie ;) Hij is pas geintroduceerd nadat Doakes dood ging.
En hij heeft Dexter's visum aanvragen niet even nagetrokken e.d.?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_89918033
Verhaallijn voor Seizoen 6:

Het blijkt dat Dexter had gedroomd dat hij eindelijk een maatje had gevonden en die hem toen heeft verlaten en dat hij er de laatste aflevering zo makkelijk van af kwam, want zijn zus is niet zo en zou meteen achter het doek zijn gesprongen! hij wordt wakker en hij is in de war en haalt er hem allemaal dingen waardoor Quinn (weer) denkt dat hij een seriemoordenaar is en dan kan de verhallijn van seizoen 5 in andere vorm tussen quinn en debra weer beginnen.

of

er is een agent op het politiebureau dit wort gepromoveerd wat debra en zo zijn. hij heeft dexter altijd een raar mannetje gevonden en start een eiegen onderzeok en confronteert dexter hier graag mee, en hij komt met echte confrontaties dat dexter echt raakt en hem echt wil vermoorden, maar hij is een onschuldig iemand en dan denk hij eraan dat Liddy ook onschuldig is geweest. en dan nog een hele poeha eromheen met moordzaken enzo en uiteindelijk moet dexter bekennen aan ddeb wat hij doet, alleen vertelt hij natuurlijk niet dat hij er tientallen heeft vermoord

ik vind voor de rest dat debra er eindelijk is achter moet komen en wat ze daarmee doen oke... en voor de rest was seizoen 5 spannend en ik dacht dat lumen in die 15 minuten nog iuets ging flikken waardoor ze verdacht werden (aangeven, zelf een moord plgen ofzo) maar dat viel tegen en dat deb weer wegliep na het doek affaire dat waren de enigste twee dingen!

zin in september 2011
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:42:15 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89918105
HOOFDLETTERS p.u.n.t.e.n. en

e
n
t
e
r
s

maken het lezen van je tekst een heul stuk prettiger :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:42:18 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89918108
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef Tanin het volgende:

[..]

En hij heeft Dexter's visum aanvragen niet even nagetrokken e.d.?
heb je een visum nodig dan?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89918152
of optie 3 het bloed onderzoek komt binnen van de misdaad op jordan chase en ze hebben het bloed van slachtoffer nummer 13 en ze hadden het er hele tijd over 4/5 in de trant van dat de 5de vriend nog rondliep. lumen wil natuurlijk dat dexter haar helpt, maar dexter brengt zich hierdoor heel vaak in gevaar en verder blijkt dat lumen dit door heeft gezet en dus vermoord dexter lumen en ziet debra dit ofzo
pi_89918197
Bah, wat viel dat tegen zeg :(
Van alle markten thuis.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:48:19 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89918368
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Quinn zat in seizoen 2 nog niet in de serie ;) Hij is pas geintroduceerd nadat Doakes dood ging.
Quin vertrouwt Dexter niet en laat alles nagaan. Zeg, 3 jaar geleden zat Dexter voor 1 dag in parijs. En dan gaat er geen belletje rinkelen van: das wel vreemd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:48:19 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89918370
Ik blijf inzetten op wraak van het tweede Sante Muerte broertje :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:49:12 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89918413
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Quin vertrouwt Dexter niet en laat alles nagaan. Zeg, 3 jaar geleden zat Dexter voor 1 dag in parijs. En dan gaat er geen belletje rinkelen van: das wel vreemd.
Waarom? Ik ben ook wel vaker 1 dagje in het buitenland geweest. Ben ik nu ook een seriemoordenaar?
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:50:45 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89918478
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben ook wel vaker 1 dagje in het buitenland geweest. Ben ik nu ook een seriemoordenaar?
Quin denkt dat Dexter het hulpje is van trinity en dat Dexter zijn eigen vrouw heeft vermoord. ja, dan is 24 uur europa wel erg raar.

En Miami-Parijs is een uur of 12 vliegen (heen) en dan even bezoekje en 12 uur terug. Dat is wat anders dan jouw dagje Londen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89918500
Ik gok er op dat hij zich verspreekt t.o Deb en zij vreselijk in de war raakt omdat hij dat niet kon weten en er dan van alles gaat rollen.
Van alle markten thuis.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:56:07 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89918713
Sinds wanneer denkt hij dat Dexter een hulpje is? :') Hij denkt dat dexter kyle is, iemand die contact had met trinity. Meer dan dat weet hij uberhaupt niet.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89918882
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:56 schreef Rossdale het volgende:
Sinds wanneer denkt hij dat Dexter een hulpje is? :') Hij denkt dat dexter kyle is, iemand die contact had met trinity. Meer dan dat weet hij uberhaupt niet.
Precies. Trinity is nooit gevonden, dus dan kan iedere lead, ook Kyle, goud waard zijn.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:15:17 #76
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89919474
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:42 schreef Re het volgende:

[..]

heb je een visum nodig dan?...
Volgens mij wel, al dan niet een toeristenvisum wat je op het vliegveld aan kunt vragen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_89920185
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond het een schitterende finale, het ging niet om een cliffhanger als situatie zoals de vorige seizoenen maar meer om het feit dat Dexter menselijke trekjes begint te krijgen, hij krijgt emoties zoals verdriet en kwaadheid die hij eerder nog niet had.

Ook het feit dat Lumen haar dark passenger weg is laat hem zien dat het niet zo is dat Harrison zoals hem moet worden omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt.

Daarbij heeft hij zn grootste vijand van dit seizoen vrijuit laten gaan omdat hij zn zus gelukkig wilt zien.
Debra die de 2 laat gaan omdat ze PRECIES weet wat de vrouw doorstaan heeft terwijl het wel conflicteerd met haar job als agente

Dexter word langzaam een mens
Menselijke trekjes begint te krijgen? Hij is eigenlijk na seizoen 1 al, op zijn moordlust na, een normaal mens. Hij hield ook gewoon van Rita, Astor en Cody, hij wou graag een zoon. Hij kan normaal met andere mensen omgaan, heeft zelfs empathie. Dit seizoen heeft daarin nauwelijks enige vooruitgang gehad. Dit was vooral een herhaling van zetten, hij heeft iemand gevonden waarmee hij zijn geheimen kan delen en die niet wegschrikt (dat had hij in seizoen 2 met Lila, en seizoen 3 met Miguel Prado), en iemand in het bureau zit achter hem aan (Doakes in seizoen 2).
pi_89920368
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Quin vertrouwt Dexter niet en laat alles nagaan. Zeg, 3 jaar geleden zat Dexter voor 1 dag in parijs. En dan gaat er geen belletje rinkelen van: das wel vreemd.
Sowieso. Quinn weet nu eigenlijk zeker dat Dexter Liddy heeft vermoord (Liddy zat achter Dexter aan, wordt vermoord, en alle afluisterapparatuur is verdwenen), als je daar ook nog de eerdere verdenkingen van hem bij optelt....Ik ben benieuwd wat ze daarmee doen, maar ik ben bang dat nu Dexter Quinn heeft geholpen door het bloedonderzoek te vervalsen (wat een bullshit trouwens, wie laat nu het bloedonderzoek in een moordzaak doen door een collega van een verdachte, die ook nog de broer is van de vriendin van de verdachte), Quinn zich ook stil zal houden, en in seizoen vergeten is dat hij Dexter ooit verdacht heeft.
pi_89921084
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Menselijke trekjes begint te krijgen? Hij is eigenlijk na seizoen 1 al, op zijn moordlust na, een normaal mens. Hij hield ook gewoon van Rita, Astor en Cody, hij wou graag een zoon. Hij kan normaal met andere mensen omgaan, heeft zelfs empathie. Dit seizoen heeft daarin nauwelijks enige vooruitgang gehad. Dit was vooral een herhaling van zetten, hij heeft iemand gevonden waarmee hij zijn geheimen kan delen en die niet wegschrikt (dat had hij in seizoen 2 met Lila, en seizoen 3 met Miguel Prado), en iemand in het bureau zit achter hem aan (Doakes in seizoen 2).
ben ik het echt niet mee eens. de dood van rita deed hem niks zijn buurman had er meer moeite mee dan Dexter zelf :') , sex met rita boeide hem niet. kind zat hij niet echt op te wachten. wordt ook meerdere malen verwezen dat hij doet alsof om niet op te vallen.

dat was met Lumen wel anders hoor, ook de afwezigheid van harry (die er nog maar weinig in voorkomt) spreekt boekdelen wat mij betreft.

Dexter is echt wel aan het veranderen, hij werdt zelfs boos omdat Lumen weg wilde gaan.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89921183
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Sowieso. Quinn weet nu eigenlijk zeker dat Dexter Liddy heeft vermoord (Liddy zat achter Dexter aan, wordt vermoord, en alle afluisterapparatuur is verdwenen), als je daar ook nog de eerdere verdenkingen van hem bij optelt....Ik ben benieuwd wat ze daarmee doen, maar ik ben bang dat nu Dexter Quinn heeft geholpen door het bloedonderzoek te vervalsen (wat een bullshit trouwens, wie laat nu het bloedonderzoek in een moordzaak doen door een collega van een verdachte, die ook nog de broer is van de vriendin van de verdachte), Quinn zich ook stil zal houden, en in seizoen vergeten is dat hij Dexter ooit verdacht heeft.
ik kan me niet voorstellen dat ze daar niks mee doen. het volgende seizoen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89921667
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ben ik het echt niet mee eens. de dood van rita deed hem niks zijn buurman had er meer moeite mee dan Dexter zelf :') , sex met rita boeide hem niet. kind zat hij niet echt op te wachten. wordt ook meerdere malen verwezen dat hij doet alsof om niet op te vallen.

dat was met Lumen wel anders hoor, ook de afwezigheid van harry (die er nog maar weinig in voorkomt) spreekt boekdelen wat mij betreft.

Dexter is echt wel aan het veranderen, hij werdt zelfs boos omdat Lumen weg wilde gaan.
De relatie met Rita begon als alibi, maar daarna werd het echt wel veel meer. Waarom sloeg hij anders die buurman op zijn bek nadat hij erachter kwam dat die met Rita gekust had? Dexter heeft tot nu toe elk seizoen wel een paar keer de 'revelatie' gehad dat hij echt gevoelens heeft.

Er zijn tal van voorbeelden waar hij gevoelens heeft. In seizoen twee was hij bang wat Deb van hem zou vinden als ze erachter komt dat hij de Bay Harbour Butcher is, hij is nu bang dat Harrisson net zoals hem opgroeit. Waarom zou hij daar bang voor zijn als hij geen gevoelens voor hen heeft? Hij was ook echt wel geraakt door de dood van Rita, anders ging hij niet een willekeurige vreemde afslachten in een toilet, hij ging daar alleen anders mee om dan de rest, ook natuurlijk omdat hij zelf schuldig is aan de dood van Rita.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:58:32 #82
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_89923518
Hij sloeg die buurman pas op zn bek nadat zn zus tegen hem zei dat hij er wat tegen moest doen en dat het haar verbaasde dat hij er zo kalm oner bleef.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_89925025
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef kidkash19 het volgende:
Hij sloeg die buurman pas op zn bek nadat zn zus tegen hem zei dat hij er wat tegen moest doen en dat het haar verbaasde dat hij er zo kalm oner bleef.
my point :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89925144
Ik heb genoten van seizoen 5. Ik vind het een logisch vervolg van seizoen 4.

Mooie finale :).
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:40:13 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89925208
Masuka met zijn date, wat een dame :o _O_.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_89925401
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Houniet het volgende:
Masuka met zijn date, wat een dame :o _O_.
Die kont ging echt nergens over :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:50:15 #87
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89925620
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:21 schreef Cee het volgende:
[rtl boulevard]
Michael C Hall and Jennifer Carpenter divorce
[/rtl boulevard]

Jammer :'(
Als ze maar normaal uit elkaar gaan, anders hebben we allemaal een probleem.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_89925972


:')
pi_89926603
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef kidkash19 het volgende:
Hij sloeg die buurman pas op zn bek nadat zn zus tegen hem zei dat hij er wat tegen moest doen en dat het haar verbaasde dat hij er zo kalm oner bleef.
Dexter wilde de buurman alleen maar aanspreken volgens mij. Het meppen was juist een emotionele reactie, zoals hij later ook tegen Rita zei. Hij leek verbaasd van zijn eigen gedrag.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_89926682
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Houniet het volgende:

[..]

Als ze maar normaal uit elkaar gaan, anders hebben we allemaal een probleem.
ze hebben gewoon een contract en denk niet dat ze dat zomaar weigeren te voldoen aan dat contract. maar ik zie je punt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:23:43 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89926758
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Ereinion het volgende:

[..]

De relatie met Rita begon als alibi, maar daarna werd het echt wel veel meer. Waarom sloeg hij anders die buurman op zijn bek nadat hij erachter kwam dat die met Rita gekust had?
Dexter was nooit verliefd op Rita, ze begon als dekmantel maar hij kreeg genegenheid voor het stel. Dexter heeft niet alleen moordlust, hij heeft ook nog eens geen gevoel en emotie. Zelfs de dood van Rita deed hem geen pijn. Pas met Lumen merkte hij dat hij ook buiten de code kon functioneren. En hij kreeg gevoel, hij kwam bijna als een puber klaar toen Lumen de handschoenen aandeed, hij had seks uit lust. Seks deed hem eerst niks. Hij vond het eerst wel fijn zo met Rita en seksloos. Je zag nu hoe hij hunkerde afscheid te kunnen nemen van de dark passenger.

En Dexter sloeg de buurman omdat het zo hoorde, als bedrogen echtgenoot.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:24:43 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89926791
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Houniet het volgende:

[..]

Als ze maar normaal uit elkaar gaan, anders hebben we allemaal een probleem.
Ze zijn gewoon pro's lijkt me. Het zou een probleem zijn als ze lovers zouden spelen, dan was de chemie wel weg denk ik.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89929531
Misschien wel het minste seizoen tot nu toe. Ik vond de laatste aflevering niet geweldig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder werd ook niet echt ingegaan op enkele losse eindjes uit het vorige seizoen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het blijft toch zeer vermakelijk. Leuk dat ze nog (minstens) een seizoen doorgaan.
pi_89929771
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dexter was nooit verliefd op Rita, ze begon als dekmantel maar hij kreeg genegenheid voor het stel. Dexter heeft niet alleen moordlust, hij heeft ook nog eens geen gevoel en emotie. Zelfs de dood van Rita deed hem geen pijn. Pas met Lumen merkte hij dat hij ook buiten de code kon functioneren. En hij kreeg gevoel, hij kwam bijna als een puber klaar toen Lumen de handschoenen aandeed, hij had seks uit lust. Seks deed hem eerst niks. Hij vond het eerst wel fijn zo met Rita en seksloos. Je zag nu hoe hij hunkerde afscheid te kunnen nemen van de dark passenger.

En Dexter sloeg de buurman omdat het zo hoorde, als bedrogen echtgenoot.
Dat is dus niet waar he. Het is niet dat hij geen gevoel en emotie heeft, hij DENKT dat hij geen gevoel en emotie heeft. Dat heeft hij van Harry geleerd, emoties zorgen ervoor dat je fouten maakt en dat kan hij zich niet veroorloven. Vergeet niet dat je steeds vanuit het perspectief van Dexter kijkt, als je daar buiten gaat staan zie je dat hij wel degelijk emoties toont. In seizoen 1 was dat met name richting Deb, later ook richting anderen. Gaandeweg de serie realiseert hij zich ook steeds meer dat hij weldegelijk gevoel heeft. De dood van Rita deed hem ook weldegelijk pijn, hij kropte het alleen op, want dat is hij gewend. Vandaar ook die random dude die hij in dat toilet vermoordde. Hij zei in de vorige aflevering ook iets in de richting van "is this the only kind of love I'll know? the one that ends in blood?" Lijkt me een sterke verwijzing naar zn liefde richting Rita...

Wat dat seks betreft, Dexter had daar geen interesse in, totdat Rita haar mond eens een keer voor iets anders gebruikte dan dr irritante getetter... Toen bleek er toch ineens interesse gewekt te zijn...
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:40:53 #95
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_89930031
Als Harry hem naar een therapeut had gestuurd na die hond van de buren, had Dex waarschijnlijk nooit ergens last van gehad :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:18:42 #96
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89931862
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:35 schreef Ayurwa het volgende:

Hij zei in de vorige aflevering ook iets in de richting van "is this the only kind of love I'll know? the one that ends in blood?" Lijkt me een sterke verwijzing naar zn liefde richting Rita...

Wat dat seks betreft, Dexter had daar geen interesse in, totdat Rita haar mond eens een keer voor iets anders gebruikte dan dr irritante getetter... Toen bleek er toch ineens interesse gewekt te zijn...
Vorig seizoen kreeg hij liefde voor zijn gezin. Mooi contrast met die vrouw die als Dexter was maar haar gezin uitmoordde. Nu had Dexter ook passie.

Hij komt er nu idd achter dat hij gevoel kan hebben. Dat gebroken bord (en die dode man in het begin in de jachthavenwc) is een goed voorbeeld.

Daarom zie je Harrie ook minder. Harrie is zijn onderbewustzijn die nu steeds minder belangrijk wordt. Daarom stond Harrie ook tussen de rest van het gezin aan het eind. Een mooi afgerond geheel.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89933405
Golden Globe nominaties voor beste dramaserie, beste acteur (Michael C. Hall) en beste vrouwelijke bijrol (Julia Stiles)!
pi_89933526
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef Ayurwa het volgende:
Golden Globe nominaties voor beste dramaserie, beste acteur (Michael C. Hall) en beste vrouwelijke bijrol (Julia Stiles)!
Ondanks de laatste aflevering zeker terecht! ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:54:07 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_89933600
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Kwork het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Wie was dat inderdaad? _O-
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_89934150
Ik wou nog even zeggen btw, Lila was wel echt de geilste chick uit de serie tot nu toe. Vooral toen je nog niet wist hoe gestoord ze was, was ik echt constant aan t hopen dat hij haar zou knallen :9~
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:16:32 #101
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89934691
Ik vond de finale echt compleet en compleet ruk. Er zitten zoveel fouten in deze aflevering dat het gewoon niet grappig meer is.

- WTF, waarom gaan die rechercheurs nou ineens met z'n allen met de boot?
- LaGuerta is een midget, maar om nou zo klein te zijn dat ze een gedroogde bloeddruppel op een schoen van Quinn ziet die er al even op zit en er nog niet afgeveegd is?
- Dexter die zomaar even een auto gaat stelen. Alsof er in de VS nog auto's bestaan zonder auto alarm. En er staan ook geen 20 agenten om die moordscene heen die het geluid van een ingeslagen ruit niet horen.
- En dan rijdt ie natuurlijk meteen keihard door naar dat kamp toe, want hij is over zijn oren verliefd op Lumen. Oh, en dan rijdt hij natuurlijk ook gewoon over die bulldozer heen die hij over het hoofd ziet. En sja, dan staat Chase daar natuurlijk ook te wachten.
- Chase gaat echt te makkelijk dood, okay geen fout, maar toch, dat had wel even wat beter gekund.
- Deb die zelf op onderzoek uit gaat om een tip na te trekken bij een gast die alleen maar Spaans spreekt. En dan rijdt ze natuurlijk ook gewoon in haar uppie door dat super grote kamp in, want er zijn daar vast geen bad guys.
- Deb ziet dat gigantische autowrak compleet over het hoofd, rijdt ondertussen wel netjes langs de bulldozer en rijdt dan dat kamp in, waar ze even gung-ho dat gebouw in gaat vallen. En dan net zo "gung-ho" weer weg gaat als ze de vigilantes gevonden heeft die ze natuurlijk niet wil zien.
- Lumen die ineens weg wil, die hele scene is echt ruk.
- Dat acteerwerk van Astor :r kan het nog nepper en ongeinteresseerder terwijl ze diep emotionele en geinteresseerde vragen stelt?
- Dexter die het bloodwork van Quinn's schoen mag gaan doen. Tuurlijk mag je bij de politie even een moordzaak onderzoeken van de ene agent op de andere. Daar is helemaal geen andere afdeling, FBI of ander onafhankelijk lab voor nodig.

Het seizoen begon leuk, en de 2 afleveringen daarvoor waren echt geweldig, maar deze finale 8)7
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:21:25 #102
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89934947
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Neelix het volgende:
Ik vond de finale echt compleet en compleet ruk. Er zitten zoveel fouten in deze aflevering dat het gewoon niet grappig meer is.


Je vergeet:
De vingerafdrukken en de voicemails van Quin tellen ineens niet meer
Ze zijn blijkbaar ineens gestopt met de Barrelgirlscase want hoewel er 4!!! verdachten op de vlucht zijn (de politie weet immers niet dat ze dood zijn) gaan ze lekker verjaardag vieren.
Summercamp hoeft blijkbaar niet helemaal uitgekamt te worden
Die Voodoocase was al eerder ineens afgeschreven
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:23:54 #103
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89935077
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je vergeet:
De vingerafdrukken en de voicemails van Quin tellen ineens niet meer
Ze zijn blijkbaar ineens gestopt met de Barrelgirlscase want hoewel er 4!!! verdachten op de vlucht zijn (de politie weet immers niet dat ze dood zijn) gaan ze lekker verjaardag vieren.
Summercamp hoeft blijkbaar niet helemaal uitgekamt te worden
Die Voodoocase was al eerder ineens afgeschreven
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn lijstje was al zo lang :')
pi_89935090
Ik geef iedereen compleet gelijk.
Dit sloeg echt nergens op!!

Ik verdenk ze er van 2 finals opgenomen te hebben, en dat wij gisteren de nette variant hebben gezien.
Eerst heette de laatste episode `Through a glass, darkly` (oid), en nu is het ineens Big One geworden?

Er zitten zoveel stomme fouten in dat ik me niet voor kan stellen dat hier echt overnagedacht is.

En de uitspraken van Julia Stiles:
quote:
However, she hinted: "All I can say is that I was shocked when I read where Lumen ends up. And I think it is very different from anything that's ever happened to Dexter before."
Moet er wel meteen bij zeggen, dat een slecht Dexter-seizoen, nog steeds goede TV is :)
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_89935291
Kunnen we er niet over ophouden? Mijn respect voor de serie gaat met elke post achteruit :( en het is nog terecht ook :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89935332
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Norrage het volgende:
Kunnen we er niet over ophouden? Mijn respect voor de serie gaat met elke post achteruit :( en het is nog terecht ook :(
De lat lag gewoon te hoog na S04!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:42:55 #107
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89936118
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik wou nog even zeggen btw, Lila was wel echt de geilste chick uit de serie tot nu toe. Vooral toen je nog niet wist hoe gestoord ze was, was ik echt constant aan t hopen dat hij haar zou knallen :9~
Jaime Murray :9 in Hustle is ze nog een stuk heter eens temeer omdat ze dan niet een gestoorde snol speelt
pi_89936260
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Neelix het volgende:
Ik vond de finale echt compleet en compleet ruk. Er zitten zoveel fouten in deze aflevering dat het gewoon niet grappig meer is.

- WTF, waarom gaan die rechercheurs nou ineens met z'n allen met de boot? Was sneller, werd in de aflevering gezegd
- LaGuerta is een midget, maar om nou zo klein te zijn dat ze een gedroogde bloeddruppel op een schoen van Quinn ziet die er al even op zit en er nog niet afgeveegd is? Enigszins onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk
- Dexter die zomaar even een auto gaat stelen. Alsof er in de VS nog auto's bestaan zonder auto alarm. En er staan ook geen 20 agenten om die moordscene heen die het geluid van een ingeslagen ruit niet horen. Lijkt mij dat hij wel eerst even een stukje doorgelopen is. Als je ook ziet vanaf wat voor een plek hij wegrijdt lijkt dat niet heel erg dichtbij die moordscene te liggen.
- En dan rijdt ie natuurlijk meteen keihard door naar dat kamp toe, want hij is over zijn oren verliefd op Lumen. Oh, en dan rijdt hij natuurlijk ook gewoon over die bulldozer heen die hij over het hoofd ziet. En sja, dan staat Chase daar natuurlijk ook te wachten. Dat was inderdaad een beetje sloppy van hem. Vond ik ook apart. Maar misschien hoort dat ook bij zijn "meer-mens-wording" :P Dat Chase stond te wachten kan natuurlijk makkelijk verder. Als die Bulldozer dichtbij het kamp ligt en hij hoort een onwijze knal... EN hij wachtte al op hem... + duurde ook nog wel even voordat Dexter uit die auto was
- Chase gaat echt te makkelijk dood, okay geen fout, maar toch, dat had wel even wat beter gekund. Dat is waar, had wel wat meer moeite mogen kosten opzich ja.
- Deb die zelf op onderzoek uit gaat om een tip na te trekken bij een gast die alleen maar Spaans spreekt. En dan rijdt ze natuurlijk ook gewoon in haar uppie door dat super grote kamp in, want er zijn daar vast geen bad guys. Vind ik allemaal niet zo onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Okay dapper misschien dat ze alleen gaat, maar vind ik voor haar karakter niet zo raar.
- Deb ziet dat gigantische autowrak compleet over het hoofd, rijdt ondertussen wel netjes langs de bulldozer en rijdt dan dat kamp in, waar ze even gung-ho dat gebouw in gaat vallen. En dan net zo "gung-ho" weer weg gaat als ze de vigilantes gevonden heeft die ze natuurlijk niet wil zien. Auto lag achter die bulldozer, beetje downhill geloof ik, toch? Voor de rest, wat ik al zei: dapper misschien maar voor haar niet ondenkbaar. En dat laatste: gezien het feit dat ze het al had gehad over dat ze ergens vond dat ze wel iets goeds deden ofzo, die vigilantes; zo raar was het niet dat ze ze liet gaan imo.
- Lumen die ineens weg wil, die hele scene is echt ruk. Dat vond ik vooral jammer, en vrij sudden inderdaad ook. Sterk geschreven was het niet, maar de verklaring die ze ervoor gaven was opzich wel weer logisch dan. Al had ik het ook liever anders gezien.
- Dat acteerwerk van Astor :r kan het nog nepper en ongeinteresseerder terwijl ze diep emotionele en geinteresseerde vragen stelt? Viel wel mee imo :P Sowieso, check hoe jong ze is. Verwacht je volwassen gedrag van haar ofzo?
- Dexter die het bloodwork van Quinn's schoen mag gaan doen. Tuurlijk mag je bij de politie even een moordzaak onderzoeken van de ene agent op de andere. Daar is helemaal geen andere afdeling, FBI of ander onafhankelijk lab voor nodig. Weet jij veel wat daarvoor in Miami de procedure is ;)

Het seizoen begon leuk, en de 2 afleveringen daarvoor waren echt geweldig, maar deze finale 8)7
pi_89936449
Ze laten hier en daar zeker steekjes vallen, als in verhaallijnen die ze een beetje laten voor wat ze zijn ofzo, maar echt hele grove fouten valt ook wel weer mee imo. Voor het meeste wat ik hier lees valt wel een bepaalde verklaring/uitleg te bedenken :P
pi_89936557
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef Re het volgende:
na het briljante seizoen 4 konden ze natuurlijk nooit een even goed seizoen 5 maken, desondanks heb ik me prima vermaakt met deze serie, minder moorden maar betere karakteruitwerking
Even tussen al het fanatieke genitpick door, dit dus!
pi_89936669
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Jaime Murray :9 in Hustle is ze nog een stuk heter eens temeer omdat ze dan niet een gestoorde snol speelt
Ik dacht even dat ik Hustler las :9~ maar helaas ;( Hustle ziet er van beschrijving vrij saai uit, denk niet dat ik het ga kijken, hoe heet ze ook is :P Ja of je moet me overtuigen xD
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:52:22 #112
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89936744
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik wou nog even zeggen btw, Lila was wel echt de geilste chick uit de serie tot nu toe. Vooral toen je nog niet wist hoe gestoord ze was, was ik echt constant aan t hopen dat hij haar zou knallen :9~
Ik heb seizoen 1-3 vorig jaar gekeken, samen met mijn vriendin (nu ex), die de hele serie al gezien had. Halverwegen seizoen 2 (voordat Lila gek begint te doen) zeg ik tegen d'r "Ze doet me een beetje aan jou denken."
Eind seizoen 2 vraagt ze "En nu?"
Ik "Nu niet meer"
Half jaar later is de relatie over. De details staan in een R&P topic, de reacties kwamen neer op "borderline". Niet dat ik beweer dat die diagnose correct is, maar ze deed in ieder geval raar.

Wat seizoen 5 betreft. Het hangt van toevalligheden aan elkaar. Dat zijn we niet gewend van Dexter, maar het blijft nog steeds een van de betere series. Ik heb, ondanks alles me prima vermaakt, en hoop dat seizoen 6 van hetzelfde of beter niveau is. Als het van minder niveau is dan seizoen 5, DAN ga ik me zorgen maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tanin op 14-12-2010 21:57:25 ]
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_89939109
ik heb zo het gevoel dat de schrijvers het plan hadden om het na seizoen 5 af te ronden (alles was aanwezig), maar Showtime wil een 6de seizoen en dan hebben ze maar een andere, duidelijk minder goede, finale gemaakt
pi_89939980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je vergeet:
De vingerafdrukken en de voicemails van Quin tellen ineens niet meer
Ze zijn blijkbaar ineens gestopt met de Barrelgirlscase want hoewel er 4!!! verdachten op de vlucht zijn (de politie weet immers niet dat ze dood zijn) gaan ze lekker verjaardag vieren.
Summercamp hoeft blijkbaar niet helemaal uitgekamt te worden
Die Voodoocase was al eerder ineens afgeschreven
Zo belachelijk ja. Die vingerafdrukken van Quinn zitten op die auto, hij is tal van keren gebeld door Liddy net voor zijn dood, en de afluisterapparatuur uit de wagen van Liddy is onder de naam van Quinn uit het bureau meegenomen. Maar nee hoor, het bloed op zijn schoen is niet van Liddy, dus vijf minuten later staat hij al weer op een feestje :')

Op dat feestje zeiden ze toen Deb aankwam iets over de detective die de barrelgirlcase had opgelost :{ De politie van Miami heeft dit hele seizoen geen één zaak opgelost. Alle verdachten in de barrelgirlcase lopen voor zover zij weten nog vrij rond, een verdachte uit de Santa Muerta zaak loopt nog vrij rond, die situatie in die loods waar Dexter en Lumen twee mensen gedood hadden is niet opgelost. Hun incompetentie begint slapstick achtige vormen aan te nemen.
pi_89943669
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Mensen die grove fouten rechtpraten...

Ik bedoel, nitpicken doe ik normaal ook niet, maar in deze aflevering gebeurde gewoon echt rare dingen!

En Dexter steelde alleen die auto, omdat het de finale was en er dus iets spectaculairs in de trailer moest. Dat was dus een auto die over de kop vliegt.
pi_89947298
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Op dat feestje zeiden ze toen Deb aankwam iets over de detective die de barrelgirlcase had opgelost :{ De politie van Miami heeft dit hele seizoen geen één zaak opgelost. Alle verdachten in de barrelgirlcase lopen voor zover zij weten nog vrij rond, een verdachte uit de Santa Muerta zaak loopt nog vrij rond, die situatie in die loods waar Dexter en Lumen twee mensen gedood hadden is niet opgelost. Hun incompetentie begint slapstick achtige vormen aan te nemen.
Was het niet dat ze de case had "gebroken" ? Dus dat ze een doorbraak hadden oid ? Hoorde niemand zeggen dat de case ge"solved" was :)
  woensdag 15 december 2010 @ 08:39:51 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_89947329
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Is goed hoor kul, wat jij wil
Laffe huichelaar
  woensdag 15 december 2010 @ 09:06:39 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89947779
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Alle verdachten in de barrelgirlcase lopen voor zover zij weten nog vrij rond
De tandarts niet, die is dood en gevonden, en met de theorie dat de vigilante de rest heeft opgeruimd lijkt me de zaak gesloten immers se summercamp ligt nog wel vol met Jordan's bloed...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 december 2010 @ 10:07:39 #119
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89949132
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik dacht even dat ik Hustler las :9~ maar helaas ;( Hustle ziet er van beschrijving vrij saai uit, denk niet dat ik het ga kijken, hoe heet ze ook is :P Ja of je moet me overtuigen xD
Hustle is in wezen een soort Ocean's 11, maar dan elke aflevering van de serie. Een groep dieven die mensen die het verdienen oplichten. Erg gave serie. Met Jaime Murray, ook nog :9
  woensdag 15 december 2010 @ 11:54:34 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89952325
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:06 schreef Re het volgende:

[..]

De tandarts niet, die is dood en gevonden, en met de theorie dat de vigilante de rest heeft opgeruimd lijkt me de zaak gesloten immers se summercamp ligt nog wel vol met Jordan's bloed...
Dus het is oke dat je wraak neemt in Miami? Oh, zal wel een slachtoffer zijn met haar vriend of broer. primaaaaaaaaaaaaaa.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89954814
Ik denk inderdaad dat dit een geplande einde was van dexter, alleen wou showtime nog een seizoen en toen hebben ze het einde veranderd, dat denk ik oook, want ik het hele seizoen het idee dat Lumen en Dexter hun hele leven samen in de bak zouden doorbrengen!

maar inderdaad grove grove fouten als ik het zo lees, dus dat zal allemaal goed moeten worden gepraat in seizoen 6, dat dexter droomde dat debra niet achter het doek komt en hij heel gauw moet vluchten zoiets ofzo.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:25:43 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89955341
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus het is oke dat je wraak neemt in Miami? Oh, zal wel een slachtoffer zijn met haar vriend of broer. primaaaaaaaaaaaaaa.
?, ik volg je even niet

en trouwens trinity killer case is ook niet opgelost, maar dat even terzijde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 december 2010 @ 13:28:27 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89955434
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:25 schreef Re het volgende:

[..]

?, ik volg je even niet


Hoe is de barrelgirlmurders nu opgelost, zelfs als ze uit de weg zijn geruimd door een wraakengel? Die heeft dan op eigen houtje 4 mensen vermoord. Geen enkel politiemacht zal zeggen: oh nou prima, ze zullen wel een koekje van eigen deeg hebben gehad, we sluiten de zaak.

Met Trinity waren ze in het begin van de serie nog bezig. Dit werd afgedaan als opgelost door Debra.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89955560
Pffff wat maakt het allemaal uit!! Ze hebben tenminsten met de hele afdeling de verjaardag van Harrisson kunnen vieren!! daar gaat het om.....
pi_89955629
Trinity is uit handen gegeven aan de FBI ofzo toch?
  woensdag 15 december 2010 @ 13:35:54 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89955695
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef Mylene het volgende:
Trinity is uit handen gegeven aan de FBI ofzo toch?
Yep.

Enige flaw in dat verhaal. Dexters vrouw is vermoord dus dat moet ongetwijfeld in de krant hebben gestaan met foto van Dexter, en het gezin van Trinity had moeten zien dat dat Kyle Butler was.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89955959
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Yep.

Enige flaw in dat verhaal. Dexters vrouw is vermoord dus dat moet ongetwijfeld in de krant hebben gestaan met foto van Dexter, en het gezin van Trinity had moeten zien dat dat Kyle Butler was.
dat zetten ze echt niet in de krant met een foto van de echtgenoot hoor :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89955982
Lijkt me echt leuk, een serie kijken om te zien hoeveel gaten je in het verhaal kunt ontdekken.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:43:56 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89955985
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat zetten ze echt niet in de krant met een foto van de echtgenoot hoor :{
Amerikanen zetten ALLES in de krant.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 15 december 2010 @ 13:44:15 #130
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_89956003
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef KingOfMars het volgende:
Lijkt me echt leuk, een serie kijken om te zien hoeveel gaten je in het verhaal kunt ontdekken.
Bij Heroes was dat ook erg leuk.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_89956016
Het is nu wel alles onder een vergrootglas leggen hè?
pi_89956037
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bij Heroes was dat ook erg leuk.
Misschien gek, maar ik kijk gewoon voor het vermaak. Erg onorthodox, ik weet het.
pi_89956095
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef Mylene het volgende:
Het is nu wel alles onder een vergrootglas leggen hè?
helemaal mee eens.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:48:04 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89956143
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef KingOfMars het volgende:
Lijkt me echt leuk, een serie kijken om te zien hoeveel gaten je in het verhaal kunt ontdekken.
Het is vervelend om een serie te kijken en je er aan te storen dat er zulke obvious plotholes inzitten. Zoals bijvoorbeeld het niet opgelost zijn van de beide zaken dit seizoen of het ineens niet meer verdacht zijn van Quinn, ondanks de vingerafdrukken en de voicemails van Liddy...

Maar sommige mensen hier denken wel echt te ver na ja. Foto in de krant, visumaanvraag voor dagje Parijs.... Het is en blijft een serie en geen realiteit.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 15 december 2010 @ 13:54:59 #135
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_89956437
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is vervelend om een serie te kijken en je er aan te storen dat er zulke obvious plotholes inzitten. Zoals bijvoorbeeld het niet opgelost zijn van de beide zaken dit seizoen of het ineens niet meer verdacht zijn van Quinn, ondanks de vingerafdrukken en de voicemails van Liddy...

Jonge, dat kan toch in seizoen 6 komen. :').. .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_89956568
Als seizoen 5, volgens sommigen, sterk was geweest had niemand gemiept over die plotholes.
  woensdag 15 december 2010 @ 14:00:58 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89956703
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Mylene het volgende:
Als seizoen 5, volgens sommigen, sterk was geweest had niemand gemiept over die plotholes.
Als er geen plotholes waren, was het een sterker seizoen geweest :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 15 december 2010 @ 14:02:17 #138
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89956764
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is vervelend om een serie te kijken en je er aan te storen dat er zulke obvious plotholes inzitten. Zoals bijvoorbeeld het niet opgelost zijn van de beide zaken dit seizoen of het ineens niet meer verdacht zijn van Quinn, ondanks de vingerafdrukken en de voicemails van Liddy...

Maar sommige mensen hier denken wel echt te ver na ja. Foto in de krant, visumaanvraag voor dagje Parijs.... Het is en blijft een serie en geen realiteit.
Quinn denkt dat Dexter wellicht Kyle is. Kyle had contact met Trinity, Trinity vermoorde mensen op bepaalde momenten in verschillende staten.
Lijkt me dan dat ie na gaat trekken of Dexter wellicht op die momenten vrij heeft genomen/naar conferenties is geweest in de buurt, etc.
Reisje Parijs zou dan ook boven water moeten komen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_89961377
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Yep.

Enige flaw in dat verhaal. Dexters vrouw is vermoord dus dat moet ongetwijfeld in de krant hebben gestaan met foto van Dexter, en het gezin van Trinity had moeten zien dat dat Kyle Butler was.
Jordan Chase zei volgens mij dat het in de krant stond. :)
Dat gezin probeert hem gewoon te beschermen.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:01:52 #140
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89961546
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef Mylene het volgende:
Het is nu wel alles onder een vergrootglas leggen hè?
Het is juist omdat ik vond dat de twee afleveringen voor het einde veel beter waren dat de finale zo'n ontzettende domper is met de complete waslijst aan plotholes.

In het begin heb ik ook wel zitten zeuren over wat plotholes :') maar die waren lang niet zo erg als in deze aflevering. Ik vond het echt ontzettend storend en ontzettend jammer van de finale van nog best een aardig seizoen.
pi_89965117

Heeft niks met 't plot te maken, maar ik wou hem wel met jullie delen :D
Michael C. Hall is echt de enige die deze look schattig kan maken O+ O+
pi_89965174
Zet dat eens in een spoiler joh :r
pi_89967598
Hier ga ik nachtmerries van krijgen.
pi_89969040
quote:
If the #1 item on your cum bucket list is to hump on Michael C. Hall, then all you have to do is join the cast of Dexter and there's a really good chance you'll be able to scratch it off your list with the fake blood you used as lube to give him a handjob. Michael's marriage to his TV sister is about to be snuffed out and there are several reports alleging that the bullet came from Julia Stiles' vagina.

Michael and Jennifer Carpenter announced they were getting a divorce on Monday, but apparently he's been getting on Julia, who plays his love interest on Dexter, since at least October. That's what this semi-blind item from Lainey Gossip is whispering anyway:

I mentioned yesterday that there are a few more details about one of the recent splits announced in Hollywood this week. Turns out there was someone else: his love interest this season on his tv show. Their chemistry was so crazy and so evident to everyone that writer and producers, seeing it play out on set, actually cranked up their sex scenes to capture it for show. Her career has seen a resurgence since.

Eventually the two fell in love. They were together, very close, at a Halloween party in New York this fall hosted by a famously controversial writer (this isnt a super important detail) and those who observed them that night are not surprised now that hes ended it with his wife.

A source also tells Showbiz Spy that Michael and Julia hung out this week and he was caught kissing her nalgas with his eyes, Michael was checking out Julias butt. He seemed fine though. You would never tell his marriage had just collapsed.

Damn. When Dexter gets messy, he gets seriously messy. One minute he's fucking his co-star in his trailer, and the next minute he's doing a scene with his estranged wife who plays his sister. And I bet Dexter didn't even bother spraying Binaca in his mouth to hide the scent of Julia's chocha on his breath! A new meaning to awkward.
bron

quote:


Poor guy!

Michael C. Hall was hounded by photogs this afternoon coming out of a restaurant in West Hollywood, following the news that he'd be splitting from his wife.

He made it to his car unscathed, but we hope he knows this might just be the beginning for him. The paparazzi are going to be watching him very closely now.

Just be careful, BB.
bron

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
pi_89969063
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft niks met 't plot te maken, maar ik wou hem wel met jullie delen :D
Michael C. Hall is echt de enige die deze look schattig kan maken O+ O+
... Ik weet niet of ik dat had willen zien. Voor welke rol was dat in hemelsnaam? Ik ga er in ieder geval niet van uit dat het zijn vrije-tijdslook is?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:09:49 #146
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_89969281
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef Orbis het volgende:

[..]

... Ik weet niet of ik dat had willen zien. Voor welke rol was dat in hemelsnaam? Ik ga er in ieder geval niet van uit dat het zijn vrije-tijdslook is?
Ik gok de MC uit Cabaret. Zeker nu ik hem heb horen zingen (ook al was dat maar een kerstliedje).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_89969605
Ja, dat was idd uit zijn theatertijd
pi_89970323
Michael gevolgd door paparazzi, filmpje van x17:

http://x17online.com/cele(...)ing_questions_ab.php
pi_89987345
Dat Dexter een groot slagersmes van tevoren in zijn broekzak deed en daarmee op de kop flikkerde in de auto EN nog van de trap rolde vond ik ook heel vergezocht :')
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89987955
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 02:38 schreef MaxC het volgende:
Dat Dexter een groot slagersmes van tevoren in zijn broekzak deed en daarmee op de kop flikkerde in de auto EN nog van de trap rolde vond ik ook heel vergezocht :')
Ik had me dat nog niet eens bedacht :P . Ik vond het wel vreemd dat Dexter opeens dat mes had, maar dat hij daarmee ook nog een auto-ongeluk mee overleefd heeft moeten hebben, is inderdaad wat raar.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_89997294
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef Mylene het volgende:
Michael gevolgd door paparazzi, filmpje van x17:

http://x17online.com/cele(...)ing_questions_ab.php
Dood aan de maden die ook wel bekend zijn als paparazzi.

Echt enorm boeiende filmpjes en foto's van MCH die over staat loopt. Triest.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89997621
maandag ook de finale gekeken en hier nog niet gereageerd.

Vind dit ook het minste seizoen tot nu toe. Uiteraard heb ik me wel nog vermaakt maar dat ik Dexter soms een paar dagen liet liggen ten faveure van The Walking Dead zegt genoeg. Het was niet echt spannend, origineel en kwalitatief als het geweldige vorige seizoen waar ik elke week echt uitkeek naar een nieuwe Dexter. Daarbij waren er veel te veel dingetjes die wel erg makkelijk geschreven waren en niet bepaald logisch overkwamen.

Het hoogte/dieptepunt was toch wel in de finale dat Deb bij de mexicaan vraagt wat er gebeurd was en daarna precies weet waar ze heen moet, daar vervolgens helemaal alleen naartoe gaat, de moordenaars tegenkomt maar achter een plastic doekje blijft kijken en besluit om toch maar alles te laten zoals het was. Nee dit had ik eerder bij Prison Break of Heroes verwacht dan bij Dexter.

Maar toch kijk ik uit naar een nieuw seizoen, dat hopelijk écht een vervolg wordt op S4 want daarvan zijn een heleboel eindjes gewoon open gelaten of afgedaan met een enkel zinnetje terwijl er genoeg potentie voor is
pi_90000072
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 01:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik vond het ook een vrij kansloze scene. Vond het best spannend toen Dexter bij dat huisje aankwam, was erg benieuwd wat hij aan zou treffen en dan wordt je uit de spanning gehaald door zo'n lomp ongeluk, waardoor je meteen al wel kunt voorspellen hoe het daarna verder gaat :{
Dat was redelijk sneu inderdaad. De vorige aflevering was beter.
pi_90000108
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Houniet het volgende:
Masuka met zijn date, wat een dame :o _O_.


Baas :').
pi_90000222
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Ereinion het volgende:
Wat was dat slecht zeg _O-

Alles weer netjes opgelost. Quinn gaat Dexter niet verder meer onderzoeken omdat hij nu bij hem in het krijt staat. Deb heeft uiteindelijk toch niet ontdekt dat Dexter de vigilante is. Lumen is weer weg, en de kinderen willen weer graag bij Dexter zijn. Kunnen we volgend jaar weer lekker opnieuw beginnen, ik ben nu al benieuwd welke seriemoordenaar nu weer naar Miami gaat.

Wat een teleurstelling, dat zo'n goede serie verandert in Prison Break versie 2.0
Ik ben benieuwd wat er gaan gebeuren als Deb bij Quinns huis de foto's van Dexter en z'n boot ziet :'). Valt ook niet op ofzo.

Verder vond ik ondanks de plotholes season 5 beter dan season 3 en 4. 2 blijft het best, en daarna 1 natuurlijk :P.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:01:44 #156
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90000483
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er gaan gebeuren als Deb bij Quinns huis de foto's van Dexter en z'n boot ziet :'). Valt ook niet op ofzo.


Dat bestaat niet meer, net zoals de foto van Dexters moeder in zn burola.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_90000805
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er gaan gebeuren als Deb bij Quinns huis de foto's van Dexter en z'n boot ziet :'). Valt ook niet op ofzo.
Waarom zou ze z'n nachtkastje doorzoeken? :')
pi_90000817
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef Kwork het volgende:

[..]

Waarom zou ze z'n nachtkastje doorzoeken? :')
Misschien heeft Quinn dildo's.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:31:11 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90007530
Dexter staat in de spits van vandaag.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90008030
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Houniet het volgende:
Dexter staat in de spits van vandaag.
In hoeveel kilometer file? biggrin.gif
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 16 december 2010 @ 17:51:31 #161
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_90008261
quote:
13s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

In hoeveel kilometer file? [ afbeelding ]
:')
  donderdag 16 december 2010 @ 17:58:28 #162
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90008526
_O-.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90010281
quote:
13s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

In hoeveel kilometer file? [ afbeelding ]
Ik moest lachen ;( / :D .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 16 december 2010 @ 18:52:09 #164
67174 Dos37
Come on Twente
pi_90010343
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:53 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Baas :').
Heeft iemand al een naam? Heb het geprobeerd op IMDB maar daar staat ze niet.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 16 december 2010 @ 19:52:11 #165
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90013039
Wait what?

Door Julia zijn Michael en Jennifer uit elkaar?

Wie heeft een samenvatting?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_90013741
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Wait what?

Door Julia zijn Michael en Jennifer uit elkaar?

Wie heeft een samenvatting?
http://www.showbizspy.com(...)ss-julia-stiles.html
pi_90013769
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Wait what?

Door Julia zijn Michael en Jennifer uit elkaar?

Wie heeft een samenvatting?
quote:
If the #1 item on your cum bucket list is to hump on Michael C. Hall, then all you have to do is join the cast of Dexter and there's a really good chance you'll be able to scratch it off your list with the fake blood you used as lube to give him a handjob. Michael's marriage to his TV sister is about to be snuffed out and there are several reports alleging that the bullet came from Julia Stiles' vagina.

Michael and Jennifer Carpenter announced they were getting a divorce on Monday, but apparently he's been getting on Julia, who plays his love interest on Dexter, since at least October. That's what this semi-blind item from Lainey Gossip is whispering anyway:

I mentioned yesterday that there are a few more details about one of the recent splits announced in Hollywood this week. Turns out there was someone else: his love interest this season on his tv show. Their chemistry was so crazy and so evident to everyone that writer and producers, seeing it play out on set, actually cranked up their sex scenes to capture it for show. Her career has seen a resurgence since.

Eventually the two fell in love. They were together, very close, at a Halloween party in New York this fall hosted by a famously controversial writer (this isnt a super important detail) and those who observed them that night are not surprised now that hes ended it with his wife.

A source also tells Showbiz Spy that Michael and Julia hung out this week and he was caught kissing her nalgas with his eyes, Michael was checking out Julias butt. He seemed fine though. You would never tell his marriage had just collapsed.

Damn. When Dexter gets messy, he gets seriously messy. One minute he's fucking his co-star in his trailer, and the next minute he's doing a scene with his estranged wife who plays his sister. And I bet Dexter didn't even bother spraying Binaca in his mouth to hide the scent of Julia's chocha on his breath! A new meaning to awkward.
bron
  donderdag 16 december 2010 @ 20:30:51 #168
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90015069
Nou als ik kon kiezen wist ik het ook wel.

Julia O+
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 16 december 2010 @ 20:50:13 #170
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_90016289
Waar staat precies het bewijs dat hij is vreemdgegaan? Het klinkt meer of ie Deb heeft laten vallen voor Julia. Deb wist waarschijnlijk al langer dat het over was, alleen hebben ze dat toen nog niet naar buiten gebracht.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_90016501
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Tanin het volgende:
Waar staat precies het bewijs dat hij is vreemdgegaan? Het klinkt meer of ie Deb heeft laten vallen voor Julia. Deb wist waarschijnlijk al langer dat het over was, alleen hebben ze dat toen nog niet naar buiten gebracht.
Ik denk niet dat we dat ooit te weten komen :+.
  donderdag 16 december 2010 @ 20:56:28 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90016732
Dat was wel een bazenscene hoor, vooral dat "Rape" elke keer :D.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90019541
Wat een kanker TT, way to spoil season 5 voor iedereen die 't nog niet gezien heeft. Als 't nou nog een coole quote zou zijn.. :')
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 16 december 2010 @ 21:45:13 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90019728
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef NotYou het volgende:
Wat een kanker TT, way to spoil season 5 voor iedereen die 't nog niet gezien heeft. Als 't nou nog een coole quote zou zijn.. :')
Wat begrijp je niet aan [USA] bij de TT? Daar is het allemaal al uitgezonden en over en uit. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90019798
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan [USA] bij de TT? Daar is het allemaal al uitgezonden en over en uit. :W
Nou hij heeft wel een punt natuurlijk... Het is niet dat je het niet per ongeluk kan zien in je lijstje...
pi_90019870
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef NotYou het volgende:
Wat een kanker TT, way to spoil season 5 voor iedereen die 't nog niet gezien heeft. Als 't nou nog een coole quote zou zijn.. :')
Mensen die niet USA kijken :D!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:54:26 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90020211
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Mensen die niet USA kijken :D!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 16 december 2010 @ 22:02:04 #179
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_90020617
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef NotYou het volgende:
Wat een kanker TT, way to spoil season 5 voor iedereen die 't nog niet gezien heeft. Als 't nou nog een coole quote zou zijn.. :')
We spoilen nog veel meer hier. De TT is bewijs dat er geen coole quotes in de finale zitten.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_90020927
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef NotYou het volgende:
Wat een kanker TT, way to spoil season 5 voor iedereen die 't nog niet gezien heeft. Als 't nou nog een coole quote zou zijn.. :')
Verder ben je ook maar een mongool als je dat einde niet zelf kon verzinnen
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_90021176
Maar hij en Julia Stiles daten nu ook echt dus? O+ Awesome :D

Michael C. Hall _O_
  donderdag 16 december 2010 @ 22:30:08 #182
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90022051
Vraag me ook af hoezeer zijn kanker invloed heeft gehad op hun relatie. Is niet het makkelijkste om mee om te gaan, tenslotte.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 16 december 2010 @ 22:39:42 #183
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90022586
quote:
11s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef gnilrednoz het volgende:
Maar hij en Julia Stiles daten nu ook echt dus? O+ Awesome :D

Michael C. Hall _O_
Nou ik vind het meer een kuthoer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90022957
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan [USA] bij de TT? Daar is het allemaal al uitgezonden en over en uit. :W
Het punt is juist dat je de TT uberhaupt ziet staan tussen de andere topics, dat je het topic er dus niet voor hoeft te openen. Golfer. :') Erover beginnen dat een ander iets niet zou snappen. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef THeeF het volgende:

[..]

Verder ben je ook maar een mongool als je dat einde niet zelf kon verzinnen
Als je achterloopt doordat je de serie Dexter pas later ontdekt hebt, en je Lumen pas net kent.. Ja, dan spreekt het helemaal voor zich dat haar Dark Passenger uiteindelijk weggaat; is het geen optie dat ze bijvoorbeeld helemaal doorslaat, om maar iets te noemen. :')
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 16 december 2010 @ 23:09:39 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90024083
Je kunt natuurlijk er ook voor opteren topics niet te bekijken of in je AT te zetten als je er niet mee geconfronteerd wilt worden.
Nog beter: FOK! gewoon vermijden. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90024322
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat er opgepast moet worden met die TTs hoor...Nu ben ik het niet eens met dat de huidige TT vervelend is, maar in 1 van de TTs stond op een gegeven moment dat Rita dood was geloof ik :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90024388
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nou ik vind het meer een kuthoer.
Hij moet LaGuerta neuken.
pi_90027937
Grappig, ik dacht al wat chemie te bespeuren tussen die twee op het scherm :)

Lullig voor 'Deb', but hey that's fucking life ;)
pi_90028077
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

[..]

bron
Zou Lumen daarom misschien ook uiteindelijk uit de serie zijn geschreven?
pi_90028448
Ik moet zeggen dat ik me enorm ergerde aan Julia dit seizoen.

De acties van haar vond ik dit seizoen enorm irritant. Continu niet luisteren naar Dexter, niet nadenken voor dat ze iets doet, overdreven emoties. En dat ze zo maar op het eind haar dark passenger kwijt is, pfft.

Ze hebben het dit seizoen ook zo geschreven dat de plotholes veel sterker opvallen. Teveel B-achtige fouten gemaakt. Deb die in haar 1tje naar dat kamp gaat van Chase. Dat slaat toch nergens op? De manier waarop Liddy de serie wordt uitgeschreven slaat ook nergens op. Als je zulke sterke informatie hebt over zo iets houd je toch dat niet allemaal bij je? Ik vond het niet het slechtste seizoen, dat was seizoen 1.

Maarja, de serie is nog steeds stukken beter dan vele andere meuk op TV. Jammer dat het maar 12 afleveringen zijn en het echt aanvoelt als een 'weekje' kijken en weer een heel jaar wachten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_90028667
quote:
3s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
Je kunt natuurlijk er ook voor opteren topics niet te bekijken of in je AT te zetten als je er niet mee geconfronteerd wilt worden.
Nog beter: FOK! gewoon vermijden. ;)
En het sneue mannetje blijft bezig. :') Ik ondervind er zelf geen hinder van en heb de finale probably eerder gezien dan jij maar zou het lullig vinden als het voor anderen zo verpest wordt. Te meer omdat het echt een kutquote is. Verder dacht ik zelf meer aan het Film, Tv en Radio subforum. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_90029087
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me enorm ergerde aan Julia dit seizoen.

De acties van haar vond ik dit seizoen enorm irritant. Continu niet luisteren naar Dexter, niet nadenken voor dat ze iets doet, overdreven emoties. En dat ze zo maar op het eind haar dark passenger kwijt is, pfft.
Die overdreven emoties en dat wispelturige gedrag is juist kenmerkend voor een getraumatiseerd persoon als zij :)
Het kwijt zijn van de Dark passenger is ook niet geheel vreemd, ze heeft wraak genomen op de mensen die haar dat aan hadden gedaan, dat hoeft niet per definitie te betekenen dat ze het gevoel heeft dat ze net als Dexter elke zieke moordenaar moet omleggen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90029109
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
'Dexter-acteur ging vreemd'

Baas :7.

Ik zou ook Julia kiezen ipv manwijf Deb.
Ik moet zeggen dat ik me nooit Michael en Jennifer als koppel heb kunnen voorstellen, kan me Julia beter bij hem voorstellen.
Kan aan de rollen liggen natuurlijk die ze spelen, maar toch :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:37:22 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90031234
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zou Lumen daarom misschien ook uiteindelijk uit de serie zijn geschreven?
Of zou ze daarom juist de rol van Lumen gekregen hebben? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:38:56 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90031256
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Heeft iemand al een naam? Heb het geprobeerd op IMDB maar daar staat ze niet.
Volgens mij speelde ze ook in Californication. Als vriendin van die gast met zijn mega snor. Die hippie schrijver. In seizoen twee volgens mij.

*edit* Hebbes 8-)

Volgens mij is dit Masuka's date: http://www.imdb.com/name/nm0005191/
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_90032743
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:48 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik me nooit Michael en Jennifer als koppel heb kunnen voorstellen, kan me Julia beter bij hem voorstellen.
Kan aan de rollen liggen natuurlijk die ze spelen, maar toch :P
Ik denk dat meneer Dexter wel iets beters kan krijgen dan zowel Carpenter als Stiles :Y.
pi_90032885
Dexter tv zus Jennifer Carpenter vraagt naast alimentatie ook dat hij de kosten van haar advocaat betaalt. Kennelijk is hij dan toch een stoute jongen geweest.

Op plaatje klikken voor document.



Julia Stiles ontkent inmiddels dat ze de reden van de breuk is.

quote:
Julia Stiles is bristling at the rumors she's the reason Michael C. Hall and fellow "Dexter" star Jennifer Carpenter are divorcing.

Julia gave this statement to TMZ: "I have absolutely nothing to do with the split between Michael and Jennifer."

Julia goes on: "We are good friends and enjoyed working together. This is a personal matter between them, and we should respect their privacy."

And, Julia says, "Although I too prefer to keep my private life private, I felt compelled to dispel the rumors I was somehow the cause for this matter."
bron
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:08:04 #198
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90032930
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Mylene het volgende:
Julia Stiles ontkent inmiddels dat ze de reden van de breuk is.


Stiles is lesbisch dus dat lijkt me idd vreemd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:08:52 #199
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90032955
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk dat meneer Dexter wel iets beters kan krijgen dan zowel Carpenter als Stiles :Y.
Misschien valt ie wel op skinny white girls.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:38:00 #200
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_90036148
als ik dit hier zo lees, ben ik dan een van de weinige die dit een goed seizoen met een goede afsluiter vond?

;(

vond het leuk dat debra een hint geeft dat ze weet dat dexter lumen hielp :')

En mensen opzoek naar plotholes :')
Alsof je er mee weg komt om wat? 30 mensen te vermoorden? Die hele serie is 1 grote plothole :")
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:39:34 #201
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90036225
-verkeerde topic-
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:40:24 #202
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_90036256
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:39 schreef PiRANiA het volgende:
-verkeerde topic-
ik dacht al, trekt femke nu al conclusies uit het slot van dexter s05? Is ze bang voor iets of iemand? :D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:58:07 #203
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_90037020
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Mylene het volgende:
Dexter tv zus Jennifer Carpenter vraagt naast alimentatie ook dat hij de kosten van haar advocaat betaalt. Kennelijk is hij dan toch een stoute jongen geweest.

Op plaatje klikken voor document.

[ link | afbeelding ]

Julia Stiles ontkent inmiddels dat ze de reden van de breuk is.

[..]

bron
Dat zoiets uitlekt ook :N Niks beters te doen volgens mij.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:21:52 #204
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_90037994
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk dat meneer Dexter wel iets beters kan krijgen dan zowel Carpenter als Stiles :Y.
Misschien is ie geinteresseerd in meer dan alleen uiterlijk?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_90038697
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef Tanin het volgende:

[..]

Misschien is ie geinteresseerd in meer dan alleen uiterlijk?
Aan Harry Morgan heeft Dexter genoeg conversatie.
pi_90044508
Hm, okay. Ik weet niet wat ik moet geloven nu :P
pi_90050535
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef Jumparound het volgende:
als ik dit hier zo lees, ben ik dan een van de weinige die dit een goed seizoen met een goede afsluiter vond?
Ik vond het seizoen ook goed, plotholes heb je altijd. :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Mylene het volgende:
Dexter tv zus Jennifer Carpenter vraagt naast alimentatie ook dat hij de kosten van haar advocaat betaalt. Kennelijk is hij dan toch een stoute jongen geweest.

Op plaatje klikken voor document.

[ link | afbeelding ]

Julia Stiles ontkent inmiddels dat ze de reden van de breuk is.

[..]

bron
In augustus al ;(
pi_90058403
Zo cute dat Dexter Lumen handschoenen geeft in een doosje met roze papier O+
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90058859
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Mylene het volgende:
Dexter tv zus Jennifer Carpenter vraagt naast alimentatie ook dat hij de kosten van haar advocaat betaalt. Kennelijk is hij dan toch een stoute jongen geweest.

Op plaatje klikken voor document.

[ link | afbeelding ]

Julia Stiles ontkent inmiddels dat ze de reden van de breuk is.

[..]

bron
http://tmz.vo.llnwd.net/o28/newsdesk/tmz_documents/1216_hall.pdf



Waarom heeft Carpenter niet ingevuld dat er bij Dexter sprake was van incurable insanity :o?
pi_90058930
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef Jumparound het volgende:
als ik dit hier zo lees, ben ik dan een van de weinige die dit een goed seizoen met een goede afsluiter vond?

;(

vond het leuk dat debra een hint geeft dat ze weet dat dexter lumen hielp :')

En mensen opzoek naar plotholes :')
Alsof je er mee weg komt om wat? 30 mensen te vermoorden? Die hele serie is 1 grote plothole :")
Juist, season 5 verraste me juist, ondanks de plotholes. Season 3 en 4 waren veel slechter (met die eeuwige zeik-Rita).
pi_90078278
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Juist, season 5 verraste me juist, ondanks de plotholes. Season 3 en 4 waren veel slechter (met die eeuwige zeik-Rita).
Ik vond dit seizoen ook goed, het enige waar ik van baal is dat Lumen weg ging, ik vond ze zo'n leuk koppel. En ik heb geen idéé waar het volgende deel over kan gaan, naar mijn idee is het nu wel een afgerond geheel?
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:10:57 #213
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90078528
Het was ook een afgerond geheel. Medium had vorig seizoen ook een afgerond geheel. Gaan ze door, cancelen ze het alsnog na 13 eps.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:17:35 #214
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_90078615
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef Stefan het volgende:
Het was ook een afgerond geheel. Medium had vorig seizoen ook een afgerond geheel. Gaan ze door, cancelen ze het alsnog na 13 eps.
Dexter mogen ze hierna ook na 13 eps cancelen
Laffe huichelaar
pi_90078763
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dexter mogen ze hierna ook na 13 eps cancelen
Ja ach, ik wil hem ook niet graag missen, maar vraag me toch echt af waar het nu nog over kan gaan.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90079340
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:46 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ik vond dit seizoen ook goed, het enige waar ik van baal is dat Lumen weg ging, ik vond ze zo'n leuk koppel. En ik heb geen idéé waar het volgende deel over kan gaan, naar mijn idee is het nu wel een afgerond geheel?
Ik verwacht op den duur wel een verhaallijntje met Deb die net zo 'gek' als Dexter gaat doen.
pi_90079417
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik verwacht op den duur wel een verhaallijntje met Deb die net zo 'gek' als Dexter gaat doen.
Hmm, dat zou leuk zijn :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90079609
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Hmm, dat zou leuk zijn :)
Deb die LaGuerta inpakt op de slachttafel :').
pi_90080871
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:28 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja ach, ik wil hem ook niet graag missen, maar vraag me toch echt af waar het nu nog over kan gaan.
behalve het vorige seizoen met rita waren de andere seizoenen gewoon netjes afgerond en begon men het seizoen erna met iets heel nieuws
pi_90081086
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Deb die LaGuerta inpakt op de slachttafel :').
Lekker dan, het volgende seizoen kan nu alleen nog maar tegenvallen. Tenzij ze natuurlijk echt die kant op gaan *O* .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_90081371
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef planethugo het volgende:

[..]

behalve het vorige seizoen met rita waren de andere seizoenen gewoon netjes afgerond en begon men het seizoen erna met iets heel nieuws
Ja dat klopt, ik zeg ook dat ik niks kan verzinnen, maar hoop natuurlijk dat zij iets verzinnen ;) O+ Dexter
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:11:40 #222
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_90082370
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef planethugo het volgende:

[..]

behalve het vorige seizoen met rita waren de andere seizoenen gewoon netjes afgerond en begon men het seizoen erna met iets heel nieuws
ja en dat zijn sommige mensen hier volgens mij vergeten
吴 曼 迪
pi_90083175
Hmm, Deborah op de slachttafel van Dexter.. :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90083918
Ik ben erg benieuwd wat het wordt, maar Deb die gek wordt zie ik wel zitten _O_
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_90083999
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef Aphrodyte het volgende:
Hmm, Deborah op de slachttafel van Dexter.. :P
^O^
pi_90084631
Michael heeft dus écht geen smaak wat betreft vrouwen.
pi_90085574
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef Kwork het volgende:

[..]

^O^
[ afbeelding ]
Ja, maar dan wel door Dexter zelf hè :P Foutje bedankt.. Deborah die aan het moorden slaat en Dexter's injectiespuit krijgt terwijl ze in een trui met hoodie rondsluipt op weg naar haar volgende slachtoffer enzo.. en dat hij het pas daarna door heeft.. lijkt me leuk :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90085896
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:03 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja, maar dan wel door Dexter zelf hè :P Foutje bedankt.. Deborah die aan het moorden slaat en Dexter's injectiespuit krijgt terwijl ze in een trui met hoodie rondsluipt op weg naar haar volgende slachtoffer enzo.. en dat hij het pas daarna door heeft.. lijkt me leuk :P
Of ze gaan als team verder :7
pi_90086447
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef Kwork het volgende:

[..]

^O^
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er best goed uit :9. Oh wacht.
pi_90155275
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Deb die LaGuerta inpakt op de slachttafel :').
Ik ben voor!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 20 december 2010 @ 17:45:33 #231
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90187356
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 20 december 2010 @ 17:48:12 #232
329092 Holzfäller
De man met de bijl.
pi_90187460
De 1e keer dat we Harrison zien met bosbessensap in zijn flesje, zal toch even schrikken zijn.
pi_90198552
Gister gekeken en kan niet zeggen dat het me tegenviel maar er zijn natuurlijk spannendere SF's geweest.
Ik had eigenlijk ook niet echt een idee hoe het leuker had kunnen eindigen. Deb die toch achter dat plastic had gekeken misschien?

Overigens ben ik wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Quinn en Dexter. Quinn weet nu dus eigenlijk wel dat Dexter iig de robo cop-killer is toch?
pi_90204359
Er werd heel erg gehint dat Deb stiekem vond dat de Vigilantes wel goed bezig waren. Ook met die montage bij de moord op Alex Tilden waarin het leek dat Deb bijna Dexter en Lumen bijna zou betrappen werd de suggestie enigszins gewekt dat Debra een ontdekking zou doen.
De hele serie was gereed gemaakt voor Debra om achter Dexter's identiteit te komen. En toen kwam het niet }:|.

Behalve dat het een goede twist voor de finale was geweest, had het de serie ook een hele nieuwe dimensie meegegeven voor het nieuwe seizoen. Het begint nu een beetje in herhaling te vallen en dit had de serie weer helemaal fris kunnen maken.

Ik vond het echt jammer dat Debra nog steeds niets weet.
Dat Quinn het nu een beetje weet biedt inderdaad nog wel wat kansen voor het verhaal volgend seizoen. Misschien komt Deb er via Quinn achter :9.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:59:11 #235
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_90232184
Even de meeste meningen doorgelezen en ben het er wel mee eens dat het toch wel een tegenvaller was. Het 'Dexter' gevoel wat voor mij in seizoen 4 weer terug was na minder seizoen 3 is weer grotendeels verdwenen.

Maakt me wel erg nieuwsgierig naar het volgende seizoen, zeker nu een van de schrijvers is ontslagen/opgestapt. Lijkt me dat ze bij Showtime toch ook niet geheel tevreden waren...
Debra gaat er komend seizoen wat mij betreft zeker (gedeeltelijk) achterkomen wat Dexter doet, ben benieuwd!

Nu maar eens kijken naar de Early Cuts.. Iemand trouwens nog goede Dexter wallpaper?
De post hieronder? Useless!
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:02:56 #236
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90232373
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:59 schreef NatteKrant het volgende:
.. Iemand trouwens nog goede Dexter wallpaper?
http://wallbase.net/search

Als je daar zoekt op Dexter krijg je mooie.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90311411
Whoh, ik heb net pas de finale gekeken :D

Vond dit seizoen niet heel tof, maar wel lekker veel schrik-effect :) en t eind vond ik toch wel tof :)
KutLumen :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_90313112
Dit seizoen vind ik tot nu toe nog het minst moet ik eerlijk zeggen maar ik hoop dat de lijnen in de episodes hierna wat sneller gaan lopen, het begint een beetje eentonig te worden.

Ben nu bij episode 4 van seizoen 5.

Rachel is wel een pluspunt moet ik zeggen, het begint wel mijn aandacht te trekken.
pi_90335690
Gister seizoen 5 afgekeken.
Was toch wel weer goed, hoewel er wel af en toe wat makkelijke foutjes in zaten.

Gaat seizoen 6 btw nu al door, weet iemand dat?
I´m back.
pi_90337635
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Gister seizoen 5 afgekeken.
Was toch wel weer goed, hoewel er wel af en toe wat makkelijke foutjes in zaten.

Gaat seizoen 6 btw nu al door, weet iemand dat?
ja!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_90337692
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja!
Goeie.
Ik had ergens gelezen dat er al sprake van was, kon echter geen bron vinden.
I´m back.
pi_90343916
Mag het wel hopen ja, dat het zesde seizoen er nog aankomt... :') Zitten nog veel te veel losse eindjes in het verhaal.

Ik heb deze week ook eindelijk 't laatste seizoen afgekeken. Ben een maand of twee geleden begonnen met Dexter (het eerste seizoen) en loop inmiddels dus helemaal bij. :P

Slecht seizoen de vijfde (en dan heb ik het niet over de fouten waarover hier zoveel gesproken wordt, maar gewoon over het matige plot in het algemeen), maar ik heb een beetje het idee dat het een soort 'tussenseizoen' is geworden om naar een veel sterker zesde (en laatste) seizoen toe te werken. Hopelijk komt Debra inderdaad achter Dexter's ware identiteit, dat zou denk ik het meeste kijkplezier opleveren. :9
  donderdag 23 december 2010 @ 15:17:22 #243
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90344160
Hoe zou het dan moeten aflopen?
Dexter die betrapt wordt, gaat de bak in. En dan? Einde oefening ofzo?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90344475
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Houniet het volgende:
Hoe zou het dan moeten aflopen?
Dexter die betrapt wordt, gaat de bak in. En dan? Einde oefening ofzo?
Nee, Prison Break season 5!
  donderdag 23 december 2010 @ 15:25:30 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90344534
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, Prison Break season 5!
Haha inderdaad. Maargoed ze weten het hier allemaal zo goed.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90344704
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, Prison Break season 5!
Dat is opzich niet eens zo'n heel beroerd idee. Dexter beland in de gevangenis en wordt daar bevrijd door Scofield.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_90347255
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Houniet het volgende:
Hoe zou het dan moeten aflopen?
Dexter die betrapt wordt, gaat de bak in. En dan? Einde oefening ofzo?
Geen idee, ik laat me graag verrassen. Hoe dan ook is het tot nu toe in elk seizoen altijd een stuk interessanter geworden zodra mensen achter zijn identiteit kwamen. En hoe dichter diegene bij Dexter staat, hoe beter.
pi_90377772
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is opzich niet eens zo'n heel beroerd idee. Dexter beland in de gevangenis en wordt daar bevrijd door Scofield.
Dat zou een hele verbetering zijn voor Prison Break na de laatste beroerde seizoenen :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90377816
Rita was baas, Lumen was erg kut.
Al met al goed seizoen, behalve een slechte finale met teveel gaten er in.
Maargoed, in twee weken deze hele serie er door heen geknald, zit nu weer zonder ;(
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:41:14 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_90383716
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:30 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dat zou een hele verbetering zijn voor Prison Break na de laatste beroerde seizoenen :P
Bagwell op dexters tafel
Laffe huichelaar
pi_90384382
Dexter die gearresteerd wordt en dan blijkt opeens dat hij een anonieme beschermheer heeft die al jaren weet wat hij doet en die hem uit de gevangenis haalt onder ''voorwaarden'' :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:07:14 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_90384514
zn andere broer? :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:07:26 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_90384518
Nah. :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_90385068
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bagwell op dexters tafel
snijdt dekter zijn kop eraf, maar 2 afleveringen later komt t-bag een dokter tegen die zijn kop er weer aan naait. laat maar komen! :P
pi_90392508
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Rita was baas, Lumen was erg kut.
Al met al goed seizoen, behalve een slechte finale met teveel gaten er in.
Maargoed, in twee weken deze hele serie er door heen geknald, zit nu weer zonder ;(
Zout toch op man, Rita was drie keer kut. Elke keer als Dexter op het punt stond om iemand af te slachten, belde Rita consequent op dat Dexter nog wel even babymelk bij de avondwinkel moest halen. Godverdomme, doe zelf boodschappen kut!
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:39:38 #256
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90392792
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Zout toch op man, Rita was drie keer kut. Elke keer als Dexter op het punt stond om iemand af te slachten, belde Rita consequent op dat Dexter nog wel even babymelk bij de avondwinkel moest halen. Godverdomme, doe zelf boodschappen kut!
Mja, je kan de kinderen natuurlijk niet zomaar alleen thuis laten hè ;) maar ik werd dat kinderlijke zoete stemmetje wel echt zo zat. :r
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:11:45 #257
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_90414432
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Dexter die gearresteerd wordt en dan blijkt opeens dat hij een anonieme beschermheer heeft die al jaren weet wat hij doet en die hem uit de gevangenis haalt onder ''voorwaarden'' :)
Of dat hij al tijden een accomplice heeft die hij in het geheim opleidt maar die z'n code schendt ;)

En dan komt er een andere politieagent die hem op het spoor is en dan blijkt hij de accomplice te zijn...

pi_90440938
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 26 december 2010 @ 10:18:42 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_90452475
en dit is zo'n geniaal stukje :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_90488928
quote:
hoe spontaan ook ;)
hij kan wel aardig zingen trouwens
pi_90489473
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Rita was baas
:')_!
pi_90489712
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Zout toch op man, Rita was drie keer kut. Elke keer als Dexter op het punt stond om iemand af te slachten, belde Rita consequent op dat Dexter nog wel even babymelk bij de avondwinkel moest halen. Godverdomme, doe zelf boodschappen kut!
Jonge, zij was tenminste een echt character in de serie.
Verder wel prima einde, maar Rita had goede ontwikkeling en gaf een soort balans aan Dexter. Dat characters je kunnen irriteren hoeft niet te betekenen dat ze niet leuk zijn.
Verder had ze wel een prima einde, wat de serie ook weer naar een nieuw niveau bracht, maar Lumen was daarentegen een jankend eendagsvliegje zonder inhoud :{w
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 27 december 2010 @ 13:23:54 #263
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_90491043
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Jonge, zij was tenminste een echt character in de serie.
Verder wel prima einde, maar Rita had goede ontwikkeling en gaf een soort balans aan Dexter. Dat characters je kunnen irriteren hoeft niet te betekenen dat ze niet leuk zijn.
Verder had ze wel een prima einde, wat de serie ook weer naar een nieuw niveau bracht, maar Lumen was daarentegen een jankend eendagsvliegje zonder inhoud :{w
dat was ze toch al in Step Up? :P
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_90493337
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dat was ze toch al in Step Up? :P
Save the Last Dance geloof ik :@
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 27 december 2010 @ 14:31:50 #265
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_90494056
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 14:16 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Save the Last Dance geloof ik :@
Die ja, wat een kutfilm! :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_90498497
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Jonge, zij was tenminste een echt character in de serie.
Verder wel prima einde, maar Rita had goede ontwikkeling en gaf een soort balans aan Dexter. Dat characters je kunnen irriteren hoeft niet te betekenen dat ze niet leuk zijn.
Verder had ze wel een prima einde, wat de serie ook weer naar een nieuw niveau bracht, maar Lumen was daarentegen een jankend eendagsvliegje zonder inhoud :{w
Een balans aan Dexter? Man, zij zorgde er regelmatig voor dat hij in de problemen kwam omdat hij ineens voor haar naar de avondwinkel moest of moest oppassen. Ze was alleen maar een zeikerige storende factor.

Lumen een eendagsvliegje? :') Wel een beetje vreemd dat ze dan zo'n grote rol heeft een compleet seizoen lang. Niet bepaald de kernmerken voor een eendagsvlieg.
Ze heeft er ook wel af en toe voor gezorgd dat Dexter in de problemen kwam, maar dat was meer omdat ze nog beginneling was wat betreft het moorden etc. Toen ze dat eenmaal onder de knie had hoorde je Dexter zelf nog eens zeggen hope makkelijk het eigenlijk was er iemand bij te hebben, scheelt een hoop tijd enzo.
In mijn ogen zijn dat alleen maar positieve toevoegingen voor Dexter. En sowieso het feit dat zij hem begrijpt en accepteert zonder hem te veroordelen, vind ik nou niet bepaald iets van iemand zonder inhoud...

Maargoed, dit zal wel weer een eeuwige discussie worden omdat we het toch niet eens worden. En dat hoeft ook niet, ieder zijn mening :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90498772
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Een balans aan Dexter? Man, zij zorgde er regelmatig voor dat hij in de problemen kwam omdat hij ineens voor haar naar de avondwinkel moest of moest oppassen. Ze was alleen maar een zeikerige storende factor.

Lumen een eendagsvliegje? :') Wel een beetje vreemd dat ze dan zo'n grote rol heeft een compleet seizoen lang. Niet bepaald de kernmerken voor een eendagsvlieg.
Ze heeft er ook wel af en toe voor gezorgd dat Dexter in de problemen kwam, maar dat was meer omdat ze nog beginneling was wat betreft het moorden etc. Toen ze dat eenmaal onder de knie had hoorde je Dexter zelf nog eens zeggen hope makkelijk het eigenlijk was er iemand bij te hebben, scheelt een hoop tijd enzo.
In mijn ogen zijn dat alleen maar positieve toevoegingen voor Dexter. En sowieso het feit dat zij hem begrijpt en accepteert zonder hem te veroordelen, vind ik nou niet bepaald iets van iemand zonder inhoud...

Maargoed, dit zal wel weer een eeuwige discussie worden omdat we het toch niet eens worden. En dat hoeft ook niet, ieder zijn mening :)
Ja, lekker spannend is de serie anders, Dexter die maar moord en alles gaat altijd goed, nee dat is een succesformule :')
Zij was de huisvrouw in zijn gezinsbestaan, en huisvrouwen doen dat nou eenmaal, die zeiken. Voortreffelijke rol dus.

En je zegt het zelf al, Lumen heeft één seizoen lang een rol gehad, waarvan ze 90% van haar tijd aan het janken was, ongehoorzaam, eigenwijs en een bedreiging voor het bestaan van Dexter. Overigens was haar komst in het seizoen belachelijk (alsof Dexter niet even het huis checkt :') ) en haar aftocht was helemaal om te janken: "Nou, met mij gaat het weer goed, de mazzel verder" :')
Dat begrijpen hoe hij zich voelt is ook bullshit, er was er maar één die dat deed en dat was Rudy. Lumen's "Dark Passenger" is ontstaan vanuit een heel andere situatie, plus het feit dat de hare weg ging, wat dus volledig tegenover Dexter staat. Ze denkt het te begrijpen, maarja, vrouwen denken alles beter te weten (bewijsstuk nummer 1: jouw post :') )

Nee we hoeven het er niet over eens te worden, maar 4 seizoenen lang Lumen en Dexter had zichzelf opgehangen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_90500481
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja, lekker spannend is de serie anders, Dexter die maar moord en alles gaat altijd goed, nee dat is een succesformule :')
Zij was de huisvrouw in zijn gezinsbestaan, en huisvrouwen doen dat nou eenmaal, die zeiken. Voortreffelijke rol dus.

En je zegt het zelf al, Lumen heeft één seizoen lang een rol gehad, waarvan ze 90% van haar tijd aan het janken was, ongehoorzaam, eigenwijs en een bedreiging voor het bestaan van Dexter. Overigens was haar komst in het seizoen belachelijk (alsof Dexter niet even het huis checkt :') ) en haar aftocht was helemaal om te janken: "Nou, met mij gaat het weer goed, de mazzel verder" :')
Dat begrijpen hoe hij zich voelt is ook bullshit, er was er maar één die dat deed en dat was Rudy. Lumen's "Dark Passenger" is ontstaan vanuit een heel andere situatie, plus het feit dat de hare weg ging, wat dus volledig tegenover Dexter staat. Ze denkt het te begrijpen, maarja, vrouwen denken alles beter te weten (bewijsstuk nummer 1: jouw post :') )

Nee we hoeven het er niet over eens te worden, maar 4 seizoenen lang Lumen en Dexter had zichzelf opgehangen
Leer lezen kneus, ik zeg nergens dat ik het beter weet, ik deel alleen mijn mening.
Maargoed, gefeliciteerd dat Lumen eruit is.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 27 december 2010 @ 17:18:44 #269
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90500824

Hahaha dat was ook geniaal !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_90605991
Weten jullie wanneer seizoen 4 op dvd uitkomt?
pi_90609452
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Weten jullie wanneer seizoen 4 op dvd uitkomt?
DVD :')!
pi_90621124
Ja, goede series wil ik graag op dvd, ja!
pi_90621234
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_90621402
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:06 schreef pberends het volgende:

[..]

DVD :')!
Inderdaad, bierdopje.com, newsreader.eweka.nl en sabNZBd, 720p/1080p via ps3 media server ftw !
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_90627734
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ja, goede series wil ik graag op dvd, ja!
Jongen, over 3 jaar kun je al je dvd's bij de vuilnishoop gooien omdat je alles in HD-kwaliteit wil.

Als je persé officieel wilt koop dan gewoon de Blu-ray set:
http://www.amazon.com/s/r(...)words=dexter&x=0&y=0

Dan heb je er over 10 jaar misschien nog steeds wat aan.

Nu nog dvd's kopen is alsof je 5 jaar geleden nog VHS kocht voor de collectie...
pi_90629773
Sowieso, fysieke schijfjes. :')

Gewoon in 1080p op je mediaspeler pleuren, stukken relaxter.
pi_90629847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Omniej het volgende:
Sowieso, fysieke schijfjes. :')

Gewoon in 1080p op je mediaspeler pleuren, stukken relaxter.
Dat sowieso natuurlijk, hoewel zo'n doosje er best tof uit ziet.
pi_90629980
quote:
6s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Jongen, over 3 jaar kun je al je dvd's bij de vuilnishoop gooien omdat je alles in HD-kwaliteit wil.

Als je persé officieel wilt koop dan gewoon de Blu-ray set:
http://www.amazon.com/s/r(...)words=dexter&x=0&y=0
Wel typisch dat op Blueray by Amazon.com seizoen 1-3 duurder is dan 1-4. Zullen wel specials bij zitten ofzo. Je kunt toch alleen als NL niet bij .com bestellen van Amazon right? Ik haal t meestal uit de UK bij Play.com (148 euro incl shipping uit UK, wel regio 1 blueray) of soms via cdwow.nl dan reken je gewoon in euro's af inclusief verzendkosten.
pi_90630064
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef funrider het volgende:

[..]

Wel typisch dat op Blueray by Amazon.com seizoen 1-3 duurder is dan 1-4. Zullen wel specials bij zitten ofzo. Je kunt toch alleen als NL niet bij .com bestellen van Amazon right? Ik haal t meestal uit de UK bij Play.com (148 euro incl shipping uit UK, wel regio 1 blueray) of soms via cdwow.nl dan reken je gewoon in euro's af inclusief verzendkosten.
Ik heb geen idee, ik koop nooit ouderwetse schijfjes.
pi_90634318
Inderdaad gewoon in HD downloaden, heb een dvdbox van seizoen 1-3, wat achteraf zonde van het geld was. :')
pi_90634635
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Kwork het volgende:
Inderdaad gewoon in HD downloaden, heb een dvdbox van seizoen 1-3, wat achteraf zonde van het geld was. :')
Joh.

Ik word altijd gestoord van die gekken die eerst alles op VHS kochten, vervolgens op DVD, nu willen ze opeens Blu-ray :'). Zometeen willen ze opeens alles in 3D :'). De filmindustrie lacht de consument helemaal uit.
pi_90637805
En toch staat het mooi in de kast :s)
pi_90642358
Volgend jaar vermoordt Laguerta Angel omdat ze carrière wil maken, en ze komt er mee weg. Dexter en Debra voeren allebei hun eigen onderzoek naar de dood van Angel, en nét als Laguerta op Dexter's tafel ligt komt Debra er aan! En dan maken ze haar dood.

Droomscenario.
pi_90645047
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef n0ir het volgende:
Volgend jaar vermoordt Laguerta Angel omdat ze carrière wil maken, en ze komt er mee weg. Dexter en Debra voeren allebei hun eigen onderzoek naar de dood van Angel, en nét als Laguerta op Dexter's tafel ligt komt Debra er aan! En dan maken ze haar dood.

Droomscenario.
Dat zou leuk zijn ja, de tijd is sowieso rijp dat een oude bekende in de serie dood gaat.
pi_90647252
Ik heb voor mijn man ook maar van die leren handschoenen besteld die Dexter draagt.

Toch wel sexy hoor :@ .
pi_90648103
:D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_90730322
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef n0ir het volgende:
Volgend jaar vermoordt Laguerta Angel omdat ze carrière wil maken, en ze komt er mee weg. Dexter en Debra voeren allebei hun eigen onderzoek naar de dood van Angel, en nét als Laguerta op Dexter's tafel ligt komt Debra er aan! En dan maken ze haar dood.

Droomscenario.
:D
Geef je het even door aan de schrijvers? Want dit is wel een bazenscenario ja!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_90738971
Beste kill vond ik toch wel de eerste met de priester. Lekker actueel })

Lumen vond ik zeer irritant, Dexter had haar dood moeten maken. Konden we meteen door naar seizoen 6 ^O^
pi_90788026
Toch sneu dat het grootste deel het nodig vindt om me af te zeiken en maar één iemand de moeite neemt om gewoon antwoord te geven...
pi_90796912
Net het seizoen afgekeken. Vind het een normaal seizoen, niet spectaculair ofzo. Had misschien verwacht dat lumen zichzelf zou overgeven in de ruil dat Dexter ongezien weg zou mogen komen. Die Debra is langzamerhand wel een Heilig typetje geworden, tijd dat iemand in de huidige vriendenkring (het liefst bij politie) gaat ontdekken wat dexter nou doet
  woensdag 5 januari 2011 @ 07:56:36 #291
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_90868881
quote:
Goed antwoord man :')
Nu ff serieus, waneer ligt seizoen 4 hier in store's?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:03:37 #292
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_90868941
quote:
Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Toch sneu dat het grootste deel het nodig vindt om me af te zeiken en maar één iemand de moeite neemt om gewoon antwoord te geven...
Alleen klopt dat antwoord niet :'(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_90873221
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 07:56 schreef leeroy het volgende:

[..]

Goed antwoord man :')
Nu ff serieus, waneer ligt seizoen 4 hier in store's?
http://www.amazon.com/Dex(...)id=1294221905&sr=1-1

Serieus man, die is allang beschikbaar :').
pi_90873586
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.amazon.com/Dex(...)id=1294221905&sr=1-1

Serieus man, die is allang beschikbaar :').
Moeilijk, lezen... :')
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_90881970
Hij staat iig nog niet vermeld in de releasedatabase van dvd-home.nl.
pi_90902763
In NL issie nog steeds niet uit... :-(
pi_90928075
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Haantjedevoorste het volgende:
In NL issie nog steeds niet uit... :-(
Je kunt m via cdwow.nl (regio 2 dvd) voor 38,99 seizoen 4 aanschaffen (incl verzendkosten en met ideal) of voor 50 euro in Blueray. Bij play.com (UK, incl verzending naar NL) kun je m zelfs voor 32,99 euro kopen wel creditcard nodig (ook regio 2). Overigens bol.com heeft m ook voor 45 euro maar daar staat nadrukkelijk bij dat alleen Engels ondertiteling heeft. Ik weet alleen niet of NL ondertiteld is. Neem het wel aan.
pi_90931980
Zullen er extra's bij zitten van scene's tussen lumen en dexter?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 06:10:36 #300
66083 Platina
78th Element
pi_90964036
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:25 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Een balans aan Dexter? Man, zij zorgde er regelmatig voor dat hij in de problemen kwam omdat hij ineens voor haar naar de avondwinkel moest of moest oppassen. Ze was alleen maar een zeikerige storende factor.

Lumen een eendagsvliegje? :') Wel een beetje vreemd dat ze dan zo'n grote rol heeft een compleet seizoen lang. Niet bepaald de kernmerken voor een eendagsvlieg.
Ze heeft er ook wel af en toe voor gezorgd dat Dexter in de problemen kwam, maar dat was meer omdat ze nog beginneling was wat betreft het moorden etc. Toen ze dat eenmaal onder de knie had hoorde je Dexter zelf nog eens zeggen hope makkelijk het eigenlijk was er iemand bij te hebben, scheelt een hoop tijd enzo.
In mijn ogen zijn dat alleen maar positieve toevoegingen voor Dexter. En sowieso het feit dat zij hem begrijpt en accepteert zonder hem te veroordelen, vind ik nou niet bepaald iets van iemand zonder inhoud...

Maargoed, dit zal wel weer een eeuwige discussie worden omdat we het toch niet eens worden. En dat hoeft ook niet, ieder zijn mening :)
Ben jij niet dezelfde persoon die niet wist dat Angel en Laguerta getrouwd waren........?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:58:24 #301
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_90968194
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')