abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 06:59:39 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90918653
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Riann het volgende:

[..]

Maagband is niet perse voor de rest van je leven een gastric bypass wel maar ik zou nooit voor een maagband gaan je hoort er vaak nogal veel negatieve verhalen over. Maagband is wel weer een redelijke kleine ingreep gastic bypass is nogal wat. Maar veel mensen die vroeger een maagband hebben gehad word nu regelmatig eruit gehaald en een gastric bypass uitgevoerd.
Dat een maagband er ook weer uit kan en veel problemen oplevert wist ik wel ja, maar zo'n enorme operatie voor een omleiding durfde ik sowieso niet aan. M'n BMI was er overigens hoog genoeg voor, maar ik heb gekozen om het nog een keer zelf te proberen. En tot nu toe gaat dat aardig...

Trouwens effe in shock zojuist, weer stiekem de weegschaal op gekropen en ik ben 2 kilo lichter dan afgelopen maandag :o Dacht ik dinsdag nog dat die 700 gram minder een uitschieter was, nu begin ik te denken dat maandag wellicht de uitschieter wel was...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_90918705
Goed zeg Flugel ! Hier gaf de weegschaal 2.6 minder aan dan maandag :o Ik ga dapper door.
In mijn omgeving zijn nu veel mensen met cambridge bezig, dapper hoor maar ik probeer het eerst zo.

Succces vandaag !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90920136
Zo, vanaf vandaag ben ik er weer bij.

Mijn lijstje:

O: Muesli met noten en gedroogd fruit met magere yoghurt
T: Flink handje nootjes (ongezouten natuurlijk)
L: Boterham met smeerkaas
T: Banaantje en een peer
L: Twee tartaartjes, spruitjes en worteltjes/erwtjes (mijn vriend eet er nog lekker gebakken aardappeltjes bij, maar die sla ik netjes over :P) misschien neem ik nog wat kwark toe.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_90920593
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 06:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat een maagband er ook weer uit kan en veel problemen oplevert wist ik wel ja, maar zo'n enorme operatie voor een omleiding durfde ik sowieso niet aan. M'n BMI was er overigens hoog genoeg voor, maar ik heb gekozen om het nog een keer zelf te proberen. En tot nu toe gaat dat aardig...

Trouwens effe in shock zojuist, weer stiekem de weegschaal op gekropen en ik ben 2 kilo lichter dan afgelopen maandag :o Dacht ik dinsdag nog dat die 700 gram minder een uitschieter was, nu begin ik te denken dat maandag wellicht de uitschieter wel was...
Ik ben er ook voor als het zo lukt moet je het zo doen. Want aan de operatie zitten nog steeds risico's aan vast. Sommige kijken er licht tegen aan maar het is nogal een heftige operatie.

Maar als het zo niet lukt dan ben ik een voorstander van deze operatie. Door deze operatie leef ik nog en ben ik een gelukkiger mens van geworden.
pi_90925569
Meldt!

Na twee zwangerschappen en de ziekte en het overlijden van mijn vader had ik er zomaar plots 30 kg bij. :o De eerste 8 - 10 ben ik al kwijt door hardlopen (start to run) en wat beter op mijn eten letten. Maar het ging me te langzaam, dus hier ben ik weer.

Ik volg niet echt een dieet, maar ben gewoon mijn eetpatroon weer aan het herzien naar gezond. Onbewerkte producten, wat minder vaak vlees, kruidenthee en water drinken en nu en dan vers fruit/groentesap. Er gaat geen rommel mijn mond meer in. :N
Én ik ben weer met krachttraining begonnen. Dat moet samen de truc wel gaan doen.

Als extra stok achter de deur wil ik hier graag komen meeschrijven.
Hardloper.
IG @webkim
pi_90942422
Welkom Webkim!! En succes natuurlijk! Je hebt al een mooi begin gemaakt met Start to run. Hopenlijk gaan die overige kilo's er ook af de komende tijd!

djenneke, de spruitjes gesmaakt? Hier ook al spruitjes gegeten en ze smaakten me prima. Mijn man houdt er niet van dus eten we het zelden.

Mijn dagmenu:
Ontbijt: bak volle yoghurt met peer
Lunch: 125gr. Mozarella met rookvlees, een tomaat en rode paprika. Bakje griekse yoghurt en een appel
Diner: Roerbakgroenten met gebakken hamblokjes (spruiten, ui, paprika). Bakje volle yoghurt
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:11:08 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90944696
Haai Kim en welkom! Mooi begin al hoor, heb je al een eerste zetje gekregen zo...

O: Karnemelk met eiwitpoeder (haast)
T: Stuk kaas
T: Koolhydraatarm koekje
L: Flinke salade met diverse vissoorten en een gewone cracker (KH-arme vergeten)
D: Mozerella, tomaat en kip met pesto en pijnboompitten
T: Koolhydraatarm koekje
pi_90945497
Oh Fluugs, je diner klinkt lekker! Gewoon stukjes en door elkaar gooien? Of heeft 't nog receptuur?

Vanwaar eigenlijk altijd die eiwitpoeder? Vult dat? Of smaakt dat nog ergens naar?
pi_90947096
Webkim !! Leuk dat je hier bent !

Hier vandaag een vrij standaard dagje, ging prima.

Jullie diners zien er lekker uit, jullie eten zonder koolhydraten ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90950115
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef happyme28 het volgende:
Welkom Webkim!! En succes natuurlijk! Je hebt al een mooi begin gemaakt met Start to run. Hopenlijk gaan die overige kilo's er ook af de komende tijd!

djenneke, de spruitjes gesmaakt? Hier ook al spruitjes gegeten en ze smaakten me prima. Mijn man houdt er niet van dus eten we het zelden.

Mijn dagmenu:
Ontbijt: bak volle yoghurt met peer
Lunch: 125gr. Mozarella met rookvlees, een tomaat en rode paprika. Bakje griekse yoghurt en een appel
Diner: Roerbakgroenten met gebakken hamblokjes (spruiten, ui, paprika). Bakje volle yoghurt
Lekker he? Spruitjes :)

Jouw menu klinkt verder heerlijk trouwens... die lunch :9
En ik ben ook wel een beetje benieuwd naar de bereidingswijze van Flugeltjes diner :)

Muks, je zal mij misschien niet bedoelen, gezien ik niet echt bijzonder heb gegeten, maar ik eet koolhydratenarm, maar zeker niet zonder koolhydraten hoor ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:35:50 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90952280
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef happyme28 het volgende:
Oh Fluugs, je diner klinkt lekker! Gewoon stukjes en door elkaar gooien? Of heeft 't nog receptuur?

Vanwaar eigenlijk altijd die eiwitpoeder? Vult dat? Of smaakt dat nog ergens naar?
Het eiwitpoeder neem ik om extra eiwitten binnen te krijgen, dat stookt het oventje lekker op. Als je koolhydraatarm eet moet je meer eiwitten nemen om wel de verzadiging te houden. Werkt prima bij mij... Mijn eiwitpoeder smaakt overigens naar banaan, maar je hebt verschillende smaakjes.

Nou, voor de liefhebbers hier mijn ingewikkelde receptuur van het avondeten :P

Mozerella in plakken snijden, tomaten in plakken snijden. Kip in plakjes (of stukjes als je dat teveel gedoe vind) en marineren in wat olie met een flinke lepel pesto en wat zout en peper. Daarna de kip bakken. De pijnboompitten heb je dan ook al in de pan gehad...

Opdienen doe je door een plak tomaat, mozerella en kip af te wisselen. Als je er van houdt kun je er ook nog blaadjes basilicum tussen stoppen. ( :9 ) pijnboompitjes eroverheen strooien en eet smakelijk!

Als je niet aan een koolhydraatarm dieet doet kun je er wat pasta bij eten die je aanmaakt met een klein beetje olie en pesto....

@Muck, yupz koolhydraatarm hier...
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:03:49 #162
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_90953913
O: Twee boterhammen met twee eieren
L: Twee appels
D: Sla + bol mozzarella + pesto
Bakje yoghurt met muesli en een appel
T: Zo meteen nog even wat snaaien ;)
pi_90959712
Ik lees net wat over snaaien, daar hoor je ook verschillende verhalen over. Soms hoor je juist dat snaaien voor het slapen gaan juist goed is, andere keer juist niet. Ik eet na achten helemaal niets meer. Hoe doen jullie dat?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:30:37 #164
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_90961130
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef djenneke het volgende:
Ik lees net wat over snaaien, daar hoor je ook verschillende verhalen over. Soms hoor je juist dat snaaien voor het slapen gaan juist goed is, andere keer juist niet. Ik eet na achten helemaal niets meer. Hoe doen jullie dat?
Zo ver ik weet is het een fabeltje, maar er zullen vast wel weer diëtisten zijn die daar anders over denken. Het is ook maar net hoe je het bekijkt, ik slaap doorgaans vrij laat.
pi_90962774
Vraagje:

Zijn gezouten pinda's echt veel slechter dan ongezouten pinda's?
pi_90964087
Na 20:00 niet meer eten ? Eigenlijk geloof ik daar niet zo in. Ook toen ik op vakantie was en wij vaak laat aten (lees -20.30-21.00) bleef ik netjes afvallen. Eigelijk is het gewoon een kwestie van logica : als je meer eet dan je verbrand, kom je aan. Eet je minder val je af.
Een grote maaltijd eten vlak voor je gaat slapen lijkt mij niet fijn, met een volle maag slaap je toch minder goed vind ik.

Mijn tijden van eten zijn nu :
O: 07.00
T: 10.45
L: 12.45
T:16.00
D:18.00
T:20.00-21.00
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 januari 2011 @ 10:36:57 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90967470
Spierpijn :o En eigenlijk algehele stijfheid :') Gisteren voor het eerst sinds weken weer een volleybaltraining gehad. Ben benieuwd hoe wedstrijd morgen gaat verlopen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_90971601
Ik doe het zelf toch maar niet. Wat dat betreft is het misschien ook gewoon dat je moet doen wat voor jezelf het beste is.

@Sjeen: Succes morgen :)
pi_90974144
Oeh Sjeen, spierpijn ja? Dat had ik gisteren ook behoorlijk, maar vandaag ging het trainen weer lekker.

Het herzien van mijn eetpatroon gaat trouwens probleemloos, ondanks mijn trouwe supporter die elke avond naast me op de bank een halve zak chips zit leeg te knagen. :(

Ik ben nog niet actief aan het wegen, omdat ik toch in eerste instantie aan ga komen van spierweefsel. Maar als het goed is slink ik wel. :) ^O^
Hardloper.
IG @webkim
pi_90976663
Ik kom me nog even snel melden. De weegschaal zij gisteren 84,8kg en ik wil naar 68. Ik heb het gevoel dat ik mijn motivatie nu echt goed te pakken heb!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:02:55 #171
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_90983746
Vandaag m'n eerst meetmoment gehad en wat blijkt: 1,5 kilo er af *O*

L: twee boterhammen met twee gekookte eieren
D: Sperziebonen met een schnitzel
T: Tosti 20+ en Bierrrr waarschijnlijk :')

Beetje erg weinig vandaag. Beetje slecht ritme vandaag. Laat wakker etc.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blinker op 07-01-2011 20:57:35 ]
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:55:40 #172
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_90988133
Welldone Blinker!

Ik heb het gedaan: een weegschaal gekocht, er batterijen in gedaan en er op gaan staan. Man, ik wist dat het erg was, maar zó erg? Ik weeg 85 precies... Dus vanaf nu, en vanaf maandag nog meer (want dan vakantie voorbij en structuur helpt) weer netjes aan de eetlijsten. Eiwit+kwark in de morgen, ei in de pauze, 2 boterhammen in de lunchpauze, fruit om half 4 en groente en vlees of vis in de avond. Géén alcohol, daar ben ik al mee begonnen, vandaag dag 7.

Ik heb een streefjurk voor carnaval, het is nog precies 8 weken, dan moet 6 kilo toch lukken? Daarna is het tot de meivakantie nog eens 8 weken en daarna tot de zomer weer ongeveer 8. Is 70 kilo in de zomervakantie te hoog gegrepen?
Prrrrr
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:48:31 #173
57497 happyme28
I'm so happy
pi_90998387
Oe spierpijn is niet fijn. Veel succes met de wedstrijd Sjeen. En die spierpijn wordt echt minder :Y

Sorbootje, nogmaals succes. Goede motivatie is het belangrijkste, dus hou dat vast!

Blinker, goessoooo! Da's een mooie score, dus morgen gelijk weer streng zijn dan gaat dat bier er meteen weer af.

Webkim, fijn zo'n supporter :( ;) mijn supporter zit ook tuccies te eten as we speak, maar hij heeft verder wel de hele week netjes meegedaan.

mspoez, succes! Flink streven wat je hebt, maar met een flinke dosis motivatie moet het lukken.

Ik ga morgenochtend wegen. Ben ik nog niet een hele week bezig (dinsdag begonnen) maar ik vind zaterdagochtend wel een fijne weegdag, aangezien ik straks in de 2e fase één van de weekenddagen mijn 'feestdag' maak (mag ik beperkt zondigen) heb ik dan weer een week om daarvan te herstellen.

Ben dus benieuwd morgen! De }) zijn ook langs, dus dat helpt ook niet.

Nog even mijn dagmenu voor de statistieken:
Ontbijt: Bak yoghurt met peer
Lunch: Gebakken champignons met Boursain cuisine Knoflook tuinkruiden, Serranoham met meloen en glas melk
Diner: Grote kop zelfgemaakte extra gevulde groentensoep :9
Dessert: bakje griekse yoghurt
pi_91004087
Mijn menuutje:

O: Magere yoghurt met muesli
T: Handjevol nootjes
L: Een toast met pindakaas eentje met smeerkaas\
T: Twee krakelingen :X (beetje afkicken nog van de feestdagen :P)
D: Twee tartaartjes, roerbak met Chinese sla en sperzieboontjes
T: Kom bouillon

Ondanks de extra kilootjes van de feestdagen, ben ik in omvang toch wel degelijk wat kwijt geraakt. Ik pas weer in mijn oude spijkerbroeken, nog wel een beetje krap, dus ik laat ze nog een paar weekjes liggen, maar dan moet t wel weer gaan. Voor het eerst in drie jaar :P *O*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:20:52 #175
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91015320
Wow djenneke, da's een mooie opsteker!! Nog even doorzetten en dan passen ze niet alleen, maar zitten ze ook weer heerlijk!

Hier ook erg tevreden! Eerste weging: -2.3 kg *O* *O* Ik hoop volgende week weer onder de 100kg te zijn :Y

Dit is mijn nieuwe ticker:
pi_91015759
Jeeej ik weeg vandaag ineens 82,2kg. Dat in twee dagen. Bizar maar waar! :D

Ik zal later even de tijd nemen om uitgebreid te reageren, maar ik heb het nu een beetje druk :(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:44:08 #177
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_91016326
Welldone Happyme en Sorbootje! Fijn weekend met jullie nieuwe gewicht!
Prrrrr
pi_91016542
Zo, da's lekker Sorbo. En happy volgende week terug de twéé cijfers voor de komma in, lekker! *O*

Lijstje van gisteren:

O 1 cracker 30+kaas, 1 cracker pindakaas
T 2 mandarijntjes
L 2 volkorenboterhammen
T 1 eierkoek
D roerbakgroenten, kip uit een braadzak, klein beetje risotto

En een uurtje krachttraining.

Ik ben nog hard op zoek naar verantwoorde dingen die ik kan bakken. Ik hou zo van taarten en cakes bakken, maar da's nu echt not done natuurlijk en om alles maar weg te geven... :{w
Hardloper.
IG @webkim
pi_91017389
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:59 schreef Webkim het volgende:
Zo, da's lekker Sorbo. En happy volgende week terug de twéé cijfers voor de komma in, lekker! *O*

Lijstje van gisteren:

O 1 cracker 30+kaas, 1 cracker pindakaas
T 2 mandarijntjes
L 2 volkorenboterhammen
T 1 eierkoek
D roerbakgroenten, kip uit een braadzak, klein beetje risotto

En een uurtje krachttraining.

Ik ben nog hard op zoek naar verantwoorde dingen die ik kan bakken. Ik hou zo van taarten en cakes bakken, maar da's nu echt not done natuurlijk en om alles maar weg te geven... :{w
Misschien Natrena chef (vloeibaar zoetje) gebruiken? Halveer je het aantal calorieën mee, en heb je nog ongeveer een derde van de koolhydraten over van normaal bij bijvoorbeeld cake of speculaas. Het blijft dan natuurlijk wel eten met mate :)

@happy & sorbo: Fijn hoor! Dat houdt het volhouden toch wel wat makkelijker he, snel resultaat! *O*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:45:01 #180
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91019233
Webkim, waarom ga je niet brood bakken? Gezond, goedkoop en leuk. Lekkere lunchbroodjes of vlechtbrood. Stuk minder slecht als taart of cake.

Deze vond ik ook nog:
http://www.hartpatienten.(...)4/8056-Gezond-bakken

En hier nog een goed idee, maar pas net begonnen:
http://bakboek.webs.com/index.htm (bij cupcakes staat 'n recept)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:17:56 #181
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91020275
Bedankt allemaal!

En leuk dat gezonde bakreceptenboek. Daar ga ik ook maar eens naar kijken :)
pi_91029787
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteravond na 3 á 4 weken weer serieus gesport. Wat heb ik dat gevoel toch gemist zeg...

[me=sylvesterrr] heeft zich gisterochtend en vanochtend gewogen (ik kon m'n ogen niet geloven): 89,1kg. *O*
[/me]

januari 2010:
Gewicht: 106kg
BMI: 32
Vetpercentage: 33%

december 2010:
Gewicht: 89.1kg
BMI: 26.9
Vetpercentage: 27%

Ik wil het jaar afsluiten met een gewicht onder de 89kg. Mijn doelstelling voor volgend jaar wordt: vetpercentage onder de 20%.
Ik heb het jaar afgesloten op 89,2kg ondanks dat ik alweer een paar weken niet sport. Ik wil graag weer sporten, maar de motivatie ontbreekt. :( Telkens als ik met mezelf afspreek (:')) dat ik de volgende dag ga sporten stel ik het weer uit.

Morgen maar weer eens sporten. Ik ga mezelf slaan als ik het morgen weer uitstel. Vriendelijk verzoek aan jullie om mij virtueel te meppen indien ik morgen niet sport.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:37:36 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91036182
Hey sylvester, succes weer dit jaar. Mooi resultaat hoor van vorig jaar :Y ik kom je morgen opzoeken hoor als je niet gaat sporten o|O ;)

Hier een redelijke dag. Ben alleen ook nog eens snotverkouden, dus dat helpt niet.

Gegeten vandaag:
Ontbijt: gekookt ei, glaasje verse jus, yoghurt met een peer
Lunch: Grillham met augurk, komkommer met kaas en een restje serrano ham met meloen. Groot glas melk
Diner: Salade Nicoise, gemengde sla met Feta, Tomaat, Tonijn, Augurk, ei, pijnboompitten en een magere yoghurtdressing. Toe: Griekse yoghurt
pi_91067804
Ben dr wel hoor maar was weekendje weg. Lekker gehad maar nog steeds verre van fit.
Kwa afvallen moet ik morgen kijken, bij mijn ouders was wel een weegschaal maar die was volgens mij veel te positief ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 15:36:47 #185
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91068140
Slecht weekend qua voeding. Niet gesnoept, maar wel wat vette dingen gehad, zoals een gebakken ei en veel bier... Ook veel dingen laten staan, dus echt van een terugval kan je niet spreken.
Desondanks wel blij met het behaalde resultaat deze week, dus ik ga er nu weer helemaal tegenaan. :)
  zondag 9 januari 2011 @ 18:13:06 #186
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_91075109
Ach, een weekendje met bier moet ook af en toe kunnen, Morgen begint het ritme weer (voor mij dan). Ik heb vandaag nog niet zoveel op, was laat wakker en moest bijna gelijk weg, spelen bij een straatfestival. Nu net thuis.

Lijstje:
O (om 13u) ministokbroodje, half rauwe ham, half kaas
T -
L -
T creamcrackertje met plakje gerookte tilapia (lekker is dat!!)
D erwtjes en ui en een stukje gehaktbal
T nog meer van die viscrackers, denk ik

Geen wijn, vandaag was wel gek, eerste keer spelen met mn band en dan zonder drank. Moet dan altijd weer even wennen, maar het ging goed! Nu hou ik het wel vol tot 7 maart.
Prrrrr
  zondag 9 januari 2011 @ 18:32:44 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91075921
Blinker, goed hoor dat je zoveel hebt laten staan ^O^ En inderdaad moet af en toe zondigen kunnen hoor.

mspoez, knap dat je geen wijn hebt genomen. Je moet er even doorheen maar het geeft ook wel een goed gevoel als het gelukt is.

Hier een goede dag wel. Ik vind het weekend altijd lastiger in de eerste fase omdat je dan dus even niets kunt zondigen en wel veel meer 'vrije tijd' hebt waar je normaal altijd wel wat lekkers neemt. Door de weeks is het toch druk en heb je amper tijd om aan eten te denken. Anyway, het is goed gegaan vandaag

Dit was mijn dagmenu:

Ontbijt: gekookt ei, glaasje verse jus, yoghurt met een peer en witte druiven
Lunch: Lauwwarme rauwkostsalade met gebakkenchampignons en tzaziki dressing. Een appel
Diner: Spitskool reepjes met eigengemaakte bolognesesaus :9 , toe: griekse yoghurt
pi_91092327
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:37 schreef happyme28 het volgende:
Hey sylvester, succes weer dit jaar. Mooi resultaat hoor van vorig jaar :Y ik kom je morgen opzoeken hoor als je niet gaat sporten o|O ;)
Ik heb de hele dag het sporten weer continu uitgesteld. 1,5 uur geleden was ik het uitstellen beu (mede doordat ik niet virtueel geslagen wil worden :) ) en heb ik 3 kwartier op de cross-trainer gesport. Daarnaast ook 2 sets lunges + squats gedaan.

Het gevoel dat ik na het sporten heb is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Het is een veel beter gevoel dan het gevoel dat ik na het snoepen heb. :+
pi_91095556
Ik heb al met al flink gezondigd. Ik was wel weer een halve kilo afgevallen, en dat in een halve week :o *O*

O: Magere yoghurt met muesli met noten
T: Handjevol gemixte nootjes
L: toast met smeerkaas en augurkjes
T: Schwarzwalderkirchtaart (verjaardag, half stukje :P)
L: Uit eten geweest :@ bij de chinees en ik heb maar een heel klein beetje rijst genomen. Dus op zich valt dat wel mee. Vooral de groentjes en het vlees gegeten, weinig saus. :)

@Happy: Jij weet er wel echt iets lekkers van te maken, ik ga wat ideeën van je jatten :)

@Sylvester: Goed hoor! ^O^
  maandag 10 januari 2011 @ 10:06:19 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91105242
Gewoon -1,7 in 1 week :o En dat terwijl ik toch al 10 weken bezig ben...

Enfin 8 kilo eraf in 10 weken dus vind ik heul niet verkeerd eerlijk gezegd. Okay, het kan sneller natuurlijk, maar voor mij is dit nu prima te behalen...

Wel een beetje verkeerd weekend gehad, vrijdagavond een frietje gegeten en zaterdag op de skibaan een warme chocolademelk en daarna bij de griek geweest. Buiten de Ouzo heb ik daar alleen het vlees en groenten op, dus dan blijft het binnen de perken... En dat bleek dus ook wel uit de getallen op de weegschaal vanochtend....

Ik ben best blij *O*

Zo te zien gaat iedereen erg lekker hier, we blijven allemaal netjes afvallen... Goedzo *O* *O*
  maandag 10 januari 2011 @ 11:54:06 #191
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91108413
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:06 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon -1,7 in 1 week :o En dat terwijl ik toch al 10 weken bezig ben...

Enfin 8 kilo eraf in 10 weken dus vind ik heul niet verkeerd eerlijk gezegd. Okay, het kan sneller natuurlijk, maar voor mij is dit nu prima te behalen...

Wel een beetje verkeerd weekend gehad, vrijdagavond een frietje gegeten en zaterdag op de skibaan een warme chocolademelk en daarna bij de griek geweest. Buiten de Ouzo heb ik daar alleen het vlees en groenten op, dus dan blijft het binnen de perken... En dat bleek dus ook wel uit de getallen op de weegschaal vanochtend....

Ik ben best blij *O*

Zo te zien gaat iedereen erg lekker hier, we blijven allemaal netjes afvallen... Goedzo *O* *O*
Hartstikke goed resultaat!
pi_91112909
Oh wauw, wat een goede resultaten hier zeg! *O*

Ik moet er nog wel even aan wennen dat ik ergens anders dan in OUD rondhang :D Ik zal ook even melden wat ik vandaag naar binnen schuif:

Ontbijt: 2 gekookte eieren en een glas melk

tussendoor: kop drinkbouillon

Lunch: salade Nicoise

tussendoor: een mango en een rode paprika

Diner: mootje gestoomde zalm en een berg geroerbakte groente en een glas wijn.

Toen ik 35 kilo afviel dronk ik ook elke dag een glas wijn. Da's het enige waaraan ik geen concessies doe. :)
  maandag 10 januari 2011 @ 14:08:28 #193
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91113508
Ik ben er nog hoor. :) Mijn vriend gaat morgen twee maanden naar Australië dus daar heb ik de afgelopen tijd veel tijd mee doorgebracht. :) Woensdag kan ik me weer wegen.
pi_91119245
Deze week -3,4 kg !! De eerste week ga ik altijd hard, dus ik ga voor de komende week voor onder de 120 ! Das mijn eerste streefdoel :D Ik hoop op 119.6,dan zou er een pond af zijn deze week.

ticker ;)

En wat een top resultaten allemaal ze _O_ Hou vol he ! Het gaat echt heel goed
pi_91121045
Ik heb spierpijn. :( Blijkbaar iets te fanatiek gesport...
  maandag 10 januari 2011 @ 18:35:57 #196
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_91125319
Super Flugeltje en Muks. En Sylvesterrr, spierpijn is lekkerrrrr!

Lijstje:
O koffie (iets met weer naar school en niet op tijd opstaan :))
T kwark met whey
T cappucino
L boterham rauwe ham, boterham 20+kaas
T cappucino
D vis met groenten
T appeltaartje van appel, kaneel, twee soepstengels en zoetstof uit de magnetron

Woensdag ga ik wegen. Denk ik.
Prrrrr
pi_91128020
@Sorbo: Gelijk heb je hoor, wat betreft dat wijntje ;)

@ De rest: Gaat goed bij jullie! Volhouden hoor! ^O^

Bij mij wil het gewoon even niet :P

O: Magere yoghurt met muesli
T: Niets :X
L: Twee boterhammen met smeerkaasje
T: magere yoghurt met fruit
D: Friet met saté en mayo :X :X :X slecht hoor. En een kroketje. De rest van de week ga ik netjes doen, echt!

Ik ga voorlopig maar even niet wegen :P :X
  maandag 10 januari 2011 @ 19:51:18 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_91129439
Sylvesterr, ^O^ ^O^ dat je toch gesport hebt. En ja, spierpijn is fijn :Y 10x zeggen en je gelooft het!

Fluugs, ik had 't al gezegd, maar -1,7kg is echt heel goed!! Vooral deuurrrrgaan ;)

Sorbootje, is het een glas rode wijn? In mijn dieet mag ik dat ook elke dag :Y is heul niet slecht. Ik drink geen alcohol, maar het mag dus wel :D

Muks, ook een goed resultaat hoor. Ook al is het de eerste week *O* En volgende week vast onder de 120kg, de eerste mijlpaal.

djenneke, kom op! Meteen weer oppakken (en ik hoop dat je genoten hebt van het lekkere eten, want anders is het helemaal zonde).

Hier het dagmenu van vandaag:
Ontbijt: Volle yoghurt met peer
Lunch: Sla met augurk en tonijn in olijfolie. Een appel. Glas melk.
Diner: Zelfgemaakte tomatensoep :9 Toe: bakje griekse yoghurt
  maandag 10 januari 2011 @ 19:56:14 #199
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_91129726
Was het lekker Djenneke? Van genieten als je zoiets eet, anders is het voor niets...
Prrrrr
pi_91131027
Spierpijn na het sporten kan inderdaad een goed teken zijn. Het is echter niet prettig als je 4 uur moet autorijden (2 uur heen, 2 uur terug). Die lunges en squats zijn waarschijnlijk de boosdoener, want bij die oefeningen belast je vooral de bovenbenen (en daar heb ik juist spierpijn).

Ik wilde vandaag eigenlijk naar de sportschool om te sporten (en te genieten van kunstzonlicht en sauna), maar door de spierpijn toch maar niet gedaan.

@Djenneke: een keer zondigen is niet erg, zolang je ervan hebt genoten (anders is het voor niets geweest) én je je ook daarvan bewust bent. Vooral dat laatste is m.i. erg belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')