Bij 41 + 3 dus ik verwacht hier nog wel even te zittenquote:Op maandag 6 december 2010 08:53 schreef Poppedein het volgende:
woehoeeee Mrien an de meldplicht! Ongelooflijk wat gaat t hard! Wanneer ben je bij Lotte ook alweer bevallen?
Helemaal klaar..wel redelijk denk ik. Bed staat omhoog, box staat sinds dit weekend, badje opgehaald. Alles voor de baby wel klaar geloof ikquote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef huuphuup het volgende:
succes in t zh Aventura en veel plezier bij de echo!
mrien woehoeeeee!! Meldplicht!![]()
wat spannendben je er al helemaal klaar voor?
wat gaat t snel zeg!
Ja, echt superquote:Op maandag 6 december 2010 10:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind je trouwens wel een dappere dat je daarmee dus vannacht gewoon bent gaan slapen hoor aventura! Laat die bevalling maar komen straks, appeltje eitje
En wat heeerlijk The_Tankgirl!! Wat écht he! T maakt t allemaal zoveel tastbaarder!
ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt...echt eng moet dat zijn. Is alles nu goed?quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel allemaal, nogmaals! Dat doet me goed. Ik kom nu pas een beetje bij van de schrik. Mijn collega's reageren allemaal zo lief ook, krijg allemaal sms'jes. Nu maar even liggen en dan naar de vk!
We dachten met kerst maar nu willen we het toch eerder vertellen. We zien ze zaterdag bij een verjaardag. Misschien iets eerder komen en dan vertellenquote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heerlijk Aventura!
Ga je het nu ook je ouders vertellen?
Dat is een hele mooie datumquote:Op maandag 6 december 2010 18:37 schreef Aventura het volgende:
Geweldig mooie echo! We zouden een inwendige krijgen, maar vanwege al het gedoe stelde de echoscopiste voor om het eerst uitwendig te proberen. Nou, dat lukte! Babytje is 8 weken en 5 dagen. Uitgerekend op 13 juli, precies zoals ik dacht
Heb jij wel eens problemen met je nieren gehad, zoals een niersteentje of niergruis? Kun je nog goed plassen nu? En zit de pijn ook richting rug/lies? Ik heb zelf helaas regelmatig nierstenen en ben er twee weken geleden ook weer mee bij de huisartsenpost en daarna uroloog geweest. Gelukkig geen stuwing in de nier, wel bloed in de urine en het is nu weer weg (waarschijnlijk dus uitgeplast).quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:45 schreef mefke79 het volgende:
nou ja, het zit aan 1 kant, rechts en ik dacht zelf al even aan mijn blindedarm, maar ik heb de typische pijn die daar bij hoor niet. Kan je echt letterlijk krom liggen van de bandenpijn? Kan me niet heugen dat ik het de vorige keer gehad heb.
spannend hoor danic!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef danic het volgende:
Hier volgende week donderdag de 20 weken echo! Ben zo benieuwd of alles goed is én wat het gaat worden!
Dat gaat inmiddels best goed! Gister heb ik het ook weer aangedurfd om buiten een stukje te wandelen. Hebben we meteen de erkenning even geregeld, zo'n 14 weken later dan bij Ivan indertijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef huuphuup het volgende:
Hoe gaat t truowens met jou en lopen/immobiel zijn Claudia? Ik dacht daar wat over te lezen in t dreumestopic?
Dat kan wel heel erg pijn doen. Dat wil zeggen, ik ben 's nachts wel eens wakker geworden met een erge pijn die vrijwel meteen overging toen ik mijn blaas geleegd had. Dat is dus heel anders dan jouw pijn (want acuut en heel snel voorbij), maar ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef mefke79 het volgende:
Nou vk heeft gebeld, dezelfde die me gisteren nog gezien heeft. Ze vermoed dat mijn baarmoeder tegen mijn blaas ligt na wat ze gisteren voelde en dat dat de pijn veroorzaakt.
Wat fijn Claudia!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat inmiddels best goed! Gister heb ik het ook weer aangedurfd om buiten een stukje te wandelen. Hebben we meteen de erkenning even geregeld, zo'n 14 weken later dan bij Ivan indertijd.Ik moet wel goed op mijn houding letten, merk ik. Als ik bijvoorbeeld op de grond met Ivan zit te spelen dan kan dat ineens heel vervelend worden. Maar ach, dat hoort ook wel een beetje bij de termijn.
Oh, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon een paar nachten goed geslapen! En ik heb vanmiddag een paar uur op de bank getukt!Halleluja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |