Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
16 Blocks?
waarschijnlijk niet maar goed
Idd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Justin Timberlake waarschijnlijk. Kom alleen niet op de titel.
SamuelofSEK +1quote:
Rosanna Arquette is wel bekend, speelde toch in Nowhere to run met onze Belgische topacteur JC van Damme?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zijn die bekend btw? of zijn het gewoon b artiesten?
speelt ook regelmatig in series mee, zelfs een aflevering van Malcolm in the Middle als hippiequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Rosanna Arquette is wel bekend, speelde toch in Nowhere to run met onze Belgische topacteur JC van Damme?
ShaoliN+1quote:
Weet niet of jij nog lang blijft. Maar als jij iemand het goede antwoord ziet geven, dan kan je het punt geven. En als er niemand antwoord...zou je een nieuwe vraag kunnen stellen. Ik ben nu pitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
Heb em opgezocht. Overigens nooit gezien.
Geen probleemquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Weet niet of jij nog lang blijft. Maar als jij iemand het goede antwoord ziet geven, dan kan je het punt geven. En als er niemand antwoord...zou je een nieuwe vraag kunnen stellen. Ik ben nu pitten.
Tem +1quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Tem het volgende:
Terry Gilliam
en film is The Fisher King trouwens
Sorry ik stond op punt naar bed te gaan maar kon hem niet laten skippen. Moet nu richting werk kan jij een vraag verzinnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:07 schreef Patch het volgende:
@Tem; waarom dan niet meteen een nieuwe vraag posten???
Je was zo te zien erg zeker van je zaak.
quote:
quote:
Nope. Verder ook veel muziek van Moby, geen bekende nummers maar een score speciaal voor de film.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:11 schreef MasterWouter het volgende:
Geen idee, kan me de onderste 3 niet voor me halen.
gok, School of Rock?
Ben jij altijd zo'n zeikerd?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:18 schreef Patch het volgende:
Voor de volgende keer zou het een stuk fijner voor de rest zijn als je dan geen antwoord post als je naar bed gaat. Zoals ook beschreven staat in de OP....
Verder zou het dan voor de volgende keer ook wellicht fijner zijn om een nieuwe vraag te posten als je weer online bent. Als je tijd hebt om bovenstaande te posten, dan heeft men toch ook tijd om een vraag te plaatsen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |