Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terugquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
real life soaps? verkeerd subforum neem ik aan?
Oh zo. Okéquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terug
Dit was je laatste volgens mij, daar kun je weer aanhakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de neutrale en informatieve OP.
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef spuitje het volgende:
Disana, ben je nou al thuis??? Dental, geef eens een update please
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.
Half-stalker.
Rustig maar, vrede op aarde, ze hoeven helemaal niks. Ze hoeven alleen maar te genieten van het thuiszijn en daar hebben wij geen flikker mee te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.
Ze zijn je helemaal NIETS verplicht. Dit is geen real life soap en wat je doet is bijna eng.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is!
En nu lekker rusten, in je eigen omgeving, en de poezen gewoon omkopen met lekkersquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Oké hier ga ik dan: lieve schatten allemaal, ik ben er weer en ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle liefde en aandacht. Ik heb net alleen dit topic doorgelezen en zit gewoon met tranen in mijn ogen. Het is heel onwennig typen en ik ben doodop maar ik ga later nog veel meer schrijven en ook pm'men over al het liefs dat jullie me hebben gegeven.
Vandaag was een heel zware dag, ik ben nog niet zo lang thuis. Vanochtend had ik een heel eng onderzoek in het ziekenhuis waarvan ik doodop ben: ze spoten een stof in me waardoor mijn lichaam ging denken dat het zich heel zwaar inspande. Ik dacht dat ik zou exploderen, alle vaten verwijdden zich. Daarna zijn er scans van mijn hart gemaakt.
Sorry als dit een beetje chaotisch is. Ik ben best van de kaart. Mijn poezen kennen me niet meer, Robje durft niet eens binnen te komen. Maar het is gewoon alles, wat een verandering ineens. Tot later en veel liefs!
Het gaat over een kat, gezien alle kattenplaatjes in dit topic??quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
Zoals we allemaal weten komt Disana morgen (14 dec.) weer thuis en mag ze weer slapen in haar eigen bed, mag ze weer hangen op haar eigen bank, moet ze aansterken en mag ze weer eten wat zij op het menu zet.
Kortom Disana is weer terug thuis en mag samen met Dentall weer van het gewone leven genieten.
Lieve Disana ben blij dat je er weer bent en hoop dat je af en toe een beetje komt FOKKEN.![]()
[ afbeelding ]
Vooral lekker veel rust nemen! Lief dat je hier even komt laten weten hoe het met je gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Oké hier ga ik dan: lieve schatten allemaal, ik ben er weer en ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle liefde en aandacht. Ik heb net alleen dit topic doorgelezen en zit gewoon met tranen in mijn ogen. Het is heel onwennig typen en ik ben doodop maar ik ga later nog veel meer schrijven en ook pm'men over al het liefs dat jullie me hebben gegeven.
Vandaag was een heel zware dag, ik ben nog niet zo lang thuis. Vanochtend had ik een heel eng onderzoek in het ziekenhuis waarvan ik doodop ben: ze spoten een stof in me waardoor mijn lichaam ging denken dat het zich heel zwaar inspande. Ik dacht dat ik zou exploderen, alle vaten verwijdden zich. Daarna zijn er scans van mijn hart gemaakt.
Sorry als dit een beetje chaotisch is. Ik ben best van de kaart. Mijn poezen kennen me niet meer, Robje durft niet eens binnen te komen. Maar het is gewoon alles, wat een verandering ineens. Tot later en veel liefs!
Nee over een user, en zij is gek op katten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat over een kat, gezien alle kattenplaatjes in dit topic??
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Ohja, ik zie het. Had over d'r post heen gelezen. Ik ken je niet, maar welkom terug, dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee over een user, en zij is gek op katten.
Katten presteren het ook nog weleens boos op je te zijn als je bent weggeweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Goed om je weer te zien posten. Doe maar kalmpjes aan. Tijd zat om op iedereen te reageren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Snap ik wel ja, je wilde zo graag naar huis en nu overdondert het je misschien allemaal wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
Weten jullie wat het ook is, ik heb zo lang op isolatie gelegen dat er nu ineens wel heel veel indrukken en impulsen binnenkomen. Daarstraks kwam thuiszorg met twee personen op bezoek voor een intake en dat was een heel gedoe met het uitzoeken van allen medicijnen en bezoekuren en weet ik veel.Ik ben dit allemaal niet meer gewend.
Jullie moeten weten dat Dental, Teun en Beequeen mij al deze maanden behoorlijk goed op de hoogte hebben gehouden van wat jullie allemaal schreven. Later is Dental jullie berichten ook voor me uit gaan printen zodat ik ze zelf kon lezen. Jaja, toen ik eindelijk weer kon lezen want dat was niet altijd even best gesteld. Ik heb echt veel gehad aan jullie steun, het waren lichtpuntjes in een wel heel erg zware tijd. De kaarten zijn misschien niet allemaal aangekomen (wat een idiote postkamer hebben ze daar), maar het is de gedachte die telt en de kaarten die wel aan zijn gekomen heb ik nog allemaal. Ik heb ook een tijgertje, dat vond ik zo lief. Oh en de bloemen, geweldig mooi boeketten waren dat. Al met al vond ik het heel fijn te weten dat er mensen waren die af en toe aan me dachten.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Wat een leuke poezenplaatjes weer in dit topic. Maar Trees spant natuurlijk de kroon, ondeugend als ze is. Is dit jouw poes Deisyy?quote:
Ik vind het echt fijn dat jullie zo hebben meegeleefd. Fok heb ik ook best gemist in het ziekenhuis, alhoewel ik een groot deel van de tijd ook eigenlijk te ziek was om te lezen laat staan schrijven. Maar dankzij jou, bee en DF bleef ik op de hoogte, waarvoor veel dank maar dat weet je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit was je laatste volgens mij, daar kun je weer aanhaken![]()
Goed dat je weer thuis bent en zoutloos of niet, een pittige posting zie ik tzt vast weer verschijnen van je
En....je bent hier gemist door velen![]()
Wens hier Disana veel Beterschap!
Wens hier Disana veel Beterschap! deel 2
Bloemetje Voor Disana Topique.
Bloemetje Voor Disana Topique.#2
Nee hoor, gelukkig ging er gisteren niet zoveel misquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.
Effe snel gegoogled. Bel voor de zekerheid anders even!quote:In onze winkels accepteren wij alleen de Media Markt cadeaubonnen en de Nationale DVD en CD bon. De Irischeque (VVV-bon) accepteren wij niet
Hoi Scrute, het tijgertje zit nog ergens tussen de nachtjaponnen in een tasquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Superblij dat je er weer bent, Disana. We hebben hier met z'n allen behoorlijk in de rats gezeten om jou. Rust goed uit, sterk goed aan, word weer vriendjes met je katten en geniet van dat wat je zolang hebt moeten missen.
Jawel, jullie zijn best leuk met elkaar. Nou ja, nou heb ik nog niet in de SC gekeken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Marrije het volgende:
Leuk dat je zo op de hoogte bent gehouden en fijn om te lezen dat je steun hebt gehad aan de reacties hier. Misschien heb je er ook wel om kunnen lachen hier en daar
Oh nou ja, dan moeten we naar een andere winkel zoeken. Dankjewel voor het opzoeken.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Effe snel gegoogled. Bel voor de zekerheid anders even!
Juud, ik hoorde een heel mooi nieuwtje over jullie. Ik hoop dat jullie in de wolken zijn. Of verklap ik nu een geheim? Ik vind het zo leuk want wij hebben alles meegemaakt, van Dementor als single tot Juud als Huub-fan tot een stel tot dit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef Juud79 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer thuis, een zeer warm welkom!
Voorlopig zal het wel enorm uitrusten en wennen zijn, zo weer thuis.
Maar fijn is het vast wel, lekker weer bij man en beestjes.
Jij bent ook een taaie hoor met jouw probleem. Schiet het al op met het vinden van een huis?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo ontzettend bang bent geweest Disana.
Ik hoop echt dat het vanaf nu allemaal beter gaat worden.
Je bent idd geval een taaie tante....en je hebt een enorme vechtlust...
Dikke knuffel
We zitten nu in ons nieuwe huisje sinds maandagquote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent ook een taaie hoor met jouw probleem. Schiet het al op met het vinden van een huis?
Hoi Fanquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik dacht... ik post hier pas als ik Disana zelf zie posten
en wat zie ik ?![]()
komt ie dan![]()
[ afbeelding ]
Het leek me gewoon de ideale kamergenoot voor jou.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Scrute, het tijgertje zit nog ergens tussen de nachtjaponnen in een tas
Dat vond ik er ook zo oneerlijk aan. Ik ben vast niet de enige hier die 's avondslaat de bibbers kreeg als Dental Floss 'jouw' topic weer omhoog schopte in de AT met nieuws over jou. Hoewel ik na het lezen daarvan menigmaal als verdoofd voor me uit zat te staren, ben ik blij dat hij (en Teun en Beequeen) ons op de hoogte gehouden hebben. Ik hoop dat je snel weer zo hersteld bent dat je iets leuks voor of met je vriendje kan doen. Voor hem ben ik dan ook erg blij dat je er weer bent.quote:Nou, in de rats heb ik ook heel veel gezeten, ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zoveel angst en pijn heb meegemaakt. Het is ook een wonder dat ik nog leef. En dat begon allemaal met het stoppen met roken, moet je nagaan: doe je iets gezonds, word je zo gestraft.
Gister was een feestdag! Disana weer thuis en duidelijkheid dat er weer een RLS van betekenis komtquote:Er komt dus hoogstwaarschijnlijk een nieuwe rls met streams zag en las ik. Echt iets waarop we ons kunnen verheugen!
Disana ik heb dit allemaal gemist. Was vanaf begin juli niet meer op Fok dus......quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in de rats heb ik ook heel veel gezeten, ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zoveel angst en pijn heb meegemaakt. Het is ook een wonder dat ik nog leef. En dat begon allemaal met het stoppen met roken, moet je nagaan: doe je iets gezonds, word je zo gestraft.
Hey!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Juud, ik hoorde een heel mooi nieuwtje over jullie. Ik hoop dat jullie in de wolken zijn. Of verklap ik nu een geheim? Ik vind het zo leuk want wij hebben alles meegemaakt, van Dementor als single tot Juud als Huub-fan tot een stel tot dit.
Nee, dit is niet Tom, al lijkt hij er wel, hij kijkt in ieder geval net zo nurks als mijn Tom als is Tom een echte kroelkat.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een leuke poezenplaatjes weer in dit topic. Maar Trees spant natuurlijk de kroon, ondeugend als ze is. Is dit jouw poes Deisyy?
Mijn kat Blokje kent me weer en komt weer als vanouds op de muismat naast me zitten. Robje moet nog even wennen, ik mag geen wilde bewegingen maken, en Safaa (ja van DGK met Palma, de mooiste scenes ooit) zit vaak van een afstandje met grote ogen naar me te kijken.
Dan is Tom een mooie kat. Mijn Safaa is ook helemaal zwart.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dit is niet Tom, al lijkt hij er wel, hij kijkt in ieder geval net zo nurks als mijn Tom als is Tom een echte kroelkat.
Jouw Robje en Safaa zijn vandaag zeker alweer een stuk toegankelijker? Hoe durf je ook zomaar onaangekondigd een paar maanden niet thuis bent![]()
Wil het allemaal een beetje lukken nu je weer thuis bent?
Ik ben 8 kilo afgevallen maar heb wel een dik hoofd door de prednisolon, die ik gelukkig wel aan het afbouwen ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je eigenlijk een beetje op gewicht gebleven? Herstellen kost nou eenmaal flink wat reserves!
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben 8 kilo afgevallen maar heb wel een dik hoofd door de prednisolon, die ik gelukkig wel aan het afbouwen ben.
Wat is dat met dat rare updatevenstertje? Ik kan het niet wegklikken, het verhuist van links naar rechts naar links.
Dat heb ik wel een keer gezien maar ik dacht dat je dat uit kon klikken. Handig allemaal, je zult toch maar eens iets missenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her.
Een pm zie je echt niet meer over het hoofd. Je kan niet eens meer fatsoenlijk net doen of je het niet gezien hebtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik wel een keer gezien maar ik dacht dat je dat uit kon klikken. Handig allemaal, je zult toch maar eens iets missen
LOL nou Danny, bedankt!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een pm zie je echt niet meer over het hoofd. Je kan niet eens meer fatsoenlijk net doen of je het niet gezien hebt
Wordt nog aan gewerkt hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her.
Zelfs op Fok vlucht ie vanwegen de druktequote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Soury het volgende:
Nog even een groet van Bounty. Die was gister niet zo fotogeniek. Nu ook niet maar hij is relaxedEn geloof me die verwarmings roosters zijn redelijk warm !!!
Hij is je dankbaar !!!! De ouwe l**
Leuk je hier te zien Physics, en dankjewel voor het welkom terug. Ik post nog niet in NWS maar ben wel weer een beetje begonnen met meelezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Disana,
wat fijn dat je weer thuis bent. Ik heb geen poezeplaatjes in de aanbieding, maar ben wel erg blij te horen dat je weer genoeg aangesterkt bent om weer gezellig op Fok! te posten.
Wat is het toch een heerlijk beest. Om te zien dan, want ik weet dat het een lastpost is.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs op Fok vlucht ie vanwegen de drukteNah zolang ie die boel niet onder piest. Herkansing
[ afbeelding ]
hoe is het met jou en de kleine leandra, speur elke dag |Fok af in de hoop dat je even een kleine up-date geeftquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Leandra het volgende:
Wat heerlijk om je weer te zien posten! Welkom thuis
Druk met het krummeltje, en N. was deze week vrij dus dan liggen de prioriteiten wat andersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe is het met jou en de kleine leandra, speur elke dag |Fok af in de hoop dat je even een kleine up-date geeft
fijn te lezen, maar hou ons op de hoogte hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Druk met het krummeltje, en N. was deze week vrij dus dan liggen de prioriteiten wat anders
Verder gaat alles goed hier
Alles gaat redelijk goed. Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo Kissaa, dankjewel en ik hoop dat met jou alles goed is.
Nou 'hel' is wel het goede woord Moussie. Dankjewel voor het welkom terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef moussie het volgende:
Welkom terug Disana![]()
Ik hoop van harte dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat, want omg, wat een .. hmm, hoe noem je zoiets nou .. een ritje achtbaan in een hel van onzekerheden?!
Hoi, nee, je naam ben ik vergeten maar dat geeft niet. Lief dat je me het beste wenst, en dat we maar mooi gauw samen weer naar streams kunnen kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef JooB65 het volgende:
Hoi Disana, ook ik wil je toch even welkom thuis wensen, ook al ken je me waarschijnlijk niet meer. (postte vroeger nog wel eens onder JooB in het Big Brother/Gouden Kooi etc stream topic)
Leuke tijden, al had ik het met DGK op een gegeven moment wel gezien...werd me iets te ranzig en onplezierig allemaal. Anyway, hoop dat alles goed gaat.
Hehe, dankjewel. Ja die smileys en andere knopjes, die raken we geloof ik allemaal om de beurt kwijt. En ik las dat je zin hebt in streams, nou anders ik wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef itsme het volgende:
Ik heb ze gevonden dus bij deze...
Disana....![]()
![]()
![]()
Hé hoi, lang niet meer gezien Wijnneus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef Wijnneus het volgende:
Disana, you go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hoi Kissaa, het gaat voor zolang als het gaatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |