je kan ook een oppas zoeken via de oppascentrale, of stundenten opassen etc.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wie gaat er dan ook een oppas zoeken via marktplaats???
Ik snap dat ECHT niet
Ik heb een commando misbruiktquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
dit is een serieuze discussie, waar we allemaal een beetje van ondersteboven zijn en daar passen geen zgn "leuke opmerkingen" bij, ja![]()
ghèghèghè (ook dit is ongepast
)
Dat was de foto aan de hand waarvan hij is opgespoord.quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef hondjes het volgende:
In opsporing verzocht, was er een zaak met een kindje van ca 2 a 3 jaar.
Er werd gevraagd wie het kindje kende..
Daarmee wordt hij ook in verband gebracht..
Jij bedoeld dit zeker??quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef hondjes het volgende:
Valt me nog mee, dat de boel naar buiten is gebracht, het zal vast niet de enige zaak zijn.
Er schijnt ook een Zandvoortzaak te zijn geweest, die in de doofpot is gekomen.
Niet een kinderdagverblijf, maar een huis , waar gerommeld werd door Hoge Heren.
Meeste misbruik vindt plaats in de kennissen/familiekring, al zou ik de oppas ook niet van mp trekken nee.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:wie gaat er dan ook een oppas zoeken via marktplaats???
Ik snap dat ECHT niet
Zou ik ook nooit doenquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso zou ik al nooit een vent nemen.
laten we het hopen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Jij bedoeld dit zeker??
http://www.klokkenluidero(...)feitenoverzicht.html
Eens zal die smeerlapperij ook wel aan het licht komen.
Tsja, iets in die trend zei ik dus net ook, gewoon geen kerels, klaarquote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso zou ik al nooit een vent nemen.
Tis waarquote:
Alles is een schijnveiligheid.quote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Cameratoezicht is een schijnveiligheid er wordt geen personeel opgezet. Hooguit kan je een bandje terugspoelen als het kwaad al geschiet is en heb je dan daar waarschijnlijk niets van in beeld.
Ja en hij schijnt getrouwd te zijn met een man.quote:
bull, het werkt ook preventief. of ga jij als potentieel misbruiker maar even het risico nemen in een met camera's beveiligde ruimte onder het mom van, och wellicht kijkt er even niemand naar de beeldenquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Cameratoezicht is een schijnveiligheid er wordt geen personeel opgezet. Hooguit kan je een bandje terugspoelen als het kwaad al geschiet is en heb je dan daar waarschijnlijk niets van in beeld.
Dat zou betekennen dat je dus ook duidelijk een camera moet hebben boven bijvoorbeeld het aankleedkussen, en dan niet vanuit een hoek maar er direct bovenop. En in de slaapkamer, niet zomaar in een hoek, maar echt in elk bedje, anders zou je nog geen fuck zien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
bull, het werkt ook preventief. of ga jij als potentieel misbruiker maar even het risico nemen in een met camera's beveiligde ruimte onder het mom van, och wellicht kijkt er even niemand naar de beelden
Homo's, 't zijn af en toe net mensenquote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Ja en hij schijnt getrouwd te zijn met een man.
Had nooit gedacht dat homo's ook dit soort dingen doen.
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
En dat ik een kerstster kapot geschopt heb geloofd ook niemand.
geloof je wel hoor, maar waarom eigenlijk heb je de ster kapot getraptquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
En dat ik een kerstster kapot geschopt heb geloofd ook niemand.
Néé ik geloof daar niet in. Dan moet je ook in elk huis/kamer een camera hangen. Wat een jedoequote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou betekennen dat je dus ook duidelijk een camera moet hebben boven bijvoorbeeld het aankleedkussen, en dan niet vanuit een hoek maar er direct bovenop. En in de slaapkamer, niet zomaar in een hoek, maar echt in elk bedje, anders zou je nog geen fuck zien.
Ja, en, je weet wat een webcammetje tegenwoordig kost, als moet je er 40 installeren, wat dan nog ? En ik zeg niet dat je daarmee alles uitsluit, maaar, je maakt het iemand natuurlijk wel heeeel moeilijkquote:Op zondag 12 december 2010 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou betekennen dat je dus ook duidelijk een camera moet hebben boven bijvoorbeeld het aankleedkussen, en dan niet vanuit een hoek maar er direct bovenop. En in de slaapkamer, niet zomaar in een hoek, maar echt in elk bedje, anders zou je nog geen fuck zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |