Heb je die gasten van het Animal Liberation Front wel eens gezien. Niet geweldadig, as ifquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef padlarf het volgende:
Sowieso legt TS een omgekeerd causaal verband. Mensen die vegetarisch eten zijn minder geneigd tot geweld. (zieluge diertjussssss)
Die stammen af van dezelfde diersoort als de mens ja. Ken je geschiedenis.quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die zijn geëvolueerd naar de mens
Gemiddeld bedoel ik. Agressievelingen heb je overal.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Orbis het volgende:
[..]
Heb je die gasten van het Animal Liberation Front wel eens gezien. Niet geweldadig, as if.
apen eten ook gewoon vlees.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef theclansman het volgende:
[..]
.
daarom zijn het nu nog apen en wij gingen vlees eten en zijn door geëvolueerd
quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef moomoo het volgende:
Ik ben vegetariër, maar je argumenten zijn om te janken.
mensenvleesquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
Als Nederland vegetarisch moet worden, dan mag er geen vlees in zitten. Dus eigenlijk vindt TS dat er ook niemand meer in Nederland zou mogen wonen dan, want mensen zijn ook van vlees en bloed.
dat zei ik ook alquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Tocadisco het volgende:
Nee, want mens = omnivoor.
of ben jij ook een van die mensen wat een kat alleen maar sla zou voeren terwijl die duidelijk een carnivoor is?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
Niet veel veganisten op FOK! zo te zien
kunnen we ook niks aan doen... het is hoe het isquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik ook al
Mensen zijn geen herbivoren, nooit geweest ook
Keuze zat bij de slagerquote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee ik zeg juist dat je geen keuze meer hebt in deze
Gelukkig bepaal jij onze keuze nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kan je altijd nog mensen vlees eten...quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En hoe wilde je die volksverhuizing vorm geven dan? En waar moeten al die 16 miljoen mensen dan wonen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |