Fijne site. Ik heb er wel meer, maar dit is fijnste door het gebrek aan pop-ups.quote:
Ziet er goed uit moet ik zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fijne site. Ik heb er wel meer, maar dit is fijnste door het gebrek aan pop-ups.
Geen idee wat maar goed dat je er nog bentquote:
Jij maar koffie drinken, terwijl het misschein gewoon thee had kunnen zijnquote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Nooit echt op gelet terwijl ik daar best vaan kom
Ja, preciesquote:Op zondag 12 december 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jij maar koffie drinken, terwijl het misschein gewoon thee had kunnen zijn
Ga er de volgende keer nu zeker op letten jaquote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, weet je het voor de volgende keer he
Dquote:
En als ik dan een serie mag aanraden; "Sons of Anarchy" (motor outlaw's-serie), "Oz" (gevangenisserie) of "Jericho" (post-apocalyptica serie). Waarschijnlijk is alleen "Sons of Anarchy" op die site te vinden, omdat het alleen recente series meeneemt.quote:
Ga eens op mijn gemak kijken. Thanks!quote:Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En als ik dan een serie mag aanraden; "Sons of Anarchy" (motor outlaw's-serie), "Oz" (gevangenisserie) of "Jericho" (post-apocalyptica serie). Waarschijnlijk is alleen "Sons of Anarchy" op die site te vinden, omdat het alleen recente series meeneemt.
Viel spass en graag gedaan!quote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga eens op mijn gemak kijken. Thanks!
Ozquote:Op zondag 12 december 2010 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga eens op mijn gemak kijken. Thanks!
Nee, ik zei D, niet D.quote:
Vooral de eerste 4 seizoenen.quote:
*stopt er een roomsoes in.quote:
Hoi snoetjequote:
Hee leukerdquote:
jij weet wel wat ik lekker vindquote:
Suikerbeeeeeebquote:
Hoe is die er mee behalve moe?quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
[..]
Hee leukerd![]()
![]()
En hoi allemaal
Tuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet wel wat ik lekker vind![]()
Schattepatatjequote:
Bolletje liefdequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepatatje![]()
[..]
Bolletje liefde![]()
Jaa, goed hoorquote:
Nou, dat is anders nog best knapquote:
Bezoek?quote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben gaar van zo'n bezoek. En nu is SYTYCD ook al afgelopen. Argh...
Ook moe maar goedquote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, goed hoor![]()
Daar?
[..]
Nou, dat is anders nog best knap
Verjaardag.quote:
Nou, dan gaat het hetzelfde met onsquote:
Yupquote:Op zondag 12 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het hetzelfde met ons
Nou. Ehm. Daar ben ik heel slecht inquote:Op zondag 12 december 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, samen lekker bijtijds naar bed?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |