en ik 14e .. ik weet nog wel dat het me vorige keer niet snel genoeg kon gaan, en nu heb ik zoiets van .. etf .. zo weinig nog maar voor mequote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Hey verrek ik sta 10e![]()
wat gaat dat snel zeg!
quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
@huup heb je mijn geld ooit nog ontvangen voor die broekbanddingen?
Leuk! Dan zitten wij redelijk bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:42 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten! Ik heb gisteren een test gedaan en die zag er behoorlijk positief uit, voor de zekerheid net ook nog een gedaan en nog steeds een duidelijke streep!! Dus nu begin ik het dan ook echt te gaan geloven!..
Volgens de berekeningen ben ik uitgeteld op 19 augustus dus graag zou ik onderaan in het rijtje er bij willen. (en dan hopen dat ik snel gevolgd wordt door anderen uit het zwanger worden topic!!
Ik mag ook wel in het lijstje trouwens. Met 8 augustus. Oh, en euh.. wat Rots zegt, ik kom eind januari wel uit de kastquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef rotsje het volgende:
hilliebillie en swampie gefeliciteerd![]()
mrien je mag mij ook in het lijstje zetten 8 juli. na kerst kom ik meer mee praten en verklappen wie ik ben.![]()
SEO?quote:wij hebben net nog een echo gehad en ben een dag vooruit gezet.
de vorige keer was het 9 juli en vandaag 7 juli dus houden we 8 juli aan.
alleen de berekening met mijn laatste menstruatie klopt niet.
kraamzorg en SEO zijn geregeld
Ohh! Ok. Dank je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef mefke79 het volgende:
seo = 20 weken echo
en Kraamzorg kan je maar beter zsm regelen ja.
Ik zit een beetje met het feit dat ik per 1 januari ben overgestapt naar een andere zorgverzekeraar. En ik heb daar nog 0,0 gegevens van binnen gehad. En voor de kraamzorg moet je weer een code enzo opgeven, heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef Aventura het volgende:
OopsIk ben morgen 'al' 10 weken.
Meteen even mijn stapel boekjes en folders doorgenomen die ik meekreeg van de vk.
En me maar even snel ingeschreven bij de kraamzorgorg. die zij aanraden. Hopelijk ben ik nog op tijd
Ik ook hoor! Ik heb gewoon mijn relatienummer bij de nieuwe verzekeraar opgegeven. Die had ik al per e-mail gekregen. Je kunt altijd nog dingen wijzigen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:41 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met het feit dat ik per 1 januari ben overgestapt naar een andere zorgverzekeraar. En ik heb daar nog 0,0 gegevens van binnen gehad. En voor de kraamzorg moet je weer een code enzo opgeven, heb ik al gezien.
Dus ik denk dat ik dat 2 januari maar doe.
bij ons raadde ze aan om Kraamzorg te regelen op het moment dat je van de VK je definitieve uitgerekende datum hebt. Wat ik begreep kunnen die schatting pas na een week of 12 goed maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:01 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zit inderdaad ook met het gedoe dat ik per 1 jan over wil stappen (weet nog niet precies naar welke verzekering maar sowieso overstappen) Maar goed bij mij is het dan ook nog wel erg pril en zal het denk ik ook pas gaan regelen als ik daadwerkelijk overgestapt ben. Maar het kan dus evt wel al begrijp ik uit bovenstaande reacties?
als man ben ik een groot voorstander van een zwangerschapscursus, in elk geval voor de eerste. Mijn beste vriend, wiens vrouw begin dit jaar bevallen was, was er in elk geval erg blij mee. Hij woont aan de ring rotterdam en de VK stond hopeloos vast in de file, terwijl de bevalling alles bij elkaar 3,5 uur geduurd heeft. Het was zo heftig, dat hij blij was dat hij in elk geval wist wat er allemaal moest gebeuren...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:27 schreef twentemeisje het volgende:
Wie van jullie (en ik ben al lekker laat hiermee begrijp ik) gaat iets als een zwangerschapscursus / -yoga / -begeleiding doen of heeft dit bij (de eerste) gedaan?
Ik heb eigenlijk geen zin om daar 10 of 12 weken naartoe te gaan. Maar omdat ik een first time mom ben, ben ik tegelijkertijd ook wel weer bang om iets heel belangrijks te missen... Dilemma!
Wat mij wel aanspreekt is dit. Maar of dit dan zoden aan de dijk zet...?
Gaarne jullie ervaringen/mening!
Ik heb bij de vorige ook niks gedaan en ga het nu ook niet doen. heb niet echt het idee dat ik iets miste hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:05 schreef avotar het volgende:
[..]
als man ben ik een groot voorstander van een zwangerschapscursus, in elk geval voor de eerste. Mijn beste vriend, wiens vrouw begin dit jaar bevallen was, was er in elk geval erg blij mee. Hij woont aan de ring rotterdam en de VK stond hopeloos vast in de file, terwijl de bevalling alles bij elkaar 3,5 uur geduurd heeft. Het was zo heftig, dat hij blij was dat hij in elk geval wist wat er allemaal moest gebeuren...
Maar contact met andere zwangere vind ik ook leuk, daarom post en lees ik hier ook. Yoga zou voor mij ook een optie kunnen zijn, dat vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Aventura het volgende:
Ik ga me opgeven voor zwangerschapsyoga. Ben bekend met yoga, het is goed voor me.
Bovendien woon ik in een voor mij vreemde woonplaats en heb ik geen zwangere vriendinnen, kennissen, buren, collega's of familie. Hoe tuttig ook, ik geef toe dat ik best behoefte heb aan contact met andere zwangeren. Ook omdat het dan bij mijn vrienden daar niet altijd over hoeft te gaan.
Ik begrijp je precies!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik doe ook niet aan een cursus. Ik heb gewoon niet zo'n behoefte momenteel aan zulk contact en ik heb zoveel gelezen dat ik me ook afvraag in hoeverre er nog nieuwe informatie te verkrijgen valt.
Dat merkte ik gisteren op de info avond van de vk. Ik heb daar werkelijk helemaal niks nieuws gehoord. Ik wist alles al maar sommige mensen stelden vragen waarvan ik dacht 'hoe kun je dat niet weten?'. Ik besefte me hoe ook dit forum zo'n bron aan informatie is waar ik uit put en hoe andere mensen die drang veel minder hebben en dat we daardoor niet zo op één lijn liggen.
Snapt iemand me nog?![]()
Striae, je kan beter vragen waar ik het niet heb. Ik durf niet eens in mijn bikini te gaan zwemmen zo erg. Maar die streep heb ik dan weer niet en mijn navel lijkt ook niet te gaan ploppen.
Ik cocoon tot ik er bij neervalquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:13 schreef krijtlijk het volgende:
Er zijn dus meer mensen die cocoonen, dat had ik niet verwacht.
Ja hoor, nog maar 16 weken onderweg, maar ik zit al een paar weken lang enorm graag 's avonds thuis op de bank. Sociale contacten prima, maar dan wel in mijn eigen huis en niet te veel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:13 schreef krijtlijk het volgende:
Er zijn dus meer mensen die cocoonen, dat had ik niet verwacht.
De namen van die kindjes ook.....en de kamertjes soms...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:33 schreef Aventura het volgende:
Snap het ook wel, ik lees me goed in en kan me echt niet voorstellen dat er nog iets is waar ik nog nooit van heb gehoord. Hier in oud is het niveau ook hoog. Zeker als je bv. op babybytes.nl of dergelijke sites kijkt. Daar heb je mensen waarvan ik me serieus zorgen maak over het welzijn van de toekomstige baby
ik werd toen ik een keer naau peuterzwemmen ging met jan, gewaarschuwd door de zwem-instructrice dat ik tijdens m'n zwangerschap niet in een bubbelbad mocht ivm bactieeren die er in het warmere water zitten, en omdat de boel daar beneden toch wat meer "open" is en dus gevoeliger..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig maar fijn op mijn vrije dag ga zwemmen, inclusief, stoombad en bubbelbad enz. Ter ontspanning en baantjes trekken voor de spieren, lijkt mij dat ik dat tot het eind kan volhouden en dat het gezond is om te doen. Ik ben anti sport, vind dat gewoon stom, maar beweging lijkt me nu wel heel zinvol.
Ow, ik zal het mijn verloskundige vragen voordat ik ga zwemmen, ik mag 10 Jan. alweer langs en voor die tijd zal het er nog niet van komen om te gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik werd toen ik een keer naau peuterzwemmen ging met jan, gewaarschuwd door de zwem-instructrice dat ik tijdens m'n zwangerschap niet in een bubbelbad mocht ivm bactieeren die er in het warmere water zitten, en omdat de boel daar beneden toch wat meer "open" is en dus gevoeliger..
Dat heb je goed onthoudenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij verschilt het wel per persoon. Huup had er wel 40 en gebruikte alleen de bovenste 5 a 10 stuks.
Je kan alles altijd bij kopen denk ik dan. Beter dan een overschot hebben omdat een ander het handig spul vindt maar jij doet er zelf weinig mee.
Klinkt vast ontzettend eigenwijs maar ik ervaar liever zelf of ik iets handig vind of niet.
nee nouja goed, misschien geven ze wel een extra groei en liggingsecho ofzo? Oh en thuisbezoeken hoor ik?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat het voor mij ook niet meer zal gelden.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef mefke79 het volgende:
nou weet ik het zeker, ik voel Drieka echt al!
![]()
Dat is zomaar 7 weken eerder dan de vorige keer. Wauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |