quote:
Ik denk dat je titels door de war haalt... Deze is van 30 jaar eerderquote:
Klopt, de man met bril is misschien nog wel bekender.quote:
Flitspaal+1quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Flitspaal het volgende:
Sweet smell of Success.
Tony en Burt.
SamuelofSEK +1quote:
Is dat een beroep?quote:
It's a dirty job, but someone's gotta do itquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat een beroep?
Hallo, wat doe jij?
Nou, ik ben ezel, al 30 jaar naar volle tevredenheid. Beetje grazen, af en toe een klein meisje op mijn rug en verder lekker eten en slapen. Ik kan het iedereen aanraden. Het was bij mijn beroepskeuzetest gelijk duidelijk. Mijn leraar zei ook gelijk: Robar! waarop ik zei, ja meester. Robar! Ja, meester. Jij wordt later een uitstekende ezel. Ik zal jou doorverwijzen naar één van de beste dierenopleidingen van Nederland in Blijdorp. Daar zitten ze wel te wachten op goede nieuwe ezels.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat een beroep?
Hallo, wat doe jij?
Nou, ik ben ezel, al 30 jaar naar volle tevredenheid. Beetje grazen, af en toe een klein meisje op mijn rug en verder lekker eten en slapen. Ik kan het iedereen aanraden. Het was bij mijn beroepskeuzetest gelijk duidelijk. Mijn leraar zei ook gelijk: Robar! waarop ik zei, ja meester. Robar! Ja, meester. Jij wordt later een uitstekende ezel. Ik zal jou doorverwijzen naar één van de beste dierenopleidingen van Nederland in Blijdorp. Daar zitten ze wel te wachten op goede nieuwe ezels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |