abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 december 2010 @ 10:43:15 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89624309
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:37 schreef Aventura het volgende:
:D
Geweldig mooie echo! We zouden een inwendige krijgen, maar vanwege al het gedoe stelde de echoscopiste voor om het eerst uitwendig te proberen. Nou, dat lukte! Babytje is 8 weken en 5 dagen. Uitgerekend op 13 juli, precies zoals ik dacht :D
*O*
Dat is een hele mooie datum ;)

Hoe is operatie verlopen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89624359
nou ja, het zit aan 1 kant, rechts en ik dacht zelf al even aan mijn blindedarm, maar ik heb de typische pijn die daar bij hoor niet. Kan je echt letterlijk krom liggen van de bandenpijn? Kan me niet heugen dat ik het de vorige keer gehad heb.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:55:26 #278
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89624626
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:45 schreef mefke79 het volgende:
nou ja, het zit aan 1 kant, rechts en ik dacht zelf al even aan mijn blindedarm, maar ik heb de typische pijn die daar bij hoor niet. Kan je echt letterlijk krom liggen van de bandenpijn? Kan me niet heugen dat ik het de vorige keer gehad heb.
Heb jij wel eens problemen met je nieren gehad, zoals een niersteentje of niergruis? Kun je nog goed plassen nu? En zit de pijn ook richting rug/lies? Ik heb zelf helaas regelmatig nierstenen en ben er twee weken geleden ook weer mee bij de huisartsenpost en daarna uroloog geweest. Gelukkig geen stuwing in de nier, wel bloed in de urine en het is nu weer weg (waarschijnlijk dus uitgeplast).

Mijn nichtje had dezelfde pijn als ik (en ook zoals jij het een beetje beschrijft) en daar bleek het kindje tegen de urineleider aan te drukken, dat veroorzaakte dezelfde pijn. Ze heeft er toen pijnstilling voor gekregen en het is ook weer weggetrokken.

Het kan wel totaal iets anders zijn (of inderdaad 'gewoon' bandenpijn) maar ik zou het wel even na laten kijken meis!
pi_89624730
Plassen ging prima, verstopping is het ook niet. En ja, het zit richting rug/zij. Ben ook al eens gecontroleerd op galstenen en nierstenen, toen ik niet eens zwanger was. Ik kijk het nog even aan, kruikje helpt wel een beetje, anders bel ik de vk even. Die moet toch op kraambezoek bij de buren vandaag, vertelde ze gisteren.
pi_89624962
heb toch maar even ingesproken bij de vk's, wil gewoon even zekerheid dat er niets is. Ik vermoed toch echt bandenpijn oid, maar beter een keer te veel gebeld dan te weinig.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:10:25 #281
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89625045
Ik ben geen dokter, maar het klinkt wel lichtelijk bekend. Helemaal als je er al eens eerder op bent gecontroleerd. Ik heb zelf altijd van die miezerig kleine steentjes die ze met een echo niet zien, wel met een CT (maar die mag nu niet nu je zwanger bent). Maar obv klachten en urine-onderzoek komen ze wel een eind. Heb je ook de neiging om dit te doen? (in je zij/rug te knijpen tegen de pijn):

Edit: goed dat je gebeld hebt! Kan inderdaad zomaar bandenpijn zijn, maar goed dat je er naar laat kijken.
pi_89625251
Nee, dat knijpen heb ik niet. Ik weet ook gewoon dat die baarmoeder van mij naar rechtsachter ligt en dat in combi met de opmerking dat mijn buik nog zo klein was...kan best zijn dat ie ineens besloten heeft toch overeind te komen...ik hoor het straks wel even.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:20:13 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89625375
Succes meis, hopelijk drukt je groeiende baarmoeder gewoon even ergens tegenaan en gaat dat vanzelf weer over!
pi_89626347
Goed dat je hebt gebeld, mefke! Met zulke klachten moet je gewoon niet rond blijven lopen.

Jore, ik schrik wat van je berichtje, maar het is wel ontzettend fijn dat de arts je zo serieus neemt. Over drie dagen wordt de bevalling dus gewoon al ingeleid! :o

Aventura, ik hoop dat alles goed gaat vandaag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89626814
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef danic het volgende:
Hier volgende week donderdag de 20 weken echo! Ben zo benieuwd of alles goed is én wat het gaat worden!
spannend hoor danic!
daar moet ik nog ruim 5 weken op wachten.
pi_89627679
of mijn man heeft de buurman gesproken of de vk heeft mijn berichtje al gehoord. Vk moest naar buurvrouw vandaag en die smste net met de vraag hoe het ging. Nou zou het nog kunnen dat de mannen elkaar getroffen hebben bij het kdv, maar toch. Wel grappig zo'n nieuwbouwwijk waar alles en iedereen kinderen krijgt.
Ik moet nog zes 5 weken wachten op de echo, toch?! Ja volgens mij wel. Is te overleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door mefke79 op 07-12-2010 13:33:50 ]
pi_89630057
Mef van blindedarmontsteking kun je bij zwangerschap andere klachten hebben dan normaal geloof ik. Om het lekker makkelijk te houden :')
Geloof wel dat als je links drukt en loslaat dat het dan rechts zeer zou moeten doen. Nouja hoe dan ook, goed dat je vk ff checkt!

Aventura hoe is de operatie gegaan?

Jore wat enorm fijn dat je zo'n meedenkende arts hebt getroffen O+ super! Ik hoop dat je heel snel je eigen zelf weer bent, dat je je weer beter voelt. En stiekem hoop ik voor je dat het strippen effect heeft gehad en dat je gewoon een fijne bevalling hebt gehad. :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89630145
Er is sowieso geen beginnen aan zelfdiagnose. Ik heb ooit gedacht dat ik een blindedarmonsteking had en dat bleek maagpijn te zijn met een pijn die uitstraalde naar mijn rug en zij. Nu klinkt maagpijn vrij triviaal, maar ik heb 3 dagen immobiel in bed gelegen en wist niet wat ik met mezelf aan moest.
pi_89630373
ja zelfdiagnose is altijd een slecht plan :P
tenzij het om een verkoudheid gaat en je daarvoor even een neusspray gaat halen bij t kruidvat :+ maar dan zijn er nog hele hopen mensen die het liefst gelijk spreken van een holte-ontsteking en griep enzo :D .

Gewoon ff door de vk naar laten kijken.

Hoe gaat t truowens met jou en lopen/immobiel zijn Claudia? Ik dacht daar wat over te lezen in t dreumestopic?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89630762
Ja claudia, hoe gaat ie bij jou?

Ik heb al een keer of tig gecheckt op blindedarmontsteking en galstenen etc. Mijn vader ook, die heeft het hele ziekenhuis al gehad, maar niemand heeft enig idee wat het is. Enne, huup, blindedarmontsteking doet vooral geen pijn als je op de pijnlijke plek duwt en des te meer als je die plek weer loslaat.
Ik voel ook heel goed de aanhechting van mijn spieren op mijn ribben. Het zal wel en lichte buikgriep en groeispurt en bandenpijn zijn. Die pijn bij mijn ribben herken ik namelijk wel van de vorige keer.
pi_89631953
Nou vk heeft gebeld, dezelfde die me gisteren nog gezien heeft. Ze vermoed dat mijn baarmoeder tegen mijn blaas ligt na wat ze gisteren voelde en dat dat de pijn veroorzaakt. Moet nog wel even urine laten controleren. En goed uitzieken, ze vermoed dat ik toch gewoon weer te snel begonnen ben vorige week en het vele hoesten helpt dan ook niet bij buikpijn. Dus. Ik pak zo een paracetamol, nieuwe voorraad water in de kruik en ik ga even slapen. Kijken of dat wil.
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:20:41 #292
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89634025
Aventura, wat fijn, een mooie echo! *O* Hopelijk is de operatie goed verlopen vandaag.

Mefke, goed dat je gebeld hebt en het rustadvies lijkt me prima. Hopelijk levert dat wat op!

Hier gaat het redelijk, de misselijkheid lijkt iets minder te worden, ik eet in elk geval weer wat beter. Het is wat druk momenteel met allerlei dingen waardoor ik wat weinig rusttijd kan inbouwen, maar gelukkig helpt mijn kleuter goed mee! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89638585
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef huuphuup het volgende:
Hoe gaat t truowens met jou en lopen/immobiel zijn Claudia? Ik dacht daar wat over te lezen in t dreumestopic?
Dat gaat inmiddels best goed! Gister heb ik het ook weer aangedurfd om buiten een stukje te wandelen. Hebben we meteen de erkenning even geregeld, zo'n 14 weken later dan bij Ivan indertijd. :+ Ik moet wel goed op mijn houding letten, merk ik. Als ik bijvoorbeeld op de grond met Ivan zit te spelen dan kan dat ineens heel vervelend worden. Maar ach, dat hoort ook wel een beetje bij de termijn.

Oh, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon een paar nachten goed geslapen! En ik heb vanmiddag een paar uur op de bank getukt! :D Halleluja!
pi_89638707
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef mefke79 het volgende:
Nou vk heeft gebeld, dezelfde die me gisteren nog gezien heeft. Ze vermoed dat mijn baarmoeder tegen mijn blaas ligt na wat ze gisteren voelde en dat dat de pijn veroorzaakt.
Dat kan wel heel erg pijn doen. Dat wil zeggen, ik ben 's nachts wel eens wakker geworden met een erge pijn die vrijwel meteen overging toen ik mijn blaas geleegd had. Dat is dus heel anders dan jouw pijn (want acuut en heel snel voorbij), maar ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet.

Fijn dat ze nog even je urine checken.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:31:29 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89639290
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat gaat inmiddels best goed! Gister heb ik het ook weer aangedurfd om buiten een stukje te wandelen. Hebben we meteen de erkenning even geregeld, zo'n 14 weken later dan bij Ivan indertijd. :+ Ik moet wel goed op mijn houding letten, merk ik. Als ik bijvoorbeeld op de grond met Ivan zit te spelen dan kan dat ineens heel vervelend worden. Maar ach, dat hoort ook wel een beetje bij de termijn.

Oh, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon een paar nachten goed geslapen! En ik heb vanmiddag een paar uur op de bank getukt! :D Halleluja!
Wat fijn Claudia!!!
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:42:28 #296
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89644758
Ben weer thuis. Het viel allemaal niet mee, ik had het koud en
vond het eng. Ik kreeg vanwege mijn zwangerdchap een zenuwblokkade, dat deed ontzettend veel pijn. De operatie maakte ik bewust mee, ze waren lekker aan het boren en timmeren. Ik heb twee schroeven gekregen. Nu veel pijn. Omdat ik zwanger ben mag ik alleen paracetamol. Zie op tegen de nacht :'(
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:47:53 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89645081
Gelukkig mag ik weer eten, ik was sinds gisteravond nuchter -ook geendrinken en dat viel me ook zwaar, ik werd pas om half 4 geholpen. Heb daar flinke hoofdpijn aan overgehouden.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:43:20 #298
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89648247
Brrr, probeer maar lekker uit te rusten Aventura, je hebt het verdiend!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89650005
Aventura, wat vervelend zeg. Sterkte vannacht.. :*
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2010 @ 21:12:17 #300
43556 miss_dynastie
pi_89650070
Pfoe aventura, wat rot ook allemaal :{
Veel sterkte vannacht, hoop dat de pijn snel minder wordt :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')