quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Nog niet. Wil je de exacte datum weten?quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Dangel het volgende:
Je weet zeker dat je niet gewoon ongesteld bent?
ja, kan ik er rekening mee houden dat je dan wat geïrriteerder bent. Maar dat is dus niet de kriebel in je buik...quote:Op maandag 13 december 2010 12:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet. Wil je de exacte datum weten?
Volgens mij 15-16 december. Zet het in uw agenda.quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, kan ik er rekening mee houden dat je dan wat geïrriteerder bent. Maar dat is dus niet de kriebel in je buik...
ik open een evenement op facebook en nodig al je vrienden uit.quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij 15-16 december. Zet het in uw agenda.
quote:Op maandag 13 december 2010 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik open een evenement op facebook en nodig al je vrienden uit.
* Alfisti schoot in de lach en kon zijn broodje zalm van het scherm afvegenquote:Op maandag 13 december 2010 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik open een evenement op facebook en nodig al je vrienden uit.
Is het al straks?quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
Maarre, ik heb gewoon wat last van zenuwen hoor. Dat is die kriebel.
Ik vertel straks wel waarom.
/weg weer.
ach ongesteld who cares.quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij 15-16 december. Zet het in uw agenda.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik daar al die tijd op moeten wachten
Voor deze ene keer.quote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef ook_gek het volgende:
Oh werkt dat zo?
Jezus wat goed van harte gefeliciteerd echt helemaal te super te wow te gek!
Krijg ik nu ook een kusje
Das ist uns scheiss egal, als hij/zij/het maar niet op jou lijktquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das ist uns scheiss egal, als hij/zij/het maar niet op jou lijkt
Nee, en we waren ook niet van plan om het direkt na de geboorte van de trap te donderen, dus die kans is idd nihil.quote:Op maandag 13 december 2010 18:06 schreef 2cv het volgende:
Overigens denk ik dat de kans dat de baby op mij lijkt vrij klein is aangezien ik niet meegeholpen heb aan de bevruchting en ook geen familie ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, en we waren ook niet van plan om het direkt na de geboorte van de trap te donderen, dus die kans is idd nihil.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik heb in jaren niet zo gelachen !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
dus dit is niet de SlowChatquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Anne het volgende:
Mja, ik twijfel nu ook waar men mij mee feliciteert eigenlijk.
<- Zo. Opgelost. Slotje.
Als je zwanger was had ik je wel gecondoleerdquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Anne het volgende:
Mja, ik twijfel nu ook waar men mij mee feliciteert eigenlijk.
<- Zo. Opgelost. Slotje.
quote:
humor voor gevorderdenquote:
Jah, maar SD deed hem weer openquote:Op maandag 13 december 2010 18:20 schreef lipje het volgende:
je deed deze op slot
[..]
[..]
humor voor gevorderden
quote:
En in je oor ??quote:Op maandag 13 december 2010 18:20 schreef lipje het volgende:
grrr met de telefoon in de hand ben ik niet snel genoeg voor een garpje
quote:
dat doet pijnquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das ist uns scheiss egal, als hij/zij/het maar niet op jou lijkt
wel de juiste pakken:quote:Op maandag 13 december 2010 12:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik kan nog wel wat meer opties aandragen, maar dan worden we straks weer naar KPD verwezenquote:
daar zit jij toch alquote:
Dan ga je eruit, en slaap je op de bank weer verderquote:Op maandag 13 december 2010 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Oh.. ik ben een beetje moe. Vanochtend ging de wekker van mijn telefoon.
Die het normaal eigenlijk nooit doet..
Nah. Ik ben na wat gewiebel en gedraai toch weer eventjes in slaap gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ga je eruit, en slaap je op de bank weer verder
of op je werkquote:Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan ga je eruit, en slaap je op de bank weer verder
Dat wil je nietquote:
Nee, maar ik ben een expert in het onderkliederen van de hele keukenquote:Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef lipje het volgende:
kan jij water laten aanbranden?
enne ik wil wel weer kind zijn..
[ afbeelding ]
Hebben ze geen verreiker voor SD?quote:Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef lipje het volgende:
kan jij water laten aanbranden?
enne ik wil wel weer kind zijn..
[ afbeelding ]
Pleurt op met je opgewaardeerde heftruckquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hebben ze geen verreiker voor SD?
Ze hebben er een voor je SDquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pleurt op met je opgewaardeerde heftruck
Da's een vaste, da's helemáál ergquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze hebben er een voor je SD
[ afbeelding ]
Gefeliquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Anne het volgende:
Maar da's geen tech lego. Is dat 5-12 jaar?
Anyway, verjaardag.
dit is geen Tech Lego... maar Lego City..quote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een expert in het onderkliederen van de hele keuken![]()
En voor Tech LEGO hoef je geen kind te zijn
quote:
Een echte Legofan maakt geen onderscheidquote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
dit is geen Tech Lego... maar Lego City..
sta je droog?quote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef ook_gek het volgende:
Lego is lego en niet anders
Een mooie vrouwe of een lelijke vrouw, het is en blijft een vrouw
Tijdelijk geen foto.quote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
wel de juiste pakken:
[ afbeelding ]
dus dt doet pappa Fristi met zijn kindquote:
Honda Playstationquote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
dus dt doet pappa Fristi met zijn kind![]()
quote:
Ik had mijn melkie weer niet op vandaag, dus ik heb maar weer anijsmelk gefikstquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
DEF![]()
major kras. voor de mensen die graag in OUD willen maar geen kinderen kunnen krijgen, en uit frustratie elkaar doodvermoorden
Voer geen oorlog, voer de eendjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
DEF![]()
major kras. voor de mensen die graag in OUD willen maar geen kinderen kunnen krijgen, en uit frustratie elkaar doodvermoorden
Whehe!quote:
Ik ben blij dat niemand er op reageertquote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, niet!
bron: Vraag aan alle menstruerende vrouwen
Wat een fijn subforum is het ook.quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
![]()
ik ben bang dat de feedback zo ook op slot gaat want ze krijgen commentaar
als buitenstaander is het lastig integreren daar, de pta sc is minder besloten zegmaarquote:
Dat is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef densmee het volgende:
[..]
als buitenstaander is het lastig integreren daar, de pta sc is minder besloten zegmaar
Ze hebben daar ook nog meer dan hier last van kokervisie.quote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef densmee het volgende:
[..]
als buitenstaander is het lastig integreren daar, de pta sc is minder besloten zegmaar
Ja, da's het bekende: niet verder kijken als je neus lang isquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook nog meer dan hier last van snotkokervisie.
mogguhquote:Op dinsdag 14 december 2010 03:04 schreef Xtreem het volgende:
Goedemorgen op deze stralende maar stervenskoude december morgen
Ik zou hem in de brand steken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:22 schreef Anne het volgende:
Ik heb een kaal kerstboompje op mijn bureau staan.
Zou dat een hint zijn om hem te moeten versieren?
Ah, er zitten van die sprieten in die licht geven en van kleurtjes veranderen.
Ik niet!quote:
quote:
quote:
* ondertitel weer weg haalt dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
smoesjes, ik zie het FHF topic kinderkamer bouwers gezocht topic wel verschijnen.
Ik de nooduitgang.quote:
Kun je sowieso nog wel bellen nu die kerstboom voor je lijst van belangrijke telefoonnummers staat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Anne het volgende:
Zeg. Willen jullie mijn bureau eens niet zo uitpluizen.
Ik zit maandag nooit aan dit bureau en dat lijstje is van de persoon die hier op maandag zitquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je sowieso nog wel bellen nu die kerstboom voor je lijst van belangrijke telefoonnummers staat?
Buuf is dan ook 1.76 ofzo. En ik 1.64quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef BroesWillems het volgende:
Jouw bureau is veel lager dan die van de buurvrouw/man
Ik zie dat de mama-hormonen al werken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:02 schreef Anne het volgende:
Oké, lekker poekiewoekie. Koetsiekoetsiej. Bwueuehuehehuhu. *trekt aan je wang*
Allebei. Ik heb een pjoeter op mijn bureau en een ekte ekte pjoeterquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:01 schreef Duvel het volgende:
Heb je een echte computer of een domme client?
Kopen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef ook_gek het volgende:
Het blauwe lampje vind ik ook wel leuk
gefeliciteerd met je avbquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen. Serieuze zaken worden hier besproken!
Zoals jouw kinderwens?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen. Serieuze zaken worden hier besproken!
Welke?quote:
Begon dat nu al? Hoe oud is je ex?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Serieus, mijn ex-schoonmama is waarschijnlijk blij dat het uit is, want nu krijgt ie misschien een vriendin met wél een kinder- + trouwwens.
Duh?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb nu een auto brommobiel van het werk ( een 107) en zit er aan te denken om zelf weer een auto aan te schaffen voor woon-werk verkeer.
Maar ik twijfel of ik ga zoeken naar een trage-zuinige bak, of snelle-luxe-slurpende bak.
Ik vertelde gewoon al vroeg dat ik geen kinderen wil en ook niet aan trouwen doequote:
Fiets of OV. Logisch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb nu een auto brommobiel van het werk ( een 107) en zit er aan te denken om zelf weer een auto aan te schaffen voor woon-werk verkeer.
Maar ik twijfel of ik ga zoeken naar een trage-zuinige bak, of snelle-luxe-slurpende bak.
quote:
Komt alles toch nog goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed, ze heeft nog een dochter die het wel al over kinderkamers ed heeft en aan het wachten is tot ze wordt gevraagd om te trouwen. Dus oma wordt ze toch wel.
OV? In twentequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fiets of OV. Logisch.
alleen woon werk? traag, zuinig & goedkoop.
[..]ouwe lul.
een caddy sdi niks voor je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Die arrogante zak is vandaag zelf 27 geworden.
ik zit wel aan een nieuwer type caddy te denken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een caddy sdi niks voor je?
paar sportsloffen eronder en je bent helemaal de man.
Whehe!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Die arrogante zak is vandaag zelf 27 geworden.
Ik mis toch enige realiteitszin bij die lui. Ik zou ze niet voor vuile flikkers uitschelden, homo's kunnen hier ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
Hier wordt je toch gewoon agressief van? Vuile Flikkers
Pedovereniging begrijpt commotie niet
zal ik hem roepen hij staat nog in mijn msn lijst...en post hier ook nog wel onder een andere naam nu volgens mijquote:
hoe'st met je pcquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef Xtreem het volgende:
Thanks jonkies en nog ouwere lullen
Broes, jij bent het haast aan je stand verplicht om een Caddy te kopen!
Dat is toch met die schuif deuren?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:37 schreef BroesWillems het volgende:
HD is gekopieerd, dus alle data is veiligquote:
dat is niet de 107 maar de 1007quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch met die schuif deuren?
Breng hem bij mij langs, 'tis m'n werk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
HD is gekopieerd, dus alle data is veilig
Downloaden: is op 84%morgen op DVD branden kan dat echt niet vanaf USB? ik weet nl nog niet wie ik hier moet stalken om de dvd te branden...
en dan windows recoveren..... *fingers crossed*
laat maarquote:Live from Beijing!
Ik denk dat de doorvoorsnelheid van USB niet groot genoeg is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[sub]kan dat echt niet vanaf USB?
dat is ook wel inherent aan zwanger wordenquote:
En als ik zeg dat ik misselijk ben gaan zeker alle alarmbellen rinkelen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is ook wel inherent aan zwanger worden
Is het niet gewoon de Kerstmanquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef Freezer het volgende:
Die rinkelen de hele dag hier... (ze zijn met het alarm bezig)
quote:Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef Anne het volgende:
Maarre, crosspost:
Motorrijles #27 - Met leren motorrijden ben je nooit klaar! [ afbeelding ]
Op naar het echte examen + papiertje.
Wat is dat voor waanzin?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52013
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gefeliciteerd
![]()
Gister in m'n telefoon een alarm met jouw naam erin. Ik dacht al wtf is dat voor
Whehe wel lijpe shit daar! Ik heb daar pas geleden me laser pen gehaald. Ding geeft me toch een straalquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52013
Kostte dat ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehe wel lijpe shit daar! Ik heb daar pas geleden me laser pen gehaald. Ding geeft me toch een straal
20 euroquote:
Wil je het proberen ? Ik heb een ideetje voor iets met een laserpen. Niet PTA gerelateerd overigens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
20 euro
Ding is echt lijp. Zo ver je kan zien schijnt hij en je ziet de straal goed lopen!
Heb alleen geen idee of ik er een foto van kan maken
FOT-gerelateerd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil je het proberen ? Ik heb een ideetje voor iets met een laserpen. Niet PTA gerelateerd overigens.
Iets met de lokale Apache's? Vinden ze niet zo tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil je het proberen ? Ik heb een ideetje voor iets met een laserpen. Niet PTA gerelateerd overigens.
Die blazen je meteen de bosjes uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iets met de lokale Apache's? Vinden ze niet zo tof
doden of levendenquote:
We waren op jou aan het wachten, zodat jij de nieuwe kunt maken.quote:
Nee, ze hebben je geblokkeerd.quote:
Zuigt. Een keer met een HDD gehad: die wilde alleen nog tikkertje spelen. En altijd kom je er achter op zaterdag net na sluitingstijd.quote:
Kut, ik heb al m'n geluid afgebrokenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:32 schreef ook_gek het volgende:
whehe bij dat stoplicht ook. Dit moeten we doen![]()
![]()
Ik heb em meerdere keren geprobeerd op tijd stil te zetten en mijn gok was een C6quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef ook_gek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)j_op_de_snelweg.html
oke wat voor auto is het. Ik gok op een AM
ik riep C6, t verschil tussen een Z06 en een C6 is niet te zienquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Paladijn het volgende:
prutsers.
Dat is een Z06 tijdens de Driving-Fun Cannonball run 2008 op de A31
Die's idd al 'oud'quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Paladijn het volgende:
Dat jullie dat filmpje niet kende ja
Argh!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb een nadeel ontdekt aan de verkrijgbaarheid van goedkope videocamera's...
over 10min heb ik hem binnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Paladijn het volgende:
Al voorbijgekomen hier? Ga'm zometeen kijken
torrent? die mag je wel over msn gooienquote:
als of die zo moeilijk te vinden isquote:Op woensdag 15 december 2010 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
torrent? die mag je wel over msn gooien
Laat je niet misleiden door de titel:quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef ook_gek het volgende:
2cv lukt me niet, foto is onscherm sorry. Maar wat wil je doen dan
Lul? Psycho bedoel je.... iedere dag om 6u gaan slapen.quote:
Als je met die pen van mij schijnt op het plafont is me hele kamer verlicht. Geloof me dat wil je echt niet!quote:Op woensdag 15 december 2010 03:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de titel:
Sterke klok
Ja jij was er nietquote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef Anne het volgende:
Wat een saaie slowchat. Ik dacht even ter vermaak bij te lezen. Maar jullie hebben heul niks gepost.
Jawel en niet alleen de SC maar zelfs mijn hele leven!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dus?. De SC draait toch niet om mij.
Ow. Dat heb ik ook, dat mijn leven om mij draait. Dat is toevallig.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel en niet alleen de SC maar zelfs mijn hele leven!
Ja toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Dat heb ik ook, dat mijn leven om mij draait. Dat is toevallig.
dat ben jij toch al?quote:
de statistieken tonen wat anders aanquote:Op woensdag 15 december 2010 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dus?. De SC draait toch niet om mij.
Die doen het niet meer. En ik sta niet bovenaan hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
de statistieken tonen wat anders aan
gezien over het laatste half jaar welquote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Die doen het niet meer. En ik sta niet bovenaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |