Ik ben 8 kilo afgevallen maar heb wel een dik hoofd door de prednisolon, die ik gelukkig wel aan het afbouwen ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben je eigenlijk een beetje op gewicht gebleven? Herstellen kost nou eenmaal flink wat reserves!
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben 8 kilo afgevallen maar heb wel een dik hoofd door de prednisolon, die ik gelukkig wel aan het afbouwen ben.
Wat is dat met dat rare updatevenstertje? Ik kan het niet wegklikken, het verhuist van links naar rechts naar links.
Dat heb ik wel een keer gezien maar ik dacht dat je dat uit kon klikken. Handig allemaal, je zult toch maar eens iets missenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her.
Een pm zie je echt niet meer over het hoofd. Je kan niet eens meer fatsoenlijk net doen of je het niet gezien hebtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik wel een keer gezien maar ik dacht dat je dat uit kon klikken. Handig allemaal, je zult toch maar eens iets missen
LOL nou Danny, bedankt!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een pm zie je echt niet meer over het hoofd. Je kan niet eens meer fatsoenlijk net doen of je het niet gezien hebt
Wordt nog aan gewerkt hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen kennis gemaakt met het pm-venstertje. Dat blijft ook maar komen, en vliegt van hot naar her.
Zelfs op Fok vlucht ie vanwegen de druktequote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Soury het volgende:
Nog even een groet van Bounty. Die was gister niet zo fotogeniek. Nu ook niet maar hij is relaxedEn geloof me die verwarmings roosters zijn redelijk warm !!!
Hij is je dankbaar !!!! De ouwe l**
Leuk je hier te zien Physics, en dankjewel voor het welkom terug. Ik post nog niet in NWS maar ben wel weer een beetje begonnen met meelezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoi Disana,
wat fijn dat je weer thuis bent. Ik heb geen poezeplaatjes in de aanbieding, maar ben wel erg blij te horen dat je weer genoeg aangesterkt bent om weer gezellig op Fok! te posten.
Wat is het toch een heerlijk beest. Om te zien dan, want ik weet dat het een lastpost is.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs op Fok vlucht ie vanwegen de drukteNah zolang ie die boel niet onder piest. Herkansing
[ afbeelding ]
hoe is het met jou en de kleine leandra, speur elke dag |Fok af in de hoop dat je even een kleine up-date geeftquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Leandra het volgende:
Wat heerlijk om je weer te zien posten! Welkom thuis
Druk met het krummeltje, en N. was deze week vrij dus dan liggen de prioriteiten wat andersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe is het met jou en de kleine leandra, speur elke dag |Fok af in de hoop dat je even een kleine up-date geeft
fijn te lezen, maar hou ons op de hoogte hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Druk met het krummeltje, en N. was deze week vrij dus dan liggen de prioriteiten wat anders
Verder gaat alles goed hier
Alles gaat redelijk goed. Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo Kissaa, dankjewel en ik hoop dat met jou alles goed is.
Nou 'hel' is wel het goede woord Moussie. Dankjewel voor het welkom terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef moussie het volgende:
Welkom terug Disana![]()
Ik hoop van harte dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat, want omg, wat een .. hmm, hoe noem je zoiets nou .. een ritje achtbaan in een hel van onzekerheden?!
Hoi, nee, je naam ben ik vergeten maar dat geeft niet. Lief dat je me het beste wenst, en dat we maar mooi gauw samen weer naar streams kunnen kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef JooB65 het volgende:
Hoi Disana, ook ik wil je toch even welkom thuis wensen, ook al ken je me waarschijnlijk niet meer. (postte vroeger nog wel eens onder JooB in het Big Brother/Gouden Kooi etc stream topic)
Leuke tijden, al had ik het met DGK op een gegeven moment wel gezien...werd me iets te ranzig en onplezierig allemaal. Anyway, hoop dat alles goed gaat.
Hehe, dankjewel. Ja die smileys en andere knopjes, die raken we geloof ik allemaal om de beurt kwijt. En ik las dat je zin hebt in streams, nou anders ik wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef itsme het volgende:
Ik heb ze gevonden dus bij deze...
Disana....![]()
![]()
![]()
Hé hoi, lang niet meer gezien Wijnneus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef Wijnneus het volgende:
Disana, you go girl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hoi Kissaa, het gaat voor zolang als het gaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |