abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89856854
Bovendien meen ik dat juist de proteïnen in vlees maakten dat de mens de hersencapaciteit kon ontwikkelen die we vandaag de dag hebben.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_89856865
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Vlees ongezond :')? Mensen hebben juist vlees nodig (in een bepaalde hoeveelheid).
precies :Y
Vleesvervangende producten (3x woordwaarde) zijn er immers niet voor niets :W
Juin uit Eigen Tuin!
  Boks-Chick zondag 12 december 2010 @ 23:25:51 #28
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89856893
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Orbis het volgende:
Bovendien meen ik dat juist de proteïnen in vlees maakten dat de mens de hersencapaciteit kon ontwikkelen die we vandaag de dag hebben.
of ik met deze stelling nou zo blij moet zijn... :P
lolwut
pi_89856898
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef theclansman het volgende:
als ik hele dagen planten moet eten dan word ik pas agressief
Nog zoiets, ja. Vlees is een veel efficiëntere energiebron dan groente!
pi_89856899
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Jodocus1 het volgende:
dus wij stammen af van de apen en de apen evoleren naar mensen?
En waar komt dat vlees eten dan vandaan?
Dat deden die apen ook al voor dat wij van ze afstammen.

Daarnaast laatste reactie van mij. Word of wees lekker vegetarisch. Ik blijf vlees eten.
Als we geen dieren moesten eten dan hadden ze maar niet van vlees moeten zijn.
_O- _O_ _O-

Een vegetarier eet ape-nootjes
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89856901
Vergezocht :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zondag 12 december 2010 @ 23:26:02 #32
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_89856905
TS moet wat vlees eten, dan krijgt zijn huisgenote van 50 respect voor hem
Ok stelletje hokboeren
pi_89856922
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef theclansman het volgende:
als ik hele dagen planten moet eten dan word ik pas agressief
ik word bloed agressief van sperciebonen :(
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89856937
Ik krijg me toch een partij honger door dit topic.

Even wat plakken grilworst halen.
pi_89856948
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_89856949

Lijkt me duidelijk zo
pi_89856984
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef vergezocht het volgende:
Het enige argument wat ik zie voor het wél willen consumeren van vlees is de goede smaak misschien. Maar dat is geenszins een legitieme, want die smaak zijn jullie aan gewend over de jaren, en daarom denk je maar dat het lekker is. Als jullie je onthouden van het gebruik daarvan, went het ook gewoon af.
Ach hou toch op mafkees.

Vlees, FUCK YEAH :9~ :Y)
  zondag 12 december 2010 @ 23:27:46 #38
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_89856993
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef vergezocht het volgende:
En plotseling ging bij mij het kwartje vallen. Nederland heeft een zekere deel van haar ellende te danken aan haar vleesetend bestaan. Ik ben echt van mening dat als we allemaal vegetariërs zouden worden dat onze samenleving vele maal beter zou worden. Het eten van vlees doet de agressie toenemen binnen een persoon,
Onzin.
quote:
en is ook nog erg ongezond.
Onzin.
quote:
Het veroorzaakt allerlei kwade kankers over het lange termijn en over het korte termijn zorgt ie voor het ontstaan van allerlei gevaarlijke vreemde virussoorten zoals E.coli, SARS, etc etc. Je hoeft maar eens het nieuws te bekijken om mijn punt hierover te snappen.
Onzin. E.Coli noch SARS worden overgedragen door vlees.

quote:
Want je moet het gewoon toegeven. Het eten van dierenbloed is niet geschikt voor de mens, en als dat bloed eenmaal binnen onze darmflora terechtkomt, wekt hij allerlei vreemde gebeurens in ons op. Of dat bloed nou eenmaal gekookt is of niet, maakt niet uit, het is gewoon niet voor ons bedoeld.
Onzin
quote:
Wij stammen af van de apen, en die dieren zijn er ook niet voor niets vegetarisch.
Chimpansees jagen regelmatig voor vlees, zowel op chimpansees van vijandige troepen, andere apen, en hoefdieren als gazelles. De meeste apen, zowel de mens-apen als de niet-mens-apen eten naast fruit ook insecten, vaak in de vorm van larven/maden.

quote:
Bovendien zorgt de vleesconsumptie voor onnodige dierenleed. Er is gewoon geen ethisch, pijnloze manier van het slachten van dieren, punt uit. Het dier leeft echt in een hel, en op het moment van het slachten zelf heb je dus een grote onrecht gepleegd.
De dood met een slachtpistool is een genadiger dood dan welke manier van overlijden een dier ooit in de natuur zal meemaken, behalve als die onverhoeds door een vallende boom, komeet of zoiets precies en met grote kracht op de kop wordt geraakt.

quote:
Het enige argument wat ik zie voor het wél willen consumeren van vlees is de goede smaak misschien. Maar dat is geenszins een legitieme, want die smaak zijn jullie aan gewend over de jaren, en daarom denk je maar dat het lekker is. Als jullie je onthouden van het gebruik daarvan, went het ook gewoon af.
Ik stel voor dat jij je van sex, en communicatie met mensen onthoudt. Het mag dan wel lekker zijn, maar het went ook gewoon af, en dan zijn wij verlost van het oeverloze gezwam van vega-bijgelovigen.

quote:
Ik pleit dus voor het onmiddellijke verbieden van alle vlees en vleesproducten, en eveneens voor het slachten van dieren binnen de grenzen van Nederland. Ik pleit voor het strafbaar maken van het doden van dieren voor de eigen consumptie. Wél mogen wij dieren blijven afschieten als ze overlast geven, een plaag worden, of onze eigen bestaan bedreigen.
Ik pleit ervoor dat we vega-bijgelovigen mogen afschieten als die overlast geven.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_89857001
Uit de OP:

quote:
Wél mogen wij dieren blijven afschieten als ze <knip> onze eigen bestaan bedreigen.
Dat doen ze toch ook? Zij eten gras en bladeren en planten en struiken enz. :)

Laat hen lekker dat eten, dan eten wij dieren en wat ze overlaten omdat we ze doodgeschoten hebben.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_89857037
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:28 schreef bas-beest het volgende:
Uit de OP:

[..]

Dat doen ze toch ook? Zij eten gras en bladeren en planten en struiken enz. :)
Whahahahahahaha, we have a winner _O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89857079
Ja, want na de duizenden jaren van evolutie die er tot heeft geleid dat wij als mensheid omnivoor zijn, zijn wij eigenlijk meer het vegetarische type.

Zonder het eten van vlees zal de evolutie van de mens alleen maar achteruitgaan.
pi_89857094
TS post hier spontaan niet meer :')
pi_89857137
Als vlees overigens in Nederland verboden wordt, zou er dan een hele underground vlees-importwereld ontstaan? Obscure parallelimport uit Duitsland, geheimzinnige vleesvluchten uit België.
pi_89857166
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Orbis het volgende:
Als vlees overigens in Nederland verboden wordt, zou er dan een hele underground vlees-importwereld ontstaan? Obscure parallelimport uit Duitsland, geheimzinnige vleesvluchten uit België.
Vraag naar huisdieren zal op mysterieuze wijze stijgen.
pi_89857183
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2010 23:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vraag naar huisdieren zal op mysterieuze wijze stijgen.
:N

Integendeel, er verdwijnen minder honden en katten ;)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89857228
Op termijn zal zelfs zwerver-overlast afnemen...
pi_89857236
quote:
Wij stammen af van de apen, en die dieren zijn er ook niet voor niets vegetarisch.
Geniaal _O-
  zondag 12 december 2010 @ 23:33:02 #48
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_89857245
Sowieso legt TS een omgekeerd causaal verband. Mensen die vegetarisch eten zijn minder geneigd tot geweld. (zieluge diertjussssss :'( )
Ok stelletje hokboeren
pi_89857286
Het is waar, mensen die wiet gebruiken zijn een stuk relaxter!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_89857288
quote:
Wij stammen af van de apen, en die dieren zijn er ook niet voor niets vegetarisch
.
daarom zijn het nu nog apen en wij gingen vlees eten en zijn door geëvolueerd
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')