De meerderheid niet, maar de natuur wel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Orbis het volgende:
@Thelastone: en de meerderheid heeft per definitie gelijk, dan?
Kan je eens met een inhoudelijke reactie komen ipv "onzin" ? :[quote:Op zondag 12 december 2010 23:27 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Onzin.
[..]
Onzin. E.Coli noch SARS worden overgedragen door vlees.
[..]
Onzin
[..]
Chimpansees jagen regelmatig voor vlees, zowel op chimpansees van vijandige troepen, andere apen, en hoefdieren als gazelles. De meeste apen, zowel de mens-apen als de niet-mens-apen eten naast fruit ook insecten, vaak in de vorm van larven/maden.
[..]
De dood met een slachtpistool is een genadiger dood dan welke manier van overlijden een dier ooit in de natuur zal meemaken, behalve als die onverhoeds door een vallende boom, komeet of zoiets precies en met grote kracht op de kop wordt geraakt.
[..]
Ik stel voor dat jij je van sex, en communicatie met mensen onthoudt. Het mag dan wel lekker zijn, maar het went ook gewoon af, en dan zijn wij verlost van het oeverloze gezwam van vega-bijgelovigen.
[..]
Ik pleit ervoor dat we vega-bijgelovigen mogen afschieten als die overlast geven.
Ik doe mee!quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie slingert de barbecue even aan?![]()
.
Agressief? KWADE KANKERS jeweett En allerlei virussen, SCHADELIJKE virussen. Ontstaan daardoorquote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef Orbis het volgende:
Vlees maakt agressief? Een bron, graag. Het klinkt als onzin.
*pakt mes en vork*quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie slingert de barbecue even aan?![]()
.
Jij geeft alweer toe aan je lusten (goede smaak-argumenten) Dat gebrek aan zelfbeheersing is juist het oerkwaad waar ik het over heb in de OP qua verloedering van de maatschappijquote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef DeRakker. het volgende:
Kip is gewoon heilig![]()
Eieren en vlees![]()
Het zijn net lesbiennes...quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, alleen zit iedereen altijd zo te zeiken over vegetariërs.
Obvieuze trol is obvieus.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kan je eens met een inhoudelijke reactie komen ipv "onzin" ? :[
En seks is absoluut noodzakelijk voor de voortplanting van de mens. Vlees hoeft trouwens niet. En denk maar hoe dingen gebeurden tientallen eeuwen geleden, het was zeker niet veilig, hygienisch, of humaan om dieren te slachten> Tegenwoordig ook niet zo.
die eten tenminste nog visquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zijn net lesbiennes...
.. ze weten niet wat ze missen
Of ze ruiken ernaarquote:
Belachelijk dat je dit gebrek aan zelfbeheersing noemt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jij geeft alweer toe aan je lusten (goede smaak-argumenten) Dat gebrek aan zelfbeheersing is juist het oerkwaad waar ik het over heb in de OP qua verloedering van de maatschappij
Serieus, hoe kom je erbij dat verloedering in de maatschappij kan worden herleid tot het eten van vlees? Volgens mij is het christendom een van de grootste reden tot verloedering aller tijden.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jij geeft alweer toe aan je lusten (goede smaak-argumenten) Dat gebrek aan zelfbeheersing is juist het oerkwaad waar ik het over heb in de OP qua verloedering van de maatschappij
Kan je eens met bronnen komen ipv onzin?quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kan je eens met een inhoudelijke reactie komen ipv "onzin" ? :[
Eet vlees!quote:Op zondag 12 december 2010 23:52 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik kan niet alles zo snel bijhouden eh
Hoezeer ik het met TS oneens ben, jouw argument is ook niet valide. Niet willen kan ook zinloos conservatisme zijn. Of de gemeenschappelijke baten niet willen erkennen ter wille van de eigen baten.quote:Op zondag 12 december 2010 23:52 schreef Thelastone_ het volgende:
@Thelastone: en de meerderheid heeft per definitie gelijk, dan?
Niet gelijk maar sowieso hoeven wij dan niet te doen wat de minderheid wil aangezien de meesten het niet willen.
TS is een gevaarlijke gasdebiel die beter van de kostbare zuurstof van zinnige mensen kan afblijvenquote:
Je vergeet er nog een paarquote:Op zondag 12 december 2010 23:52 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Serieus, hoe kom je erbij dat verloedering in de maatschappij kan worden herleid tot het eten van vlees? Volgens mij is het christendom een van de grootste reden tot verloedering aller tijden.
Kijk dit is echt onzin pas.quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
Als Nederland vegetarisch moet worden, dan mag er geen vlees in zitten. Dus eigenlijk vindt TS dat er ook niemand meer in Nederland zou mogen wonen dan, want mensen zijn ook van vlees en bloed.
Een leeuw eet ook niet z'n eigen soort?quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kijk dit is echt onzin pas.
We eten elkaar toch niet op als kannibalen? Wat is het verschil dan met vlees? Zijn we zo beschaafd dat we geen mensen eten, maar dieren wel? Waar is de logica?
Applaus voor je slechte argumentatie. Jij stopt een voor-argument in de plaats van een tegenargument.quote:Hoezeer ik het met TS oneens ben, jouw argument is ook niet valide. Niet willen kan ook zinloos conservatisme zijn. Of de gemeenschappelijke baten niet willen erkennen ter wille van de eigen baten.
Bijvoorbeeld: niemand zou zelf willen betalen voor straatverlichting, maar nu het er is blijkt het opeens wel erg fijn.
Gast, vegetarisch = niet van vlees gemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
We eten elkaar toch niet op als kannibalen? Wat is het verschil dan met vlees? Zijn we zo beschaafd dat we geen mensen eten, maar dieren wel? Waar is de logica?
Kijk dit is pas echt hypocriet.quote:Op zondag 12 december 2010 23:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |