6-2???quote:Op zondag 12 december 2010 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
6-2 verloren.
Ze staan nog tweede heur. Maar hun sterspeler (Ruiz) is geblesseerd, dat kost punten.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk, op karakter. Ze gaan op handbal.
Hup HVH!quote:Op zondag 12 december 2010 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk, op karakter. Ze gaan op handbal.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
Ik ga volgende week helemaal niet eens kíjken, naar ajax -Feyenoord.
Nee OK.. maar je hebt Feyenoord een beetje gezien hè, daarnet.quote:Op zondag 12 december 2010 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], zo goed was Ajax niet vandaag in de 2e helft. Eerste helft was Vites gewoon bar slecht.
Ai, das nie best niequote:Op zondag 12 december 2010 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
6-2 verloren.
Ze staan nog tweede heur. Maar hun sterspeler (Ruiz) is geblesseerd, dat kost punten.
Jij geilt toch op nie best.quote:
Ik was boos op een kerstster. Compleet vertrapt die handelquote:Op zondag 12 december 2010 19:07 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_A_dam__.html?p=1,1
vanavond 10 uur persconferentie over een ontuchtzaak op een kindercreche te amsterdam.
hier wordt ik zo boos om
Pffffffffff heftig Hondjes, denk dat ik maar even ga kijken. Maar vraag me altijd af hoe zo iets kan, heeft dan in eerste instantie niemand in de gaten dat er iets heel erg mis is? Kindjes van 0 tot 4, je moet er niet aan denken!quote:Op zondag 12 december 2010 19:07 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_A_dam__.html?p=1,1
vanavond 10 uur persconferentie over een ontuchtzaak op een kindercreche te amsterdam.
hier wordt ik zo boos om
Het moet haast wel iets georganiseerds zijn, waarbij ook een of meerdere werknemers van het kdv betrokken zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pffffffffff heftig Hondjes, denk dat ik maar even ga kijken. Maar vraag me altijd af hoe zo iets kan, heeft dan in eerste instantie niemand in de gaten dat er iets heel erg mis is? Kindjes van 0 tot 4, je moet er niet aan denken!
0 tot 4 al weggepropt in de handen van anderen. Lekker makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pffffffffff heftig Hondjes, denk dat ik maar even ga kijken. Maar vraag me altijd af hoe zo iets kan, heeft dan in eerste instantie niemand in de gaten dat er iets heel erg mis is? Kindjes van 0 tot 4, je moet er niet aan denken!
Wat wil je hier nu mee zeggen?quote:Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
0 tot 4 al weggepropt in de handen van anderen. Lekker makkelijk
Nee dat zeg ik niet, wel dat 0 tot 4 kindjes gedumpt worden door de ouders omdat ? Waarom neem je dan een kind ? Dat zijn volgens mij de belangrijkste en leukste jaren voor het kind en dequote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat het de eigen schuld is van die ouders?
Helemaal mee eens. Of een kat.quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, wel dat 0 tot 4 kindjes gedumpt worden door de ouders omdat ? Waarom neem je dan een kind ? Dat zijn volgens mij de belangrijkste en leukste jaren voor het kind en de
ouders. Ik krijg er serieus stekels van.
Neem een goudvis ..
Van 1 dag in de week naar de opvang krijg je al stekelsquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
Nee dat zeg ik niet, wel dat 0 tot 4 kindjes gedumpt worden door de ouders omdat ? Waarom neem je dan een kind ? Dat zijn volgens mij de belangrijkste en leukste jaren voor het kind en de
Neem een goudvis ..
Soms denk ik inderdaad: Had ik maar een goudvis genomenquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een goudvis ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |