abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90376395
Knap hoe je dat aan je vrienden, broers en ouders verteld, kan me niet voorstellen dat ik de kaarten zo op tafel zou leggen

Nu even practisch gedacht, hoe past de moeder op een klein kind en hoe komt ze aan de financien voor een appartement/huis te huren als jij niet met haar door gaat? Wat doet ze zelf nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90394378
Een speelkameraadje voor Jordy, ik hoor het al.
pi_90402243
Ik heb een tijdje niet gereageerd hier, (kerstweek op werk, gigantisch druk)het had meerdere redenen.

De vriendin van TS heeft vorig weekend een miskraam gehad.
Aan een kant opluchting, aan de andere kant heel verdrietig, een beetje cru gevoel.

Eergisteren heeft ze me gebeld en gezegd dat het klaar was tussen ons...

Aan een kant komt alles op z'n pootjes terecht, maar aan de andere kant "klopt" het gewoon niet...

Goed, ik ga het hoofdstuk afsluiten, rustig een beetje kerst vieren en het maar verwerken, geen keuze meer te maken!

Iedereen echt van harte bedankt voor de opmerkingen, vragen, steun en kritiek!
Dat was fijn. ^O^

Tevens heeft TS een belangrijke les geleerd : Nooit meer zonder rubber zolang je geen vastigheid hebt, en je klaar bent voor de consequenties :@
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:20:47 #254
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90402303
En nooit meer zo maar een relatie beginnen omdat iemand roept dat ze zwanger is.

Was ze wel zwanger?
Was ze wel zwanger van jou?
Heeft ze nu stiekum toch een abortus genomen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90402571
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En nooit meer zo maar een relatie beginnen omdat iemand roept dat ze zwanger is.

Was ze wel zwanger?
Was ze wel zwanger van jou?
Heeft ze nu stiekum toch een abortus genomen?
Ik was er niet bij op het moment van miskraam... Maar ze heeft al het contact verbroken... dus ik kan er op dit moment moeilijk achter komen...
pi_90403471
Ik zou een groot feest geven en zat worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90403785
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een tijdje niet gereageerd hier, (kerstweek op werk, gigantisch druk)het had meerdere redenen.

Aan een kant opluchting, aan de andere kant heel verdrietig, een beetje cru gevoel.

Aan een kant komt alles op z'n pootjes terecht, maar aan de andere kant "klopt" het gewoon niet...

Goed, ik ga het hoofdstuk afsluiten, rustig een beetje kerst vieren en het maar verwerken, geen keuze meer te maken!

Dat was fijn. ^O^

Tevens heeft TS een belangrijke les geleerd : Nooit meer zonder rubber zolang je geen vastigheid hebt, en je klaar bent voor de consequenties :@
Ik denk dat het de meest effectieve les is geweest van je hele leven. :Y
En ik ben blij voor je.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_90403874
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou een groot feest geven en zat worden
Een ladderzatte kerst!
pi_90403879
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat het de meest effectieve les is geweest van je hele leven. :Y
En ik ben blij voor je.
:Y
pi_90404121
Voor het zingen de kerk uit kan uit
pi_90404210
Nu begin ik mij eigen toch weer af te vragen of die meid wel echt zwanger is geweest. Het blijft een vaag verhaal maar goed wees blij dat je er vanaf bent. ^O^
pi_90404646
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef PKRChamp het volgende:
Nu begin ik mij eigen toch weer af te vragen of die meid wel echt zwanger is geweest. Het blijft een vaag verhaal maar goed wees blij dat je er vanaf bent. ^O^
My Thoughts Exactly
pi_90404695
Wow man, fijne kerst gewenst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 24 december 2010 @ 19:21:51 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90404963
Lekker feesten _O_ Je hebt je leven terug!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90405018
Misschien heeft ze wel abortus gepleegd maar gewoon tegen iedereen gezegd dat het een miskraam was. Zodat het voor haar eigen geloof nog goed te praten valt.

Maar zat worden is een goed idee, toch nog een goed einde van het jaar :)
pi_90405371
Extreem geval pathologische leugenaar, die chick? Wat een verhaal, geniet van je kerst, maar dat zal wel goed komen :)
pi_90405410
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Monopoly het volgende:

[..]

My Thoughts Exactly
Ik dacht dat jullie samen getest hadden..?
pi_90415775
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie samen getest hadden..?
Het is en blijft een vaag verhaal, dat probeerde ik te zeggen. ;)
pi_90416047
ik geloof geen kanker van dit topic :')
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:40:47 #270
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_90417631
Mono, op een goed bedoelde manier ben ik blij dat het zo is afgelopen voor je :)

Props
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:42:35 #271
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90417703
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
Mono, op een goed bedoelde manier ben ik blij dat het zo is afgelopen voor je :)

Props
Dat dus!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90418026
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef Ezechielk het volgende:

Props
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat dus!
Thanks ;(
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:55:30 #273
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90418218
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[..]

Thanks ;(
*;
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90418600
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:50 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[..]

Thanks ;(
:*
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:47:05 #275
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_90422322
Nja, Ik lees het nu allemaal pas nog eens :P

Gast je hebt iig 'geluk' gehad, Al was het allemaal wel wat curieus af en toe. (maar dat is weer makkelijk achteraf)

Oja voor de rest die allemaal voor abortus is heb ik 1 ding,
Wat als je ouders ook zo dachten van zal ik een abortus doen of niet, Voor hetzelfde geld hadden ze het gedaan en was je er niet geweest. Heb jij het recht om een kind dat te ontnemen ? Er zijn genoeg andere mogelijkheden voor je kind. (oa adoptie dus)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_90422351
Ja, dat recht heb je. Als jij er niet was geweest had het geen fuck uitgemaakt want dan had niemand van je bestaan geweten.
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:57:42 #277
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90422552
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef BurnaBoy het volgende:

Wat als je ouders ook zo dachten van zal ik een abortus doen
dan was ik er niet om me daar druk om te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90427396
Geloof het of niet, zodra er een verandering plaats vind in je relatie, samenwonen, trouwen een kind etc etc, veranderd ook vaak de houding van de partner. Eerst alles leuk lief en geweldig, daarna begint het gezeik.
Nu je papa wordt zal je dit moeten accepteren en je vriendin haar nukken op de koop toe moeten nemen.
Loop niet weg voor je verantwoordelijkheden. Als het je te gek wordt maak je een einde aan de relatie en zorg je daarna voor je kind.

Bijdrage in de kosten, regelmatig je kind bezoeken. Straks als het ouder is meenemen naar de speeltuin, dierentuin etc.

Wil je dit niet, dan haar proberen te overtuigen van de abortus. Al zet ik hier wel vraagtekens bij.Jij hoeft die behandeling niet te ondergaan en je zal je af moeten vragen kan ik met dat leven maar wat veel belangrijker is, kan je het haar aandoen om haar leven lang met die gedachte te moeten laten leven.

Beide keuzes zijn niet gemakkelijk, het is namelijk geen hond die je naar het asiel kan schoppen als het je teveel wordt. En een kind is niet voor zeg 15 jaar maar je leven lang , de zorg en onderhouden. Zelfs als het kind straks 40 is dan nog zal je bezorgd zijn over hoe het met hem/haar gaat.

praat eens op een rustige manier met haar, en mocht dat niet lukken schrijf een brief waarin je jouw gevoel uitlegt en hoe jij de situatie ziet en hoe jij het straks in de toekomst ziet.

Wees dus vooral zeer duidelijk , en vraag het haar ook .
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:14:53 #279
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90427433
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef vullis het volgende:
Geloof het of niet, zodra er een verandering plaats vind in je relatie, samenwonen, trouwen een kind etc etc, veranderd ook vaak de houding van de partner. Eerst alles leuk lief en geweldig, daarna begint het gezeik.
Nu je papa wordt zal je dit moeten accepteren en je vriendin haar nukken op de koop toe moeten nemen.
Loop niet weg voor je verantwoordelijkheden. Als het je te gek wordt maak je een einde aan de relatie en zorg je daarna voor je kind.

Bijdrage in de kosten, regelmatig je kind bezoeken. Straks als het ou

der is meenemen naar de speeltuin, dierentuin etc.

Wil je dit niet, dan haar proberen te overtuigen van de abortus. Al zet ik hier wel vraagtekens bij.Jij hoeft die behandeling niet te ondergaan en je zal je af moeten vragen kan ik met dat leven maar wat veel belangrijker is, kan je het haar aandoen om haar leven lang met die gedachte te moeten laten leven.

Beide keuzes zijn niet gemakkelijk, het is namelijk geen hond die je naar het asiel kan schoppen als het je teveel wordt. En een kind is niet voor zeg 15 jaar maar je leven lang , de zorg en onderhouden. Zelfs als het kind straks 40 is dan nog zal je bezorgd zijn over hoe het met hem/haar gaat.

praat eens op een rustige manier met haar, en mocht dat niet lukken schrijf een brief waarin je jouw gevoel uitlegt en hoe jij de situatie ziet en hoe jij het straks in de toekomst ziet.

Wees dus vooral zeer duidelijk , en vraag het haar ook .
Het was handig geweest als je niet alleen de OP had gelezen.
Deze post trekt op niets.
pi_90779802
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Monopoly het volgende:

Dat was fijn. ^O^

Eind goed, al goed..

Schrijf er een boek over :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_90780664
Je beseft je denk ik niet hoe een kind je leven gaat bepalen. Het klinkt miss leuk en aardig maar het kost HEEEEL VEEEEL tijd en energie en geld.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:20:11 #282
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90783000
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 06:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Je beseft je denk ik niet hoe een kind je leven gaat bepalen. Het klinkt miss leuk en aardig maar het kost HEEEEL VEEEEL tijd en energie en geld.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Het was handig geweest als je niet alleen de OP had gelezen.
Deze post trekt op niets.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat als je ouders ook zo dachten van zal ik een abortus doen of niet, Voor hetzelfde geld hadden ze het gedaan en was je er niet geweest. Heb jij het recht om een kind dat te ontnemen ? Er zijn genoeg andere mogelijkheden voor je kind. (oa adoptie dus)
ja. als ik wist dat ik zo'n 'lastige situatie' zou zijn dan zou ik er zelfs op gestaan hebben.
maar op dat moment weet je helemaal niets, dus dat zweverige gedoe van 'mag ik die beslissing wel nemen' snap ik niet echt. jij moet op dat moment besluiten, niet het kind wat nog niet eens van zijn bestaan weet.
zijn we bang voor een evaluatie achteraf ofzo? :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_90937534
Hoe is mettertijd dat gesprek met haar ouders afgelopen?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_90967319
ik zie maar 1 oplossing...

edit: oh t is al opgelost :D :) fail troll is fail
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:38:26 #285
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90969571
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Darkangle het volgende:
Ja op die update zat ik dus ook al steeds te wachten ;(
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:40:16 #286
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90969646
Hee maar Monopoly, was je nu aan het trollen of niet?
Ik zit nog steeds te twijfelen. :D
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:49:03 #287
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90972349
Oh, Monopoly, niet te geloven dat ik dit topic nu pas zie.
'Gelukkig' dat het zo geëindigd is, het kwam net zo uit nadat die ruzie kwam.
Het kan echt puur toeval zijn of ze liegt zodat ze niet alleen een relatie wilt dat alleen om het kind gaat. Als je klaar bent met verwerken zou ik erachteraan zoeken of ze de waarheid spreekt of niet. Zelfs als ze alle contact heeft verbroken.

Wat was er ondertussen nou gebeurd? Heb je nou met haar ouders gesproken of toch niet? Heb je onderzocht of je écht haar vader was?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_90973298
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef L.no het volgende:
Heb je onderzocht of je écht haar vader was?
Ja, dat is natuurlijk wel sappig om te weten, of hij mogelijk zijn eigen dochter had bezwangerd.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:19:41 #289
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90973655
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk wel sappig om te weten, of hij mogelijk zijn eigen dochter had bezwangerd.
Fijn dat je leest wat jij wilt lezen. :)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_91110885
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Darkangle het volgende:
Nogmaals.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')