Pffff, kan iemand me plz even vertellen dat dat hele om 5 uur 's-morgens klaarwakker-verhaal nooit langer duurt dan een paar weken ofzo?

Het is wel dubbel genieten hoor, nu Stef weer lekker bij ons thuis is

Ik vind het echt zó geweldig om te zien hoe hij nu steeds meer verbanden begint te leggen! Zo 'helpt' hij sinds even met aankleden: kom je met een sokje aan, steekt hij zijn voetje uit, hou je zijn jasje voor, steekt hij zelf zijn armpjes door de mouwen, hij gaat bij rompers en shirts zelf met zijn armpjes op zoek naar de mouw en steekt ze er dan in.. Echt te gek!
En telefoons! Hij heeft het helemaal door hoor, als hij een telefoon te pakken heeft gaat hij ermee tegen zijn oor staan en dan rondjes lopen en brabbelen..

Vandeweek bij mijn ouders had hij hun telefoon gepakt (bij opa en oma mag alles he?) en was hij dus ook lekker 'bellen' aan het spelen, maar die telefoon heeft geen toetsblokkering. Stef was dus lekker op de knopjes aan het drukken, en toen hoorden we over de speaker ".... En toets 9 voor meer informatie." Vervolgens rende/waggelde hij ermee weg en ging heel blij in die telefoon roepen "Stef! Stef! Ja! Die! Ja! Stef!" (hij kan nu zijn naam zeggen en associeert deze klaarblijkelijk met de telefoon) en toen mijn vader riep dat hij de telefoon niet in zijn mond mocht stoppen omdat dat bah is riep hij blij "bah! Bah!"

Mijn vader en ik hebben ons de tranen over onze wangen gelachen..
Enfin, tien minuten later belde mijn oom terug om te vragen wat er aan de hand was, omdat hij zo'n rare voicemail had

En verders? Tja, constant verkouden, en weer tot bloedens toe luieruitslag. Enorm zielig, en het blijft maar doorgaan. We balen ervan, maar de huisarts zegt toch altijd hetzelfde

En vandaag gaat Stef naar zijn werk zodat ik even aan de slagkan met de chaos hier, ik hoop maar dat ik hem deze keer niet terugkrijg met ingedroogde poep aan zijn kapotte billen zoals de afgelopen keren

Owja, en Stef's nieuwe opsta-tijd is 5 uur geworden sinds een week of 2

Sorry dat ik jullie niet echt kan volgen nu, met de telefoon is het lastiger terugscrollen tijdens het posten en mijn hoofd zit zo vol dat ik het slecht onthou.
Zag in elk geval dat Mette aan de wandel is

Zo lief! En handig, ook, Stef weigert aan de hand te lopen dus buiten moet hij van mij nog in de wagen..
Ennehm.. Wat zei Isabeau nou ook al weer? Sorbo, ik vind het zó geweldig om te lezen hoe goed Isabeau is in haar taalontwikkeling

Echt, en ook de verbanden die ze al legt! Super!
Verder ben ik het dus kwijt, sorry.. Mag ik de tijd de schuld geven misschien?