trusten LLquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen

Dat doet mijn vrouw ook wel eensquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij deed smak smak smak smak en daarna slikken

Fijn dromenquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen

Ik ben in het echt ook makkelijk. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoor
[..]
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldOh en het gekraak van luchtbedden

Lekker slapen meisquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen

Dat is vast niet in haar slaapquote:

Makkelijk...op de kast?quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben in het echt ook makkelijk. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen.
Op de meet was het overigens vioral jouw poes die me wakker hield

Lekker nummer. Ook maar even naar luisterenquote:

Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, Studio Voetbal doet het ook nog eens even dunnetjes over door 3 Heerenveen doelpunten te nomineren tot doelpunt van de week.

Ik krijg spontaan weer zin in de zomerquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker nummer. Ook maar even naar luisteren

quote:

Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Ik ga naar bed, anders komt het morgen niet goed
Trusten lieve mensen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UKquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan weer zin in de zomer
Nog een paar weken en dan is het zo ver. Deze maar op de ipod zetten, voor onderweg in de auto.

Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen

Onze liefde is voor de rest van de avond over.quote:
 Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.
 Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.   

Slaap ze.quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen

Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen

Same herequote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UK
Een paar weken

Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onze liefde is voor de rest van de avond over.Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.

Ik ben er geborenquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Onze liefde is voor de rest van de avond over.Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.

Ook gij Brutus?quote:

Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen

Altijd fijn om mensen tegen te komen die hetzelfde zijnquote:

Dan had je dat even voor morgen moeten bewaren tot ik het verwerkt had.quote:

23 graden is lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UK
Een paar weken

Ik hoorde het. Ik wil Van Gaal wel weer terug, prachtvent dat het is.quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/sport/24(...)jax-niet-langer.html
Whahahahahahahahaha

Slaap ze. En niet te hard met die pocketrocket morgen!quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen

Ja, dat is inderdaad warm zat en niet te warmquote:

quote:

Ik kan daar toch niets aan doen manquote:

Ik zei dat toch ook niet tegen jou tut.quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan daar toch niets aan doen man

trusten marijkequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen

ik hang niet aan een club, en ik vind het leuk als een kleine club van een grote wintquote:

Ja, 2 januari zit ik in de zomerquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een paar weken
 en GMT-12
 en GMT-12  

ik moet naar bed.quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zei dat toch ook niet tegen jou tut.

Waar ga je naartoequote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, 2 januari zit ik in de zomeren GMT-12
 Down Under
 Down Under  

dat is niet verkeerdquote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, 2 januari zit ik in de zomeren GMT-12

Dat is net zoiets als iemand die zegt dat hij voor de winnaar is als het net begint. Altijd maar inzetten op basis van emoties. Bah, kies een partij en blijf erbij.quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hang niet aan een club, en ik vind het leuk als een kleine club van een grote wint

quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet naar bed.
ik quote verkeerd

Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leukquote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Altijd fijn om mensen tegen te komen die hetzelfde zijn

Nieuw Zeeland en Maleisie. Jullie zijn gewoon weken van me verlostquote:

VVVquote:

Ik heb gewoon geen club voorkeur.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand die zegt dat hij voor de winnaar is als het net begint. Altijd maar inzetten op basis van emoties. Bah, kies een partij en blijf erbij.

Als ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf
 Als ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf  

Nee, daar word ik ook absoluut niet vrolijk vanquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leuk

als je af en toe je snoet maar even laat zienquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Er is helemaal niemand "schuldig" of zo. Ik ga gewoon even weg van de linkerbaan. Razen jullie maar lekker doorAls ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf

In Nederland als het benauwd is niet. Maar ik blijf spinning doen, gewoon omdat het kan. Zweet ietsie meer, maar dan maar een bidon erbijquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leuk

Schijnt nog pittig te zijn ook, dus ik heb weer een dag uitgezocht hoor. Ipv een taart en een lekker etentje
 Schijnt nog pittig te zijn ook, dus ik heb weer een dag uitgezocht hoor. Ipv een taart en een lekker etentje  

Daar kan ik je dan wel in vinden als neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen club voorkeur.
Ik vind het leuk als de beste van de dag ook daadwerkelijk wint, en als een loeispannende pot gelijk eindigt
 Maar dat is niet perse de underdog.
 Maar dat is niet perse de underdog.  

ja!quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je af en toe je snoet maar even laat zien

Wat gaaf zeg, om naar die landen te gaan. Zou ooit ook wel eens naar Australie willen als het er niet zo heet isquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland en Maleisie. Jullie zijn gewoon weken van me verlost

We merken het vanzelf wel Flashquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Er is helemaal niemand "schuldig" of zo. Ik ga gewoon even weg van de linkerbaan. Razen jullie maar lekker doorAls ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf

De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uitquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg, om naar die landen te gaan. Zou ooit ook wel eens naar Australie willen als het er niet zo heet is

Zweetquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar word ik ook absoluut niet vrolijk van

We zien je wel weer invoegen als je er behoefte aan hebt. Hopelijk zie ik je binnenkort weer kerel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai

Seks zonder zweetquote:

Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer isquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uit

Maar wel tofquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uit

Vorig jaar was ik eind november in Florida. In 28+ graden in een achtbaan terwijl er over al kerstmuziek draait. Wazige shitquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer is

Hmm..op La Palma viel 35 graden me wel redelijk mee, maar toch vond ik ook dat nog warm..wel duidelijk een ander klimaat, dat wel, want 35 graden in Nederland had me omgetoverd in een plasje zweetquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland als het benauwd is niet. Maar ik blijf spinning doen, gewoon omdat het kan. Zweet ietsie meer, maar dan maar een bidon erbij
Nieuw Zeeland zal rond de 25~30 zijn. En daar sta ik dan op mijn verjaardag, een daghick op een vulkaanSchijnt nog pittig te zijn ook, dus ik heb weer een dag uitgezocht hoor. Ipv een taart en een lekker etentje

quote:

ik heb een keer kerst gevierd in Californië dat was wel bizarquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer is

Dat lijkt me gevoelsmatig ook wel heel erg vreemd hoorquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik eind november in Florida. In 28+ graden in een achtbaan terwijl er over al kerstmuziek draait. Wazige shit

Nieuw Zeeland ben ik al eens geweest, maar nu hebben we de kans om veel weken op te nemen (beiden), dus gaan we nog eens. Mijn vrouw wil het heel graag zien, en ik zie er geen straf inquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar wel tof
Ik zou daar ook nog wel eens een kijkje willen nemen

Ja, HO!quote:

Ik heb zo'n 'gek' gevoel dat het koud hoort te zijn met Kerstquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer kerst gevierd in Californië dat was wel bizar
En twee jaar geleden kerst in Portugal 24 graden

Dat is zeker geen straf..quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland ben ik al eens geweest, maar nu hebben we de kans om veel weken op te nemen (beiden), dus gaan we nog eens. Mijn vrouw wil het heel graag zien, en ik zie er geen straf in

Met een leuk hoofdquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet0s mensch, ik ben kaaj lelijk

Ja, dat kan in Nederland na een dag al volledig omslaan naar benauwd. Verschrikkelijk weer. maar ik ben verslaafd aan spinning, dus dat doe ik dan alsnog. Als ik een van de vaste avonden niet kan, heb ik een week ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..op La Palma viel 35 graden me wel redelijk mee, maar toch vond ik ook dat nog warm..wel duidelijk een ander klimaat, dat wel, want 35 graden in Nederland had me omgetoverd in een plasje zweet

Dan is het goed.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, HO!
Dat is ander soort zweet

De 8-16 is al standaardlens op mijn fotocamera.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is zeker geen straf..
Geniet ervan, en foto's willen we natuurlijk

Ik maak me altijd veel te druk voor geen zweetquote:

Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werkquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak me altijd veel te druk voor geen zweet

En achteraf (na de koffie en optionele sigaret) wel moeten douchen, omdat je anders aan je lakens vastplaktquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werk

quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn opa zou morgen 105 zijn geworden als hij niet 29 jaar geleden was overleden

Weer werken. En dat is op het moment niet zo heel spannend. Komt wel weerquote:

Mijne zou vorige week 103 zijn gewordenquote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn opa zou morgen 105 zijn geworden als hij niet 29 jaar geleden was overleden

Ja, heb je al een nieuwe baan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer werken. En dat is op het moment niet zo heel spannend. Komt wel weer

Dat is wel heel oud dan. Mijn opa zou begin volgend jaar 93 geworden zijn. Als hij inderdaad niet 29 jaar geleden overleden was.quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:

of de lakens de dag erop wassen. Maar dat is alleen als je te lui/moe bent om te douchen, natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En achteraf (na de koffie en optionele sigaret) wel moeten douchen, omdat je anders aan je lakens vastplakt

Nighty night.quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal

Fijn dromen snuitje, sterkte met werken dan morgenquote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal

en je niet hoeft te werken de dag eropquote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
of de lakens de dag erop wassen. Maar dat is alleen als je te lui/moe bent om te douchen, natuurlijk.

mijne 98, vorige maandquote:

Lush, maakt alle andere luchtjes dood.quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je niet hoeft te werken de dag erop

Tenzij gezelschap binnen gehoorsafstand. Dan iets monder herriequote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werk

Boeien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij gezelschap binnen gehoorsafstand. Dan iets monder herrie

Ontplakt dat dan ook goed?quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lush, maakt alle andere luchtjes dood.

Antwoord in het volgende topic.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |