abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89891973
Chinese wijsheden, ik vind het gezwets :Y) .

:P
pi_89892046
Oh, das echt te flauw hè. Ik ga naar bed :O . Ik heb me de laatste twee weken over de kop gewerkt voor mijn studie :{ .
pi_89892059
Ik vind het trouwens echt geweldig dat Ivan al zo goed uit een beker kan drinken, wel erg coole actie :P

Mette kan het ook wel maar die gooit altijd de beker weg na een paar slokken. of maakt zichzelf helemaal nat en zegt dan 'o o o o o oooo'.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89892116
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, das echt te flauw hè. Ik ga naar bed. Ik heb me de laatste twee weken over de kop gewerkt voor mijn studie.
Smoesjes smoesjes. :{w
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89892166
Driekus drinkt vooral prima uit lege glazen. Zodra er vloeistof in zit wordt het lastiger :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89892173
Oh, ik had gehoopt op een beetje medeleven eigenlijk... ;( .
  maandag 13 december 2010 @ 21:17:34 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89892228
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik had gehoopt op een beetje medeleven eigenlijk... ;( .
Dat boek heb ik nog niet uit.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89892261
Ko drinkt nu ook zelf uit een beker of glas, twee handjes erom heen gevouwen en dan drinken. En ondertussen zo door het glas een beetje geconcentreerd rondkijken. O+

Groof, ga maar lekker slapen, dat heb je verdiend na al je harde werk. :*
pi_89892330
Haha, jullie zijn leuk! *;

Truste!
pi_89892358
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Ssserpente het volgende:

Het draait allemaal om vertrouwen hebben in je eigen oordeel, of die nu uit boekjes komt of intuitief gevormd wordt.
Je zegt het zelf eigenlijk beter dan ik. :+

Mijn probleem is hooguit dat ik te veel op mijn eigen oordeel vertrouw en misschien niet genoeg opensta voor het oordeel van mijn lief.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89892425
Hooguit? Of eerder?
pi_89892504
Whoei, Mette, wat goed! Wat een ander meisje zo ineens dan he, horizontaal? O+

Mef, ik denk idd dat iedereen dat wel herkent. Iedereen heeft z'n eigen manier van spelen en opvoeden en niet iedereen besteedt evenveel aandacht aan dezelfde dingen. En dan zie je misschien wel eens iets over het hoofd. Maar dankzij Internet worden we ons daar ineens van bewust. En daar kun je je voordeel mee doen.

Ik denk dat je je ook focust op de kracht van je kind. Op het moment dat Lente ging lopen, gingen wij bijvoorbeeld automatisch meer aandacht besteden aan haar motorische ontwikkeling dan aan haar verbale. En ik kan me voorstellen dat dat bijv. bij Isabeau precies andersom ging.
pi_89892526
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef wickie het volgende:
Ik vind het trouwens echt geweldig dat Ivan al zo goed uit een beker kan drinken, wel erg coole actie :P

Mette kan het ook wel maar die gooit altijd de beker weg na een paar slokken. of maakt zichzelf helemaal nat en zegt dan 'o o o o o oooo'.
Ik had er 'melk' aan toe moeten voegen. Met water is Ivan over het algemeen erg laconiek. Dat wil zeggen, als hij dorst heeft drinkt hij netjes, maar zodra hij genoeg heeft gehad gaat hij met zijn beker water smijten.

Ik zou dat 'oo ooo ooo o' trouwens héél graag eens willen horen! Ivan zit momenteel in zijn 'ja ja jaaa ja ja jajaja'-fase.
pi_89892615
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hooguit? Of eerder?
Hooguit. Ik vind zelf eigenlijk niet zo'n probleem. :D
pi_89892905
Ik zal van de week even o o o ooo oefenen met 'r, misschien doet ze het zaterdag dan wel.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89893100
Discussie gemist wegens niet slapend kind...dat overigens nog niet slaapt -O-

tevens tvp voor als ze straks wel slaapt en ik nog even tijd heb om te lezen en psoten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89893268
Hahaha nou ik vind boeken best interessant. Niet dat ik me er strak aan wil houden, maar omdat je dingen zo ook eens van een kant bekijkt die je zelf niet altijd eerder hebt gezien :)

Mette wat goehoed *O*

En ik heb ook nieuws: mijn sleepbeep is een loopbeep geworden *O* Esmee loopt zo hele stukken de kamer door *)
pi_89893306
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Whoei, Mette, wat goed! Wat een ander meisje zo ineens dan he, horizontaal? O+

Even quoten, ik neem aan dat je verticaal bedoelt?
pi_89893332
*O* wat goed Esmeetje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89893414
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Sorbootje het volgende:
>:) Nu Innepin nog!

Wat goed van Esmee! *O*

Wat worden ze groot he, onze kinders? :D ;( :)
pi_89893442
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef Vicky het volgende:

Lief is dat he Nijna :D

Tess was gister of eergister aan het zingen.. Poesje miauw.... deze koek isse mij, ijadeja POEF!
Lief O+.
Iris kwam vanmiddag aanlopen met de dvd van woezel en pip. Had ze zelf uit de overvolle la gevist: PIIIIIP PIIIIIP lalala en vervolgens werd ik aan mn vinger meegesleept naar de dvd speler... ze weet wat ze wil hoor. En als ze haar zin niet krijgt dan horen we dat luid en duidelijk ;).
Fake it till you make it...
pi_89893460
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Jullie moeten samen een komisch duo vormen. :D

Hoera voor Smeetje!

Miss, wat vervelend dat ze niet wil slapen! Hopelijk lukt het snel. Ik lees morgen de update wel, want ik ga nu naar bed met een boek. :+
pi_89893510
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Nijna het volgende:

[..]

Lief O+.
Iris kwam vanmiddag aanlopen met de dvd van woezel en pip. Had ze zelf uit de overvolle la gevist: PIIIIIP PIIIIIP lalala en vervolgens werd ik aan mn vinger meegesleept naar de dvd speler... ze weet wat ze wil hoor. En als ze haar zin niet krijgt dan horen we dat luid en duidelijk ;).
heerlijk he!!
Tess doet dat ook, la open en haalt er wat uit. Of ze gaat tussen tafel en tv kast staan en wijst dan wat aan. Als ik dan de kast open doe pakt ze zelf de dvd die ze wil :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89893590
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef oeke het volgende:

[..]

>:) Nu Innepin nog!

Wat goed van Esmee! *O*

Wat worden ze groot he, onze kinders? :D ;( :)
Oh ik vind het juist zo leuk nu O+ Ik snap mijn meisje veel meer nu ze me dingen duidelijk kan maken dan toen ze nog een klein hulpeloos baby'tje was :Y En ze is zooooo lekker eigenwijs en knuffelig O+
pi_89893626
Ik had gewoon ff blz 2 overgeslagen met lezen ;).
Ach ja, ik zit hier zowat te knikkebollen dus ik ga zo mn mandje opzoeken.

Vicky, leuk dat ze ook precies weten welke ze dan willen he...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')