abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89888803
Zoals we allemaal weten komt Disana morgen (14 dec.) weer thuis en mag ze weer slapen in haar eigen bed, mag ze weer hangen op haar eigen bank, moet ze aansterken en mag ze weer eten wat zij op het menu zet.
Kortom Disana is weer terug thuis en mag samen met Dentall weer van het gewone leven genieten.

Lieve Disana ben blij dat je er weer bent en hoop dat je af en toe een beetje komt FOKKEN. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 13-12-2010 20:30:58 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89889075
Hoi, Disana, blij dat je opgeknapt bent. :).
I´m back.
pi_89889199
Hallo Disana leuk dat het weer beter gaat. :)
pi_89889234
real life soaps? verkeerd subforum neem ik aan?
pi_89889336
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
real life soaps? verkeerd subforum neem ik aan?
Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terug :*
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  One tough cookie maandag 13 december 2010 @ 20:38:59 #6
169210 liesje1979
pi_89889846
Fijn dat je weer thuis bent Disana, welkom terug.
  Admin maandag 13 december 2010 @ 20:41:16 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89889996
Hoera *O* Hopelijk kun je snel weer een beetje op FOK! rondsnuffelen.
We hebben je gemist.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 20:41:42 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_89890019
Taluu, taluu, Disana thuisgebracht per ambulance. ;) Welkom thuis, in het eggie en ook hier.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89890803
Eindelijk *O*

Zie je gauw weer posten ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89890870
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terug :*
Oh zo. Oké :@ dan heb ik niks gezegd.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 21:04:22 #11
184769 crew  Deisyy
pi_89891332
Welkom thuis, Disana!

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_89892293

Komt ze er al aan?
pi_89892520
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ze er al aan?
oh deze is leuk
pi_89901816
Blij dat je weer thuis komt!

Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  FOK!Babe dinsdag 14 december 2010 @ 00:10:21 #15
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89902134
Welcome back.
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 00:34:33 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89902942
Welkom terug!
God wat zal het fijn voelen om éindelijk weer thuis te zijn!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:01:36 #17
241662 Jian
Well, well, well
pi_89903613
Wat een goed nieuws, welkom terug!
pi_89905812
Welkom thuis Disana *O*
Lekker weer in je eigen huis en knuffels doen met je katten.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_89905970
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de neutrale en informatieve OP.
Dit was je laatste volgens mij, daar kun je weer aanhaken :Y)
Goed dat je weer thuis bent en zoutloos of niet, een pittige posting zie ik tzt vast weer verschijnen van je ^O^

En....je bent hier gemist door velen :Y
Wens hier Disana veel Beterschap!
Wens hier Disana veel Beterschap! deel 2
Bloemetje Voor Disana Topique.
Bloemetje Voor Disana Topique.#2

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 08:02:23 ]
pi_89906551
Wat moet dat heerlijk zijn voor je dat je naar huis mag, welkom meid... :*
pi_89907276
Fijn dat je eindelijk weer thuis bent Disana *O* nu snel opknappen :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:54:41 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89908022
Welkom thuis Disana!!
pi_89913255
Is ze er al? >:O
pi_89914719
Fijn dat je weer thuis bent Disana!
pi_89922921
Disana, ben je nou al thuis??? Dental, geef eens een update please :)
  FOK!Babe dinsdag 14 december 2010 @ 16:51:02 #26
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89923203
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef spuitje het volgende:
Disana, ben je nou al thuis??? Dental, geef eens een update please :)
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.
Half-stalker.
pi_89923328
Precies! Lekker genieten van het weer thuiszijn, de katten, Dental etc. Fok!ken kan altijd nog.
pi_89923505
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.
Half-stalker.
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan. :Y
pi_89923625
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:

[..]

Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan. :Y
Rustig maar, vrede op aarde, ze hoeven helemaal niks. Ze hoeven alleen maar te genieten van het thuiszijn en daar hebben wij geen flikker mee te maken. ~:)
  FOK!Babe dinsdag 14 december 2010 @ 17:03:15 #30
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89923702
quote:

[..]

Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is!
Ze zijn je helemaal NIETS verplicht. Dit is geen real life soap en wat je doet is bijna eng.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 17:40:09 #31
137949 Disana
pi_89925205
Oké hier ga ik dan: lieve schatten allemaal, ik ben er weer en ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle liefde en aandacht. Ik heb net alleen dit topic doorgelezen en zit gewoon met tranen in mijn ogen. Het is heel onwennig typen en ik ben doodop maar ik ga later nog veel meer schrijven en ook pm'men over al het liefs dat jullie me hebben gegeven.

Vandaag was een heel zware dag, ik ben nog niet zo lang thuis. Vanochtend had ik een heel eng onderzoek in het ziekenhuis waarvan ik doodop ben: ze spoten een stof in me waardoor mijn lichaam ging denken dat het zich heel zwaar inspande. Ik dacht dat ik zou exploderen, alle vaten verwijdden zich. Daarna zijn er scans van mijn hart gemaakt.

Sorry als dit een beetje chaotisch is. Ik ben best van de kaart. Mijn poezen kennen me niet meer, Robje durft niet eens binnen te komen. Maar het is gewoon alles, wat een verandering ineens. Tot later en veel liefs!
pi_89925329
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Oké hier ga ik dan: lieve schatten allemaal, ik ben er weer en ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle liefde en aandacht. Ik heb net alleen dit topic doorgelezen en zit gewoon met tranen in mijn ogen. Het is heel onwennig typen en ik ben doodop maar ik ga later nog veel meer schrijven en ook pm'men over al het liefs dat jullie me hebben gegeven.

Vandaag was een heel zware dag, ik ben nog niet zo lang thuis. Vanochtend had ik een heel eng onderzoek in het ziekenhuis waarvan ik doodop ben: ze spoten een stof in me waardoor mijn lichaam ging denken dat het zich heel zwaar inspande. Ik dacht dat ik zou exploderen, alle vaten verwijdden zich. Daarna zijn er scans van mijn hart gemaakt.

Sorry als dit een beetje chaotisch is. Ik ben best van de kaart. Mijn poezen kennen me niet meer, Robje durft niet eens binnen te komen. Maar het is gewoon alles, wat een verandering ineens. Tot later en veel liefs!
En nu lekker rusten, in je eigen omgeving, en de poezen gewoon omkopen met lekkers :9
pi_89925426
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
Zoals we allemaal weten komt Disana morgen (14 dec.) weer thuis en mag ze weer slapen in haar eigen bed, mag ze weer hangen op haar eigen bank, moet ze aansterken en mag ze weer eten wat zij op het menu zet.
Kortom Disana is weer terug thuis en mag samen met Dentall weer van het gewone leven genieten.

Lieve Disana ben blij dat je er weer bent en hoop dat je af en toe een beetje komt FOKKEN. :*

[ afbeelding ]
Het gaat over een kat, gezien alle kattenplaatjes in dit topic??
Dit, dus.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:45:41 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89925445
quote:

Vooral lekker veel rust nemen! Lief dat je hier even komt laten weten hoe het met je gaat :Y Maar zo te horen ben je nog aan het bijkomen ipv relaxen dus neem de tijd.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:46:12 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89925472
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gaat over een kat, gezien alle kattenplaatjes in dit topic??
Nee over een user, en zij is gek op katten.
pi_89925522
quote:

O+ Ik heb maar even gewacht met reageren tot je zelf hier zou posten hetgeen sneller was dan ik had verwacht.
Wat fijn voor je dat je weer thuis bent in je vertrouwde omgeving. Ik ben er zeker van dat dit je echt gaat helpen in het herstellen en aansterken.

Doe rustig aan en hopelijk tot snel weer op volle sterkte op dit forum. :W
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_89925555
Okee, rust gewoon goed uit, Fok! loopt niet weg.
I´m back.
pi_89925565
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee over een user, en zij is gek op katten.
Ohja, ik zie het. Had over d'r post heen gelezen. Ik ken je niet, maar welkom terug, dan maar ;)
Dit, dus.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:49:38 #39
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89925600
quote:

Katten presteren het ook nog weleens boos op je te zijn als je bent weggeweest.

Goed dat je weer thuis bent! :*.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_89925603
Welkom thuis Disana *O*

Rust lekker uit en we zien je vanzelf wel hier weer terug :Y
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 17:50:08 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_89925615
quote:

Goed om je weer te zien posten. Doe maar kalmpjes aan. Tijd zat om op iedereen te reageren. :*
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:01:37 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89926024
Werkelijk welkom thuis nu!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie dinsdag 14 december 2010 @ 18:02:35 #43
169210 liesje1979
pi_89926056
Je bent er alweer! *O*
Ik was al bijna vergeten hoe je ava eruit zag. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 18:04:16 #44
137949 Disana
pi_89926114
Weten jullie wat het ook is, ik heb zo lang op isolatie gelegen dat er nu ineens wel heel veel indrukken en impulsen binnenkomen. Daarstraks kwam thuiszorg met twee personen op bezoek voor een intake en dat was een heel gedoe met het uitzoeken van allen medicijnen en bezoekuren en weet ik veel.Ik ben dit allemaal niet meer gewend.

Jullie moeten weten dat Dental, Teun en Beequeen mij al deze maanden behoorlijk goed op de hoogte hebben gehouden van wat jullie allemaal schreven. Later is Dental jullie berichten ook voor me uit gaan printen zodat ik ze zelf kon lezen. Jaja, toen ik eindelijk weer kon lezen want dat was niet altijd even best gesteld. Ik heb echt veel gehad aan jullie steun, het waren lichtpuntjes in een wel heel erg zware tijd. De kaarten zijn misschien niet allemaal aangekomen (wat een idiote postkamer hebben ze daar), maar het is de gedachte die telt en de kaarten die wel aan zijn gekomen heb ik nog allemaal. Ik heb ook een tijgertje, dat vond ik zo lief. Oh en de bloemen, geweldig mooi boeketten waren dat. Al met al vond ik het heel fijn te weten dat er mensen waren die af en toe aan me dachten.
  Admin dinsdag 14 december 2010 @ 18:06:08 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89926163
We hebben keiveel aan je gedacht Disana, wat fijn je weer te zien posten!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

One tough cookie dinsdag 14 december 2010 @ 18:06:50 #46
169210 liesje1979
pi_89926184
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
Weten jullie wat het ook is, ik heb zo lang op isolatie gelegen dat er nu ineens wel heel veel indrukken en impulsen binnenkomen. Daarstraks kwam thuiszorg met twee personen op bezoek voor een intake en dat was een heel gedoe met het uitzoeken van allen medicijnen en bezoekuren en weet ik veel.Ik ben dit allemaal niet meer gewend.

Jullie moeten weten dat Dental, Teun en Beequeen mij al deze maanden behoorlijk goed op de hoogte hebben gehouden van wat jullie allemaal schreven. Later is Dental jullie berichten ook voor me uit gaan printen zodat ik ze zelf kon lezen. Jaja, toen ik eindelijk weer kon lezen want dat was niet altijd even best gesteld. Ik heb echt veel gehad aan jullie steun, het waren lichtpuntjes in een wel heel erg zware tijd. De kaarten zijn misschien niet allemaal aangekomen (wat een idiote postkamer hebben ze daar), maar het is de gedachte die telt en de kaarten die wel aan zijn gekomen heb ik nog allemaal. Ik heb ook een tijgertje, dat vond ik zo lief. Oh en de bloemen, geweldig mooi boeketten waren dat. Al met al vond ik het heel fijn te weten dat er mensen waren die af en toe aan me dachten.
Snap ik wel ja, je wilde zo graag naar huis en nu overdondert het je misschien allemaal wel.
Komt wel goed, rustig aan. :*
pi_89926226
Blij dat het weer wat beter met je gaat. Heb Beequeen eergisteren nog een extra PM gestuurd want heb hier nog iets voor je liggen.

Doe het rustig aan :*
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89926447
Superblij dat je er weer bent, Disana. We hebben hier met z'n allen behoorlijk in de rats gezeten om jou. Rust goed uit, sterk goed aan, word weer vriendjes met je katten en geniet van dat wat je zolang hebt moeten missen.
:*
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:15:12 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89926471
Leuk dat je zo op de hoogte bent gehouden en fijn om te lezen dat je steun hebt gehad aan de reacties hier. Misschien heb je er ook wel om kunnen lachen hier en daar :D
pi_89926641
Fijn om te horen dat je weer op je eigen stekkie bent! Rust lekker uit, geniet van je eigen dingen en de rest komt wel!
pi_89926680
Welkom thuis Disana ^O^ . Trees neemt er een een drankje op !
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_89927249
quote:

O+ rustig aan en ben superblij dat je weer thuis bent.
pi_89928143
Oke nu eindelijk echt thuis.
Geniet van het thuiszijn van je katten en alles wat je gemist hebt de laatste tijd.
Doe rustig aan!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:41:27 #54
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89930063
*O* *O* *O*

Eindelijk weer thuis, een zeer warm welkom!

Voorlopig zal het wel enorm uitrusten en wennen zijn, zo weer thuis.
Maar fijn is het vast wel, lekker weer bij man en beestjes. ;)
pi_89930122
ik dacht... ik post hier pas als ik Disana zelf zie posten

en wat zie ik ? :o

komt ie dan :P

pi_89931467
O+
Doe maar lekker rustig aan.
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 20:19:39 #57
184769 crew  Deisyy
pi_89931914
Je bent ook al op Fok!, zo snel had ik je hier nog niet verwacht.

Ik kan me vorstellen dat al die indrukken best overweldigend is, dus doe maar lekker rustig aan.
pi_89932212
^O^
Alles wat jij vindt is een realiteit
  FOK!Babe dinsdag 14 december 2010 @ 22:05:26 #59
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89937464
Take it easy.
pi_89938995
Lieve Disana, wat ontzettend fijn om je weer te lezen....Rust goed uit en geniet vooral van je thuisomgeving, Dentall en je katten....Lief dat je zelf bent komen posten...
Rustig aan, wij lopen niet weg hier op Fok ;)
pi_89939131
Super dat je eindelijk weer thuis bent. Neem je rust. :*
pi_89939186
Disana, je bent thuis *O*
Neem lekker je rust en geniet van het thuis zijn.
Onze kat is na een week vakantie ook altijd wat terughoudend, dus jou poezen zijn snel weer aan je gewend en kunnen dan echt niet meer zonder jou. :*
Loslaten, is het ultieme houden van.
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 22:43:42 #63
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89939769
Fijn weer eens wat van je zelf te horen Disana! Heel veel sterke, succes en liefde met het aansterken! ;)
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:40:40 #64
137949 Disana
pi_89949904
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Welkom thuis, Disana!

[ afbeelding ]
Wat een leuke poezenplaatjes weer in dit topic. Maar Trees spant natuurlijk de kroon, ondeugend als ze is. Is dit jouw poes Deisyy?

Mijn kat Blokje kent me weer en komt weer als vanouds op de muismat naast me zitten. Robje moet nog even wennen, ik mag geen wilde bewegingen maken, en Safaa (ja van DGK met Palma, de mooiste scenes ooit) zit vaak van een afstandje met grote ogen naar me te kijken.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:46:34 #65
137949 Disana
pi_89950072
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dit was je laatste volgens mij, daar kun je weer aanhaken :Y)
Goed dat je weer thuis bent en zoutloos of niet, een pittige posting zie ik tzt vast weer verschijnen van je ^O^

En....je bent hier gemist door velen :Y
Wens hier Disana veel Beterschap!
Wens hier Disana veel Beterschap! deel 2
Bloemetje Voor Disana Topique.
Bloemetje Voor Disana Topique.#2
Ik vind het echt fijn dat jullie zo hebben meegeleefd. Fok heb ik ook best gemist in het ziekenhuis, alhoewel ik een groot deel van de tijd ook eigenlijk te ziek was om te lezen laat staan schrijven. Maar dankzij jou, bee en DF bleef ik op de hoogte, waarvoor veel dank maar dat weet je wel.

Ik zie dat Aldi een keukenmachine aanbiedt voor 149 euro, maar daar zit niet het onderdeel bij dat ik per se ook wil hebben, namelijk dat waarmee je sliertjes van komkommer en worteltjes e.d. maakt. Ik zie dat in de reclame van Kenwood wel en ook die kost 150 euro, dus misschien moet ik DF maar naar de Mediamarkt sturen. Hopelijk accepteren ze jullie VVV bon.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:49:14 #66
137949 Disana
pi_89950155
quote:

[..]

Nee hoor, gelukkig ging er gisteren niet zoveel mis :) Maar ik moest anderhalf uur op de ambulance wachten en toen kwam al gauw thuiszorg voor een lang intakegesprek. Direct daarna heb ik gepost.

Bedankt voor de mooie bloemen.
  woensdag 15 december 2010 @ 10:51:36 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89950207
quote:
In onze winkels accepteren wij alleen de Media Markt cadeaubonnen en de Nationale DVD en CD bon. De Irischeque (VVV-bon) accepteren wij niet
Effe snel gegoogled. Bel voor de zekerheid anders even!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:52:46 #68
137949 Disana
pi_89950237
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Superblij dat je er weer bent, Disana. We hebben hier met z'n allen behoorlijk in de rats gezeten om jou. Rust goed uit, sterk goed aan, word weer vriendjes met je katten en geniet van dat wat je zolang hebt moeten missen.
Hoi Scrute, het tijgertje zit nog ergens tussen de nachtjaponnen in een tas :)

Nou, in de rats heb ik ook heel veel gezeten, ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zoveel angst en pijn heb meegemaakt. Het is ook een wonder dat ik nog leef. En dat begon allemaal met het stoppen met roken, moet je nagaan: doe je iets gezonds, word je zo gestraft.

Er komt dus hoogstwaarschijnlijk een nieuwe rls met streams zag en las ik. Echt iets waarop we ons kunnen verheugen!
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:54:21 #69
137949 Disana
pi_89950280
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Marrije het volgende:
Leuk dat je zo op de hoogte bent gehouden en fijn om te lezen dat je steun hebt gehad aan de reacties hier. Misschien heb je er ook wel om kunnen lachen hier en daar :D
Jawel, jullie zijn best leuk met elkaar. Nou ja, nou heb ik nog niet in de SC gekeken...
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:55:07 #70
137949 Disana
pi_89950306
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Effe snel gegoogled. Bel voor de zekerheid anders even!
Oh nou ja, dan moeten we naar een andere winkel zoeken. Dankjewel voor het opzoeken.
pi_89950316
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo ontzettend bang bent geweest Disana.
Ik hoop echt dat het vanaf nu allemaal beter gaat worden.

Je bent idd geval een taaie tante....en je hebt een enorme vechtlust...
Dikke knuffel :*
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:57:05 #72
137949 Disana
pi_89950374
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef Juud79 het volgende:
*O* *O* *O*

Eindelijk weer thuis, een zeer warm welkom!

Voorlopig zal het wel enorm uitrusten en wennen zijn, zo weer thuis.
Maar fijn is het vast wel, lekker weer bij man en beestjes. ;)
Juud, ik hoorde een heel mooi nieuwtje over jullie. Ik hoop dat jullie in de wolken zijn. Of verklap ik nu een geheim? Ik vind het zo leuk want wij hebben alles meegemaakt, van Dementor als single tot Juud als Huub-fan tot een stel tot dit.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 10:57:41 #73
137949 Disana
pi_89950396
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo ontzettend bang bent geweest Disana.
Ik hoop echt dat het vanaf nu allemaal beter gaat worden.

Je bent idd geval een taaie tante....en je hebt een enorme vechtlust...
Dikke knuffel :*
Jij bent ook een taaie hoor met jouw probleem. Schiet het al op met het vinden van een huis?
pi_89950467
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij bent ook een taaie hoor met jouw probleem. Schiet het al op met het vinden van een huis?
We zitten nu in ons nieuwe huisje sinds maandag :D

En echt heel mooi en gelijkvloers :Y

en je had gelijk...want volgens mij zei jij toen tegen ons dat we ons in de WMO moesten vastbijten en dat heeft idd goed gewerkt ;)
pi_89950508
*O* Disana *O* leuk je weer te zien posten, rustig aan doen.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 11:02:36 #76
137949 Disana
pi_89950539
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik dacht... ik post hier pas als ik Disana zelf zie posten

en wat zie ik ? :o

komt ie dan :P

[ afbeelding ]
Hoi Fan :)

Ik weet niet of je pm-box open is dus ik bedank je hier even voor je goede wensen en alle andere woorden die je naar het ziekenhuis stuurde. Weet je, we zijn heel verschillend maar niet van slechte wil. En ik heb niets tegen een Amsterdams accent ook al heb ik zelf nog een vleugje Rotterdams :)
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 11:36:26 #77
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89951668
Hey meis! Fijn dat je weer kan posten! :P
  woensdag 15 december 2010 @ 12:08:25 #78
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_89952781
Hoi Disana

Ook ik wens je nog even een welkom thuis. Ik ben niet zo'n schrijver, maar heb elke dag aan je gedacht en me zorgen gemaakt. Wat heerlijk dat je samen met DF en de katten nu kerst thuis kan vieren. En dan natuurlijk een stuk beter het nieuwe jaar in. Het herstel zal zeker de nodige tijd vergen. Doe het rustig aan. Hou de opgaande lijn vast. Er zullen zeker dips volgen als het niet gaat zoals je wilt. Gooi het er hier dan maar uit. Je fokvrienden vangen het wel op.

Tot horens en een dikke kus.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 15 december 2010 @ 12:39:24 #79
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_89953795
WT Disana en snel weer op de been!! ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_89954880
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoi Scrute, het tijgertje zit nog ergens tussen de nachtjaponnen in een tas :)
Het leek me gewoon de ideale kamergenoot voor jou.
quote:
Nou, in de rats heb ik ook heel veel gezeten, ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zoveel angst en pijn heb meegemaakt. Het is ook een wonder dat ik nog leef. En dat begon allemaal met het stoppen met roken, moet je nagaan: doe je iets gezonds, word je zo gestraft.
Dat vond ik er ook zo oneerlijk aan. Ik ben vast niet de enige hier die 's avondslaat de bibbers kreeg als Dental Floss 'jouw' topic weer omhoog schopte in de AT met nieuws over jou. Hoewel ik na het lezen daarvan menigmaal als verdoofd voor me uit zat te staren, ben ik blij dat hij (en Teun en Beequeen) ons op de hoogte gehouden hebben. Ik hoop dat je snel weer zo hersteld bent dat je iets leuks voor of met je vriendje kan doen. Voor hem ben ik dan ook erg blij dat je er weer bent.
quote:
Er komt dus hoogstwaarschijnlijk een nieuwe rls met streams zag en las ik. Echt iets waarop we ons kunnen verheugen!
Gister was een feestdag! Disana weer thuis en duidelijkheid dat er weer een RLS van betekenis komt *O*
pi_89959962
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Disana ik heb dit allemaal gemist. Was vanaf begin juli niet meer op Fok dus......
Weet dus niet hoelang dit al speelt. Maar ik wens je van harte beterschap en dus ook nog maar even een late welkom thuis. >:O
  woensdag 15 december 2010 @ 15:58:59 #82
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89961439
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Juud, ik hoorde een heel mooi nieuwtje over jullie. Ik hoop dat jullie in de wolken zijn. Of verklap ik nu een geheim? Ik vind het zo leuk want wij hebben alles meegemaakt, van Dementor als single tot Juud als Huub-fan tot een stel tot dit.
Hey!
Lief van je, ja we zijn er heel blij mee. We hadden een kinderwens en die is snel in vervulling gegaan. We zijn vooral ook nuchter, hij/zij is er pas over ruim vijf maand en ik voel me uitstekend momenteel.
In mijn ondertitel is te zien hoe ver ik ben en hier staan wat foto's van het kamertje zoals het voorlopig is.

Goed om te zien dat je alweer wat online bent en aan het posten, lukt het slapen en bijkomen thuis?
Je zal je vast goed vermaken met je eigen spullekes om je heen en de beesten.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 18:48:51 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_89968290
Welkom thuis! :)
  woensdag 15 december 2010 @ 19:14:28 #84
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_89969490
Ik ben blij dat je er weer bent :*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_89972829
Nog even een groet van Bounty. Die was gister niet zo fotogeniek. Nu ook niet maar hij is relaxed O+ En geloof me die verwarmings roosters zijn redelijk warm !!!
Hij is je dankbaar !!!! De ouwe l**

[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 15-12-2010 21:10:52 ]
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_89973370
Hoi Disana :)

Geweldig dat je weer thuis bent (en op Fok!) *O*

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_89997687
Hoi disana wat fijn te lezen dat je weer thuis bent,doe kalm aan en neem goed je rust en geniet van je katjes en vrien die je zo lang hebt moeten missen xxx bamby
pi_90000598
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een leuke poezenplaatjes weer in dit topic. Maar Trees spant natuurlijk de kroon, ondeugend als ze is. Is dit jouw poes Deisyy?

Mijn kat Blokje kent me weer en komt weer als vanouds op de muismat naast me zitten. Robje moet nog even wennen, ik mag geen wilde bewegingen maken, en Safaa (ja van DGK met Palma, de mooiste scenes ooit) zit vaak van een afstandje met grote ogen naar me te kijken.
Nee, dit is niet Tom, al lijkt hij er wel, hij kijkt in ieder geval net zo nurks als mijn Tom als is Tom een echte kroelkat.

Jouw Robje en Safaa zijn vandaag zeker alweer een stuk toegankelijker? Hoe durf je ook zomaar onaangekondigd een paar maanden niet thuis bent ;)

Wil het allemaal een beetje lukken nu je weer thuis bent?
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 15:14:04 #89
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90000994
Ben je eigenlijk een beetje op gewicht gebleven? Herstellen kost nou eenmaal flink wat reserves!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 15:22:37 #90
137949 Disana
pi_90001421
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nee, dit is niet Tom, al lijkt hij er wel, hij kijkt in ieder geval net zo nurks als mijn Tom als is Tom een echte kroelkat.

Jouw Robje en Safaa zijn vandaag zeker alweer een stuk toegankelijker? Hoe durf je ook zomaar onaangekondigd een paar maanden niet thuis bent ;)

Wil het allemaal een beetje lukken nu je weer thuis bent?
Dan is Tom een mooie kat. Mijn Safaa is ook helemaal zwart.

Nou het is best zwaar, ik wil zoveel doen maar ben er niet mobiel en sterk genoeg voor. Maar wat ik dan weer heerlijk vind is dat ik zelf mijn drinken kan pakken, ik hoef niet meer op een belletje te drukken en geduldig te wachten tot ze het komen brengen.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 15:24:04 #91
137949 Disana
pi_90001496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je eigenlijk een beetje op gewicht gebleven? Herstellen kost nou eenmaal flink wat reserves!
Ik ben 8 kilo afgevallen maar heb wel een dik hoofd door de prednisolon, die ik gelukkig wel aan het afbouwen ben.

Wat is dat met dat rare updatevenstertje? Ik kan het niet wegklikken, het verhuist van links naar rechts naar links.
pi_90001864
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben 8 kilo afgevallen maar heb wel een dik hoofd door de prednisolon, die ik gelukkig wel aan het afbouwen ben.

Wat is dat met dat rare updatevenstertje? Ik kan het niet wegklikken, het verhuist van links naar rechts naar links.
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her. :(
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 15:32:53 #93
137949 Disana
pi_90001925
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her. :(
Dat heb ik wel een keer gezien maar ik dacht dat je dat uit kon klikken. Handig allemaal, je zult toch maar eens iets missen 8)7
pi_90002097
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb ik wel een keer gezien maar ik dacht dat je dat uit kon klikken. Handig allemaal, je zult toch maar eens iets missen 8)7
Een pm zie je echt niet meer over het hoofd. Je kan niet eens meer fatsoenlijk net doen of je het niet gezien hebt :9
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 15:36:46 #95
137949 Disana
pi_90002151
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Een pm zie je echt niet meer over het hoofd. Je kan niet eens meer fatsoenlijk net doen of je het niet gezien hebt :9
LOL nou Danny, bedankt!
  Admin donderdag 16 december 2010 @ 16:00:55 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_90003489
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Wordt nog aan gewerkt hoor :)

pi_90009458
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Soury het volgende:
Nog even een groet van Bounty. Die was gister niet zo fotogeniek. Nu ook niet maar hij is relaxed O+ En geloof me die verwarmings roosters zijn redelijk warm !!!
Hij is je dankbaar !!!! De ouwe l**
Zelfs op Fok vlucht ie vanwegen de drukte :') Nah zolang ie die boel niet onder piest. Herkansing
pi_90036180
Fijn dat je weer thuis bent!

pi_90036951
Hoi Disana,

wat fijn dat je weer thuis bent. Ik heb geen poezeplaatjes in de aanbieding, maar ben wel erg blij te horen dat je weer genoeg aangesterkt bent om weer gezellig op Fok! te posten. :)
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 12:28:28 #100
137949 Disana
pi_90038223
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Disana,

wat fijn dat je weer thuis bent. Ik heb geen poezeplaatjes in de aanbieding, maar ben wel erg blij te horen dat je weer genoeg aangesterkt bent om weer gezellig op Fok! te posten. :)
Leuk je hier te zien Physics, en dankjewel voor het welkom terug. Ik post nog niet in NWS maar ben wel weer een beetje begonnen met meelezen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 12:28:54 #101
137949 Disana
pi_90038241
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef kissaa het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent!

Hallo Kissaa, dankjewel en ik hoop dat met jou alles goed is.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 12:29:25 #102
137949 Disana
pi_90038261
quote:
11s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Zelfs op Fok vlucht ie vanwegen de drukte :') Nah zolang ie die boel niet onder piest. Herkansing
[ afbeelding ]
Wat is het toch een heerlijk beest. Om te zien dan, want ik weet dat het een lastpost is.
pi_90056314
Welkom terug Disana :)
Ik hoop van harte dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat, want omg, wat een .. hmm, hoe noem je zoiets nou .. een ritje achtbaan in een hel van onzekerheden?!
pleased to meet you
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:31:47 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_90065431
Wat heerlijk om je weer te zien posten! Welkom thuis *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_90065763
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Leandra het volgende:
Wat heerlijk om je weer te zien posten! Welkom thuis *O*
hoe is het met jou en de kleine leandra, speur elke dag |Fok af in de hoop dat je even een kleine up-date geeft *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:51:11 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_90066447
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe is het met jou en de kleine leandra, speur elke dag |Fok af in de hoop dat je even een kleine up-date geeft *O*
Druk met het krummeltje, en N. was deze week vrij dus dan liggen de prioriteiten wat anders ;)

Verder gaat alles goed hier :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_90067334
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Druk met het krummeltje, en N. was deze week vrij dus dan liggen de prioriteiten wat anders ;)

Verder gaat alles goed hier :Y
fijn te lezen, maar hou ons op de hoogte he O+
pi_90070488
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Hallo Kissaa, dankjewel en ik hoop dat met jou alles goed is.
Alles gaat redelijk goed. Lief dat je het vraagt :)
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2010 @ 10:27:38 #109
137949 Disana
pi_90078756
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef moussie het volgende:
Welkom terug Disana :)
Ik hoop van harte dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat, want omg, wat een .. hmm, hoe noem je zoiets nou .. een ritje achtbaan in een hel van onzekerheden?!
Nou 'hel' is wel het goede woord Moussie. Dankjewel voor het welkom terug.
pi_90702378
ben ze nou nog niet terug, dat zeikwijf 8)7
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:31:38 #111
331734 JooB65
Bij nader inzien toch
pi_91266629
Hoi Disana, ook ik wil je toch even welkom thuis wensen, ook al ken je me waarschijnlijk niet meer. (postte vroeger nog wel eens onder JooB in het Big Brother/Gouden Kooi etc stream topic)
Leuke tijden, al had ik het met DGK op een gegeven moment wel gezien...werd me iets te ranzig en onplezierig allemaal. Anyway, hoop dat alles goed gaat. :W
Nou doe je het weer!
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 19:16:15 #112
137949 Disana
pi_91277157
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef JooB65 het volgende:
Hoi Disana, ook ik wil je toch even welkom thuis wensen, ook al ken je me waarschijnlijk niet meer. (postte vroeger nog wel eens onder JooB in het Big Brother/Gouden Kooi etc stream topic)
Leuke tijden, al had ik het met DGK op een gegeven moment wel gezien...werd me iets te ranzig en onplezierig allemaal. Anyway, hoop dat alles goed gaat. :W
Hoi, nee, je naam ben ik vergeten maar dat geeft niet. Lief dat je me het beste wenst, en dat we maar mooi gauw samen weer naar streams kunnen kijken ^O^
pi_91371604
Yes. Ik kom hier niet vaak meer. (hoop dat er weer eens snel een dagelijkse real life programma komt, ik mis het) maar moet toch even Disana zeggen dat ik blij ben dat je weer thuis bent.
(huh waar zijn de smileys?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:08:16 #114
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_91372153
Disana, you go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* w/

[ Bericht 69% gewijzigd door Wijnneus op 15-01-2011 17:27:06 ]
pi_91372723
Ik heb ze gevonden dus bij deze...

Disana.... *O* w/ *O* ~O>
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 19:15:21 #116
137949 Disana
pi_91377208
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef itsme het volgende:
Ik heb ze gevonden dus bij deze...

Disana.... *O* w/ *O* ~O>
Hehe, dankjewel. Ja die smileys en andere knopjes, die raken we geloof ik allemaal om de beurt kwijt. En ik las dat je zin hebt in streams, nou anders ik wel!
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 19:15:36 #117
137949 Disana
pi_91377219
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef Wijnneus het volgende:
Disana, you go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* w/
Hé hoi, lang niet meer gezien Wijnneus.
  maandag 31 januari 2011 @ 00:27:39 #118
251975 kissaa
fka: kissa
pi_92109164
Disana, hoe gaat het nu?

† In Memoriam † maandag 31 januari 2011 @ 14:34:33 #119
137949 Disana
pi_92122474
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:27 schreef kissaa het volgende:
Disana, hoe gaat het nu?

Hoi Kissaa, het gaat voor zolang als het gaat :) Met jou alles goed hoop ik? Ik hoop dat je straks meedoet met het COSsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')