Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terugquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
real life soaps? verkeerd subforum neem ik aan?
Oh zo. Okéquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Disana hoort bij 't meubilair hier. Welkom terug
Dit was je laatste volgens mij, daar kun je weer aanhakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de neutrale en informatieve OP.
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef spuitje het volgende:
Disana, ben je nou al thuis??? Dental, geef eens een update please
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat die mensen 's met rust. Ze laat zich zien als ze daar zin in heeft.
Half-stalker.
Rustig maar, vrede op aarde, ze hoeven helemaal niks. Ze hoeven alleen maar te genieten van het thuiszijn en daar hebben wij geen flikker mee te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is! Anders ga ik denken dat er weer iets mis is gegaan.
Ze zijn je helemaal NIETS verplicht. Dit is geen real life soap en wat je doet is bijna eng.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Melden dat ze vandaag thuis zou komen dan ook even melden dat ze thuis is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |