Hoezo? je kunt camerabeelden toch gewoon maken uit bedrijfsveiligheid en niet voor de ouders zodat ze hun kind kunnen zien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt per kind een cameraman?
Als je een camera ophangt dan zijn alle kinderen toch de hele dag in beeld?
Dus kunnen andere ouders ook naar jouw kind kijken.
als je dit in googel gooit benno_l_reconstructie.xmlquote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmmm die link doet ut niet maar daar staan al die feiten dus
is WEER een nieuw account Heks, geen eerste uurr maar laatste uurquote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN, je wist weer hoe je binnen moest komen
quote:Op zondag 12 december 2010 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is WEER een nieuw account Heks, geen eerste uurr maar laatste uur
Ik deel je gevoel daarinquote:Op zondag 12 december 2010 23:27 schreef hondjes het volgende:
Toch heb ik het gevoel, dat dit geen eenmans-actie is..
Hier zijn meer mensen bij betrokken.
Ah daar had ik niet aan gedacht, ik dacht meer aan streaming zoals ze in een ziekenhuis op de babyafdeling doen bijvoorbeeld, ouders kunnen elk moment inloggen om hun kind te zien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? je kunt camerabeelden toch gewoon maken uit bedrijfsveiligheid en niet voor de ouders zodat ze hun kind kunnen zien.
Voorbeeld: je hebt vier ruimtes, je plaatst bijv. 2 camera's per ruimte, dat zijn 8 camera's. Je wil niet een apart iemand inhuren om de beelden te bekijken de hele dag want dat kost weer meer geld dus je hangt in elk van die 4 ruimtes een beeldscherm op waarop de beelden van de 8 camera's te zien zijn. Omdat er altijd wel mensen in 1 of meerdere ruimten aanwezig zijn, is er dus altijd een vorm van toezicht. Kost weinig en is efficient, toch ?
wat was dat dan ?quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
Zomg, dit hadden ze ook wel eens even weg mogen halen: http://diensten.marktplaa(...)-werk-op-woe-vr.html
(via twitter)
Commado's zijn ook kut kerels ... Daar passen we wel voor opquote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Jian het volgende:
En geen mannen meer in de kinderdagverblijven, tsja, je kan zeggen wat je wil, maar als je dit soort dingen hoort zijn het toch bijna altijd mannen. Dus gewoon alleen vrouwen. Da's discriminatie ja, nou en so be it! Je hebt ook geen vrouwen bij de commando's
Dat was de advertentie op Marktplaats van die viespeuk. Werd ook op Geenstijl genoemd trouwens: http://www.geenstijl.nl/m(...)ak_amsterdam_22.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat was dat dan ?
1 van de daders ?
advertentie is al weg...
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
"Dag mevrouw, meneer, nee uw kind wordt bij ons continue in de gaten gehouden hoor, door begeleiders en door camera's ! Ja de veiligheid van uw kind staat bij ons voorop vanzelfsprekend"quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah daar had ik niet aan gedacht, ik dacht meer aan streaming zoals ze in een ziekenhuis op de babyafdeling doen bijvoorbeeld, ouders kunnen elk moment inloggen om hun kind te zien.
Ik weet niet, maar ik denk dat andere ouders juist weer gaan stuiteren als hun kind gefilmd wordt zonder dat ze het mogen zien. Je zou dit in het beleid en de voorwaarden kunnen opnemen dat we het doen voor nieuwe ouders, maar de ouders die er nu zijn hebben hier niet voor getekend. (En kinderen blijven gemiddeld 10 jaar bij ons, eerst op het KDV en dan op de NSO). Sowieso moeten ouders tekenen voor of hun kind wel of niet op de foto mag en of dit wel of niet voor reclame gebruikt mag worden. Je zou verbaasd zijn als je wist hoeveel ouders op beiden, dus ook op die eerste, nee, antwoorden.
Ik snap je gedachtengang wel hoor.
Yep.quote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat was dat dan ?
1 van de daders ?
advertentie is al weg...
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Plus foto's van hem met kinderenquote:KenmerkenType:Gastouders, Oppas aan huisBeschrijving Beste ouders,
Graag wil ik me even voorstellen.
Ik ben opgeleid en ervaren kinderopvang professional:
Opleiding Sociaal Pedagogisch Werk, niv. 3
Meerdere jaren ervaring door werk op kinderdagverblijf en als oppas bij verschillende particulieren
Certificaat EHBO aan kinderen van Het Oranje Kruis
Verklaring Omtrent Gedrag
Aantoonbare referenties
Mijn visie en uitgantspunten zijn dat alle kinderen gerespecteerd moeten worden ongeacht hun leeftijd.
Mijn ervaring is voornamelijk met kinderen in leeftijd van 0 tot 4 jaar. Momenteel bied ik hoogwaardig en persoonlijk dienstverlening als zelfstandig ondernemer. Momenteel bied ik kinderopvang aan verschillende gezinnen bij hun thuis. Voor woensdag en vrijdag ben ik op zoek naar nieuwe klanten. Dus als u heeft kinderopvang nodig op deze dagen, neem gerust contact met mij op. Robert Manny Kinderopvang Diensten
Werkzaam in: Amsterdam, Haarlem
Werktijden: overdag, maar ook 's avonds en in het weekend.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er serieus onpasselijk van.Wie is dat? De dader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
Sowieso zou ik al nooit een vent nemen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wie gaat er dan ook een oppas zoeken via marktplaats???
Ik snap dat ECHT niet
Je hoeft mij niet te geloven hoor, en ik deel ook die mening niet maar geloof mij maar die ouders zijn er.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
"Dag mevrouw, meneer, nee uw kind wordt bij ons continue in de gaten gehouden hoor, door begeleiders en door camera's ! Ja de veiligheid van uw kind staat bij ons voorop vanzelfsprekend"
"Nee, dat wil ik niet, ik wil het graag wat onveiliger hebben voor mijn kind, dus die veiligheidscamera moet weg!"
Wat voor ouders gaan dat dan zeggen ?????????
dit is een serieuze discussie, waar we allemaal een beetje van ondersteboven zijn en daar passen geen zgn "leuke opmerkingen" bij, jaquote:Op zondag 12 december 2010 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Commado's zijn ook kut kerels ... Daar passen we wel voor op
Ik krijg een trauma dat ik nooit ben opgevangen !!!! HELPquote:Op zondag 12 december 2010 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wie gaat er dan ook een oppas zoeken via marktplaats???
Ik snap dat ECHT niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |