Eerlijk gezegd is zoiets erger naar mate de nacht ochtend wordt, zeker aangezien je het pas half twee eet stinkt hij bij de 10u00 koffie pas echt goed.quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef Arglist het volgende:
Wat je zegt. Spaanse worst is inderdaad een goed begin van een moeizame week.
Ach, jij!quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef TomLievense het volgende:
Sorry, maar wat een kut TT. Dit lokt toch uit om terug te lezen.
In dit geval niet, vind ik. Maar ik ga. Trustequote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, jij!
De TT moet de essentie van het vorig topic toch bevatten?
Ik vond "The Social Network" wel een goeie.quote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef Arglist het volgende:
Als mijn biertje kort is ga ik mijn nest in tenzij iemand echt een hele goed film weet, die ik dan niet gezien moet hebben.
Hmm, dat is inderdaad iets waar rekening mee gehouden dient te worden. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is zoiets erger naar mate de nacht ochtend wordt, zeker aangezien je het pas half twee eet stinkt hij bij de 10u00 koffie pas echt goed.
Als je blijft kun je meehelpen dit topic vol te krijgen, dan mag jij de volgende TT makenquote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In dit geval niet, vind ik. Maar ik ga. Truste
Ah dat is wel even pech want mijn wizzkid die mijn films regelt heeft net die film niet op mijn externe schijf gezet.....Daarvoor moest ik volgende week terug komen en zelf ben ik niet zo'n held in torrents en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond "The Social Network" wel een goeie.
Pas gekeken en lekkere vaart in die pseudo-hoogbegaafdheidsfilm.
Hmm, en wat dacht je van The Experiment of Machete?quote:Op maandag 13 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah dat is wel even pech want mijn wizzkid die mijn films regelt heeft net die film niet op mijn externe schijf gezet.....Daarvoor moest ik volgende week terug komen en zelf ben ik niet zo'n held in torrents en zo.
Beide gezien, maar ik heb even in mijn kast gekeken en heb 21 grams gevonden die ik een maandje geleden gekocht heb en nog niet gezien heb. Family Guy ben ik pas 3 dagen geleden begonnen te waarderen.quote:Op maandag 13 december 2010 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, en wat dacht je van The Experiment of Machete?
Anders kan je altijd een serietje kijken, nieuwe American Dad, Family Guy of Southpark?
Nu pas Family Guyquote:Op maandag 13 december 2010 01:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Beide gezien, maar ik heb even in mijn kast gekeken en heb 21 grams gevonden die ik een maandje geleden gekocht heb en nog niet gezien heb. Family Guy ben ik pas 3 dagen geleden begonnen te waarderen.Maar voor mij blijven The Simpsons #1
Ik heb nooit de moeite genomen om een hele aflevering van Family Guy te kijken tot drie dagen geleden dus.quote:Nu pas Family Guy?
Waar kom jij nou weer helemaal vandaan
the Big Bang Theory is ook een leuke om te volgen
Klopt, is ook een fijne.quote:Op maandag 13 december 2010 01:55 schreef Arglist het volgende:
Wat ik wel grappig vind is Blue Mountain Sate. Een hersenloze MTV 'American College' serie over football spelersLekker niet nadenken en lachen om die Amerikanen die gaan studeren, omdat ze goed kunnen sporten.
En dan vooral die Thadquote:Op maandag 13 december 2010 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, is ook een fijne.
Wat dan weer niet leuk is; the Cleveland Show.
Dat is Family Guy zonder leuke personages en zonder grappige flashbacks.
Een hele flauwe slechte tekenfilm dus.
Qua serieuze series zijn de eerste paar seizoenen van Dexter de moeite waard en the Wire
Mijn ex dwong me eigenlijk alleen Top Gear te kijken. Topwijfquote:Op maandag 13 december 2010 02:04 schreef Arglist het volgende:
Die Cleveland show heb ik net ook een stukje van gezien. Vond ik ook maar matigjes inderdaad. Van series heb eigenlijk alleen maar Lost gekeken, omdat het moest van mijn vriendin, maar besloot ik in aller wijsheid om er aan het eind van het 3e of 4e seizoen mee op te houden omdat ze het zelf niet meer wisten. Ook dwingt ze me om Grey's anatomy en de rest van vrouwen crap te kijken.... The horror.....
Voor de rest is dat 't wel met series.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je blijft kun je meehelpen dit topic vol te krijgen, dan mag jij de volgende TT maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |