6-2???quote:Op zondag 12 december 2010 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
6-2 verloren.
Ze staan nog tweede heur. Maar hun sterspeler (Ruiz) is geblesseerd, dat kost punten.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk, op karakter. Ze gaan op handbal.
Hup HVH!quote:Op zondag 12 december 2010 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk, op karakter. Ze gaan op handbal.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
Ik ga volgende week helemaal niet eens kíjken, naar ajax -Feyenoord.
Nee OK.. maar je hebt Feyenoord een beetje gezien hè, daarnet.quote:Op zondag 12 december 2010 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], zo goed was Ajax niet vandaag in de 2e helft. Eerste helft was Vites gewoon bar slecht.
Ai, das nie best niequote:Op zondag 12 december 2010 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
6-2 verloren.
Ze staan nog tweede heur. Maar hun sterspeler (Ruiz) is geblesseerd, dat kost punten.
Jij geilt toch op nie best.quote:
Ik was boos op een kerstster. Compleet vertrapt die handelquote:Op zondag 12 december 2010 19:07 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_A_dam__.html?p=1,1
vanavond 10 uur persconferentie over een ontuchtzaak op een kindercreche te amsterdam.
hier wordt ik zo boos om
Pffffffffff heftig Hondjes, denk dat ik maar even ga kijken. Maar vraag me altijd af hoe zo iets kan, heeft dan in eerste instantie niemand in de gaten dat er iets heel erg mis is? Kindjes van 0 tot 4, je moet er niet aan denken!quote:Op zondag 12 december 2010 19:07 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_A_dam__.html?p=1,1
vanavond 10 uur persconferentie over een ontuchtzaak op een kindercreche te amsterdam.
hier wordt ik zo boos om
Het moet haast wel iets georganiseerds zijn, waarbij ook een of meerdere werknemers van het kdv betrokken zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pffffffffff heftig Hondjes, denk dat ik maar even ga kijken. Maar vraag me altijd af hoe zo iets kan, heeft dan in eerste instantie niemand in de gaten dat er iets heel erg mis is? Kindjes van 0 tot 4, je moet er niet aan denken!
0 tot 4 al weggepropt in de handen van anderen. Lekker makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pffffffffff heftig Hondjes, denk dat ik maar even ga kijken. Maar vraag me altijd af hoe zo iets kan, heeft dan in eerste instantie niemand in de gaten dat er iets heel erg mis is? Kindjes van 0 tot 4, je moet er niet aan denken!
Wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
0 tot 4 al weggepropt in de handen van anderen. Lekker makkelijk
Nee dat zeg ik niet, wel dat 0 tot 4 kindjes gedumpt worden door de ouders omdat ? Waarom neem je dan een kind ? Dat zijn volgens mij de belangrijkste en leukste jaren voor het kind en dequote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat het de eigen schuld is van die ouders?
Helemaal mee eens. Of een kat.quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, wel dat 0 tot 4 kindjes gedumpt worden door de ouders omdat ? Waarom neem je dan een kind ? Dat zijn volgens mij de belangrijkste en leukste jaren voor het kind en de
ouders. Ik krijg er serieus stekels van.
Neem een goudvis ..
Van 1 dag in de week naar de opvang krijg je al stekelsquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
Nee dat zeg ik niet, wel dat 0 tot 4 kindjes gedumpt worden door de ouders omdat ? Waarom neem je dan een kind ? Dat zijn volgens mij de belangrijkste en leukste jaren voor het kind en de
Neem een goudvis ..
Soms denk ik inderdaad: Had ik maar een goudvis genomenquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een goudvis ..
Vreselijk he, ik zit het net met tranen in mijn ogen bij te lezenquote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
40 tot 50 kinderen van 0 tot 4 jaar
bron
Juist niet Piet .. Tis verrekte duur. Soms kost het nog meer dan de baan van één van de ouders per maand.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van 1 dag in de week naar de opvang krijg je al stekels? Een baan behouden levert zeker voordelen op, en 1 of 2 dagen kinderopvang lijkt me nou ook weer niet zo vreselijk als je laat voordoen.
Dat kan maar ik denk dat dit voor de meeste ouders niet geldt, want die zouden dan echt wel stoppen met werken hoor. Daarnaast wordt er nu wel erg makkelijk voorbij gegaan aan de voordelen die kinderopvang biedt voor het kind, zoals bevorderen van de persoonlijke en sociale competentie etc.quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist niet Piet .. Tis verrekte duur. Soms kost het nog meer dan de baan van één van de ouders per maand.
Dat is alleen in extreme gevallen (bijvoorbeeld 3 kinderen voor 4 dagen).quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
Juist niet Piet .. Tis verrekte duur. Soms kost het nog meer dan de baan van één van de ouders per maand.
Ik lees net wat anders hierboven.quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk dat dit voor de meeste ouders niet geldt, want die zouden dan echt wel stoppen met werken hoor. Daarnaast wordt er nu wel erg makkelijk voorbij gegaan aan de voordelen die kinderopvang biedt voor het kind, zoals bevorderen van de persoonlijke en sociale competentie etc.
Welnee joh !!!! Twee gassies hebben een huis gekocht. Twee banen .. Kindje komt. Harstikke happy en Dikke shitquote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is alleen in extreme gevallen (bijvoorbeeld 3 kinderen voor 4 dagen).
Dat is ook zo, ik zei vanmiddag nog tegen mijn buurvrouw dat het voor een kind vaak veel leuker is op een kdv dan bij een oma die oppast.quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan maar ik denk dat dit voor de meeste ouders niet geldt, want die zouden dan echt wel stoppen met werken hoor. Daarnaast wordt er nu wel erg makkelijk voorbij gegaan aan de voordelen die kinderopvang biedt voor het kind, zoals bevorderen van de persoonlijke en sociale competentie etc.
Kan overal gebeuren vrees ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat is ook zo, ik zei vanmiddag nog tegen mijn buurvrouw dat het voor een kind vaak veel leuker is op een kdv dan bij een oma die oppast.
Maar zoals al eerder gezegd hier, hoe kan zoiets nou gebeuren, hoe kan een medewerker zo'n gelegenheid krijgen? Zou dat bij jou op het kdv ook kunnen gebeuren?
Nee dat is niet vreemd en moet inderdaad kunnen, het is gewoon bijnde beesten af dat zo'n invalkracht 40 a 50 kinderen heeft misbruikt en dat op zo'n gore achterbakse manier heeft gedaan.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan overal gebeuren vrees ik. Je zit met 4 a 5 kinderen per begeleider of zo. Hoe vreemd is 't dat een begeleider ff weg is met een kind, al is 't maar ff naar de wc. Kan toch, moet toch ook kunnen, in normale omstandigheden
.
Ik zou dolgraag willen zeggen dat dat uitgesloten is, maar helaas. De kans is vrij klein, zeker omdat wij bijvoorbeeld niet bij de kinderen gaan zitten in de slaapkamer en dus weinig alleen zijn met de kinderen, maar er zijn zat kinderdagverblijven waar ze dit bijvoorbeeld wel doen. Een paar jaar terug is bij de stichting waar ik werk ook ziets gebeurt. Tenminste daar waren vermoedens van, de persoon in kwestie is geloof ik vrijgesproken door gebrek aan bewijs. Het zal je naaste collega maar zijn, en je hebt niets in de gaten gehad.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik zei vanmiddag nog tegen mijn buurvrouw dat het voor een kind vaak veel leuker is op een kdv dan bij een oma die oppast.
Maar zoals al eerder gezegd hier, hoe kan zoiets nou gebeuren, hoe kan een medewerker zo'n gelegenheid krijgen? Zou dat bij jou op het kdv ook kunnen gebeuren?
Hoe is het met het persoon in "questie" Soms word ik daar ook wel een beetje naar van.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag willen zeggen dat dat uitgesloten is, maar helaas. De kans is vrij klein, zeker omdat wij bijvoorbeeld niet bij de kinderen gaan zitten in de slaapkamer en dus weinig alleen zijn met de kinderen, maar er zijn zat kinderdagverblijven waar ze dit bijvoorbeeld wel doen. Een paar jaar terug is bij de stichting waar ik werk ook ziets gebeurt. Tenminste daar waren vermoedens van, de persoon in kwestie is geloof ik vrijgesproken door gebrek aan bewijs. Het zal je naaste collega maar zijn, en je hebt niets in de gaten gehad.Naar aanleiding van dat, heeft elke werknemer van de stichting een cursus van 3 avonden over seksualiteit en intimiteit moeten volgen, maar nee, ik kan het niet uitsluiten. Wel heel hard hopen dat zoiets ons centrum bespaard blijft.
Ik lees dat het hier om een invalkracht ging, dat is qua sociale controle nog lastiger, daarom werken wij bijvoorbeeld met vaste invalkrachten. Maar het kan wel eens gebeuren dat we een uitzendkracht van Randstad krijgen.
Hier word ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag willen zeggen dat dat uitgesloten is, maar helaas. De kans is vrij klein, zeker omdat wij bijvoorbeeld niet bij de kinderen gaan zitten in de slaapkamer en dus weinig alleen zijn met de kinderen, maar er zijn zat kinderdagverblijven waar ze dit bijvoorbeeld wel doen. Een paar jaar terug is bij de stichting waar ik werk ook ziets gebeurt. Tenminste daar waren vermoedens van, de persoon in kwestie is geloof ik vrijgesproken door gebrek aan bewijs. Het zal je naaste collega maar zijn, en je hebt niets in de gaten gehad.Naar aanleiding van dat, heeft elke werknemer van de stichting een cursus van 3 avonden over seksualiteit en intimiteit moeten volgen, maar nee, ik kan het niet uitsluiten. Wel heel hard hopen dat zoiets ons centrum bespaard blijft.
Ik lees dat het hier om een invalkracht ging, dat is qua sociale controle nog lastiger, daarom werken wij bijvoorbeeld met vaste invalkrachten. Maar het kan wel eens gebeuren dat we een uitzendkracht van Randstad krijgen.
Geen idee heel eerlijk gezegd en nog eerlijker, het boeit mij ook niet. En ja hij is vrijgesproken dus voor de wet onschuldig.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het met het persoon in "questie" Soms word ik daar ook wel een beetje naar van.
Ik zou er van wakker liggen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee heel eerlijk gezegd en nog eerlijker, het boeit mij ook niet. En ja hij is vrijgesproken dus voor de wet onschuldig.
De collega's zouden me een worst zijn eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor de kindjes en de ouders natuurlijk de grootste nachtmerrie, maar voor de andere leiders van het kdv is het natuurlijk ook vreselijk als je erachter komt als je collega ontucht heeft gepleegd.
Als beschuldigde Ja ik ookquote:
Rustig blijven en alles komt op zijn plaats.quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Laysa het volgende:
Hoi lieve mensen en anderen...ik denk dat we vl geen internet hebben in het nwe huis....Oude huis is compleet ontakelt, nieuwe huis staat te wachten op ons...Morgen is D_day![]()
Tot ziens
Geloof mij maar dat ook die meiden enorme nazorg nodig hebben, Het idee dat het onder je neus is gebeurd zonder dat je het door had. Uiteraard is het voor de kinderen en ouders nog erger.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Het is voor de kindjes en de ouders natuurlijk de grootste nachtmerrie, maar voor de andere leiders van het kdv is het natuurlijk ook vreselijk als je erachter komt als je collega ontucht heeft gepleegd.
Jij werkt ook niet op en kdv.quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De collega's zouden me een worst zijn eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |