Bij 41 + 3 dus ik verwacht hier nog wel even te zittenquote:Op maandag 6 december 2010 08:53 schreef Poppedein het volgende:
woehoeeee Mrien an de meldplicht! Ongelooflijk wat gaat t hard! Wanneer ben je bij Lotte ook alweer bevallen?
Helemaal klaar..wel redelijk denk ik. Bed staat omhoog, box staat sinds dit weekend, badje opgehaald. Alles voor de baby wel klaar geloof ikquote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef huuphuup het volgende:
succes in t zh Aventura en veel plezier bij de echo!
mrien woehoeeeee!! Meldplicht!![]()
wat spannendben je er al helemaal klaar voor?
wat gaat t snel zeg!
Ja, echt superquote:Op maandag 6 december 2010 10:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind je trouwens wel een dappere dat je daarmee dus vannacht gewoon bent gaan slapen hoor aventura! Laat die bevalling maar komen straks, appeltje eitje
En wat heeerlijk The_Tankgirl!! Wat écht he! T maakt t allemaal zoveel tastbaarder!
ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt...echt eng moet dat zijn. Is alles nu goed?quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel allemaal, nogmaals! Dat doet me goed. Ik kom nu pas een beetje bij van de schrik. Mijn collega's reageren allemaal zo lief ook, krijg allemaal sms'jes. Nu maar even liggen en dan naar de vk!
We dachten met kerst maar nu willen we het toch eerder vertellen. We zien ze zaterdag bij een verjaardag. Misschien iets eerder komen en dan vertellenquote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heerlijk Aventura!
Ga je het nu ook je ouders vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |