abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89893644
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Nijna het volgende:
Ik had gewoon ff blz 2 overgeslagen met lezen ;).
Ach ja, ik zit hier zowat te knikkebollen dus ik ga zo mn mandje opzoeken.

Vicky, leuk dat ze ook precies weten welke ze dan willen he...
ja echt wel :D Het maakt het weer wat "makkelijker"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89894081
Esmee *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89894128
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Even quoten, ik neem aan dat je verticaal bedoelt?
Oh, kut!

Touché! :D
  maandag 13 december 2010 @ 21:55:38 #104
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89894933
Esmee aan de wandel *O*
Lekker is dat he Stiemie? Hier ook zo'n kussend knuffeltje *;

De jongens en ik hebben vanavond samen verstoppertje gespeeld!
Nou ja... Devin en ik speelden en Toby rende(!!) als een bezetene rond en "verraadde" steeds alle verstopplekjes _O-
Echt geweldig, hij ging zich ook zelf verstoppen. Ging hij achter de deur staan en onder Devin z'n bed kruipen enzo, hij begreep echt waar het om ging!
Ik heb me rot gelachen, het was zooooo geweldig O+

En weet je? Morgen mag ik weer!
Al zou ik het erg op prijs stellen als de ellendige tandjesellende vannacht eens overgeslagen wordt :O
.... met gevoel voor drama....
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 22:02:54 #105
5428 crew  miss_sly
pi_89895396
Hier is ze aan het spelen. Heel lief hoor, maar ik wil wél naar bed. Kannie he, zelf naar bed gaan en Senna laten spelen? :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 december 2010 @ 22:03:42 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89895452
Neem d'r mee bij jou in bed!
Zien slapen doet misschien ook wel slapen? ;)
pi_89895555
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Neem d'r mee bij jou in bed!
Zien slapen doet misschien ook wel slapen? ;)
zou ik idd ook doen.

Hoe kan het dat ze niet wil slapen Miss? Vanmiddag te lang/te laat geslapen/gaan slapen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 22:06:39 #108
5428 crew  miss_sly
pi_89895661
Nope, ik kan geen enkele reden bedenken, behalve dat schaap er niet is. Als ze een deur hoort of iemand op de trap, roept ze papa en staat bij het traphekje O+
Enige dat ook nog kan, is honger :? eigenlijk neit, maar ze zei al een paar keer etuh, dus misschien even een boterham maken...

ik vrees dat bij mij in bed ook neit gaat werken, want ze is wakker. Gewoon klaarwakker!
pi_89895781
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik kan geen enkele reden bedenken, behalve dat schaap er niet is. Als ze een deur hoort of iemand op de trap, roept ze papa en staat bij het traphekje O+
Enige dat ook nog kan, is honger :? eigenlijk neit, maar ze zei al een paar keer etuh, dus misschien even een boterham maken...

ik vrees dat bij mij in bed ook neit gaat werken, want ze is wakker. Gewoon klaarwakker!
hmm lastig...idd maar een bam proberen, wie weet helpt het!
Succes!

Tess wilde niet gaan slapen vanavond. Ik heb een kwartier naast d'r bed gezeten. TOen ik weg ging sliep ze nog niet maar ze was iig wel rustig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_89895791
Oeh, lastig is dat, Miss. En herkenbaar. Dan is ze morgen ws ook helemaal uit d'r ritme.

Lente is nog steeds van de leg van zaterdagavond. Toen is ze op een uurtje slaap na tot half een(!) wakker geweest. We vierden Sinterklaas met m'n schoonfamilie en het was veel te gezellig om te gaan slapen.

Kersjes, je broertjes. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 13-12-2010 22:18:52 ]
pi_89896060
Heerlijk Kers, die broederliefde!!!

Mette, stapperdestap!

En Esmee ook, knap!!

Nijna, dat kleintje van jou is ook wel een wijs ding hoor!!!

Claudia, kan Ivan uit een beker drinken joh! Zo hee, knap!
Lars kan dat alleen in bad, en dan verslikt hij zich nog heel vaak ook.
Ik heb het net zover dat hij de rietjesbeker snapt!

wij hebben hier ook echt broer-zusliefde, zo geweldig!
Gaat Meike op de grond zitten, benen wijd, armen wijd, "wie komt er in mijn huisje???" en dan weet Lars niet hoe snel hij bij dr moet komen, en dan wordt er flink geknuffeld O+
Voor het slapen gaan ook altijd flink kussen en knuffelen die twee, echt superlief!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 13 december 2010 @ 22:17:49 #112
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89896391
Weet je Karin, het is echt zoveel mooier dan ik ooit had durven dromen. Die 2 samen, echt joh *;

Wow Lente, party animal!
pi_89896582
Hier ook een wakkere dreumes, maar dan doordat haar grote zus ineens dramatisch hard begon te huilen dat "ze met de grote krat wilde spelen die binnen stond" :? Jaja mensen dat is ook zusterliefde he, wakker worden als je grote zus verdrietig is :P
  dinsdag 14 december 2010 @ 06:15:04 #114
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89905509
Pffff, kan iemand me plz even vertellen dat dat hele om 5 uur 's-morgens klaarwakker-verhaal nooit langer duurt dan een paar weken ofzo? :O Het is wel dubbel genieten hoor, nu Stef weer lekker bij ons thuis is O+ Ik vind het echt zó geweldig om te zien hoe hij nu steeds meer verbanden begint te leggen! Zo 'helpt' hij sinds even met aankleden: kom je met een sokje aan, steekt hij zijn voetje uit, hou je zijn jasje voor, steekt hij zelf zijn armpjes door de mouwen, hij gaat bij rompers en shirts zelf met zijn armpjes op zoek naar de mouw en steekt ze er dan in.. Echt te gek!

En telefoons! Hij heeft het helemaal door hoor, als hij een telefoon te pakken heeft gaat hij ermee tegen zijn oor staan en dan rondjes lopen en brabbelen.. :D Vandeweek bij mijn ouders had hij hun telefoon gepakt (bij opa en oma mag alles he?) en was hij dus ook lekker 'bellen' aan het spelen, maar die telefoon heeft geen toetsblokkering. Stef was dus lekker op de knopjes aan het drukken, en toen hoorden we over de speaker ".... En toets 9 voor meer informatie." Vervolgens rende/waggelde hij ermee weg en ging heel blij in die telefoon roepen "Stef! Stef! Ja! Die! Ja! Stef!" (hij kan nu zijn naam zeggen en associeert deze klaarblijkelijk met de telefoon) en toen mijn vader riep dat hij de telefoon niet in zijn mond mocht stoppen omdat dat bah is riep hij blij "bah! Bah!" :D :') Mijn vader en ik hebben ons de tranen over onze wangen gelachen..

Enfin, tien minuten later belde mijn oom terug om te vragen wat er aan de hand was, omdat hij zo'n rare voicemail had :D _O-

En verders? Tja, constant verkouden, en weer tot bloedens toe luieruitslag. Enorm zielig, en het blijft maar doorgaan. We balen ervan, maar de huisarts zegt toch altijd hetzelfde :') En vandaag gaat Stef naar zijn werk zodat ik even aan de slagkan met de chaos hier, ik hoop maar dat ik hem deze keer niet terugkrijg met ingedroogde poep aan zijn kapotte billen zoals de afgelopen keren :') Owja, en Stef's nieuwe opsta-tijd is 5 uur geworden sinds een week of 2 :O :')

Sorry dat ik jullie niet echt kan volgen nu, met de telefoon is het lastiger terugscrollen tijdens het posten en mijn hoofd zit zo vol dat ik het slecht onthou.

Zag in elk geval dat Mette aan de wandel is *O* Zo lief! En handig, ook, Stef weigert aan de hand te lopen dus buiten moet hij van mij nog in de wagen..

Ennehm.. Wat zei Isabeau nou ook al weer? Sorbo, ik vind het zó geweldig om te lezen hoe goed Isabeau is in haar taalontwikkeling O+ Echt, en ook de verbanden die ze al legt! Super!

Verder ben ik het dus kwijt, sorry.. Mag ik de tijd de schuld geven misschien? :')
3!
pi_89905771
icantrix heeft stef al werk ja?! Hihi. Tis nog vroeg zullen we maar zeggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89906954
Haha Stef naar z'n werk :D Hij is er mooi op tijd bij! (ja, ook met opstaan)

Miss, is Senna nog lekker gaan slapen?

Stiemie, dat je d'r niet gewoon even laat spelen met het krat dat binnen staat snap ik niet hoor! :P

Isabeautje werd érg vrolijk wakker vandaag. Goed begin van de dag! En ondanks dat ze me nauwelijks kan verstaan (heb geen stem meer) was ze zo lekker met me aan het kletsen <3. Jammer dat ik aan het werk moest. Heb haar samen met mijn lief naar het KDV gebracht. Pas toen ze mij iets vroegen zei ik iets... toen hoorden ze mijn gebrek aan stem en zei een leidster: "Ik dacht al, wat praat ze weinig voor haar doen" En bedankt :') Isabeau was ons al vergeten voor we de ruimte uit waren. Hartverwarmend :')
pi_89907004
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 06:15 schreef Incantrix het volgende:
Pffff, kan iemand me plz even vertellen dat dat hele om 5 uur 's-morgens klaarwakker-verhaal nooit langer duurt dan een paar weken ofzo? :O
maar een paar weken per maand en daar zitten er 12 van in een jaar O-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:10:52 #118
95408 Incantrix
pi_89907103
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 07:34 schreef mefke79 het volgende:
icantrix heeft stef al werk ja?! Hihi. Tis nog vroeg zullen we maar zeggen.
Weet je wel hoeveel werk het is die leidsters de hele tijd maar bezig te houden? :7 Ik zeg ook heel vaak werk ze als ik hem daar laat O-)

Sorbo, I LOL'd :D

Estrys :'( }:| Nou hoor..
3!
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:12:52 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89907145
Haha Stef, bezig mannetje!
Werken, telefoongesprekken voeren... heeft zeker ook helpen meeverhuizen, of niet soms? ;)
En die billetjes zijn zielig ;(
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:17:43 #120
95408 Incantrix
pi_89907253
Haha, nee, dat niet hoor, hij was te druk met de kost verdienen ;)
3!
pi_89907338
Oh ja, ik moest nog een recept pm'en naar Miss en Oeke, zal ik zo even doen.

Ik moest erg lachen om het telefoongesprek van Stef. Isabeau vind telefoons aan de ene kant wel boeiend, maar ook een beetje eng. Ze loopt de hele dag met een oude telefoon van mij "haaaai...doei", maar als B. belt en ik geef hem even aan Isabeau dan kijkt ze of ze het in Keulen hoort donderen en zegt ze echt niks.
pi_89908103
Algemene tip voor miss en oeke: als je een goed basisrecept risotto hebt dan kun je eindeloos variëren met groentes en zelf gewoon eens wat proberen. Ik heb bijvoorbeend een recept voor bloemkoolrisotto (Jamie Oliver!) dat geweldig is en met kleine aanpassingen ook prima voor kleine kinderen kan (wijn weglaten, croutonprutje alleen voor de volwassenen, parmezaan pas achteraf eroverheen gooien).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89908117
Incantrix je kan Stef beter naar een callcenter brengen in plaats van naar de kinderopvang. Kan hij mooi zijn eigen zakgeld verdienen :P

En kapotte billetjes zijn zo zielig :'(

Gelukkig sliepen de dames hier door tot 8 uur. Alleen zijn we er vannacht wel 8 keer uitgeweest omdat Linde ntstoken ogen heeft. Dan wordt ze wakker met dichtgeplakte ogen en die moeten eerst schoon voordat ze weer kan slapen :O
pi_89908146
Oh risotto eten we hier ook vaak. Lekker met doperwtjes, champignons, geitenkaas en tomaat :9 Voordeel is dat het door de geitenkaas lekker plakt en zo liggen er na het eten veel minder rijstkorrels op de grond :P
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 10:00:24 #125
5428 crew  miss_sly
pi_89908170
Leuke verspreking, trix :D

Gezellige Isabeau heeft haar gebaabel dus van geen vreemde :P

Senna is gaan slapen, om 23 uur, toen ik ook naar bed ging :') Wel in haar eigen bed. Ik dacht: ik probeer het gewoon even, kan haar alsnog bij me halen als het niet lukt. Binnen 3 minuten sliep ze, tot vanochtend half 7. Ze had nog wel 2 (!) boterhammen gegeten voor ik haar in bed legde. Zou ze toch wel echt honger gehad hebben :o
pi_89908191
Oh Claudia, ik geef Isabeau gewoon risotto met parmezaan erdoor. Niet veel, maar wel een beetje.

Wat overigens ook écht een topper is is aardbeienrisotto, maar dan moeten er wel aardbeien zijn natuurlijk.
pi_89908202
Isabeau vindt risotto eigenlijk altijd lekker
pi_89908204
Oef, lekker dan, Stiemie. Heeft ze vaker last van ontstoken ogen?

Ik gun jullie allemaal mijn zwangerschapsverlofdagje: kind naar de opvang, in bad met wat gekregen Lushspulletjes, een pot thee en een boekje, uitgebreid m'n toeter insmeren, Grey's Anatomy van gisteravond kijken en dan ergens aan het einde van de dag mijn badjas verruilen voor wat kleding en Ivan ophalen.
pi_89908247
Haha miss, nee ze heeft het niet van een vreemde... Maar dat geldt voor Senna natuurlijk ook. Jij bent ook niet bepaald een rustig muurbloempje :P
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 10:03:24 #130
5428 crew  miss_sly
pi_89908264
Klinkt heerlijk Claudia O+ Ik heb grey's gisteravond ook gemist. Tenminste, heb een beetje meegekregen waar het over ging, maar de dame hield me nogal bezig, dus echt volgen was er niet bij :')

Risotto zal ik toch eens vaker maken. Net als couscous trouwens, dat vindt ze ook erg lekker en kun je ook eindeloos varieren!

Oef Stiemie, niet fijn. En onlogisch he, voor ons: eerst schone ogen om ze daarna weer dicht te doen om te gaan slapen :D
pi_89908268
Oh Claudia, lijkt me een heerlijk dagje en ik zou dat ook allemaal wel wille doen vandaag. Hoewel, je toeter smeer je zelf maar in.
pi_89908271
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Claudia, ik geef Isabeau gewoon risotto met parmezaan erdoor. Niet veel, maar wel een beetje.
Ja, het kan ook best. Het is met sommige recepten opletten dat het niet te vet wordt. Jamie Oliver heeft bijvoorbeeld belachelijk vette risottorecepten. Maar als je je aan het basisrecept houdt is het altijd goed.

quote:
Wat overigens ook écht een topper is is aardbeienrisotto, maar dan moeten er wel aardbeien zijn natuurlijk.
Aardbeienrisotto heb ik voor het eerst in Parma gehad! Heerlijk! We doen er ook wel eens wat ham en rucola bij (zou ik nu voor Ivan nog weglaten, lastig te eten).
pi_89908294
Claudia dat klinkt heeeerlijk...

Linde heeft vaker last van ontstoken ogen. Ze zit ook altijd met haar vingers in haar ogen. Helaas voor mij heel herkenbaar. Heb ook vaak jeukerige en dus ontstoken ogen helaas...
pi_89908305
Stiemie, als je risotto zonder geitenkaas niet smeuïg is en er losse korrels op de grond vallen is ie mislukt :P

Sneu zeg, van die oogjes!
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:05:21 #135
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_89908309
Oeh claudia klinkt inderdaad heerlijk....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 10:05:22 #136
5428 crew  miss_sly
pi_89908312
Nee, en schaap is dat ook niet :P En kletsen doet ze dan ook heel erg, en nog iedere dag leert ze woordjes bij en verbaast ze me weer. We hebben nu ook bouter (kabouter op de pakjes appelsap groeifruit), pluisje (ieder kruimeltje of stofje dat ze ergens vindt), honger, dorst, heet (dus dat is echt warmer dan wammer)...nou ja, ik kan het niet meer allemaal opnoemen, want het is gewoon te veel. Er wordt hier echt gecomminuceerd O+
pi_89908361
Warmer dan wammer <3

Claudia, klopt wat je zegt over Jamie. Die kwakt er vaak ook nog eens mascarpone over. Best lekker maar zooo vet
pi_89908370
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Stiemie, als je risotto zonder geitenkaas niet smeuïg is en er losse korrels op de grond vallen is ie mislukt :P

Sneu zeg, van die oogjes!
Nou het plakt dan natuurlijk wel, maar met geitenkaas is het een soort behangplaksel :P Ideaal als je die dag al 18 x met stoffer en blik onder de tafel hebt gelegen O-)
pi_89908371
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Hoewel, je toeter smeer je zelf maar in.
_O-

Het leuke van deze periode vind ik dat ik mijn lief kan vragen om allerlei voor hem vervelende klusjes te doen, zoals mijn veters strikken. Hij weet niet dat ik dat zelf ook nog best kan, met wat moeite. :D

Miss, gelukkig heeft ze nog geslapen! 2 boterhammen, wauw! Misschien heeft ze inderdaad gewoon nog honger gehad. Ach ja, je hebt het geprobeerd en het heeft gewerkt, meer kun je je niet wensen, toch?
pi_89908442
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:04 schreef Stiemie het volgende:
Claudia dat klinkt heeeerlijk...

Linde heeft vaker last van ontstoken ogen. Ze zit ook altijd met haar vingers in haar ogen. Helaas voor mij heel herkenbaar. Heb ook vaak jeukerige en dus ontstoken ogen helaas...
Ik wist niet dat dat een chronisch kwaaltje kon zijn. Dat komt dus puur door het vaak aan je ogen zitten?

Toen ik op de kleuterschool zat had ik een rare tic, namelijk om mijn wimpers uit te trekken. :')
pi_89908458
*O* voor Esmee die de kamer doorwandelt :D

Ik durf het bijna niet te vragen... maar wát is risotto? Ik ben echt een ramp in de keuken en ben op zoek naar simpele gerechten die Timo misschien ook wel zou willen eten, hij eet zó beperkt... Dus is het makkelijk? En heeft iemand dan een recept voor me? :Y)
pi_89908490
Chan risotto is een Italiaans rijstgerecht. Even plat gezegd een soort hartige rijstepap.
pi_89908518
En ik wil je wel een basisrecept pm'en met wat suggesties voor variaties.
pi_89908538
Maar gemakkelijk is het pas als je het in de vingers hebt. De eerste keren zal hij waarschijnlijk te droog/te gaar/ niet agar genoeg zijn. Maar dan is het nog steeds prima te eten,. da's het goede nieuws
pi_89908565
Ohw nou graag :D zeker als het ook goed te eten is als het eigenlijk mislukt is :Y)
pi_89908574
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef Chan het volgende:
*O* voor Esmee die de kamer doorwandelt :D

Ik durf het bijna niet te vragen... maar wát is risotto? Ik ben echt een ramp in de keuken en ben op zoek naar simpele gerechten die Timo misschien ook wel zou willen eten, hij eet zó beperkt... Dus is het makkelijk? En heeft iemand dan een recept voor me? :Y)
Risotto is een rijstgerecht dat heel smeuïg is. Het is heel makkelijk omdat je het vaak met één pan af kunt (nou ja, je hebt er nog een pannetje bouillon bij) en omdat het niet zoveel tijd kost, maar je moet er wel bij blijven. Je zou eens kunnen proberen in de supermarkt een pak te kopen waar 'risotto' op staat en gewoon de gebruiksaanwijzing te volgen. Ik ben een snob en ga naar een delicatessenwinkel voor goede risottorijst. :+

Dit is een goed basisrecept.

Oh, goede parmezaan maakt trouwens wel héél veel verschil!
pi_89908635
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
Maar gemakkelijk is het pas als je het in de vingers hebt. De eerste keren zal hij waarschijnlijk te droog/te gaar/ niet agar genoeg zijn. Maar dan is het nog steeds prima te eten,. da's het goede nieuws
Het voordeel is dat je je daar in het begin niet zo druk om maakt, dat de rijst precies gaar genoeg moet zijn maar nog wel bite moet hebben. (Het verbaast mij nog steeds hoe vaak ik in een restaurant risotto krijg die te gaar, te droog of te nat is.)
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:16:44 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89908636
Claudia, klinkt heerlijk zo'n dagje O+

En ik zou ook graag recepten via PM willen ontvangen alstublieft :W
Risotto :9~
Zelf nog nooit gemaakt eigenlijk, maar mijn moeder maakt om de zoveel tijd een megagrote pan voor ons waar we dan 2 dagen van eten. de jongens vinden het ook lekker en inderdaad: het scheelt behoorlijk in hoeveel er geknoeid wordt tijdens het eten!
pi_89908822
Ik heb er nu even geen tijd voor, maar ik stuur wel een pm naar wie het maar wil :P

En wat Claudia zegt klopt. Goede kaas maakt veel verschil, maar da's logisch, want je gerecht is zo goed als het slechtste ingediënt vind ik. Dus ja, hier ook een snob die elk jaar in Italië de kofferbak volstouwt met goede carnarolirijst. :D

Ik vind het echt verslavend lekker.

Claudia, ik kreeg laatst in een restaurant risotto waarvan je niet eens meer kon proeven dat het uit rijstkorrels bestond en het was ook nog een vreselijk zout. Ik heb er wat van gezegd en dat doe ik niet snel.

Maar het is echt lekker dreumesvoer, risotto. ;)
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 10:22:26 #150
5428 crew  miss_sly
pi_89908829
Ow, maar zelf bouillon maken, hoe doe je dat dan? :@
Ik gebruik wel altijd blokjes en dan wat meer water erbij zodat het wat minder zout is enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')