Ik was er niet bij op het moment van miskraam... Maar ze heeft al het contact verbroken... dus ik kan er op dit moment moeilijk achter komen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En nooit meer zo maar een relatie beginnen omdat iemand roept dat ze zwanger is.
Was ze wel zwanger?
Was ze wel zwanger van jou?
Heeft ze nu stiekum toch een abortus genomen?
Ik denk dat het de meest effectieve les is geweest van je hele leven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een tijdje niet gereageerd hier, (kerstweek op werk, gigantisch druk)het had meerdere redenen.
De vriendin van TS heeft vorig weekend een miskraam gehad.
Aan een kant opluchting, aan de andere kant heel verdrietig, een beetje cru gevoel.
Eergisteren heeft ze me gebeld en gezegd dat het klaar was tussen ons...
Aan een kant komt alles op z'n pootjes terecht, maar aan de andere kant "klopt" het gewoon niet...
Goed, ik ga het hoofdstuk afsluiten, rustig een beetje kerst vieren en het maar verwerken, geen keuze meer te maken!
Iedereen echt van harte bedankt voor de opmerkingen, vragen, steun en kritiek!
Dat was fijn.![]()
Tevens heeft TS een belangrijke les geleerd : Nooit meer zonder rubber zolang je geen vastigheid hebt, en je klaar bent voor de consequenties
Een ladderzatte kerst!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou een groot feest geven en zat worden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat het de meest effectieve les is geweest van je hele leven.
En ik ben blij voor je.
My Thoughts Exactlyquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef PKRChamp het volgende:
Nu begin ik mij eigen toch weer af te vragen of die meid wel echt zwanger is geweest. Het blijft een vaag verhaal maar goed wees blij dat je er vanaf bent.
Het is en blijft een vaag verhaal, dat probeerde ik te zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie samen getest hadden..?
Dat dus!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
Mono, op een goed bedoelde manier ben ik blij dat het zo is afgelopen voor je
Props
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
Mono, op een goed bedoelde manier ben ik blij dat het zo is afgelopen voor je
Props
Thanksquote:
quote:
dan was ik er niet om me daar druk om te maken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja voor de rest die allemaal voor abortus is heb ik 1 ding,
Wat als je ouders ook zo dachten van zal ik een abortus doen
Het was handig geweest als je niet alleen de OP had gelezen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef vullis het volgende:
Geloof het of niet, zodra er een verandering plaats vind in je relatie, samenwonen, trouwen een kind etc etc, veranderd ook vaak de houding van de partner. Eerst alles leuk lief en geweldig, daarna begint het gezeik.
Nu je papa wordt zal je dit moeten accepteren en je vriendin haar nukken op de koop toe moeten nemen.
Loop niet weg voor je verantwoordelijkheden. Als het je te gek wordt maak je een einde aan de relatie en zorg je daarna voor je kind.
Bijdrage in de kosten, regelmatig je kind bezoeken. Straks als het ou
der is meenemen naar de speeltuin, dierentuin etc.
Wil je dit niet, dan haar proberen te overtuigen van de abortus. Al zet ik hier wel vraagtekens bij.Jij hoeft die behandeling niet te ondergaan en je zal je af moeten vragen kan ik met dat leven maar wat veel belangrijker is, kan je het haar aandoen om haar leven lang met die gedachte te moeten laten leven.
Beide keuzes zijn niet gemakkelijk, het is namelijk geen hond die je naar het asiel kan schoppen als het je teveel wordt. En een kind is niet voor zeg 15 jaar maar je leven lang , de zorg en onderhouden. Zelfs als het kind straks 40 is dan nog zal je bezorgd zijn over hoe het met hem/haar gaat.
praat eens op een rustige manier met haar, en mocht dat niet lukken schrijf een brief waarin je jouw gevoel uitlegt en hoe jij de situatie ziet en hoe jij het straks in de toekomst ziet.
Wees dus vooral zeer duidelijk , en vraag het haar ook .
Eind goed, al goed..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een tijdje niet gereageerd hier, (kerstweek op werk, gigantisch druk)het had meerdere redenen.
De vriendin van TS heeft vorig weekend een miskraam gehad.
Aan een kant opluchting, aan de andere kant heel verdrietig, een beetje cru gevoel.
Eergisteren heeft ze me gebeld en gezegd dat het klaar was tussen ons...
Aan een kant komt alles op z'n pootjes terecht, maar aan de andere kant "klopt" het gewoon niet...
Goed, ik ga het hoofdstuk afsluiten, rustig een beetje kerst vieren en het maar verwerken, geen keuze meer te maken!
Iedereen echt van harte bedankt voor de opmerkingen, vragen, steun en kritiek!
Dat was fijn.![]()
Tevens heeft TS een belangrijke les geleerd : Nooit meer zonder rubber zolang je geen vastigheid hebt, en je klaar bent voor de consequenties
quote:Op maandag 3 januari 2011 06:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Je beseft je denk ik niet hoe een kind je leven gaat bepalen. Het klinkt miss leuk en aardig maar het kost HEEEEL VEEEEL tijd en energie en geld.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Het was handig geweest als je niet alleen de OP had gelezen.
Deze post trekt op niets.
ja. als ik wist dat ik zo'n 'lastige situatie' zou zijn dan zou ik er zelfs op gestaan hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja voor de rest die allemaal voor abortus is heb ik 1 ding,
Wat als je ouders ook zo dachten van zal ik een abortus doen of niet, Voor hetzelfde geld hadden ze het gedaan en was je er niet geweest. Heb jij het recht om een kind dat te ontnemen ? Er zijn genoeg andere mogelijkheden voor je kind. (oa adoptie dus)
Ja op die update zat ik dus ook al steeds te wachtenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Darkangle het volgende:
Hoe is mettertijd dat gesprek met haar ouders afgelopen?
Ja, dat is natuurlijk wel sappig om te weten, of hij mogelijk zijn eigen dochter had bezwangerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef L.no het volgende:
Heb je onderzocht of je écht haar vader was?
Fijn dat je leest wat jij wilt lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel sappig om te weten, of hij mogelijk zijn eigen dochter had bezwangerd.
Nogmaals.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Darkangle het volgende:
Hoe is mettertijd dat gesprek met haar ouders afgelopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |