Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En dat is anders?quote:
Ik bedoelde 14, of terwijl nog bijna alle dagen, 1tje vrijquote:Op zondag 12 december 2010 20:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn er nog best wel veel helaas
Jeetje, was saai eigenlijk zo rond de Kerstquote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde 14, of terwijl nog bijna alle dagen, 1tje vrij
Nu kan ik heel correct babbelen dat het juist gezond is, want zo leert het kind dat het ook zelf keuzes kan maken en de eerste stapjes naar zelfstandigheid gaat zetten, maar dat weet je al.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel gezellig .... hij wilde dus ook niet eten nahja dan niet, en volhouden, dat iets echt echt niet mag.... pff vermoeiend hoor want ik heb echt niet altijd het geduld om dat op te brengen
Ik ga ook nooit meer trouwenbeen there done that... trouwen is zoooooo 2005
Jawel, hoorcolleges kan ik best skippen zonder al teveel gevolgen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus niet iets wat je kan gaan afzweren?
Nee, daar zou ik nooit voor gaan ben ik bangquote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stu? Kunnen we het omzetten in een samenlevingscontract?![]()
Oh nou dan maar getrouwd blijvenquote:Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik nooit voor gaan ben ik bang
Ben de 24ste vrijquote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, was saai eigenlijk zo rond de Kerst
Ik bedoel in omgang met mensenquote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu kan ik heel correct babbelen dat het juist gezond is, want zo leert het kind dat het ook zelf keuzes kan maken en de eerste stapjes naar zelfstandigheid gaat zetten, maar dat weet je al.
We hadden een filmpje waar een kind zelf een emmertje water perse wou dragen, die was zo leuk.Eens kijken of ik het kan vinden
[..]
Jawel, hoorcolleges kan ik best skippen zonder al teveel gevolgen.
Ben ik somsquote:Op zondag 12 december 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm ? niet zo moeilijk doen hoor
Stu? Kunnen we het omzetten in een samenlevingscontract?![]()
Ja, is met een hoop zaken ook gewoon het makkelijstquote:Op zondag 12 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou dan maar getrouwd blijven
flesquote:
Ik vind dat niet zo vervelend om met anderen om te gaan. Alleen als ze niet aan afspraken houden word ik snel geirriteerd.quote:
Ja. Net te laat voor Heerenveen - Twentequote:
Ook lekker. Ik heb mezelf vanmiddag al volgestopt met dat soort dingenquote:Op zondag 12 december 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Latte Macchiato met een stukje boterkoek
dat komt door de meet met LL en JFquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Net te laat voor Heerenveen - Twente
Nooit of alleen op dit momentquote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het niet uit, ik drink het toch niet
En doordat treinen in NL nou eenmaal niet harder dan een lousy 140 km/h rijdenquote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt door de meet met LL en JF
Goh je meent hetquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo vervelend om met anderen om te gaan. Alleen als ze niet aan afspraken houden word ik snel geirriteerd.
dat de treinen niet harder gaan wist je alquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En doordat treinen in NL nou eenmaal niet harder dan een lousy 140 km/h rijden
Daarom ook autoquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En doordat treinen in NL nou eenmaal niet harder dan een lousy 140 km/h rijden
dan ga je wat doen waardoor jij je niet gaat vervelenquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik verveel me het lazerus op dit moment
Ik drink het ook niet vaak eigenlijk hoor. Toevallig vandaag na de lunch zijn we naar een ander tentje geweest waar je heerlijk koffie kunt drinken en cakjes/koekjes etc. kunt etenquote:
That's what I'm trying to doquote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan ga je wat doen waardoor jij je niet gaat vervelen
ik heb genoeg leesvoerquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik verveel me het lazerus op dit moment
Ik hou wel van lezen maar alleen boeken over de 2e WOquote:
Dan hadden ze vast ook heerlijke theequote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet vaak eigenlijk hoor. Toevallig vandaag na de lunch zijn we naar een ander tentje geweest waar je heerlijk koffie kunt drinken en cakjes/koekjes etc. kunt eten
Ik ben niet zo van de spelletjesquote:Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
www.jijbent.nl
misschien wel een optie?
Dat denk ik wel. Nooit echt op gelet terwijl ik daar best vaan komquote:
ch131.comquote:
Die site kende ik helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ch131.com
En na deze post zit ik zonder ideeën.
Hallo collegaquote:
Fijne site. Ik heb er wel meer, maar dit is fijnste door het gebrek aan pop-ups.quote:
Ziet er goed uit moet ik zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fijne site. Ik heb er wel meer, maar dit is fijnste door het gebrek aan pop-ups.
Geen idee wat maar goed dat je er nog bentquote:
Jij maar koffie drinken, terwijl het misschein gewoon thee had kunnen zijnquote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Nooit echt op gelet terwijl ik daar best vaan kom
Ja, preciesquote:Op zondag 12 december 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij maar koffie drinken, terwijl het misschein gewoon thee had kunnen zijn
Ga er de volgende keer nu zeker op letten jaquote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, weet je het voor de volgende keer he
Dquote:
En als ik dan een serie mag aanraden; "Sons of Anarchy" (motor outlaw's-serie), "Oz" (gevangenisserie) of "Jericho" (post-apocalyptica serie). Waarschijnlijk is alleen "Sons of Anarchy" op die site te vinden, omdat het alleen recente series meeneemt.quote:
Ga eens op mijn gemak kijken. Thanks!quote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En als ik dan een serie mag aanraden; "Sons of Anarchy" (motor outlaw's-serie), "Oz" (gevangenisserie) of "Jericho" (post-apocalyptica serie). Waarschijnlijk is alleen "Sons of Anarchy" op die site te vinden, omdat het alleen recente series meeneemt.
Viel spass en graag gedaan!quote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga eens op mijn gemak kijken. Thanks!
Ozquote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga eens op mijn gemak kijken. Thanks!
Nee, ik zei D, niet D.quote:
Vooral de eerste 4 seizoenen.quote:
*stopt er een roomsoes in.quote:
Hoi snoetjequote:
Hee leukerdquote:
jij weet wel wat ik lekker vindquote:
Suikerbeeeeeebquote:
Hoe is die er mee behalve moe?quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
[..]
Hee leukerd![]()
![]()
En hoi allemaal
Tuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet wel wat ik lekker vind![]()
Schattepatatjequote:
Bolletje liefdequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
[..]
Bolletje liefde![]()
Jaa, goed hoorquote:
Nou, dat is anders nog best knapquote:
Bezoek?quote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben gaar van zo'n bezoek. En nu is SYTYCD ook al afgelopen. Argh...
Ook moe maar goedquote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, goed hoor![]()
Daar?
[..]
Nou, dat is anders nog best knap
Verjaardag.quote:
Nou, dan gaat het hetzelfde met onsquote:
Yupquote:Op zondag 12 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het hetzelfde met ons
Nou. Ehm. Daar ben ik heel slecht inquote:Op zondag 12 december 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, samen lekker bijtijds naar bed?
![]()
Ik heb je niet gezienquote:
Dat heb ik de laatste tijd gezienquote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Ehm. Daar ben ik heel slecht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |