InTrePidIvity + 1quote:
Patch +1quote:
quote:
ShaoliN+1quote:
Ben ik al weer, en de acteur is goed. De film is wat meer een B film.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef hornage het volgende:
Nah, tis wel een jonge Christopher Lambert
Dankjewel, ik had even belangrijke dingen te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:13 schreef The_Substitute het volgende:
Opstarter. Welke film?
[ afbeelding ]
Close enough. Fortress Little_Miss_Naughty +1quote:
actrices jongen, dat zijn die wezens zonder piemelquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Lon3 het volgende:
pulp fiction
john travolta
saluel l jackson
brusce willis
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Lon3 het volgende:
pulp fiction
johanna travolta
samuela l jackson
bruczikova willis
jij begint met je briljante antwoordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef Lon3 het volgende:
ssshhhht.. zit op mijn werk mijn lach in te houden... ze kijken al raar
Heeft hij nou gewoon zojuist ons overtroffen wat betreft ridicule antwoorden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
jij begint met je briljante antwoorden
Uma Thurman is goed
of zoget?quote:
haha komt in ieder geval in de buurt, vooral omdat hij vervolgens ons er de schuld van geeft dat hij moet lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Heeft hij nou gewoon zojuist ons overtroffen wat betreft ridicule antwoorden?
dat zijn 2 verschillende actricesquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:12 schreef Lon3 het volgende:
weet alleen nog dat de vrouw van bruce willis honey bunny genoemd werd maar de acteur naam?
Rosanna Arquette en Amanda Plummer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
dat zijn 2 verschillende actrices
dus als je nou zou weten hoe ze in het echt heetten was je binnen geweest
Zijn die bekend btw? of zijn het gewoon b artiesten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Rosanna Arquette en Amanda Plummer.
Rosanna Arquette is zeker wel bekend, Amanda Plummer wat minder voor zover ik weet.. ik zou zo geen andere film van haar kunnen noemenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zijn die bekend btw? of zijn het gewoon b artiesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |