je kan ook een oppas zoeken via de oppascentrale, of stundenten opassen etc.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wie gaat er dan ook een oppas zoeken via marktplaats???
Ik snap dat ECHT niet
Ik heb een commando misbruiktquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
dit is een serieuze discussie, waar we allemaal een beetje van ondersteboven zijn en daar passen geen zgn "leuke opmerkingen" bij, ja![]()
ghèghèghè (ook dit is ongepast
)
Dat was de foto aan de hand waarvan hij is opgespoord.quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef hondjes het volgende:
In opsporing verzocht, was er een zaak met een kindje van ca 2 a 3 jaar.
Er werd gevraagd wie het kindje kende..
Daarmee wordt hij ook in verband gebracht..
Jij bedoeld dit zeker??quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Valt me nog mee, dat de boel naar buiten is gebracht, het zal vast niet de enige zaak zijn.
Er schijnt ook een Zandvoortzaak te zijn geweest, die in de doofpot is gekomen.
Niet een kinderdagverblijf, maar een huis , waar gerommeld werd door Hoge Heren.
Meeste misbruik vindt plaats in de kennissen/familiekring, al zou ik de oppas ook niet van mp trekken nee.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:wie gaat er dan ook een oppas zoeken via marktplaats???
Ik snap dat ECHT niet
Zou ik ook nooit doenquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso zou ik al nooit een vent nemen.
laten we het hopen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Jij bedoeld dit zeker??
http://www.klokkenluidero(...)feitenoverzicht.html
Eens zal die smeerlapperij ook wel aan het licht komen.
Tsja, iets in die trend zei ik dus net ook, gewoon geen kerels, klaarquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso zou ik al nooit een vent nemen.
Tis waarquote:
Alles is een schijnveiligheid.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Cameratoezicht is een schijnveiligheid er wordt geen personeel opgezet. Hooguit kan je een bandje terugspoelen als het kwaad al geschiet is en heb je dan daar waarschijnlijk niets van in beeld.
Ja en hij schijnt getrouwd te zijn met een man.quote:
bull, het werkt ook preventief. of ga jij als potentieel misbruiker maar even het risico nemen in een met camera's beveiligde ruimte onder het mom van, och wellicht kijkt er even niemand naar de beeldenquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Cameratoezicht is een schijnveiligheid er wordt geen personeel opgezet. Hooguit kan je een bandje terugspoelen als het kwaad al geschiet is en heb je dan daar waarschijnlijk niets van in beeld.
Dat zou betekennen dat je dus ook duidelijk een camera moet hebben boven bijvoorbeeld het aankleedkussen, en dan niet vanuit een hoek maar er direct bovenop. En in de slaapkamer, niet zomaar in een hoek, maar echt in elk bedje, anders zou je nog geen fuck zien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
bull, het werkt ook preventief. of ga jij als potentieel misbruiker maar even het risico nemen in een met camera's beveiligde ruimte onder het mom van, och wellicht kijkt er even niemand naar de beelden
Homo's, 't zijn af en toe net mensenquote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Ja en hij schijnt getrouwd te zijn met een man.
Had nooit gedacht dat homo's ook dit soort dingen doen.
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
En dat ik een kerstster kapot geschopt heb geloofd ook niemand.
geloof je wel hoor, maar waarom eigenlijk heb je de ster kapot getraptquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
Néé ik geloof daar niet in. Dan moet je ook in elk huis/kamer een camera hangen. Wat een jedoequote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou betekennen dat je dus ook duidelijk een camera moet hebben boven bijvoorbeeld het aankleedkussen, en dan niet vanuit een hoek maar er direct bovenop. En in de slaapkamer, niet zomaar in een hoek, maar echt in elk bedje, anders zou je nog geen fuck zien.
Ja, en, je weet wat een webcammetje tegenwoordig kost, als moet je er 40 installeren, wat dan nog ? En ik zeg niet dat je daarmee alles uitsluit, maaar, je maakt het iemand natuurlijk wel heeeel moeilijkquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou betekennen dat je dus ook duidelijk een camera moet hebben boven bijvoorbeeld het aankleedkussen, en dan niet vanuit een hoek maar er direct bovenop. En in de slaapkamer, niet zomaar in een hoek, maar echt in elk bedje, anders zou je nog geen fuck zien.
Ja, maar je kunt risico proberen in te perken.quote:
Een kerstster kapot schoppen is dan ook bijna heiligschennis. Er zijn niet veel mensen die dat echt zouden doen, maar van jou geloof ik het welquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
40 per groep, dat zou in ons geval 200 camera's zijn in het KDV en laten we zeggen per NSO groep 10 is nog eens 80, dan hebben we de gangen, de toiletruimtes, de buitenruimtes etc nog niet eens gehad. En ja dat kan, maar ik schat de kans klein in.quote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en, je weet wat een webcammetje tegenwoordig kost, als moet je er 40 installeren, wat dan nog ? En ik zeg niet dat je daarmee alles uitsluit, maaar, je maakt het iemand natuurlijk wel heeeel moeilijk
Dan hangen we er ééntje boven je bed ookquote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en, je weet wat een webcammetje tegenwoordig kost, als moet je er 40 installeren, wat dan nog ? En ik zeg niet dat je daarmee alles uitsluit, maaar, je maakt het iemand natuurlijk wel heeeel moeilijk
En daarmee denken ze dat het opgelost isquote:Op zondag 12 december 2010 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is er al, wordt ook gecontroleerd door de GGD. Daarom werken wij nu dagen van 9 uur ipv 8, omdat we te lang alleen stonden op een dag. En dan nog staat er iemand s'ochtends 3 kwartier, tussen de middag 3 kwartier en aan het eind van de dag 3 kwartier alleen op de groep.quote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt risico proberen in te perken.
Je kan bijvoorbeeld procedures voor personeel maken waarin je langdurig één op één contact zo veel mogelijk uitsluit.
Weet je, ik zei net; cameratoezicht is een vorm van risico's inperken, niet van ze volledig uitsluiten. Je maakt het potentiële daders moeilijker en doordat je de pakkans vergroot wordt het ook onaantrekkelijker voor een dader. Jouw tegenwerpingen zijn continue gericht op, "maar als ...... dan" Dat is denken in problemen en niet in oplossingen. Het leven is een risico, dat je alleen kunt uitsluiten door er nu een einde aan te maken! Nogmaals het gaat om preventieve,risico verminderende maatregelenquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
40 per groep, dat zou in ons geval 200 camera's zijn in het KDV en laten we zeggen per NSO groep 10 is nog eens 80, dan hebben we de gangen, de toiletruimtes, de buitenruimtes etc nog niet eens gehad. En ja dat kan, maar ik schat de kans klein in.
Nou ok ... de lamp ging al stuk. Dat was stap 1. Toen dacht ik ach dan maar zonder lamp voor het raam ofzo.. Ik vouwde het uit en hoorde krhhhhhhh scheur ...kapot. Toen was ik het zat en heb mijn Timberland erop gezet. Dat voelde wel goed. !!!! Maar ja morgen moet ik op zoek want het was een cadeautje van me moeder.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof je wel hoor, maar waarom eigenlijk heb je de ster kapot getrapt
Truste Heks !quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ben me bed in slaap lekker iedereen straks
Heb ik al, een stuk of 3 en een spiegel. Ik neem alles op! Stel je voor dat er misbruik van me gemaakt wordtquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hangen we er ééntje boven je bed ook
Dat klopt, misschien omdat ik mij er persoonlijk een beetje door voel aangesproken. Je oplossingen zouden goed kunnen werken maar zoals je het brengt dat het allemaal zo makkelijk is, suggereert dat we met wat kleine aanpassingen dit soort dingen kunnen voorkomen. En ik denk dat dat niet kan, je kan het ze moeilijker maken maar daar hangen bezwaren aan, het is niet allemaal zo makkelijk als jij schetst.quote:Op zondag 12 december 2010 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je, ik zei net; cameratoezicht is een vorm van risico's inperken, niet van ze volledig uitsluiten. Je maakt het potentiële daders moeilijker en doordat je de pakkans vergroot wordt het ook onaantrekkelijker voor een dader. Jouw tegenwerpingen zijn continue gericht op, "maar als ...... dan" Dat is denken in problemen en niet in oplossingen. Het leven is een risico, dat je alleen kunt uitsluiten door er nu een einde aan te maken! Nogmaals het gaat om preventieve,risico verminderende maatregelen
Juist das de pest. Ik heb ook wel es bij mijn ouders geslapen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat je het grootste gedeelte misschien zou kunnen voorkomen door het beleid voor de slaapkamers aan te passen, dat je kinderen niet alleen naar bed mag brengen of eruit halen, alleen is dit practisch bijna niet te doen omdat dat moment net het moment is dat 1 van de 2 met pauze is. En dan nog, als iemand iets wil, vindt hij echt wel een andere manier dan.
Over slapen gesproken.quote:Op maandag 13 december 2010 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist das de pest. Ik heb ook wel es bij mijn ouders geslapen.
En je denkt weer in problemen en niet in oplossingenquote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klopt, misschien omdat ik mij er persoonlijk een beetje door voel aangesproken. Je oplossingen zouden goed kunnen werken maar zoals je het brengt dat het allemaal zo makkelijk is, suggereert dat we met wat kleine aanpassingen dit soort dingen kunnen voorkomen. En ik denk dat dat niet kan, je kan het ze moeilijker maken maar daar hangen bezwaren aan, het is niet allemaal zo makkelijk als jij schetst.
quote:Op maandag 13 december 2010 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
En je denkt weer in problemen en niet in oplossingenJa maar zo makkelijk is het niet want dan ......... Nou dan ruim je de problemen die zich aandienen uit de weg. Een ouder vertrouwd het meest kostbare wat hij of zij heeft in de wereld aan jou toe. Dus het minste wat jij kunt doen is er alles aan doen wat binnen je vermogen ligt om daar zo voorzichtig mogelijk mee om te gaan. En als dat betekent dat bijvoorbeeld cameratoezicht of andere maatregelen daar zeer toe bij dragen dan denk je in oplossingen en ruim je de zaken die dat in de weg staan op
Managers, pfffffffff
Zequote:Op maandag 13 december 2010 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist das de pest. Ik heb ook wel es bij mijn ouders geslapen.
Gelukkig vrijwillig, anders had ik 'r moeten laten gaan. Pfff, medewerkers die alleen maar met tegenwerpingen komen, vliegen er bij mij sowieso uitquote:
Spuitjequote:Op maandag 13 december 2010 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig vrijwillig, anders had ik 'r moeten laten gaan. Pfff, medewerkers die alleen maar met tegenwerpingen komen, vliegen er bij mij sowieso uit
Nee andermans problemen die spuitertquote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Pfffff, die zwelgt ook in problemen ..........Oooh je bedoelt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |