Ik ga ook schaapjes tellen!quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen, mijn lachspieren kunnen niet meer![]()
![]()
Flora en Fauna misschien? Zelf langer dan een kwart seconde nadenken? Or, face the consequences. Dankbaar publiek hier, dat zekerquote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef theclansman het volgende:
en toch wil ik het weten
welk forum is het beste om mijn vraag over de vleesetende plant te stellen hier op fok
dat is sowieso onzin. Als jij telkens met het argument wilt komen dat het moderne tijden zijn en daarom mogen we ons wel vlees permiteren (hygiene, humane slachting, etc etc) dan mag ik ook dat idee van moderne tijden aanwenden door te zeggen dat er voldoende alternatieve proteinebronnen tegenwoordig bestaan waardoor vlees overbodig is. Denk hierbij aan (sojavlees en melk, proteinereepjes, lijnzaadolie (omega3) etc etc).Kwalitantief en kwantitatief doen ze voor vlees niet onder.quote:Op maandag 13 december 2010 00:20 schreef DeRakker. het volgende:
Ts hoe willen trouwens alle sporters zonder vlees overleven?![]()
Voor spiermassa heb je veel eiwitten nodig en daar is vlees een grote bron van.
Ook noten, melk enz maar zonder vlees is het eigenlijk bijna onmogelijk om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
Met vlees is t al moeilijk om spiermassa te kweken.
Melk gebruik je al veel.. proteinereepjes zijn belachelijk duur en verder niet echt super.quote:Op maandag 13 december 2010 01:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
dat is sowieso onzin. Als jij telkens met het argument wilt komen dat het moderne tijden zijn en daarom mogen we ons wel vlees permiteren (hygiene, humane slachting, etc etc) dan mag ik ook dat idee van moderne tijden aanwenden door te zeggen dat er voldoende alternatieve proteinebronnen tegenwoordig bestaan waardoor vlees overbodig is. Denk hierbij aan (sojavlees en melk, proteinereepjes, lijnzaadolie (omega3) etc etc).Kwalitantief en kwantitatief doen ze voor vlees niet onder.
En ik zie helaas ook een verband tussen het aantal allochtonen van niet Westers afkomst in Nederland en de toenemende verloedering van normen en waarden aangaande het gebruik van dierlijke producten.quote:
en alweer brengt iemand anti-islam anti-allachtonen politieke bullshit naar boven..quote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef KnowledgeSeeker het volgende:
[..]
En ik zie helaas ook een verband tussen het aantal allochtonen van niet Westers afkomst in Nederland en de toenemende verloedering van normen en waarden aangaande het gebruik van dierlijke producten.
nee over 100 jaar gaan we ook boerka's introduceren voor vrouwenquote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
en alweer brengt iemand anti-islam anti-allachtonen politieke bullshit naar boven..
what the fuck heeft dat hiermee te maken?
ik ben deze domme dierenlovers spuug zat met eet vegetarisch bla bla bla..
er is een fucking partij van de dieren zelfs..
waar the fuck gaat de wereld heen?
gaan wij over 100jaar met dieren trouwe ofso?
DeRakker jij bent echt een mongool.quote:Op maandag 13 december 2010 15:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee over 100 jaar gaan we ook boerka's introduceren voor vrouwen![]()
En gaan we aanslagen plegen in t midden oosten, payback time.
domme reacties plaatsen kan je ook domme reacties verwachten hequote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
DeRakker jij bent echt een mongool.
ik verklaar jou hierbij een mongool.
gemanipuleerd.
brainwashed.
waarom is het dom het is mijn fucking mening.quote:Op maandag 13 december 2010 15:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
domme reacties plaatsen kan je ook domme reacties verwachten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |