abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89650258
Vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 717

2010

December:
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81

Juli:
02 juli 2011: PM-girl
13 juli 2011: Aventura

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Laatste posts:

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Aventura het volgende:
Ben weer thuis. Het viel allemaal niet mee, ik had het koud en
vond het eng. Ik kreeg vanwege mijn zwangerdchap een zenuwblokkade, dat deed ontzettend veel pijn. De operatie maakte ik bewust mee, ze waren lekker aan het boren en timmeren. Ik heb twee schroeven gekregen. Nu veel pijn. Omdat ik zwanger ben mag ik alleen paracetamol. Zie op tegen de nacht :'(
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Aventura het volgende:
Gelukkig mag ik weer eten, ik was sinds gisteravond nuchter -ook geendrinken en dat viel me ook zwaar, ik werd pas om half 4 geholpen. Heb daar flinke hoofdpijn aan overgehouden.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef The_Tankgirl het volgende:
Brrr, probeer maar lekker uit te rusten Aventura, je hebt het verdiend!
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, wat vervelend zeg. Sterkte vannacht.. :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe aventura, wat rot ook allemaal :{
Veel sterkte vannacht, hoop dat de pijn snel minder wordt :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef mrien het volgende:
Sterkte vannacht dan maar Aventura, balen dat je zoveel pijn hebt :(

[ Bericht 22% gewijzigd door BE op 08-12-2010 14:11:19 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:39:28 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89651683
Jullie zijn lief :*
pi_89652061
Aventura, dat klinkt niet fijn idd. Zeker niet als je al die geluiden dan zo meekrijgt brrrr.
heb het zelf eens gehad met het weghalen van een moedervlek in mijn gezicht. Was niet goed verdoofd, dus voelde alles wat ze deden, alleen de scherpe randjes waren eraf. Commentaar toen ik er wat van zei: ja nu kunnen we er niets meer aan doen, nu is de incissie al gemaakt, grrrr. niet tof!!
Dus weet precies hoe je je voelt!
Heel veel sterkte vanavond en vannacht. Desnoods ff 2 paracetamol en heel veel water tegen de hoofdpijn en pijn in je hand. :*
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:50:38 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89652326
:o Aventura, dat klinkt echt heel naar!
Hopelijk valt de nacht mee. Dikke :*
pi_89652627
:* Aventura ik hoop dat je straks een fijne nacht hebt, dat je lekker kan slapen... je zal nog wel even flink last hebben van je hand, maar ik hoop dat dat gauw minder wordt! :*
pi_89653908
Oef, dat klinkt als een vervelende ervaring, Aventura. Hopelijk heb je een redelijke nacht en knap je snel op! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 december 2010 @ 23:15:29 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89657716
sterkte aventura!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89663629
Ik heb gisteravond voor het eerst de kleine gevoeld O+
Ik lig bijna iedere avond wel even met mijn handen op mijn buik voordat ik echt ga slapen en gisteravond kreeg ik ineens van binnenuit een hele duidelijke 'boink' tegen mijn hand O+
Oooooh ik ben verliefd hihi *;
  woensdag 8 december 2010 @ 09:06:51 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89664976
Wat speciaal Danic!
Hier gaat het wel. Eigenlijk best goed geslapen. Noet herl verl pijn gehad, ik heb mijn doses paracetamol om half 1 en half 7 overgeslagen! Ik denk dat de zenuwblokkade al is uitgewerkt, dus hopelijk wordt het niet erger dan dit.
Vandaag 9 weken *O*
pi_89664977
Oeh Aventurea, dat klinkt inderdaad niet fijn! [/understatement]
Ben je wel de nacht een beetje goed doorgekomen?

Danic, je eerste boink. O+

Jeetje Jore, dat lijkt me pittig.
Maar nu mag je aftellen naar vrijdag. :*

DJMO, als ze zo'n kamer ontsmetten kun je er gerust vanuit gaan dat ze dat ook daadwerkelijk doen en er geen ziektekiemen e.d. achterblijven. Niets om je zorgen over te maken dus. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:27:33 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89665490
Kolonia: ze hebben alleen die kamer ontsmet, maar die bacterie waart dan toch ook al rond in bv de wachtkamer? En die is niet ontsmet. Nou maakt het me niet zo heel veel uit, ik ben nog niet hoogzwanger, en jan mag ze van mij maar gehad hebben, ben ik er voor hem vanaf ;)

Fijn dat je zo goed geslapen hebt Aventura!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89665700
aventura wat een avontuur zo. Wel fijn dat je goed geslapen hebt.
Djmo als het je niet uitmaakt dan maakt het toch ook niet uit of die kamer ontsmet is? Volgens mij is het alleen besmettelijk bij aanraken of via vocht, dus logisch dat ze de wachtkamer niet ontsmetten.

Ik ga vanmiddag toch maar even langs de huisarts. Buik is veel rustiger maar ik blijf hoesten (auw) en nu ook last van m'n keel. Ben het kwakkelen een beetje beu na anderhalve week.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:41:52 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89665857
het maakt me idd niet zo heel veel uit Mefke, maar ik wil wel graag (van te voren) weten wat ik kan verwachten ... als je begrijpt wat ik bedoel :) als ik er vanuit ga dat Jan niet besmet heeft kunnen raken, en hij krijgt ze toch ineens wel is dat een behoorlijke verrassing, en ik houd niet van (dat soort) verrassingen :')

pi_89665985
Hij kan ze ook op school of in de bus oplopen hè, het is nogal besmettelijk (via de lucht). ;)
Ze ontsmetten ook niet vanwege de kinderen, maar vanwege de (hoog)zwangere moeders waar het gevaarlijk voor kan zijn (als ze nooit waterpokken hebben gehad).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 december 2010 @ 09:48:30 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89666037
En dat vind ik het rare Kolonia, het is een poli waar je niet zo snel (hoog) zwangere vrouwen verwacht ;)

pi_89666657
mijn collega had een paar jaar geleden waterpokken, had ze nog niet eerder gehad. later bleek dat ze toen al zwanger was. ze had op dat moment nog geen bloedcontact met het kindje, waardoor het geen kwaad kon voor het kindje. als ze wel al bloedcontact gehad had met haar kindje op dat moment, was het wel gevaarlijker voor het kindje.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:44:51 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_89667735
Zo.. vandaag is mijn vrouw 16 weken... ze liep al een paar weken te "klooien" met haar heup, vorige week constateerde de fysio dat haar linker heup toch wel erg ontwricht was.
Ze moest het wat rustiger aan doen en gisteren terug komen.

Hij heeft haar per direct op non-actief gezet met de diagnose: acute slijmbeurs ontsteking in haar heup en zou een brief schrijven voor de VK en de werkgever van mijn vrouw.
Daarin ook dat ze 14 dagen rust moest houden. Haar contract loopt nog 13 dagen.
Dus waarschijnlijk heeft ze voor de laatste keer gewerkt, tenzij ik het natuurlijk allemaal veel te somber inzie en er wel werkgevers zijn die zwangere vrouwen aannemen die nu al dit soort problemen hebben...

oh.. en veel sterkte Aventura.. ik heb jouw operatie wel gehad met alle verdovingen etc.. ik zit je erg te bewonderen momenteel...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_89670953
Avotar, dat is shit zeg. Van de andere kant, beter nu een week of 2 plat dan dat ze er mee door gelopen had en wat beschadigt had. Hebben jullie dus nog niets gehoord over haar contract? Lastig hoor.

DJMO, ik denk dat de poli kindergeneeskunde na de poli gyn de meeste hoogzwangeren ziet.

Ik heb al een paar het idee gehad dat ik uk voelde. Dat is mooi een week of 9 eerder dan de vorige keer. Grappig. Al twijfel ik nog wel hoor, maar volgens de vk zou het goed kunnen.
pi_89671037
Fijn dat de nacht goed ging Aventura!

Balen voor je vrouw Avotar. Hopelijk valt het mee met haar contract, maar klinkt niet echt lekker natuurlijk

Vanmiddag weer naar de VK, kijken of kleintje al aan het indalen is. Dat idee heb ik zelf nu wel een beetje, heb het gevoel dat m'n buik wat begint te zakken.
pi_89671971
Aha, alweer een nieuw topic.

Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad Aventura!

Mefke, gelukkig is je buik wat rustiger!

Danic O+ wat gaaf!

Avotar, balen dat je meisje zoveel last heeft. En ook dat de situatie met werk niet zo lekker is nu. Hopelijk komt alles snel weer op z'n pootjes terecht!
pi_89672917
Hallo allemaal,

Ben hier heel lang niet geweest. Heb meerdere malen in het ziekenhuis gelegen en het liep allemaal dus verre van lekker. Inmiddels ben ik vorige week dinsdag bevallen van River Jaden Jay, ik ben ingeleid met 37 weken en bevallen met 37w1d. River woog 4595 gram en was 55cm lang, ik ben dus erg blij dat ik niet tot 40 weken hoefde ;-)

Met River gaat het lekker, zelf ben ik compleet ontregeld qua suikers en is er hier gisteren zelfs een ambulance geweest omdat ik weg zakte. Op dit moment gaat het wel weer.

Wilde even laten weten dat ik dus uit het lijstje kan!! Succes voor degenen die met de laatste loodjes bezig zijn! Ik probeer de komende tijd een btje bij te lezen, maar eerst bijkomen!!!

:*
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_89673043
Diesz, gefeliciteerd met River! En jemig, wat een reus, ik denk dat je oprecht blij kunt zijn dat je niet nog een paar weken hoefde. Succes met herstellen en met het reguleren van je suikers!
  woensdag 8 december 2010 @ 13:40:36 #23
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89674319
Diesz gefeliciteerd, succes met herstellen en met de kleine man

Mef beterschap :*

Aventura, wat een verhaal zeg, wat vervelend wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat de dag en nacht mee gaan vallen voor je :*

avotar, wat rot van je vrouwlief. Hopelijk ondervindt ze niet al te veel last als ze rustig aan doen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_89674531
Diesz, gefeliciteerd met je joekel!
Succes met het herstel.
pi_89674624
Diesz wat heftig, maar gelukkig is alles goed met je grote kleine man! Hopelijk herstel je zelf ook weer snel helemaal en kun je lekker samen genieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')