hadden ze toen al stoofpotjes?quote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wist men van hem in ieder geval wat voor vlees ze in de kuip hadden.
worst is vies manquote:Op maandag 13 december 2010 00:34 schreef DerMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier nu niet van houden...
die liggen buiten beeldquote:
Ik ookquote:
de rijdende kipquote:
Ik heb gewoon een halve paardenworst opgesnedenquote:Op maandag 13 december 2010 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ga een paar worstjes in de pan droppen
nou bijna deze staat op de sitequote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze die ook braden in een caravan?
Om nou gelijk de caravan van TS in de fik te steken is ook weer wat rigoureusquote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze die ook braden in een caravan?
Het zou wel wat zijn als TS een Kip-caravan heeftquote:Op maandag 13 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Om nou gelijk de caravan van TS in de fik te steken is ook weer wat rigoureus
Twee vliegen in een klapquote:Op maandag 13 december 2010 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn als TS een KIP-caravan heeft.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Zelfs in de sport heeft de groente de toekomst
Hak en Sintnicolaas genomineerd voor prijs
dan krijg je toch weer die twee vliegen in een klapquote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef theclansman het volgende:
ik heb nog een vraag aan de TS
mag je als vegetariër wel vleesetende planten eten ????
Volgens mij is er wat verkeerd gegaan?quote:Op maandag 13 december 2010 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef DeRakker. het volgende:
Ts hoe willen trouwens alle sporters zonder vlees overleven?![]()
Voor spiermassa heb je veel eiwitten nodig en daar is vlees een grote bron van.
Ook noten, melk enz maar zonder vlees is het eigenlijk bijna onmogelijk om genoeg eiwitten binnen te
TS viel in SLAap tijdens het postenquote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij is er wat verkeerd gegaan?
hehequote:Op maandag 13 december 2010 00:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
TS viel in SLAap tijdens het posten.
hij zag er geen beenHAM meer inquote:Op maandag 13 december 2010 00:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
TS viel in SLAap tijdens het posten.
Zou eigenlijk lof proberen te oogsten met deze topic?quote:Op maandag 13 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij zag er geen beenHAM meer in
hij vroeg om hamburgers, maar het BLEEKSELDERIJquote:Op maandag 13 december 2010 00:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou eigenlijk lof proberen te oogsten met deze topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch nog even omdat het op de eerste pagina zo snel gingquote:Op zondag 12 december 2010 23:26 schreef theclansman het volgende:
en deze natuurlijk
sjaak bral HELD
ja dankquote:Op maandag 13 december 2010 00:54 schreef theclansman het volgende:
[..]
toch nog even omdat het op de eerste pagina zo snel ging
wat een held die sjaak bral
quote:Op maandag 13 december 2010 00:46 schreef theclansman het volgende:
ik heb nog een vraag aan de TS
mag je als vegetariër wel vleesetende planten eten ????
Je mag het wel hebben, je mag het niet etenquote:Op maandag 13 december 2010 00:57 schreef DaMart het volgende:
Is het voor een vegetariër eigenlijk nog extra pijnlijk als de diagnose van de dokter 'Vleesboom' luidt?
En zo ja, dan onthoudt hij zich ook van vruchtvlees natuurlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 00:57 schreef DaMart het volgende:
Is het voor een vegetariër eigenlijk nog extra pijnlijk als de diagnose van de dokter 'Vleesboom' luidt?
vruchtwater schijnt wel heel gezond te zijnquote:Op maandag 13 december 2010 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zo ja, dan onthoudt hij zich ook van vruchtvlees natuurlijk?
Ik ga ook schaapjes tellen!quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen, mijn lachspieren kunnen niet meer![]()
![]()
Flora en Fauna misschien? Zelf langer dan een kwart seconde nadenken? Or, face the consequences. Dankbaar publiek hier, dat zekerquote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef theclansman het volgende:
en toch wil ik het weten
welk forum is het beste om mijn vraag over de vleesetende plant te stellen hier op fok
dat is sowieso onzin. Als jij telkens met het argument wilt komen dat het moderne tijden zijn en daarom mogen we ons wel vlees permiteren (hygiene, humane slachting, etc etc) dan mag ik ook dat idee van moderne tijden aanwenden door te zeggen dat er voldoende alternatieve proteinebronnen tegenwoordig bestaan waardoor vlees overbodig is. Denk hierbij aan (sojavlees en melk, proteinereepjes, lijnzaadolie (omega3) etc etc).Kwalitantief en kwantitatief doen ze voor vlees niet onder.quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef DeRakker. het volgende:
Ts hoe willen trouwens alle sporters zonder vlees overleven?![]()
Voor spiermassa heb je veel eiwitten nodig en daar is vlees een grote bron van.
Ook noten, melk enz maar zonder vlees is het eigenlijk bijna onmogelijk om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
Met vlees is t al moeilijk om spiermassa te kweken.
Melk gebruik je al veel.. proteinereepjes zijn belachelijk duur en verder niet echt super.quote:Op maandag 13 december 2010 01:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
dat is sowieso onzin. Als jij telkens met het argument wilt komen dat het moderne tijden zijn en daarom mogen we ons wel vlees permiteren (hygiene, humane slachting, etc etc) dan mag ik ook dat idee van moderne tijden aanwenden door te zeggen dat er voldoende alternatieve proteinebronnen tegenwoordig bestaan waardoor vlees overbodig is. Denk hierbij aan (sojavlees en melk, proteinereepjes, lijnzaadolie (omega3) etc etc).Kwalitantief en kwantitatief doen ze voor vlees niet onder.
En ik zie helaas ook een verband tussen het aantal allochtonen van niet Westers afkomst in Nederland en de toenemende verloedering van normen en waarden aangaande het gebruik van dierlijke producten.quote:
en alweer brengt iemand anti-islam anti-allachtonen politieke bullshit naar boven..quote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef KnowledgeSeeker het volgende:
[..]
En ik zie helaas ook een verband tussen het aantal allochtonen van niet Westers afkomst in Nederland en de toenemende verloedering van normen en waarden aangaande het gebruik van dierlijke producten.
nee over 100 jaar gaan we ook boerka's introduceren voor vrouwenquote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
en alweer brengt iemand anti-islam anti-allachtonen politieke bullshit naar boven..
what the fuck heeft dat hiermee te maken?
ik ben deze domme dierenlovers spuug zat met eet vegetarisch bla bla bla..
er is een fucking partij van de dieren zelfs..
waar the fuck gaat de wereld heen?
gaan wij over 100jaar met dieren trouwe ofso?
DeRakker jij bent echt een mongool.quote:Op maandag 13 december 2010 15:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee over 100 jaar gaan we ook boerka's introduceren voor vrouwen![]()
En gaan we aanslagen plegen in t midden oosten, payback time.
domme reacties plaatsen kan je ook domme reacties verwachten hequote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
DeRakker jij bent echt een mongool.
ik verklaar jou hierbij een mongool.
gemanipuleerd.
brainwashed.
waarom is het dom het is mijn fucking mening.quote:Op maandag 13 december 2010 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
domme reacties plaatsen kan je ook domme reacties verwachten he
tja het is jammer dat je zelf niet ziet wat je allemaal brult.quote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
waarom is het dom het is mijn fucking mening.
ik vind die dieren activisten dom en van mij part mogen ze opdonderen met hun "missie".
koop een hond en huur een kamer en doe maar wat je wilt doen.
vlees is goed voor je.
het is een geschenk van God.
ik ga levenslang slachten en vlees eten.
Period.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef vergezocht het volgende:
Je hoeft maar eens het nieuws te bekijken om mijn punt hierover te snappen.
Nou, zet jij dan maar je computer uit, want die is ook slecht voor het milieu...quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef KnowledgeSeeker het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS. Het is wel degelijk zo dat de verloedering van een samenleving te zien is aan de standpunten van mensen wat betreft het gebruik van dierlijke producten. Het lijkt erop dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking geen enkel probleem meer heeft met het eten van Halal geslacht vlees of het dragen van bond e.d. Dit zijn gewoon tekenen van verloedering en de afname van het hebben van bepaalde normen en waarden.
Ik zie dit echter meer als een gevolg van de steeds grotere kloof tussen de voedsel industrie en de stads mens. Het zou goed zijn als mensen een beter beeld zouden hebben van hoe dierlijke producten op hun boord belanden. Al hoewel ik betwijfel of dit bij mensen een wezenlijke verandering in hun standpunten teweeg zal brengen aangezien zolang het maatschappelijk geaccepteerd gedrag betreft het moeilijk te veranderen is en de verleiding van het eten van vlees te groot is. Daarom zou er inderdaad zoals TS betoogd een verbod moeten komen op het eten van vlees.
En ik geloof ook zeker dat dit in de niet al te verre toekomst zal gaan gebeuren, zeker gezien de klimaat verandering waar de bio industrie een belangrijke bijdrage aanlevert.
STFU man, vlees is niet eens essentieel. Anders lees je even het topic door. Jouw leven in zijn eentje is toch niet belangrijker dan de levens van honderdtallen dieren over jouw levensspanne die je laten slachten zou hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 15:58 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Het overgrote deel van vega's zijn ofwel meisjes ofwel homo's die zich laten leiden door emotie, dus door het 'zielige' van het slachten en eten van dieren, en die zich niet hebben verdiept in de feiten, anders zouden ze wel inzien hoe essentieel vlees eten is.
Vegetariersquote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom stinken vegetariers ook alweer? En waarom zien ze er altijd zo ongezond bleek uit?
donder nou toch eens lekker opquote:Op maandag 13 december 2010 19:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
STFU man, vlees is niet eens essentieel. Anders lees je even het topic door. Jouw leven in zijn eentje is toch niet belangrijker dan de levens van honderdtallen dieren over jouw levensspanne die je laten slachten zou hebben.
Subjectiefquote:
wat een vieze propaganda probeer je te verspreidenquote:
Dit is anders ook niet verkeerd.quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Queen_Minny het volgende:
Het bevalt me prima boven aan de voedselketen.
Een kip is op deze manier het leukst om te zien.
[ afbeelding ]![]()
Eet smakelijk.
Wat triest dat de mens zichzelf de top van het voedselketen noemt.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dit is anders ook niet verkeerd.
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnlijk niet waar. Vegetariërs leven gemiddeld langer. Dat is meermaals aangetoond.quote:
Ja precies, en wat triest eigenlijk dat een mens zich een intelligent wezen durft te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat triest dat de mens zichzelf de top van het voedselketen noemt.Ja dat kunnen toch alle soorten doen. Wat vind je ervan als een leeuw jullie aanvalt, ombrengt, en dan lekker opeet. Voedselketen toch? Overleven toch? De natuur toch?
Kom niet met die hypocrisie stelletje eigen-actie goedpraters.
Dank je wel mattie, Dat was een punt dat ik vergeten heb te inclueren in mijn OP. Inderdaad de vleesindustrie stoot abnormale hoeveelheden broeikasgassen de lucht in. Dat moet eens stoppen. Het is ingeschat dat de vleesteelt zelf voor meer dan 40% van de globale opwarming zorgt. Grote bijdrager dus.quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef KnowledgeSeeker het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS. Het is wel degelijk zo dat de verloedering van een samenleving te zien is aan de standpunten van mensen wat betreft het gebruik van dierlijke producten. Het lijkt erop dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking geen enkel probleem meer heeft met het eten van Halal geslacht vlees of het dragen van bond e.d. Dit zijn gewoon tekenen van verloedering en de afname van het hebben van bepaalde normen en waarden.
Ik zie dit echter meer als een gevolg van de steeds grotere kloof tussen de voedsel industrie en de stads mens. Het zou goed zijn als mensen een beter beeld zouden hebben van hoe dierlijke producten op hun boord belanden. Al hoewel ik betwijfel of dit bij mensen een wezenlijke verandering in hun standpunten teweeg zal brengen aangezien zolang het maatschappelijk geaccepteerd gedrag betreft het moeilijk te veranderen is en de verleiding van het eten van vlees te groot is. Daarom zou er inderdaad zoals TS betoogd een verbod moeten komen op het eten van vlees.
En ik geloof ook zeker dat dit in de niet al te verre toekomst zal gaan gebeuren, zeker gezien de klimaat verandering waar de bio industrie een belangrijke bijdrage aanlevert.
zou ik geen probleem vinden, gebeurd al zo vaak dat dieren de mens doden.quote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat triest dat de mens zichzelf de top van het voedselketen noemt.Ja dat kunnen toch alle soorten doen. Wat vind je ervan als een leeuw jullie aanvalt, ombrengt, en dan lekker opeet. Voedselketen toch? Overleven toch? De natuur toch?
Kom niet met die hypocrisie stelletje eigen-actie goedpraters.
En hij zegt juist dat het aan jouw allochtone afkomst ligt dat je zulke meningen hebt. Alleen jullie kunnen zo achterlijk en genadeloos met dieren omgaan. Vandaar (een van de redenen) dat jullie derde-wereld heten.quote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
waarom is het dom het is mijn fucking mening.
ik vind die dieren activisten dom en van mij part mogen ze opdonderen met hun "missie".
koop een hond en huur een kamer en doe maar wat je wilt doen.
vlees is goed voor je.
het is een geschenk van God.
ik ga levenslang slachten en vlees eten.
Period.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |