Smoesjes smoesjes.quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, das echt te flauw hè. Ik ga naar bed. Ik heb me de laatste twee weken over de kop gewerkt voor mijn studie.
Dat boek heb ik nog niet uit.quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik had gehoopt op een beetje medeleven eigenlijk....
Je zegt het zelf eigenlijk beter dan ik.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Het draait allemaal om vertrouwen hebben in je eigen oordeel, of die nu uit boekjes komt of intuitief gevormd wordt.
Ik had er 'melk' aan toe moeten voegen. Met water is Ivan over het algemeen erg laconiek. Dat wil zeggen, als hij dorst heeft drinkt hij netjes, maar zodra hij genoeg heeft gehad gaat hij met zijn beker water smijten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef wickie het volgende:
Ik vind het trouwens echt geweldig dat Ivan al zo goed uit een beker kan drinken, wel erg coole actie![]()
Mette kan het ook wel maar die gooit altijd de beker weg na een paar slokken. of maakt zichzelf helemaal nat en zegt dan 'o o o o o oooo'.
Hooguit. Ik vind zelf eigenlijk niet zo'n probleem.quote:
Even quoten, ik neem aan dat je verticaal bedoelt?quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Whoei, Mette, wat goed! Wat een ander meisje zo ineens dan he, horizontaal?![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Sorbootje het volgende:
Even quoten, ik neem aan dat je verticaal bedoelt?
Liefquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:
Lief is dat he Nijna
Tess was gister of eergister aan het zingen.. Poesje miauw.... deze koek isse mij, ijadeja POEF!
Jullie moeten samen een komisch duo vormen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Even quoten, ik neem aan dat je verticaal bedoelt?
heerlijk he!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lief.
Iris kwam vanmiddag aanlopen met de dvd van woezel en pip. Had ze zelf uit de overvolle la gevist: PIIIIIP PIIIIIP lalala en vervolgens werd ik aan mn vinger meegesleept naar de dvd speler... ze weet wat ze wil hoor. En als ze haar zin niet krijgt dan horen we dat luid en duidelijk.
Oh ik vind het juist zo leuk nuquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Nu Innepin nog!
Wat goed van Esmee!![]()
Wat worden ze groot he, onze kinders?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |