ja stel je voor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Je spoort echt niet als je het moderatorschap ambieert
Jij wilt een marionetpop als UI?quote:
Klopt. Maar php heeft het in z'n hoofd gehaald dat een acteur die vooral bekend is geworden door zijn rolletjes in B-films en promotiereclames, verantwoordelijk is voor de hervorming van de Amerikaanse economie. Reagan was slechts een instrument, een handpop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:06 schreef betyar het volgende:
Arnold Schwarzenegger is ook gouverneur..... wie niet waagt die niet wint
nee een belanrijk man die veel voor ons heeft betekend.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt een marionetpop als UI?
je gaat iedereen die niet links is op transport zetten, net zoals vroegerquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet mod worden. Zal ik eens de zweep over POL halen.
wat dan, behalve veel ellende?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
nee een belanrijk man die veel voor ons heeft betekend.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je gaat iedereen die niet links is op transport zetten, net zoals vroeger
joh meen jequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vent had al Alzheimer sinds eind jaren 70 begin 80
Hij heeft de koude oorlog gewonnen. Maar dat dat niet op een drama is uitgelopen is meer te danken aan Gorbachov dan aan die cowboy.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen begon de ellende, toen hij president werd.
Wat heeft hij dan voor goede dingen gedaan?
Klopt ongeveer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft de koude oorlog gewonnen. Maar dat dat niet op een drama is uitgelopen is meer te danken aan Gorbachov dan aan die cowboy.
Gewonnen? Meer remise, de lachende derde zijn de Moedjahedien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft de koude oorlog gewonnen. Maar dat dat niet op een drama is uitgelopen is meer te danken aan Gorbachov dan aan die cowboy.
belastingen verlaagt, de koude oorlog gewonnen, denivelleren, banen scheppen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen begon de ellende, toen hij president werd.
Wat heeft hij dan voor goede dingen gedaan?
Klopt ja, hij was het begin van de toenemende armoede onder miljoenen Amerikanen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
belastingen verlaagt, de koude oorlog gewonnen, denivelleren, banen scheppen.
Waarom is denivellering een prestatie van formaat? Moet iemand onderscheiden worden omdat hij de rijken nog rijker heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Belastingen verlaagt, denivelleren door de staatsschuld te verviervoudigen,quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat beleid voeren uit meer dan alleen armoede bestrijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt ja, hij was het begin van de toenemende armoede onder miljoenen Amerikanen.
Voor iemand die waarschijnlijk niet veel meer dan modaal gaat verdienen, ben je nogal positief gestemd over denivellering.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat beleid voeren uit meer dan alleen armoede bestrijden.
Daar komt php als het goed is over een jaar of 12 wel achter, als hij een gezinnetje heeft en denkt het voor elkaar te hebben. totdat de eerste financiële klappen vallen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor iemand die waarschijnlijk niet veel meer dan modaal gaat verdienen, ben je nogal positief gestemd over denivellering.
Hoewel wij natuurlijk niet in de VS leven, vind ik deze uitspraak zeer van toepassing:quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar komt php als het goed is over een jaar of 12 wel achter, als hij een gezinnetje heeft en denkt het voor elkaar te hebben. totdat de eerste financiële klappen vallen.
quote:"That's what the owners count on because the owners in this country know the truth. It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it"
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel wij natuurlijk niet in de VS leven, vind ik deze uitspraak zeer van toepassing:
[..]
Door de dalende huizenprijs zien de mensen van rond de 60 toch een behoorlijke daling op hun aanvulling die ze voor ogen hadden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef ethiraseth het volgende:
Hij is vast een van de mensen die denkt dat permanent stijgende huizenprijzen positief is, want dan gaat hij winst maken op zijn huisje.
Ja Koos.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is denivellering een prestatie van formaat? Moet iemand onderscheiden worden omdat hij de rijken nog rijker heeft gemaakt?
Klopt ja, we moeten mensen belonen omdat ze zichzelf hebben verrijkt ten koste van arme mensen.quote:
Is het verschil tussen arm en rijk dan niet groter geworden?quote:
Daarom is dat juist zo funest voor starters. Als je eenmaal een huis hebt wordt dat ook vanzelf meer waard.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:18 schreef ethiraseth het volgende:
Hij is vast een van de mensen die denkt dat permanent stijgende huizenprijzen positief is, want dan gaat hij winst maken op zijn huisje.
Als het goed plaatsvindt niet. Alhoewel onder Reagan het wel erg voortvarend plaatsvondquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het verschil tussen arm en rijk dan niet groter geworden?
Top idee. Geef ze een "ik ben rijk en wil meer" subsidie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt ja, we moeten mensen belonen omdat ze zichzelf hebben verrijkt ten koste van arme mensen.
Voortvarend is dat ook de minima er flink op vooruit gaan. Nu zijn die blijven steken, terwijl de allerrijksten hun inkomsten exponentieel hebben zien stijgen. Laatst las ik ook een bericht dat de crisis de toplaag juist meer centen oplevert, in plaats van dat het hen wat kost. Dat terwijl de onderlaag het onderspit delft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het goed plaatsvindt niet. Alhoewel onder Reagan het wel erg voortvarend plaatsvond
Kan je dat bericht eens plaatsen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voortvarend is dat ook de minima er flink op vooruit gaan. Nu zijn die blijven steken, terwijl de allerrijksten hun inkomsten exponentieel hebben zien stijgen. Laatst las ik ook een bericht dat de crisis de toplaag juist meer centen oplevert, in plaats van dat het hen wat kost. Dat terwijl de onderlaag het onderspit delft.
Laatst was er een Amerikaanse miljardair die over dit onderwerp wel een aantal zinnige zaken riep. Hij stelde een belastingverhoging voor, voor de allerrijksten. Je gaat mij niet vertellen dat een dergelijke maatregel weinig tot niets oplevert.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je dat bericht eens plaatsen?
Los daarvan: hoe zie je dit fiscaaltechnisch dan voor je? De handhavingskosten zijn enorm, de baten minimaal.
Warren Buffet toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst was er een Amerikaanse miljardair die over dit onderwerp wel een aantal zinnige zaken riep. Hij stelde een belastingverhoging voor, voor de allerrijksten. Je gaat mij niet vertellen dat een dergelijke maatregel weinig tot niets oplevert.
Verder is de werknemer, naar wat ik heb begrepen, ook het ondergeschoven kindje in de States en worden veel burgers (toegegeven; de schuld ligt ook bij henzelf) van een doorgeslagen, gedereguleerde hypotheekmarkt. Dat stelt een bepaalde groep figuren in staat om idioot rijk te worden, terwijl de leners worden uitgezogen. Allemaal volstrekt legaal uiteraard, maar sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Dat artikel zal ik effe op moeten sporen.
Geen idee. Was ook een topic over.quote:
Het gemarkeerde stuk ben ik helemaal met je eens. Een soort laat-maar-waaien mentaliteit, dat moet je niet hebben. Daarom word ik een beetje moe van een user hier, die niet gehinderd door enige kennis, maar blijft roepen dat hij neoliberaal is terwijl hij geen idee heeft. Maar dat terzijdequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatst was er een Amerikaanse miljardair die over dit onderwerp wel een aantal zinnige zaken riep. Hij stelde een belastingverhoging voor, voor de allerrijksten. Je gaat mij niet vertellen dat een dergelijke maatregel weinig tot niets oplevert.
Verder is de werknemer, naar wat ik heb begrepen, ook het ondergeschoven kindje in de States en worden veel burgers (toegegeven; de schuld ligt ook bij henzelf) van een doorgeslagen, gedereguleerde hypotheekmarkt. Dat stelt een bepaalde groep figuren in staat om idioot rijk te worden, terwijl de leners worden uitgezogen. Allemaal volstrekt legaal uiteraard, maar sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Dat artikel zal ik effe op moeten sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |