dat komt door de meet met LL en JFquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Net te laat voor Heerenveen - Twente
Nooit of alleen op dit momentquote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het niet uit, ik drink het toch niet
En doordat treinen in NL nou eenmaal niet harder dan een lousy 140 km/h rijdenquote:Op zondag 12 december 2010 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt door de meet met LL en JF
Goh je meent hetquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo vervelend om met anderen om te gaan. Alleen als ze niet aan afspraken houden word ik snel geirriteerd.
dat de treinen niet harder gaan wist je alquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En doordat treinen in NL nou eenmaal niet harder dan een lousy 140 km/h rijden
Daarom ook autoquote:Op zondag 12 december 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En doordat treinen in NL nou eenmaal niet harder dan een lousy 140 km/h rijden
dan ga je wat doen waardoor jij je niet gaat vervelenquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik verveel me het lazerus op dit moment
Ik drink het ook niet vaak eigenlijk hoor. Toevallig vandaag na de lunch zijn we naar een ander tentje geweest waar je heerlijk koffie kunt drinken en cakjes/koekjes etc. kunt etenquote:
That's what I'm trying to doquote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan ga je wat doen waardoor jij je niet gaat vervelen
ik heb genoeg leesvoerquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik verveel me het lazerus op dit moment
Ik hou wel van lezen maar alleen boeken over de 2e WOquote:
Dan hadden ze vast ook heerlijke theequote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet vaak eigenlijk hoor. Toevallig vandaag na de lunch zijn we naar een ander tentje geweest waar je heerlijk koffie kunt drinken en cakjes/koekjes etc. kunt eten
Ik ben niet zo van de spelletjesquote:Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
www.jijbent.nl
misschien wel een optie?
Dat denk ik wel. Nooit echt op gelet terwijl ik daar best vaan komquote:
ch131.comquote:
Die site kende ik helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ch131.com
En na deze post zit ik zonder ideeën.
Hallo collegaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |