abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89577664
Toch nog een uitbrander gehad dus, Aventura! Soms is het ook gewoon fijn als een arts tegen je zegt dat je naar de spoedeisende hulp moet in plaats van die keuze open te laten. Er wordt vaak bericht over misbruik van de spoedeisende hulp (d.w.z., mensen die erheen gaan met klachten die meer voor de huisarts bestemd zijn), maar mijn ervaring is dat mensen juist erg bescheiden zijn, soms op het gevaarlijke af. Zo durfden mijn vriend en ik niet eens een ambulance te bellen toen ik in ademnood verkeerde. Wat als ze voor niets komen.

Succes in het ziekenhuis! Hopelijk duurt het niet al te lang. En ik duim voor een mooie echo! Die opsteker kun je wel gebruiken vandaag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89577690
succes in t zh Aventura en veel plezier bij de echo! O+

mrien woehoeeeee!! Meldplicht! *O* *O*
wat spannend O+ ben je er al helemaal klaar voor?
wat gaat t snel zeg!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89577864
quote:
Op maandag 6 december 2010 08:53 schreef Poppedein het volgende:
woehoeeee Mrien an de meldplicht! Ongelooflijk wat gaat t hard! Wanneer ben je bij Lotte ook alweer bevallen?
Bij 41 + 3 dus ik verwacht hier nog wel even te zitten ;)
pi_89577907
quote:
Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef huuphuup het volgende:
succes in t zh Aventura en veel plezier bij de echo! O+

mrien woehoeeeee!! Meldplicht! *O* *O*
wat spannend O+ ben je er al helemaal klaar voor?
wat gaat t snel zeg!
Helemaal klaar..wel redelijk denk ik. Bed staat omhoog, box staat sinds dit weekend, badje opgehaald. Alles voor de baby wel klaar geloof ik :)
Nu maar afwachten haha, gelukkig genoeg afleiding door Lotte

Hopelijk is je hand niet gebroken aventura!
pi_89577962
Oehhh Mrien, wat écht! Er komt écht weer een baby'tje bij! O+

Wat vervelend Aventura, hopelijk ziet de foto er goed uit straks!

Ohhh ik voel mn kleine schurkie steeds maar door mn buik heen spartelen, vooral 's ochtends. Net lag Lena lekker met dr hoofdje op mijn buik naar de televisie te kijken en voelde ik mn kleinste mupke zo lekker rommelen, en ineens realiseerde ik me even echt dat we eigenlijk met zn 3tjes in bed lagen te kneuteren.. heerlijk! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89578061
oh wat een momentjes zijn dat hè Poppedein? O+
je kleine en je grote met je samen in t grote bed <3

Mrien spannend! Klinkt alsof je idd klaar bent. Afleiding genoeg, nu aftellen maar *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89578106
Ik vind die momenten ook zo fijn, Poppedein! Vooral nu Ivan erbij op mijn buik trommelt en zijn zusje daar enthousiast op reageert.
  maandag 6 december 2010 @ 09:59:19 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89578359
Helaas op 2 plaatsen gebroken, we wachten nu op de orthopeed. Ik mowt ws geopereerd maar de zwschap compliceert eea.
pi_89578432
Och nee aventura, jemig wat shit zeg, en wat een ongelooflijk ongelukkige timing dan...buhhh -O- Willen ze dat ook gelijk vandaag gaan doen?
  maandag 6 december 2010 @ 10:03:03 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89578445
Shit Aventura!!! Hopelijk kunnen ze het toch nog zetten zodat je niet op de ok belandt. En misschien kan het anders met een plaatselijke verdoving? Geen idee hoor hoe dat zit, maar ik duim voor je dat het meevalt! :*
pi_89578469
oh getver Aventura :{
buh. Ben benieuwd wat t verdere plan van aanpak wordt. Succes daarmee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 december 2010 @ 10:03:52 #212
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89578473
aiaiai Aventura, dan maar gaan voor een leuke echo zodat alles toch een beetje meevalt!
:*
Trouwens, van de week al een paar keer de kleine gevoelt O+ Toen mijn vriend met zn hand over mn buik heen ging voelde ik het kindje ook even reageren O+ O+ O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 6 december 2010 @ 10:04:24 #213
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89578481
Oh ja, ik hoop dat de echo doorgaat tenminste Aventura?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89578502
Ik vind je trouwens wel een dappere dat je daarmee dus vannacht gewoon bent gaan slapen hoor aventura! Laat die bevalling maar komen straks, appeltje eitje ;)

En wat heeerlijk The_Tankgirl!! Wat écht he! T maakt t allemaal zoveel tastbaarder!
pi_89578545
Oef, dat is een tegenvaller, Aventura!
  maandag 6 december 2010 @ 10:18:10 #216
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89578765
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind je trouwens wel een dappere dat je daarmee dus vannacht gewoon bent gaan slapen hoor aventura! Laat die bevalling maar komen straks, appeltje eitje ;)

En wat heeerlijk The_Tankgirl!! Wat écht he! T maakt t allemaal zoveel tastbaarder!
Ja, echt super O+ Ik zit ook echt iedere keer echt zo te kijken als ik het kindje weer voel :o :o
Verder dat roze wolk gevoel.. sja, ik heb liever gewoon gelijk het kindje eerlijk gezegd O+
Maar ja, dit hoort er ook bij. Misschien dat ik daar over een paar weken weer totaal anders over denk hoor ;)
Bij de verloskundige word ik wel elke keer helemaal ontroerd, misschien omdat ik er dan meer bij stil staat van wat er gaande is.

Iemand die zich hierin herkend?
  maandag 6 december 2010 @ 10:20:02 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89578801
Dankjewel allemaal! Ik weet alweer meer: morgen word ik geopereerd. Het kan plaatselujk verdoofd ipv narcose. Nu wacht i op gips. Wel veel wachten zeg, lang leve de iphone (en vriendlief die met me wacht)!
pi_89579776
Jeetje Aventura, das niet niks meid. Sterkte en ik hoop dat je vandaag iig een hele mooie echo hebt!
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 11:36:15 #219
43556 miss_dynastie
pi_89580721
Jee aventura, wat heftig :o
  maandag 6 december 2010 @ 13:08:31 #220
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89583815
Ow Aventura. Wat Poppedein zegt idd :* succes ermee.... En nu goed genezen!!!

Tankgirl en Poppedein voelen de kleine ook al <3 hier ook afgelopen weekend. Ik was helemaal vergeten hoe het voelde, maar toen ik voelde dacht ik JAAAAA dat was hij/zij....

En aankomende donderdag afspraak bij de bedrijfarts i.v.m. rugproblemen helaasch.

En van die foto van Amelie smelt je toch helemaal
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 6 december 2010 @ 13:22:16 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89584185
Zo, eindelijk thuis! Wat een gedoe!
Nu even bijkomen. Zometeen echo. Vriend dacht dat het misschien teveel zou zijn, maar ik heb juist geruststelling nodig. Nu eerst maar even mijn leidinggevende bellen.
  maandag 6 december 2010 @ 13:43:52 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89584866
Jeetje Aventura! Dat je daarmee geslapen hebt! :o Balen van die operatie zeg!

Nou, dan zometeen maar even heerlijk gluren naar jullie baby'tje!

maandag 6 december 2010 @ 13:50:56 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89585121
Aventura, wat een lelijke smak heb je gemaakt, hopelijk maakt straks het gluren naar jullie kindje veel goed :*

Sterkte morgen voor de operatie!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 6 december 2010 @ 15:10:03 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89588301
Dankjewel allemaal, nogmaals! Dat doet me goed. Ik kom nu pas een beetje bij van de schrik. Mijn collega's reageren allemaal zo lief ook, krijg allemaal sms'jes. Nu maar even liggen en dan naar de vk!
  maandag 6 december 2010 @ 16:11:23 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89590905
En en? Vertel!

En gaan jullie het nu vanavond aan de opa's en oma's vertellen?
pi_89590946
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel allemaal, nogmaals! Dat doet me goed. Ik kom nu pas een beetje bij van de schrik. Mijn collega's reageren allemaal zo lief ook, krijg allemaal sms'jes. Nu maar even liggen en dan naar de vk!
ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt...echt eng moet dat zijn. Is alles nu goed?
pi_89591801
Joh Aventura, wat een naar avontuur.
Ik hoop dat je bij de vk even heerlijk naar je kindje gekeken hebt nu en succes morgen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89591802
Aventura, dat is even flink schrikken dan! En dan nog een operatie er bovenop ook!
Ik hoop dat je zo een mooie goedmaker krijgt in de vorm van een goede echo..
  maandag 6 december 2010 @ 17:08:40 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89593262
De echo is pas om 17.40 :P Gaan zo weg!
  maandag 6 december 2010 @ 17:28:51 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89594067
Ja zeg! :D Zit ik daarvoor te F5-en! _O-
  maandag 6 december 2010 @ 17:31:45 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89594177
Nou Aventura, dat is niet niks zeg! Succes met de operatie en geniet over 10 minuutjes van de echo! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 6 december 2010 @ 18:14:10 #232
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89595623
Aventura flinke gevallen. sterkte met de operatie morgen.

pm-girl hoe is het met jou?

Ik lurk hier gewoon mee maar kan de tempo niet zo goed meekrijgen :@ ben te druk met de kinderen.
  maandag 6 december 2010 @ 18:37:45 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89596491
:D
Geweldig mooie echo! We zouden een inwendige krijgen, maar vanwege al het gedoe stelde de echoscopiste voor om het eerst uitwendig te proberen. Nou, dat lukte! Babytje is 8 weken en 5 dagen. Uitgerekend op 13 juli, precies zoals ik dacht :D
*O*
pi_89596918
Aventura, wat fijn dat de echo goed was!! Fijn! Gefeliciteerd...! *O* O+

En ook alvast heel veel sterkte voor de operatie van morgen... wat een pech heb je gehad, zeg! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 6 december 2010 @ 18:54:47 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89597156
Ik zie wel op tegen de operatie, maar ik voel me nu zo gelukkig: dat kan er nog wel bij.
Het zal de komende tijd pijnlijk zijn en onhandig, maar het is iets waarvan ik uiteindelijk helemaal kan herstellen. Bedacht me wel dat het goed is dat we nog geen andere kinderen hebben. Wat zou je dan toch moeten beginnen zeg!
pi_89597395
Aventura, fijn zeg!!! *O*
  maandag 6 december 2010 @ 18:59:34 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89597399
Wat heerlijk Aventura! *O*
Ga je het nu ook je ouders vertellen?
pi_89597429
aventura fijn!! *O* *O* gefeliciteerd O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 december 2010 @ 19:00:58 #239
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89597461
Aventura gefeliciteerd met de goede echo *O* *O*
  maandag 6 december 2010 @ 19:27:20 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89598671
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heerlijk Aventura! *O*
Ga je het nu ook je ouders vertellen?
We dachten met kerst maar nu willen we het toch eerder vertellen. We zien ze zaterdag bij een verjaardag. Misschien iets eerder komen en dan vertellen :)
pi_89598723
Aventura wat fijn *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 6 december 2010 @ 19:49:02 #242
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_89599788
Aventura, je doet je naam eer aan! Wat een avontuur! Wel fijn dat met je baby alles goed is! Succes met je operatie :*

Poppedein, wat klinkt dat heerlijk :D en lekker om 09.30 met zijn allen in bed! Wat een genot!

Ik ben vandaag bij de gyn geweest. Met week 30 en 34 gaan ze extra echo's maken, maar goed, dat is momenteel nog allemaal een beetje ver van mijn bed show. Mocht wel even baby gluren ;) Ik schrok ineens toen ik dat grote hoofd zag!

Verder ben ik aan het speuren op internet naar een nieuw decor voor de babykamer. Joep gaat nl verhuizen en krijgt een mooie nieuwe peuter kamer.
Niet mieten! Door gieten!
pi_89600006
Hoera voor de goede echo, Aventura!
pi_89600394
Fijn dat de echo goed was Aventura! Sterkte alvast voor morgen
pi_89600545
Jeetje Aventura :D , je weet er wel een verhaal van te maken zo, van je zwangerschap ;) .

Veel succes morgen en geniet van deze mooie echo!
  maandag 6 december 2010 @ 20:16:32 #246
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89601318
Fijn, een mooie echo Aventura *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 6 december 2010 @ 20:22:26 #247
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89601670
Lijkt wel de titel voor een boek: Aventura's Avontuurlijke Zwangerschap :+
Super dat de echo goed was *O*
pi_89601734
Wat fijn Aventura, een goede echo! Ik hoop dat je daar morgen nog een beetje op kunt teren tijdens en na de operatie.

Ik geef ook maar eens een update betreffende mijn zwangerschap. Lang geleden heb ik eens gemeld dat ik een prenatale depressie heb, verder heb ik er niet veel over losgelaten en ik heb ook niet zoveel gepost omdat ik het graag een beetje vrolijk wilde houden in Z&G :) .
Het is de afgelopen tijd bergafwaarts gegaan. Dit weekend heb ik echt mijn grens bereikt, ik had zoveel extreme huilbuien en negatieve gedachten dat ik niet meer wist hoe ik nog verder moest. Ik heb de verloskundige opgebeld dat ik het echt niet meer trok (ze was uiteraard al op de hoogte van mijn toestand) en ze heeft vandaag een afspraak voor me geregeld in het ziekenhuis. Daar trof ik een hele leuke, nuchtere arts die heeft gecheckt of ik al inleidbaar was. Dat bleek zo te zijn (soepele bmm en 1,5 à 2 cm ontsluiting) en toen mocht ik een datum kiezen :o . Ik was totaal verrast, ik had echt niet gedacht dat ze dat 'zomaar' zouden doen, maar wel dus. Ik heb een tijdje als een dom schaap zitten lachen en toen maar, in overleg met mijn man, gekozen voor vrijdag (de uitgerekende datum, 10-12-10). Ik vroeg of strippen nog een optie was, maar dat had ze al gedaan tijdens het inwendig onderzoek zei ze. Dat viel dus nogal mee :D .
Nu is het afwachten of de bevalling nog begint voor vrijdag en anders mag ik vrijdagochtend de verloskamers bellen.
Ik vind het zo bizar, ik had bijvoorbeeld ook morgen mogen kiezen. Het voelt een beetje als een baby op bestelling. Aan de ene kant vind ik het heel jammer dat de kans op een natuurlijke bevalling niet meer zo groot is, omdat ik de vorige keer zo'n fijne bevalling heb gehad die ik graag over zou willen doen. Aan de andere kant is het écht tijd dat er een einde komt aan de zwangerschap. Ik voelde me heel serieus genomen daarin door de arts en dat was heel prettig.
  maandag 6 december 2010 @ 20:28:30 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89602055
Jeetje Jore, wat rot zeg!
Wel fijn idd dat ze je serieus namen en dat je nu een datum hebt. :Y Hopelijk voel je je snel na de bevalling weer wat beter.
pi_89602231
Wat rot dat je je zo voelt Jore!
Wel heel fijn dat je een datum hebt waar je naartoe kan leven!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 december 2010 @ 20:42:49 #251
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89603130
Aventura, super dat alles goed is, eindigt de dag toch nog met een gouden randje! *O* Heel veel sterkte morgen meis.

Jore, wat rot en heftig dat je je zo voelt. En wat onwijs fijn dat je zo'n meevoelende arts hebt getroffen. Je hebt nu de eindstreep in zicht, hopelijk voel je je daarna snel weer beter!
  maandag 6 december 2010 @ 20:43:10 #252
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_89603153
Jore, dat is toch super fijn dat ze je zo goed begrijpen. Wat BE zegt, hoop dat je daarna weer lekker snel in je oude fijne velletje zit :*
Niet mieten! Door gieten!
pi_89604790
Aventura, fijn van de mooie echo en succes morgen.
Jore, wat enorm rot dat je je zo voelt, maar wat fijn tegelijk dat ze je zo goed serieus nemen. Laten we hopen dat het na de bevalling snel beter gaat.

Ik had ook weer een stickertje. Het was even zoeken naar het hartje en in combi me het ontbreken van een echte buik is de conclusie getrokken dat mijn baarmoeder nog steeds naar achteren ligt. Wel al boven schaambeen, maar dus erg verstopt. Bijna niets aangekomen en een prima uitslag van de nekplooi. Kortom: alles goed en ondertussen de 20 weken echo ook al gepland. Nou nog bedenken of we nog een pretecho doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89605482
Jore wat fijn dat je nu een datum hebt waar je naar uit kan kijken. Ik had het op d&v al meegelezen dat het niet zo goed ging. Sterkte nog de komende dagen en ik hoop dat het nog spontaan begint
  maandag 6 december 2010 @ 21:38:53 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89607650
Succes Jore, lijkt me niet makkelijk...
pi_89608975
Jore, sterkte, fijn dat je serieus genomen wordt. Heb je nou zelf ook het idee dat het straks na de bevalling gelijk beter zal gaan?(dat het dus echt een hormonenkwestie is?).

Mefke, ik heb ook nog niet echt een buik, ik voel mijn baarmoeder al wel zitten. Wij hebben een pretecho staan vlak voor de kerst, en ik ben zo benieuwd hoe onze uk er dan uit zal zien! Ook de 20 weken echo staat al in de agenda, maar dat lijkt nog een eeuwigheid weg...
pi_89609443
L' tiekje, maar het is jouw eerste toch? Ik had bij de eerste ook niet zoveel buik, maar nu dus nog minder en dat is niet heel normaal bij een tweede. Het heeft zo z'n nadelen die gekantelde baarmoeder, maar ook z'n voordeel dus.
Geslachtsecho doen ze hier met 18 weken. Dat is nieuwjaarsdag. Niet handig dus. Dus ik denk dat we die 10 dagen dan nog maar wachten.
pi_89609697
Mefke, het is inderdaad mijn eerste, maar ik heb ook wel eens bij mensen in mijn omgeving gezien dat ze met 8 weken bij de eerste al zo'n buik hadden dat ze al bijna hoogzwanger leken. Ik heb ook geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Ik heb nu al wel weer een paar dagen een tintelend gevoel onderin mijn buik, volgens mij wat groeipijntjes, dus ik verwacht dat er nu toch wel een buikje zichtbaar word.

Ik moest ook van de verloskundige bij de volgende afspraak een paar kilo zwaarder en met een buikje aankomen. De paar kilo zwaarder zal ik wel niet zomaar redden(hoeft van mij ook niet zo nodig), maar het buikje moet toch wel gaan lukken. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 22:07:02 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89609788
Fijn Jore, dat je zo serieus genomen wordt :*
Sterkte Aventura morgen!

Ik bedenk me net dat ik nog een afspraak met de huisarts moet maken voor 'n pretecho op DVD over ca. een maand. dan ben ik 30 weken en zie je het meeste aldus de HA.

Vraagje: ik moest vanmiddag met Jan naar t ziekenhuis voor controle, en, dat schiet me net weer te binnen, we mochten eerst de meet-en-weeg kamer niet in want er was waterpokken geconstateerd vlak daarvoor. Dus die kamer zat dicht en moest eerst worden schoongemaakt.

Nou vraag ik me af, heeft het constateren van waterpokken in die kamer gevolgen voor Jan? (hij kan ze maar gehad hebben natuurlijk) of voor mij? We zijn, nadat die kamer is schoongemaakt, wel binnen geweest daar, maar het lijkt me dat je met alleen een (al dan niet grondige) schoonmaakbeurt niet alle bactieeren kwijtraakt .. ik heb als kind wel waterpokken gehad voor zover ik weet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89609977
Waarom moet je een pretecho aanvraagen via de HA? Dat is toch niks medisch, maar puur voor je eigen plezier. En een pretecho is het mooist bij 27-28 weken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 22:10:32 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89610056
Mijn huisarts doet ze zelf, en zij wil hem graag maken aangezien ze het zelf ook leuk vind :-) ik betaal er ook niks voor verder.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89611582
Aventura, fijn dat je dag iig met een hele mooie echo is geëindigd. Sterkte morgen.

Seilram, een mooie echo ook heel prettig! ben benieuwd naar de plannen voor het kamertje (of 2, want ik begrijp dat de oudste dus ook een nieuwe kamer krijgt?

DJMO, ik wist niet eens dat huisartsen ook echo's maakten!? Wel fijn dat je er niet voor hoeft te betalen! Kan ik ook een keertje bij haar langs, woon in de buurt haha.

Jore, wat ontzettend vervelend dat je je al die tijd al zo rot voelt. Maar wel heel fijn dat je lichaam zelf al een beginnetje had gemaakt en dat je nu een einddatum hebt om naar toe te leven. En wie weet wat het strippen allemaal voor je doet. Met een beetje pech/geluk haal je vrijdag niet eens.

Laiveneertiekje: waarom moet je een paar kg zwaarder terugkomen? Heb je een te laag bmi? Anders is het toch alleen maar fijn dat je (nog) niet aan komt?
Mijn buik groeit aardig verder en dat ik helaas ook op de weegschaal al wel te zien. Zit nu in week 19 :o (alweer) en ben inmiddels 6kg zwaarder }:| Nou ja, niks aan te doen. Ik eet niet bovenmaats, alleen kruidnootjes zijn erg verleidelijk. Maar die had ik anders ook gegeten, dus ik doe niet anders dan anders. Afgelopen weekend ook aardig wat spanning op mijn buik/baarmoeder dus ik vermoed een groeistuipje. (afgeleid van wat ik van jullie hierover hoor), verklaard dan ook wel waarom ik ineens ruim een kg zwaarder ben dan 3 dagen terug......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 22:44:14 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89612595
Ze doen het niet allemaal hoor Danic, ik heb het geluk dat mijn huisarts een eigen echo-apparaat heeft, oa omdat de dichtstbijzijnde vk op rotterdam zuid (slinge) zit. die houd ook wel spreekuur in ons dorp, maar daar staat weer geen echoapparatuur. Vandaar :)

dinsdag 7 december 2010 @ 07:19:10 #264
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89621336
Gisteravond weer helemaal APK verklaard door de verloskundige. Bloeddruk goed (bovendruk iets hoger dan vorige keer nu 140, maar enorm drukke dag op het werk gisteren), hartje goed. Meteen ffies wat vragen over eventueel kies trekken kunnen stellen en over de grootte van onze slaapkamer. Dus weer met goed gevoel de deur uit.
Onze verloskundige praktijk heeft 6 verloskundigen ofzo; we hebben er nu 5 gezien. Wel handig, want dan ken je ze allemaal want je weet niet wie er straks aan je bed staat. Natuurlijk heb ik wel mn voorkeur, maar ja je moet het maar met het rooster doen wat er is ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:08:39 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89621663
Aventura *O* voor de goede echo, en s6 vandaag!
Jore :* en spannend nu met de datum in zicht!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89622025
Danic, ik ben juist te zwaar, en mag niet zoveel aankomen. Maar ik was sinds het begin van de zwangerschap 3 kilo afgevallen, dus ik gok dat het daarmee te maken heeft. Ik mag van hun maar 6 kilo aankomen, als ik meer aankom moet ik door naar een dietiste.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:21:21 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89622551
Succes met de operatie vandaag Aventura! :*
pi_89622627
Succes vandaag aventura, hopelijk heb je er niet te veel last van
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:03:30 #269
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89623429
Succes Aventura, ik hoop dat je niet al te zenuwachtig bent

Voor mij en mijn nichtje is het aftellen geblazen: voor mij nog 2 weken voor de 20 weken echo, en voor haar nog 4 weken voor de bevalling!!
pi_89623919
}:| ik lig weer plat. Bah. Was het vorige week bronchitis, nu werd ik vanochtend wakker om te plassen, en daarna kreeg ik enorme buikpijn. Kon letterlijk geen kant meer op. Na een kruik en paracetamol gaat het iets beter, maar de pijn is niet weg. Tis niet echt buikgriep, het voelt niet als blaasontsteking, ook niet als mijn baarmoeder, dus wat het nou wel is. Kan er werkelijk ineens iets klem zitten ofzo?
Mijn man had gewoon tranen in zijn ogen vanochtend toen ie me achterliet in bed, we waren zo bang dat het niet goed zou gaan. Maar goed, nu met kruikje in bed en weer even liggen. Als dit zo blijft bel ik de vk nog wel even.
pi_89624118
Mefke, volgens mij kan er niet zomaar in je buik iets klem zitten, maar ik ben geen expert natuurlijk. Ik zou idd toch maar even bellen straks, al is het maar voor de geruststelling.

Laiveneertiekje: toch wel beetje gek, je mag maar 6 kg aankomen gedurende de hele zwangerschap (zou voor mij lastig worden, dat ben ik nu al en ik ben pas op de helft haha), maar toch wil ze een paar kg zwaarder zien de volgende keer, terwijl je toch niet zo ver gevorderd bent in je zwangerschap. Je moet nog minimaal 20 weken lijkt me, dus die 6 kg komt vanzelf wel toch?
pi_89624132
Hier volgende week donderdag de 20 weken echo! Ben zo benieuwd of alles goed is én wat het gaat worden!
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:40:56 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89624252
Mefke, wat voel je precies? Zit het aan een kant? Of in je hele buik? Sowieso zou ik de vk bellen als je je er zo rot en onzeker bij voelt! :*

Danic, spannend he? Nog iets meer dan een week en je weet wat er in je buik aan het groeien is!
pi_89624258
Gewoon even bellen Mefke, geen bandenpijn ofzo?
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:42:36 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89624290
Jeetje Mefke, wat vervelend, is het ook geen verstopping?
Ik heb soms erge buikpijn, dan vraag ik me af hoe het komt, ga ik uiteindelijk maar naar het toilet, et voila, weg buikpijn. Mijn darmen gaan protesteren als ze te vol zijn, nooit last van gehad, maar nu gaan ze snel over de zeik, ook van bijvoorbeeld pittig eten, dat is een 'No Go'.

Aventura, wat fijn dat de echo goed was, wat een opluchting he, als je het hartje ziet kloppen! ;)
Succes vandaag met de operatie, zal vast goed gaan...

Mijn verloskundige pratijk heeft 4 verloskundigen, drie doen de echo's en een is lactatiedeskundige. Wel een fijn idee ook dat ik ze allemaal afwisselend zie tijdens het spreekuur.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 december 2010 @ 10:43:15 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89624309
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:37 schreef Aventura het volgende:
:D
Geweldig mooie echo! We zouden een inwendige krijgen, maar vanwege al het gedoe stelde de echoscopiste voor om het eerst uitwendig te proberen. Nou, dat lukte! Babytje is 8 weken en 5 dagen. Uitgerekend op 13 juli, precies zoals ik dacht :D
*O*
Dat is een hele mooie datum ;)

Hoe is operatie verlopen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89624359
nou ja, het zit aan 1 kant, rechts en ik dacht zelf al even aan mijn blindedarm, maar ik heb de typische pijn die daar bij hoor niet. Kan je echt letterlijk krom liggen van de bandenpijn? Kan me niet heugen dat ik het de vorige keer gehad heb.
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:55:26 #278
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89624626
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:45 schreef mefke79 het volgende:
nou ja, het zit aan 1 kant, rechts en ik dacht zelf al even aan mijn blindedarm, maar ik heb de typische pijn die daar bij hoor niet. Kan je echt letterlijk krom liggen van de bandenpijn? Kan me niet heugen dat ik het de vorige keer gehad heb.
Heb jij wel eens problemen met je nieren gehad, zoals een niersteentje of niergruis? Kun je nog goed plassen nu? En zit de pijn ook richting rug/lies? Ik heb zelf helaas regelmatig nierstenen en ben er twee weken geleden ook weer mee bij de huisartsenpost en daarna uroloog geweest. Gelukkig geen stuwing in de nier, wel bloed in de urine en het is nu weer weg (waarschijnlijk dus uitgeplast).

Mijn nichtje had dezelfde pijn als ik (en ook zoals jij het een beetje beschrijft) en daar bleek het kindje tegen de urineleider aan te drukken, dat veroorzaakte dezelfde pijn. Ze heeft er toen pijnstilling voor gekregen en het is ook weer weggetrokken.

Het kan wel totaal iets anders zijn (of inderdaad 'gewoon' bandenpijn) maar ik zou het wel even na laten kijken meis!
pi_89624730
Plassen ging prima, verstopping is het ook niet. En ja, het zit richting rug/zij. Ben ook al eens gecontroleerd op galstenen en nierstenen, toen ik niet eens zwanger was. Ik kijk het nog even aan, kruikje helpt wel een beetje, anders bel ik de vk even. Die moet toch op kraambezoek bij de buren vandaag, vertelde ze gisteren.
pi_89624962
heb toch maar even ingesproken bij de vk's, wil gewoon even zekerheid dat er niets is. Ik vermoed toch echt bandenpijn oid, maar beter een keer te veel gebeld dan te weinig.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:10:25 #281
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89625045
Ik ben geen dokter, maar het klinkt wel lichtelijk bekend. Helemaal als je er al eens eerder op bent gecontroleerd. Ik heb zelf altijd van die miezerig kleine steentjes die ze met een echo niet zien, wel met een CT (maar die mag nu niet nu je zwanger bent). Maar obv klachten en urine-onderzoek komen ze wel een eind. Heb je ook de neiging om dit te doen? (in je zij/rug te knijpen tegen de pijn):

Edit: goed dat je gebeld hebt! Kan inderdaad zomaar bandenpijn zijn, maar goed dat je er naar laat kijken.
pi_89625251
Nee, dat knijpen heb ik niet. Ik weet ook gewoon dat die baarmoeder van mij naar rechtsachter ligt en dat in combi met de opmerking dat mijn buik nog zo klein was...kan best zijn dat ie ineens besloten heeft toch overeind te komen...ik hoor het straks wel even.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:20:13 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89625375
Succes meis, hopelijk drukt je groeiende baarmoeder gewoon even ergens tegenaan en gaat dat vanzelf weer over!
pi_89626347
Goed dat je hebt gebeld, mefke! Met zulke klachten moet je gewoon niet rond blijven lopen.

Jore, ik schrik wat van je berichtje, maar het is wel ontzettend fijn dat de arts je zo serieus neemt. Over drie dagen wordt de bevalling dus gewoon al ingeleid! :o

Aventura, ik hoop dat alles goed gaat vandaag.
pi_89626814
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef danic het volgende:
Hier volgende week donderdag de 20 weken echo! Ben zo benieuwd of alles goed is én wat het gaat worden!
spannend hoor danic!
daar moet ik nog ruim 5 weken op wachten.
pi_89627679
of mijn man heeft de buurman gesproken of de vk heeft mijn berichtje al gehoord. Vk moest naar buurvrouw vandaag en die smste net met de vraag hoe het ging. Nou zou het nog kunnen dat de mannen elkaar getroffen hebben bij het kdv, maar toch. Wel grappig zo'n nieuwbouwwijk waar alles en iedereen kinderen krijgt.
Ik moet nog zes 5 weken wachten op de echo, toch?! Ja volgens mij wel. Is te overleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door mefke79 op 07-12-2010 13:33:50 ]
pi_89630057
Mef van blindedarmontsteking kun je bij zwangerschap andere klachten hebben dan normaal geloof ik. Om het lekker makkelijk te houden :')
Geloof wel dat als je links drukt en loslaat dat het dan rechts zeer zou moeten doen. Nouja hoe dan ook, goed dat je vk ff checkt!

Aventura hoe is de operatie gegaan?

Jore wat enorm fijn dat je zo'n meedenkende arts hebt getroffen O+ super! Ik hoop dat je heel snel je eigen zelf weer bent, dat je je weer beter voelt. En stiekem hoop ik voor je dat het strippen effect heeft gehad en dat je gewoon een fijne bevalling hebt gehad. :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89630145
Er is sowieso geen beginnen aan zelfdiagnose. Ik heb ooit gedacht dat ik een blindedarmonsteking had en dat bleek maagpijn te zijn met een pijn die uitstraalde naar mijn rug en zij. Nu klinkt maagpijn vrij triviaal, maar ik heb 3 dagen immobiel in bed gelegen en wist niet wat ik met mezelf aan moest.
pi_89630373
ja zelfdiagnose is altijd een slecht plan :P
tenzij het om een verkoudheid gaat en je daarvoor even een neusspray gaat halen bij t kruidvat :+ maar dan zijn er nog hele hopen mensen die het liefst gelijk spreken van een holte-ontsteking en griep enzo :D .

Gewoon ff door de vk naar laten kijken.

Hoe gaat t truowens met jou en lopen/immobiel zijn Claudia? Ik dacht daar wat over te lezen in t dreumestopic?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89630762
Ja claudia, hoe gaat ie bij jou?

Ik heb al een keer of tig gecheckt op blindedarmontsteking en galstenen etc. Mijn vader ook, die heeft het hele ziekenhuis al gehad, maar niemand heeft enig idee wat het is. Enne, huup, blindedarmontsteking doet vooral geen pijn als je op de pijnlijke plek duwt en des te meer als je die plek weer loslaat.
Ik voel ook heel goed de aanhechting van mijn spieren op mijn ribben. Het zal wel en lichte buikgriep en groeispurt en bandenpijn zijn. Die pijn bij mijn ribben herken ik namelijk wel van de vorige keer.
pi_89631953
Nou vk heeft gebeld, dezelfde die me gisteren nog gezien heeft. Ze vermoed dat mijn baarmoeder tegen mijn blaas ligt na wat ze gisteren voelde en dat dat de pijn veroorzaakt. Moet nog wel even urine laten controleren. En goed uitzieken, ze vermoed dat ik toch gewoon weer te snel begonnen ben vorige week en het vele hoesten helpt dan ook niet bij buikpijn. Dus. Ik pak zo een paracetamol, nieuwe voorraad water in de kruik en ik ga even slapen. Kijken of dat wil.
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:20:41 #292
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89634025
Aventura, wat fijn, een mooie echo! *O* Hopelijk is de operatie goed verlopen vandaag.

Mefke, goed dat je gebeld hebt en het rustadvies lijkt me prima. Hopelijk levert dat wat op!

Hier gaat het redelijk, de misselijkheid lijkt iets minder te worden, ik eet in elk geval weer wat beter. Het is wat druk momenteel met allerlei dingen waardoor ik wat weinig rusttijd kan inbouwen, maar gelukkig helpt mijn kleuter goed mee! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89638585
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:44 schreef huuphuup het volgende:
Hoe gaat t truowens met jou en lopen/immobiel zijn Claudia? Ik dacht daar wat over te lezen in t dreumestopic?
Dat gaat inmiddels best goed! Gister heb ik het ook weer aangedurfd om buiten een stukje te wandelen. Hebben we meteen de erkenning even geregeld, zo'n 14 weken later dan bij Ivan indertijd. :+ Ik moet wel goed op mijn houding letten, merk ik. Als ik bijvoorbeeld op de grond met Ivan zit te spelen dan kan dat ineens heel vervelend worden. Maar ach, dat hoort ook wel een beetje bij de termijn.

Oh, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon een paar nachten goed geslapen! En ik heb vanmiddag een paar uur op de bank getukt! :D Halleluja!
pi_89638707
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef mefke79 het volgende:
Nou vk heeft gebeld, dezelfde die me gisteren nog gezien heeft. Ze vermoed dat mijn baarmoeder tegen mijn blaas ligt na wat ze gisteren voelde en dat dat de pijn veroorzaakt.
Dat kan wel heel erg pijn doen. Dat wil zeggen, ik ben 's nachts wel eens wakker geworden met een erge pijn die vrijwel meteen overging toen ik mijn blaas geleegd had. Dat is dus heel anders dan jouw pijn (want acuut en heel snel voorbij), maar ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet.

Fijn dat ze nog even je urine checken.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:31:29 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89639290
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat gaat inmiddels best goed! Gister heb ik het ook weer aangedurfd om buiten een stukje te wandelen. Hebben we meteen de erkenning even geregeld, zo'n 14 weken later dan bij Ivan indertijd. :+ Ik moet wel goed op mijn houding letten, merk ik. Als ik bijvoorbeeld op de grond met Ivan zit te spelen dan kan dat ineens heel vervelend worden. Maar ach, dat hoort ook wel een beetje bij de termijn.

Oh, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb gewoon een paar nachten goed geslapen! En ik heb vanmiddag een paar uur op de bank getukt! :D Halleluja!
Wat fijn Claudia!!!
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:42:28 #296
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89644758
Ben weer thuis. Het viel allemaal niet mee, ik had het koud en
vond het eng. Ik kreeg vanwege mijn zwangerdchap een zenuwblokkade, dat deed ontzettend veel pijn. De operatie maakte ik bewust mee, ze waren lekker aan het boren en timmeren. Ik heb twee schroeven gekregen. Nu veel pijn. Omdat ik zwanger ben mag ik alleen paracetamol. Zie op tegen de nacht :'(
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:47:53 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89645081
Gelukkig mag ik weer eten, ik was sinds gisteravond nuchter -ook geendrinken en dat viel me ook zwaar, ik werd pas om half 4 geholpen. Heb daar flinke hoofdpijn aan overgehouden.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:43:20 #298
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89648247
Brrr, probeer maar lekker uit te rusten Aventura, je hebt het verdiend!
pi_89650005
Aventura, wat vervelend zeg. Sterkte vannacht.. :*
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2010 @ 21:12:17 #300
43556 miss_dynastie
pi_89650070
Pfoe aventura, wat rot ook allemaal :{
Veel sterkte vannacht, hoop dat de pijn snel minder wordt :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')