quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Troel het volgende:
Dames en heren,
Tot mijn grote spijt moet ik aangeven dat de lijstjes van Dieet-web niet langer gegarandeerd zijn. Het is mogelijk dat de mensen die nu nog een inlogaccount hebben dit nog kunnen gebruiken, maar helaas heb ik daar, door persoonlijke omstandigheden, geen zicht meer op. Het spijt dat het op deze manier moet lopen, maar dat spijt me van wel meer dingen.
quote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ook nog leuk nieuws voor dit topic... Ik heb m'n eerste mijlpaaltje te pakken!
5,2 kilo eraf
Ben gewoon in 1 week 1.1 kilo afgevallen... En dat ondanks het etentje van vrijdag![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik. Ik weet mn gewicht nu niet, geen weegschaal in de buurt.
Kan ook inderdaad. Ik vraag me wel af of het plaatje verandert als ik m aanpas. Ah, ik denk het wel trouwens.quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Is het een idee om de OP aan te passen? Nu Troel geen updates meer kan doen? Gewoon plaatjes met de tickers ofzo?
En misschien ook met gewicht en lengte enzo erbij, wat er eerst ook allemaal in stond.quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben nog effe aan het zoeken naar een ticker waar je je nick in kunt zetten, dat geeft een mooier beeld in de OP...
Het vinden van een ticker met de naam erin is al lastig, heb er eentje gevonden, maar die geeft geen grammen achter de komma aan en dat is natuurlijk ook niet echt tof. Alle grammen tellen meequote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En misschien ook met gewicht en lengte enzo erbij, wat er eerst ook allemaal in stond.
Whaha, die had ik ook gevonden!quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef flugeltje het volgende:
Is dit iets?
[ afbeelding ]
Komt van www.lilypie.com
Als je " PseudoHTML, UBBCode and BB Code" aanklikt dan krijg je de url code en wordt de afbeelding ook klikbaar.quote:Op maandag 13 december 2010 14:58 schreef flugeltje het volgende:
Bij 'for websites' kies je voor 'image url' en die zet je tussen [img ] en [/ img]
Hoeft niet, je kunt ook iedere week een nieuwe maken als je liever geen auto-updates hebt...quote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als je " PseudoHTML, UBBCode and BB Code" aanklikt dan krijg je de url code en wordt de afbeelding ook klikbaar.
Alleen moet je dus daar wel een login aanmaken om het te kunnen updaten.
Ja kan natuurlijk, maar dan is het toch lastiger met aanpassen in de OP?quote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kunt ook iedere week een nieuwe maken als je liever geen auto-updates hebt...
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:43 schreef djenneke het volgende:
Om een profiel te krijgen kun je Troel gewoon nog mailen hoor. Alleen duurt het misschien wel een paar weekjes
Bij mij er een het einde van mijn maandelijkse (in mijn geval de eerste sinds mijn bevalling) perikelen er toch een hele kilo af
Ik ben heel blijWe gaan nu echt richting de 60
[ [url=http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wnWvqsu/weight.png]afbeelding ]
[/url]
Oh, okeequote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Van mij wel djenneke, maar sjeen heeft in de OP gewijzigd dus nu mag ik niet meer
O wacht, dat heb ik niet gezienquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik had 'm van 'lock' afgezet... Werkt blijkbaar niet
Met lastige knieën en heupen zou zwemmen natuurlijk ook kunnen. Maar daar moet je wel van houden natuurlijk (persoonlijk haat ik het, dat omkleden in een hokje, zwembaden, bleh).quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:44 schreef flugeltje het volgende:
Hier gaat het eigenlijk wel lekker, ik blijf redelijk stabiel afvallen nu. Ook kan ik het allemaal best volhouden, zeker nu ik een meel ontdekt hebt met bijna geen koolhydraten erin. Ik bak dus zelf koekjes en cake zodat we toch af en toe een keer iets zoets bij de koffie hebben... Vooral voor Martijn maakt dat 't een stuk makkelijker. Ik merk ook dat ik bij de maaltijden sneller voldaan ben tegenwoordig.
M'n koolhydraatarm kerstmenu heb ik bijna klaar
Amuse: Rauwe ham met monchou en bieslook
Voorgerecht: Coquilles met parmazaan
Tussen: eikebladsla met beetje geitenkaas, spek en walnoot. (voor de gasten met honing)
Tussen: Zelfgemaakt citroenijs (waterbasis en zoetstof) met light 7-up
Hoofd: Hier ben ik nog niet uit...
Na: Kaasplankje
Na: Lekkere koffie met bonbon voor de gasten en zelf gebakken koekje voor ons
Dit menu is erg laag in koolhydraten, waardoor het wijntje dat ik van plan ben er bij te nemen niet meer zo heel erg is... Het blijft wel kerst natuurlijk
Fijn dat het bewegen zo goed gaat egeltje!! Zelf ben ik nog niet begonnen met heel fanatiek bewegen omdat m'n knieën en heupen nog steeds niet helemaal in orde zijn. Wel heb ik besloten dat ik toch de XboX Kinect ga halen (13e maand is binnen en maand bedenktijd is om) en dan wat dansgames erbij neem. Dat was wel heel erg leuk en intensief. Als ik daar nou eens mee start een paar keer per week een half uur moet het vanzelf steeds beter gaan...
Zekerquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Zondag, moe, alleen thuis, sneeuw, tv kijken... You do the math...
Laten we het er maar op houden dat zondigen op zondag moet kunnen.Anders ga ik me nog slechter voelen.
Ik ook... En goede whisky.quote:Op maandag 20 december 2010 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Vandaar dat het doel is stabiel blijven, genieten zonder jezelf te laten gaan...
Met eten gaat dat allemaal best lukken, maar net als Sjeen heb ik ook een zwak voor lekkere wijn in goed gezelschap...
Vandaar dat mijn WW-cursus gewoon doorgaat in de week tussen kerst en oud&nieuw. Ze is zo ongeveer de enige, alle andere cursussen in onze omgeving zijn dicht. Maar onze coach wil ons "erbij houden". Wel fijn hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Volgens mij is het belangrijkste met kerst zelf te genieten, maar daarna niet te denken van "Ach, met kerst heb ik me al laten gaan, dan kan deze kerstkrans er ook nog wel bij".
Ik heb het niet volgehouden en ben toch gezwicht voor lekker etenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Beterschap Djenneke
@lovechild, kan me voorstellen dat de neiging om nog effe flink door te zetten groot is. De magische 10 kilo grens is natuurlijk ook prachtig...Tnx voor de complimenten over het menu, we gaan smullen komend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |