Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terugquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
real life soaps? verkeerd subforum neem ik aan?
Oh zo. Okéquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terug
Dit was je laatste volgens mij, daar kun je weer aanhakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de neutrale en informatieve OP.
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef spuitje het volgende:
Disana, ben je nou al thuis??? Dental, geef eens een update please
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.
Half-stalker.
Rustig maar, vrede op aarde, ze hoeven helemaal niks. Ze hoeven alleen maar te genieten van het thuiszijn en daar hebben wij geen flikker mee te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.
Ze zijn je helemaal NIETS verplicht. Dit is geen real life soap en wat je doet is bijna eng.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is!
En nu lekker rusten, in je eigen omgeving, en de poezen gewoon omkopen met lekkersquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Oké hier ga ik dan: lieve schatten allemaal, ik ben er weer en ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle liefde en aandacht. Ik heb net alleen dit topic doorgelezen en zit gewoon met tranen in mijn ogen. Het is heel onwennig typen en ik ben doodop maar ik ga later nog veel meer schrijven en ook pm'men over al het liefs dat jullie me hebben gegeven.
Vandaag was een heel zware dag, ik ben nog niet zo lang thuis. Vanochtend had ik een heel eng onderzoek in het ziekenhuis waarvan ik doodop ben: ze spoten een stof in me waardoor mijn lichaam ging denken dat het zich heel zwaar inspande. Ik dacht dat ik zou exploderen, alle vaten verwijdden zich. Daarna zijn er scans van mijn hart gemaakt.
Sorry als dit een beetje chaotisch is. Ik ben best van de kaart. Mijn poezen kennen me niet meer, Robje durft niet eens binnen te komen. Maar het is gewoon alles, wat een verandering ineens. Tot later en veel liefs!
Het gaat over een kat, gezien alle kattenplaatjes in dit topic??quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
Zoals we allemaal weten komt Disana morgen (14 dec.) weer thuis en mag ze weer slapen in haar eigen bed, mag ze weer hangen op haar eigen bank, moet ze aansterken en mag ze weer eten wat zij op het menu zet.
Kortom Disana is weer terug thuis en mag samen met Dentall weer van het gewone leven genieten.
Lieve Disana ben blij dat je er weer bent en hoop dat je af en toe een beetje komt FOKKEN.![]()
[ afbeelding ]
Vooral lekker veel rust nemen! Lief dat je hier even komt laten weten hoe het met je gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Oké hier ga ik dan: lieve schatten allemaal, ik ben er weer en ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle liefde en aandacht. Ik heb net alleen dit topic doorgelezen en zit gewoon met tranen in mijn ogen. Het is heel onwennig typen en ik ben doodop maar ik ga later nog veel meer schrijven en ook pm'men over al het liefs dat jullie me hebben gegeven.
Vandaag was een heel zware dag, ik ben nog niet zo lang thuis. Vanochtend had ik een heel eng onderzoek in het ziekenhuis waarvan ik doodop ben: ze spoten een stof in me waardoor mijn lichaam ging denken dat het zich heel zwaar inspande. Ik dacht dat ik zou exploderen, alle vaten verwijdden zich. Daarna zijn er scans van mijn hart gemaakt.
Sorry als dit een beetje chaotisch is. Ik ben best van de kaart. Mijn poezen kennen me niet meer, Robje durft niet eens binnen te komen. Maar het is gewoon alles, wat een verandering ineens. Tot later en veel liefs!
Nee over een user, en zij is gek op katten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat over een kat, gezien alle kattenplaatjes in dit topic??
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Ohja, ik zie het. Had over d'r post heen gelezen. Ik ken je niet, maar welkom terug, dan maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee over een user, en zij is gek op katten.
Katten presteren het ook nog weleens boos op je te zijn als je bent weggeweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Goed om je weer te zien posten. Doe maar kalmpjes aan. Tijd zat om op iedereen te reageren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Snap ik wel ja, je wilde zo graag naar huis en nu overdondert het je misschien allemaal wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
Weten jullie wat het ook is, ik heb zo lang op isolatie gelegen dat er nu ineens wel heel veel indrukken en impulsen binnenkomen. Daarstraks kwam thuiszorg met twee personen op bezoek voor een intake en dat was een heel gedoe met het uitzoeken van allen medicijnen en bezoekuren en weet ik veel.Ik ben dit allemaal niet meer gewend.
Jullie moeten weten dat Dental, Teun en Beequeen mij al deze maanden behoorlijk goed op de hoogte hebben gehouden van wat jullie allemaal schreven. Later is Dental jullie berichten ook voor me uit gaan printen zodat ik ze zelf kon lezen. Jaja, toen ik eindelijk weer kon lezen want dat was niet altijd even best gesteld. Ik heb echt veel gehad aan jullie steun, het waren lichtpuntjes in een wel heel erg zware tijd. De kaarten zijn misschien niet allemaal aangekomen (wat een idiote postkamer hebben ze daar), maar het is de gedachte die telt en de kaarten die wel aan zijn gekomen heb ik nog allemaal. Ik heb ook een tijgertje, dat vond ik zo lief. Oh en de bloemen, geweldig mooi boeketten waren dat. Al met al vond ik het heel fijn te weten dat er mensen waren die af en toe aan me dachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |