Little_Miss_Naughty + 1quote:Op maandag 13 december 2010 11:00 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Secret Window
volgend topic
Val Kilmerquote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
welke acteurs/actrices, wat hebben ze gemeen?
I'M SO CUTER
SLICKLY ILL GEM
MARVEL ILK
NASTY AND WHORED ()
SKIRT TO TERM
LINEAR HOMICIDES
ja, ja en jaquote:
Ow ze spelen allemaal in Top Gun?quote:Op maandag 13 december 2010 11:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ja, ja en ja
dan zijn deze ook gelijk een stuk makkelijker
SLICKLY ILL GEM
NASTY AND WHORED
SKIRT TO TERM
LINEAR HOMICIDES
allemaal Top Gun ja, die opening tussendoor kwam door de "quote:Op maandag 13 december 2010 11:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Ow ze spelen allemaal in Top Gun?
Ik dacht dat de eerste drie en de laatste drie aparte films waren...
Kelly McGillis
Anthony Edwards
En verder ken ik ze eigenlijk niet of ik kan er op dit moment gewoon niet opkomen ...
Ja Tim Robbins, maar die zit hier niet bij.
Als je de acteurs in Top Gun kent is het niet zo knap, maar puur toeval. En Top Gun heb ik geloof ik gelukkig ook maar zes keer gezienquote:Op maandag 13 december 2010 12:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
allemaal Top Gun ja, die opening tussendoor kwam door de ""..
Kelly McGillis en Anthony Edwards zijn ook goed inderdaad, vooral die tweede vind ik knap dat je die gevonden hebt
quote:Op maandag 13 december 2010 12:08 schreef The_Substitute het volgende:
iig Tom Skerrit. Die andere weet ik niet.
ShaoliN + 1quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:58 schreef ShaoliN het volgende:
Film met Willis bedoel je. Hart's war of the world dus.
Get rich or die tryin??quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef ShaoliN het volgende:
7.
Film met 50 cent
Film met Jamie Foxx op zijn best
InTrePidIvity + 1quote:
Patch +1quote:
quote:
ShaoliN+1quote:
Ben ik al weer, en de acteur is goed. De film is wat meer een B film.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef hornage het volgende:
Nah, tis wel een jonge Christopher Lambert
Dankjewel, ik had even belangrijke dingen te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef The_Substitute het volgende:
Opstarter. Welke film?
[ afbeelding ]
Close enough. Fortress Little_Miss_Naughty +1quote:
actrices jongen, dat zijn die wezens zonder piemelquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Lon3 het volgende:
pulp fiction
john travolta
saluel l jackson
brusce willis
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Lon3 het volgende:
pulp fiction
johanna travolta
samuela l jackson
bruczikova willis
jij begint met je briljante antwoordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Lon3 het volgende:
ssshhhht.. zit op mijn werk mijn lach in te houden... ze kijken al raar
Heeft hij nou gewoon zojuist ons overtroffen wat betreft ridicule antwoorden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
jij begint met je briljante antwoorden
Uma Thurman is goed
of zoget?quote:
haha komt in ieder geval in de buurt, vooral omdat hij vervolgens ons er de schuld van geeft dat hij moet lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Heeft hij nou gewoon zojuist ons overtroffen wat betreft ridicule antwoorden?
dat zijn 2 verschillende actricesquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Lon3 het volgende:
weet alleen nog dat de vrouw van bruce willis honey bunny genoemd werd maar de acteur naam?
Rosanna Arquette en Amanda Plummer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dat zijn 2 verschillende actrices
dus als je nou zou weten hoe ze in het echt heetten was je binnen geweest
Zijn die bekend btw? of zijn het gewoon b artiesten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Rosanna Arquette en Amanda Plummer.
Rosanna Arquette is zeker wel bekend, Amanda Plummer wat minder voor zover ik weet.. ik zou zo geen andere film van haar kunnen noemenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zijn die bekend btw? of zijn het gewoon b artiesten?
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
16 Blocks?
waarschijnlijk niet maar goed
Idd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Justin Timberlake waarschijnlijk. Kom alleen niet op de titel.
SamuelofSEK +1quote:
Rosanna Arquette is wel bekend, speelde toch in Nowhere to run met onze Belgische topacteur JC van Damme?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zijn die bekend btw? of zijn het gewoon b artiesten?
speelt ook regelmatig in series mee, zelfs een aflevering van Malcolm in the Middle als hippiequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Rosanna Arquette is wel bekend, speelde toch in Nowhere to run met onze Belgische topacteur JC van Damme?
ShaoliN+1quote:
Weet niet of jij nog lang blijft. Maar als jij iemand het goede antwoord ziet geven, dan kan je het punt geven. En als er niemand antwoord...zou je een nieuwe vraag kunnen stellen. Ik ben nu pitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
Heb em opgezocht. Overigens nooit gezien.
Geen probleemquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Weet niet of jij nog lang blijft. Maar als jij iemand het goede antwoord ziet geven, dan kan je het punt geven. En als er niemand antwoord...zou je een nieuwe vraag kunnen stellen. Ik ben nu pitten.
Tem +1quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Tem het volgende:
Terry Gilliam
en film is The Fisher King trouwens
Sorry ik stond op punt naar bed te gaan maar kon hem niet laten skippen. Moet nu richting werk kan jij een vraag verzinnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:07 schreef Patch het volgende:
@Tem; waarom dan niet meteen een nieuwe vraag posten???
Je was zo te zien erg zeker van je zaak.
quote:
quote:
Nope. Verder ook veel muziek van Moby, geen bekende nummers maar een score speciaal voor de film.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:11 schreef MasterWouter het volgende:
Geen idee, kan me de onderste 3 niet voor me halen.
gok, School of Rock?
Ben jij altijd zo'n zeikerd?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:18 schreef Patch het volgende:
Voor de volgende keer zou het een stuk fijner voor de rest zijn als je dan geen antwoord post als je naar bed gaat. Zoals ook beschreven staat in de OP....
Verder zou het dan voor de volgende keer ook wellicht fijner zijn om een nieuwe vraag te posten als je weer online bent. Als je tijd hebt om bovenstaande te posten, dan heeft men toch ook tijd om een vraag te plaatsen??
Hij zorgt ervoor dat het spel lekker blijft lopenquote:
Kan ook op een andere manier. Ik bood mijn excuses al aan en in de OP staat ook dat je na een uur gewoon een vraag kan posten.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat het spel lekker blijft lopen
Hintje/meer tracks?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:39 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Nope. Verder ook veel muziek van Moby, geen bekende nummers maar een score speciaal voor de film.
Inderdaad een erg gave uitvoering!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Southland Tales! Door Justin Timberlake, heel gaaf nummer is dat, zat laatst nog in een Nike-reclame
Overigens ook zo'n beetje het enige wat me van die film is bijgebleven
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef The_Substitute het volgende:
Jesse Eisenberg - Social Network?
Allemaal goed! Johnny Depp valt onder Action/Comedy...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:49 schreef Deceit het volgende:
James Franco voor Hours-film-in-de-bergen-vast-zitten
FireFox1 +1quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef The_Substitute het volgende:
Rooney Mara - Social Network?![]()
Amy Adams - The Fighter?![]()
Rebecca Hall - The Town?![]()
Ja en Gone in 60 seconds enzo. Ik weet ook dat ik deze gezien heb, maar kom niet op de naam.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:34 schreef hornage het volgende:
Die dude uit Fracture en Boiler Room toch?
quote:Op donderdag 16 december 2010 08:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja en Gone in 60 seconds enzo. Ik weet ook dat ik deze gezien heb, maar kom niet op de naam.Iets met White.
Volgens mij ook nog Anne Hathaway en Nicole Kidmanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
Nu we toch bezig zijn...
Wat zijn vier van de vijf genomineerden voor 'Best Performance by an Actress in a Motion Picture - Drama' bij de Golden Globes en voor welke film zijn ze genomineerd?
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:17 schreef Patch het volgende:
Joe Pesci![]()
My Cousin Vinny?![]()
Marissa Tomei![]()
alleen nog de regisseurquote:Op donderdag 16 december 2010 11:24 schreef ShaoliN het volgende:
Pesci![]()
Raging bull![]()
De niro![]()
Frank Vincent![]()
quote:
Allemaal goed, nog twee films. 1 film was gisteren nog op tv.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rachel McAdams
Red Eye
Wedding Crashers
State of Play
Dat is 4quote:
Patch + 1quote:Op donderdag 16 december 2010 14:14 schreef Patch het volgende:
Wes Craven
Nightmare on Elmstreet
Scream
The Hills Have Eyes
Cursed
Music of the Heart
The People under the Stairs
A Vampire in Brooklyn
Patch +1quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:27 schreef Patch het volgende:
Ik ken nog The Mechanic, Sea Wolf en Family of Cops, maar ik weet niet of jij tv-films goed vindt..
boven je postquote:
sorry sorryquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef The_Substitute het volgende:
BK
DS (Donald Sutherland, Dominic Sena)
BC (Bradley Cooper, Barry Corbin, Billy Crystal)
JP (Joe Pantoliano, Jason Patric, Joe Pesci, Joaquin Phoenix)
RU
HS (Hilary Swank)
JT (John Travolta, John Turturro, Justin Timberlake, Jeffrey Tambor)
DP (Donald Pleasance)
YS
JG (John Goodman, James Garner, Jennifer Garner)
Verkapt schopje.
quote:Henry Chinaski never cared for the American dream, the thought of needing to become 'something' and fit into the system disgusts him. He believes that life is free and yours to live like you see fit, and if that in some cases involves copious amounts of whiskey then so be it. Henry spends his days drinking and listening to the radio, and he spends his nights drinking and fighting against Eddy who he thinks personifies shallowness and shameless self promoting. Sometimes in the middle of this he finds the time to jot down a few lines of poetry or a short story.
quote:
Ik denk dat je titels door de war haalt... Deze is van 30 jaar eerderquote:
Klopt, de man met bril is misschien nog wel bekender.quote:
Flitspaal+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Flitspaal het volgende:
Sweet smell of Success.
Tony en Burt.
SamuelofSEK +1quote:
Is dat een beroep?quote:
It's a dirty job, but someone's gotta do itquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat een beroep?
Hallo, wat doe jij?
Nou, ik ben ezel, al 30 jaar naar volle tevredenheid. Beetje grazen, af en toe een klein meisje op mijn rug en verder lekker eten en slapen. Ik kan het iedereen aanraden. Het was bij mijn beroepskeuzetest gelijk duidelijk. Mijn leraar zei ook gelijk: Robar! waarop ik zei, ja meester. Robar! Ja, meester. Jij wordt later een uitstekende ezel. Ik zal jou doorverwijzen naar één van de beste dierenopleidingen van Nederland in Blijdorp. Daar zitten ze wel te wachten op goede nieuwe ezels.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat een beroep?
Hallo, wat doe jij?
Nou, ik ben ezel, al 30 jaar naar volle tevredenheid. Beetje grazen, af en toe een klein meisje op mijn rug en verder lekker eten en slapen. Ik kan het iedereen aanraden. Het was bij mijn beroepskeuzetest gelijk duidelijk. Mijn leraar zei ook gelijk: Robar! waarop ik zei, ja meester. Robar! Ja, meester. Jij wordt later een uitstekende ezel. Ik zal jou doorverwijzen naar één van de beste dierenopleidingen van Nederland in Blijdorp. Daar zitten ze wel te wachten op goede nieuwe ezels.
In Farewell, My Lovely.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Patch het volgende:
Ik zie een Robert Mitchum en een Harry Dean Stanton, maar geen idee welke film.
neejequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |