Succes morgen en houd je hoofd koel en voeten warmquote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Laysa het volgende:
Hoi lieve mensen en anderen...ik denk dat we vl geen internet hebben in het nwe huis....Oude huis is compleet ontakelt, nieuwe huis staat te wachten op ons...Morgen is D_day![]()
Tot ziens
Nee, AT5 of RTL-stream.quote:
Check!quote:
Ok thanks, heb de stream al opgezocht.quote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, AT5 of RTL-stream.
Op nieuwsuur (nu, ned2) zal 't er ook wel volledig over gaan, neem ik aan.
Lees in 't NWStopic net dat ned2 't ook gaat uitzenden.quote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok thanks, heb de stream al opgezocht.
Ga je es omkleden Smeerpietquote:Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok thanks, heb de stream al opgezocht.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/wmv/quote:Op zondag 12 december 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zenden ze de conferentie niet uit toch? Of iig niet live?
Heb de stream maar weer opgezocht.
Ik ook, maar kan ook wel janken als mensen roepen dat je dan maar zelf voor je kinderen had moeten zorgen. Alsof het een vrijbrief is voor engerds als je je kinderen 1 of meerdere dagen per week naar een opvang brengt.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
40 tot 50 kinderen ook echt he? Kan wel janken.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan ook wel janken als mensen roepen dat je dan maar zelf voor je kinderen had moeten zorgen. Alsof het een vrijbrief is voor engerds als je je kinderen 1 of meerdere dagen per week naar een opvang brengt.
Godver.....................oeps, maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je sexuele gevoelens krijgt bij kinderen van die leeftijd. Vind het echt zo ziek!! En die kindjes kunnen zich totaal niet verweren, zo erg dit.quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 kinderdagverblijven zelfs. Mogelijk 3.
Weet ik Heksie, heb in mijn jonge jaren voor een voogdij instelling gewerkt en je wilt echt niet weten wat ik daar voorbij heb zien komen!quote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
Het gebeurt overal, niet alleen op een KDV bijvoorbeeld, ik elke vorm in de samenleving, rangen en standen. rijk of arm. en ga zo maar door.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook een beetje bang was, zo van straks herken ik hem en heeft hij toevallig een keer bij ons ingevallen. Maar hij is mij vreemd.quote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal je oppas herkennen, dan word je gillend gek.
ja werkt toch niet in Amsterdam??/quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook een beetje bang was, zo van straks herken ik hem en heeft hij toevallig een keer bij ons ingevallen. Maar hij is mij vreemd.
Nee, maar weet ik veel, ik hield gewoon even mijn hart vast.quote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja werkt toch niet in Amsterdam??/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liesje dat is in Amsterdam al op school verplicht een papier van goed gedrag, als je dat niet hebt dan mag je geen lessen volgen enzo.quote:
Daar kan je niks aan doen haksie, je kan niet alles voorkomen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
hahhha van der Laan, verscherpte goed gedrag hahah nou ja dus niet hoor, gewoon je papiertje ophalen bij je stadsdeel en je kan gewoon aan de slag, wat dacht je van de stagelopers, kunnen er ook zo terecht.
Gewoon je papiertje ophalen is misschien wat simpel gezegd, ook invalkrachten en staigiares hebben deze nodig en als je ooit verdacht bent geweest dan krijg je hem niet. Maar inderdaad het is niet waterdicht. Dat kan je ook nooit krijgen, dat waterdichte.quote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
hahhha van der Laan, verscherpte goed gedrag hahah nou ja dus niet hoor, gewoon je papiertje ophalen bij je stadsdeel en je kan gewoon aan de slag, wat dacht je van de stagelopers, kunnen er ook zo terecht.
Hangt er een beetje vanaf, het gaat geloof ik per branche. Als je een VOG aanvraagd om te gaan werken in de kinderopvang te gaan werken staan hier weer andere dingen op dan als je hem bijvoorbeeld aanvraagd voor toelating op een school geloof ik.quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar kan je niks aan doen haksie, je kan niet alles voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |