www.scholieren.comquote:Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
God tering, ik moet een boekverslag maken over de ondergang van lawrence mcdonald. En het is al meer dan een jaar geleden dat ik dat boek heb gelezen en het boeide me niet. Werkelijk geen flauw benul wat ik daarvan ga opschrijven.
Ty, alleen dat boek staat er niet bij.quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
www.scholieren.com
middelbare toch? docenten zijn te lui om te controleren, gewoon overschrijven in je eigen woorden.
Menig boekverslag een dikke voldoende gehaald op die manier
volgende keer een boek kiezer dat er wel op staatquote:Op maandag 13 december 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ty, alleen dat boek staat er niet bij.
Mwah, ik lees wat ik interessant vind.quote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
volgende keer een boek kiezer dat er wel op staat
Tja, dan moet je meer werk doenquote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik lees wat ik interessant vind.
Laat D66 dat maar niet zien.quote:
Tja, die partij bestaat immers uit niet meer dan mensen die retorisch sterk zijn.quote:
succes! ben ook nog wel even bezig met studerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
He, een boekverslag af, op naar de volgende
Is het alleen schriftelijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
He, een boekverslag af, op naar de volgende
Eerst iets in word maken, en over een tijd moet je het voordragen aan je leerkracht.quote:
ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |