Bedankt hoorquote:Op zondag 12 december 2010 23:18 schreef BrandX het volgende:
Ik kan hierop maar een passend antwoord bedenken:
Je doet je username eer aan.
Die zijn geëvolueerd naar de mensquote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef Jodocus1 het volgende:
En hoe verklaar je dan dat apensoorten zijn die vlees eten?
Please. Think before posting.quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die zijn geëvolueerd naar de mens
quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Even je tekst aangepastquote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef Orbis het volgende:
Vlees maakt agressief? Een bron, graag. Het klinkt als is onzin.
Nee, doe eens niet? Doe eens lekker je uitleven? Pretty pleasequote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Ga vooral met mij over dit onderwerp praten, make my day
Ik zal me inhouden
quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Jodocus1 het volgende:
dus wij stammen af van de apen en de apen evoleren naar mensen?
En waar komt dat vlees eten dan vandaan?
Dat deden die apen ook al voor dat wij van ze afstammen.
Daarnaast laatste reactie van mij. Word of wees lekker vegetarisch. Ik blijf vlees eten.
Als we geen dieren moesten eten dan hadden ze maar niet van vlees moeten zijn.
Hij maakt mij ook nieuwsgierig... Doe inderdaad eens losgaan, maar dan ook echt helemaal.quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, doe eens niet? Doe eens lekker je uitleven? Pretty please![]()
?
Maak mijn dag eens goed?
Prrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
?
preciesquote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Vlees ongezond? Mensen hebben juist vlees nodig (in een bepaalde hoeveelheid).
of ik met deze stelling nou zo blij moet zijn...quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Orbis het volgende:
Bovendien meen ik dat juist de proteïnen in vlees maakten dat de mens de hersencapaciteit kon ontwikkelen die we vandaag de dag hebben.
Nog zoiets, ja. Vlees is een veel efficiëntere energiebron dan groente!quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef theclansman het volgende:
als ik hele dagen planten moet eten dan word ik pas agressief
quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Jodocus1 het volgende:
Daarnaast laatste reactie van mij. Word of wees lekker vegetarisch. Ik blijf vlees eten.
ik word bloed agressief van sperciebonenquote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef theclansman het volgende:
als ik hele dagen planten moet eten dan word ik pas agressief
Ach hou toch op mafkees.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef vergezocht het volgende:
Het enige argument wat ik zie voor het wél willen consumeren van vlees is de goede smaak misschien. Maar dat is geenszins een legitieme, want die smaak zijn jullie aan gewend over de jaren, en daarom denk je maar dat het lekker is. Als jullie je onthouden van het gebruik daarvan, went het ook gewoon af.
Onzin.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef vergezocht het volgende:
En plotseling ging bij mij het kwartje vallen. Nederland heeft een zekere deel van haar ellende te danken aan haar vleesetend bestaan. Ik ben echt van mening dat als we allemaal vegetariërs zouden worden dat onze samenleving vele maal beter zou worden. Het eten van vlees doet de agressie toenemen binnen een persoon,
Onzin.quote:en is ook nog erg ongezond.
Onzin. E.Coli noch SARS worden overgedragen door vlees.quote:Het veroorzaakt allerlei kwade kankers over het lange termijn en over het korte termijn zorgt ie voor het ontstaan van allerlei gevaarlijke vreemde virussoorten zoals E.coli, SARS, etc etc. Je hoeft maar eens het nieuws te bekijken om mijn punt hierover te snappen.
Onzinquote:Want je moet het gewoon toegeven. Het eten van dierenbloed is niet geschikt voor de mens, en als dat bloed eenmaal binnen onze darmflora terechtkomt, wekt hij allerlei vreemde gebeurens in ons op. Of dat bloed nou eenmaal gekookt is of niet, maakt niet uit, het is gewoon niet voor ons bedoeld.
Chimpansees jagen regelmatig voor vlees, zowel op chimpansees van vijandige troepen, andere apen, en hoefdieren als gazelles. De meeste apen, zowel de mens-apen als de niet-mens-apen eten naast fruit ook insecten, vaak in de vorm van larven/maden.quote:Wij stammen af van de apen, en die dieren zijn er ook niet voor niets vegetarisch.
De dood met een slachtpistool is een genadiger dood dan welke manier van overlijden een dier ooit in de natuur zal meemaken, behalve als die onverhoeds door een vallende boom, komeet of zoiets precies en met grote kracht op de kop wordt geraakt.quote:Bovendien zorgt de vleesconsumptie voor onnodige dierenleed. Er is gewoon geen ethisch, pijnloze manier van het slachten van dieren, punt uit. Het dier leeft echt in een hel, en op het moment van het slachten zelf heb je dus een grote onrecht gepleegd.
Ik stel voor dat jij je van sex, en communicatie met mensen onthoudt. Het mag dan wel lekker zijn, maar het went ook gewoon af, en dan zijn wij verlost van het oeverloze gezwam van vega-bijgelovigen.quote:Het enige argument wat ik zie voor het wél willen consumeren van vlees is de goede smaak misschien. Maar dat is geenszins een legitieme, want die smaak zijn jullie aan gewend over de jaren, en daarom denk je maar dat het lekker is. Als jullie je onthouden van het gebruik daarvan, went het ook gewoon af.
Ik pleit ervoor dat we vega-bijgelovigen mogen afschieten als die overlast geven.quote:Ik pleit dus voor het onmiddellijke verbieden van alle vlees en vleesproducten, en eveneens voor het slachten van dieren binnen de grenzen van Nederland. Ik pleit voor het strafbaar maken van het doden van dieren voor de eigen consumptie. Wél mogen wij dieren blijven afschieten als ze overlast geven, een plaag worden, of onze eigen bestaan bedreigen.
Dat doen ze toch ook? Zij eten gras en bladeren en planten en struiken enz.quote:Wél mogen wij dieren blijven afschieten als ze <knip> onze eigen bestaan bedreigen.
Whahahahahahaha, we have a winnerquote:Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef bas-beest het volgende:
Uit de OP:
[..]
Dat doen ze toch ook? Zij eten gras en bladeren en planten en struiken enz.
Vraag naar huisdieren zal op mysterieuze wijze stijgen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Orbis het volgende:
Als vlees overigens in Nederland verboden wordt, zou er dan een hele underground vlees-importwereld ontstaan? Obscure parallelimport uit Duitsland, geheimzinnige vleesvluchten uit België.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vraag naar huisdieren zal op mysterieuze wijze stijgen.
.quote:Wij stammen af van de apen, en die dieren zijn er ook niet voor niets vegetarisch
Heb je die gasten van het Animal Liberation Front wel eens gezien. Niet geweldadig, as ifquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef padlarf het volgende:
Sowieso legt TS een omgekeerd causaal verband. Mensen die vegetarisch eten zijn minder geneigd tot geweld. (zieluge diertjussssss)
Die stammen af van dezelfde diersoort als de mens ja. Ken je geschiedenis.quote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Gemiddeld bedoel ik. Agressievelingen heb je overal.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Orbis het volgende:
[..]
Heb je die gasten van het Animal Liberation Front wel eens gezien. Niet geweldadig, as if.
apen eten ook gewoon vlees.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef theclansman het volgende:
[..]
.
daarom zijn het nu nog apen en wij gingen vlees eten en zijn door geëvolueerd
quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef moomoo het volgende:
Ik ben vegetariër, maar je argumenten zijn om te janken.
mensenvleesquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
Als Nederland vegetarisch moet worden, dan mag er geen vlees in zitten. Dus eigenlijk vindt TS dat er ook niemand meer in Nederland zou mogen wonen dan, want mensen zijn ook van vlees en bloed.
dat zei ik ook alquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Tocadisco het volgende:
Nee, want mens = omnivoor.
of ben jij ook een van die mensen wat een kat alleen maar sla zou voeren terwijl die duidelijk een carnivoor is?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
Niet veel veganisten op FOK! zo te zien
kunnen we ook niks aan doen... het is hoe het isquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik ook al
Mensen zijn geen herbivoren, nooit geweest ook
Keuze zat bij de slagerquote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee ik zeg juist dat je geen keuze meer hebt in deze
Gelukkig bepaal jij onze keuze nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kan je altijd nog mensen vlees eten...quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En hoe wilde je die volksverhuizing vorm geven dan? En waar moeten al die 16 miljoen mensen dan wonen?quote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Vooral veganistenquote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef DeRakker. het volgende:
Vegetariërs en veganisten zijn even irritant als gelovige mensen...
Steeds andere mensen proberen om te praten en te overtuigen van hun oh zo geweldige levenswijze
Lekker iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef DeRakker. het volgende:
Steeds andere mensen proberen om te praten en te overtuigen van hun oh zo geweldige levenswijze
ZWAAR in de minderheid. Wie zegt er nou nee tegen een overheerlijke biefstuk?quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef Thelastone_ het volgende:
@ Giua, idd.
Sowieso die vegetarische mensen en hun rare ideeën.
Waarom zouden vegetariërs moeten beslissen terwijl jullie in de minderheid zitten?
Maar wij zijn niet als dusdanigs door onze Schepper bedoeld. Dat we nu vlees eten is meer aan onze eigen onbeheersbare lusten te danken en daarnaar zijn we eveneens geevolueerd.quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Jodocus1 het volgende:
Ja doei hequote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar wij zijn niet als dusdanigs door onze Schepper bedoeld. Dat we nu vlees eten is meer aan onze eigen onbeheersbare lusten te danken en daarnaar zijn we eveneens geevolueerd.
Ah, de religieuze tour. Maar heeft Eva er geen puinzooi van gemaakt door een appel te eten?quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar wij zijn niet als dusdanigs door onze Schepper bedoeld. Dat we nu vlees eten is meer aan onze eigen onbeheersbare lusten te danken en daarnaar zijn we eveneens geevolueerd.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we omnivoor voorquote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Orbis het volgende:
@Thelastone: en de meerderheid heeft per definitie gelijk, dan?
ja klopt, maar dat is even nodig om een punt te makenquote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef daftme het volgende:
[..]
Lekker iedereen over één kam scheren
Hou toch op man, ik ben zelf ook vegetariër maar probeer niemand te overtuigen geen vlees te eten.quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef DeRakker. het volgende:
Spreek voor jezelf, m'n moeder voerde mij al medium-rare biefstuk zodra de eerste snijtand doorkwam.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
mmh ben meer van de kipquote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ZWAAR in de minderheid. Wie zegt er nou nee tegen een overheerlijke biefstuk?
Nee hoor, iedereen mag best doen wat zijn overtuiging hem ingeeft, maar ga er in godsnaam geen andere mensen mee lastig vallen..quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef daftme het volgende:
[..]
Lekker iedereen over één kam scheren
dat is primaquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hou toch op man, ik ben zelf ook vegetariër maar probeer niemand te overtuigen geen vlees te eten.
Vlees eten hoorde bij mij gewoon tot de opvoeding die mijn Scheppers mij gaven hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kipquote:
Idd, het zijn gewoon de nieuwe jehova's getuigenquote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef Thelastone_ het volgende:
@ Giua, idd.
Sowieso die vegetarische mensen en hun rare ideeën.
Waarom zouden vegetariërs moeten beslissen terwijl jullie in de minderheid zitten?
Wie slingert de barbecue even aan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kip![]()
Ik krijg spontaan honger van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |