abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89925448
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Wij hebben nooit zo'n kortingscode gekregen. :(
Wij bezorgen gewoon veel beter HAH :7
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 december 2010 @ 17:46:02 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89925461
Ik moet m ook nog ergens hebben liggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:50:18 #78
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89925622
De eerste keer dat we de poiesz / HAH op zaterdag moesten bezorgen kregen we alleen een ieniemienie stukje oranjekoek. _O- Dan heb ik toch liever een kortingscode ter waarde van 15 euro. :')
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 december 2010 @ 17:55:08 #79
Maffe Fries
pi_89925786
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Viper86 het volgende:
De eerste keer dat we de poiesz / HAH op zaterdag moesten bezorgen kregen we alleen een ieniemienie stukje oranjekoek. _O- Dan heb ik toch liever een kortingscode ter waarde van 15 euro. :')
Wij kregen ieder twee van die stukjes omdat ze zo klein waren. Ze waren zo scheutig met stukjes dat een ander kantoor binnen ons VBG bijna helemaal niets kreeg _O-
pi_89926022
Schiet maar op dan, dadelijk is die code helemaal verlopen :P Voor 15¤ kun je nog wel een kleinigheidje bestellen.

Ga donderdag maar eens kijken of de Eccobon op kan.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89926878
Ik had vorig jaar een lavalamp gehaald met die bon. :)
lama
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:30:16 #82
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89929496
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wij kregen ieder twee van die stukjes omdat ze zo klein waren. Ze waren zo scheutig met stukjes dat een ander kantoor binnen ons VBG bijna helemaal niets kreeg _O-
_O-

Schrale boel daar bij de poiesz. :P
Nothing is what it seems
pi_89932101
Damn vandaag gewerkt van 7:30 - 18:30, ik had echt geen ja moeten zeggen op nog een extra wijk. En wat zijn die Achmea pakketjes vervelend zeg en dan die 3 folders :r .
pi_89935434
Holy crap, misschien 4 dagen staken volgende week :D
pi_89935980
4 dagen? Godverdomme, daar gaan mijn mooie inkomsten :r

Begin januari moet ik eruit en ik dacht voor Kerst nog effe lekker wat te verdienen, maar dat schiet ook niet op op deze manier :r
pi_89938774
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
4 dagen? Godverdomme, daar gaan mijn mooie inkomsten :r

Begin januari moet ik eruit en ik dacht voor Kerst nog effe lekker wat te verdienen, maar dat schiet ook niet op op deze manier :r
My thoughts exactly. Ik had juist gehoopt op lekker veel verdienen in deze dure tijd van het jaar, binnenkort weer een aanslag gemeentebelastingen en ik verwacht ook nog een behoorlijke doktersrekening die grotendeels uit eigen zak betaald moet worden.

TNT, geef die bonden nou hun zin. Van wat ik begrijp uit de diverse fora gaat het er alleen nog om dat de bonden nog 500 gedwongen ontslagen minder willen. Dat werk is makkelijk bij pakketservice te vinden. Dat lijkt me een goedkopere optie dan steeds weer die stakingen waardoor klanten weglopen en onze goede naam (of wat daar nog van over is) steeds verder besmeurd raakt. Maar goed, in mei krijgen we toch weer een andere naam. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_89940177
VSP Post

Sure we can!
pi_89940199
Dibs op zo'n oranje TNT buitenjas, hebben ze toch niks meer aan
pi_89941859
Zal toch allemaal wel meevallen? Ik heb - als tijdelijke medewerker - vorige week tijdens die staking óók gewoon kunnen werken.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_89942049
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef pussywillow het volgende:
Zal toch allemaal wel meevallen? Ik heb - als tijdelijke medewerker - vorige week tijdens die staking óók gewoon kunnen werken.
Dat verschilt per sorteerlocatie denk ik. Hier vullen ze eerst de uren van de vaste medewerkers, daarna pas van de zaterdagmedewerkers.
pi_89942228
bij ons werd er vorige week niet eens meegestaakt,omdat iedereen bij bvpp zit.. die doen nu weer wel mee toch?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89954384

Hier dit is hoe het TNT management de toekomst ziet :') Hoe snel zullen de postbezorgers het opgeven en hoe vaak krijg je de post van de buren aangezien dit zo ontzettend kut moet werken. Zelfs die postbezorger met het hemd in de illustratie ziet er niet blij uit
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 december 2010 @ 13:11:02 #93
Maffe Fries
pi_89954796
Het vest gaat echt niet werken. Met een schoudertas wil ik het nog wel eens proberen, maar andere opties zorgen ervoor dat je handen tekort komt of het zo onhandig werkt dat je drie keer zolang bezig bent.
pi_89954904
Ik hoop toch dat ik voor de invoering van die apparaten de TNT kan verlaten
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_89954961
Dat vest _O- ;(
Hebben ze überhaupt wel eens bekeken hoe een postbode bezorgt?
pi_89954964
Ben echt steeds blijer dat ik op het punt sta dit zinkende schip te verlaten. Teringzooi :')
pi_89954995
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat vest _O- ;(
Hebben ze überhaupt wel eens bekeken hoe een postbode bezorgt?
Idd :')

Ik hou met mijn linkerarm de bundel tegen mijn borst aan. Nou, dat gaat dus never nooit werken met zo'n bouwvakkersding om :')
pi_89955133
Vraag me af of je niet ontzettend last van je nek gaat krijgen omdat je de hele tijd naar voren word gedrukt. Waarschijnlijk ga je ook veel sneller op je muil als het glad is.
Met 1 schoudertas heb ik ook ontzettend last van mijn schouder na een wijk van 2 uur. Met 2 schoudertassen is het nog wel te doen.

Overigen lach ik stiekem nu die postbezorgers uit die hard op durven te zeggen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken omdat ze alleen maar meer postbezorgers nodig moeten hebben. Die krijgen later deze shitstorm van domme ideeen direct op hun af ipv op de postbode.
pi_89955358
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Idd :')

Ik hou met mijn linkerarm de bundel tegen mijn borst aan. Nou, dat gaat dus never nooit werken met zo'n bouwvakkersding om :')
Als je er een beetje post in doet kan een wat minder slank persoon niet eens met zijn arm bij de brievenbus :D
pi_89955533
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef carboni het volgende:

[..]

Als je er een beetje post in doet kan een wat minder slank persoon niet eens met zijn arm bij de brievenbus :D
_O-
*mental image*
pi_89956186
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dit is hoe het TNT management de toekomst ziet :') Hoe snel zullen de postbezorgers het opgeven en hoe vaak krijg je de post van de buren aangezien dit zo ontzettend kut moet werken. Zelfs die postbezorger met het hemd in de illustratie ziet er niet blij uit
En ik vind een schoudertas al onhandig :') (daarom heb ik die ook nog nooit gehad _O- )
pi_89956228
hahaha jahoor :D Nou ik neem ontslag als ik hiermee over straat moet, piekdag my ass :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 15 december 2010 @ 13:51:03 #103
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89956276
Ziet er inderdaad nogal kansloos uit, laat staan dat het werkt/sneller gaat. _O-
Begin haast blij te worden dat ik binnenkort weg ga bij de post als ik dit soort idiote gedachten uitgewerkt zie worden. :D
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 december 2010 @ 13:57:49 #104
Maffe Fries
pi_89956567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:48 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

En ik vind een schoudertas al onhandig :') (daarom heb ik die ook nog nooit gehad _O- )
Soms is ie onhandig, soms werkt ie prima. Het is jammer dat er nog maar weinig roden in omloop zijn. Daar kon altijd veel meer post in.

Voor reclame heb ik de schoudertas ook wel eens gebruikt. Waren er van die kleine boekjes die je erg slecht achter de hand kon houden. Door die in de schoudertas te stoppen kon ik mooi opschieten :P
pi_89956742
Ik gebruik de schoudertas altijd om de HAH in te doen.
pi_89957663
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik gebruik de schoudertas altijd om de HAH in te doen.
idd, of als ik rondje loop en het is veel post duw ik er 2 bundels in :D het is wel handig, al is die van mij een kloteding
pi_89958382
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat vest _O- ;(
Bomgordel. :')
pi_89958432
Daar gaan mijn uren tijdens die staking.
pi_89959105
_O-
pi_89961844
quote:
[ afbeelding ]
Waar is bij het piekdagplaatje de hah gebleven? Ik heb begrepen dat als we alleen nog maar op di, do en za hah hebben, dat de limiet ook niet langer bij 3 soorten ligt. Loop je straks met 5 soorten hah. Ik heb nu al op dinsdag dat ik, om mijn rondjes te kunnen maken, een flinke stapel op mijn arm heb. De schoudertas gebruiik ik niet meer, daar kreeg ik schouderklachten van. Loop je straks met twee verschillende stapels post, en 5x hah!

Een boom van een besteller met kolenschoppen van handen zal hier wellicht niet zo'n moeite mee hebben, maar bij ons is de gemiddelde postbezorger een vrouw van 45 van 1.65 en een gewicht van 64 kg. Die klagen al als je de bundels te groot hebt gemaakt, laat staan als ze straks met zo'n vest moeten lopen. Lijkt me trouwens dat wanneer je een vrouw bent dat geval je borsten behoorlijk afklemt!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_89962013
Djeez, wat ziet dat er belachelijk uit. Wanneer willen ze dat nu gaan invoeren, vanaf 2012?
  woensdag 15 december 2010 @ 16:30:49 #112
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_89962885
O nee he, dit gaat niet werken! :|W
Ze zullen dit toch niet in het kerstpakket doen....? :X
Leven en laten leven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 december 2010 @ 16:35:35 #113
Maffe Fries
pi_89963079
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Miepiekiekuut het volgende:
O nee he, dit gaat niet werken! :|W
Ze zullen dit toch niet in het kerstpakket doen....? :X
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubon
pi_89963098
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Oja :')
pi_89963438
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Makkelijk met het ophangen van de was. :')
  woensdag 15 december 2010 @ 17:05:42 #116
308865 Miepiekiekuut
pi_89964367
_O-
Leven en laten leven
  woensdag 15 december 2010 @ 17:06:15 #117
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89964391
Ik vraag me af hoe ze de zaterdagen in dat toekomstige systeem willen gaan regelen zonder zaterdagwerker's, veel postbezorgers willen graag weekends vrij. Dus dan valt een groot deel van de bezorging op zaterdag op het matje van de zaterdagdagbèzorgers. Omdat die minder werk mogen doen en minder verdienen dan zaterdagwerkers, lijkt het me dat er niet veel mensen / studenten staan te springen om die functie en het verloop veel groter zal zijn.

TNT krijgt hoe dan ook een groot probleem straks zonder de huidige postbodes, zaterdagwerkers, postbodeplussen etc. :')
Nothing is what it seems
  woensdag 15 december 2010 @ 17:11:30 #118
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89964614
quote:
[ afbeelding ]
_O-

Zulke dingen droeg ik vroeger als klein kind tijdens de avondvierdaagse altijd, kon je gemakkelijk pakjes fristi en zakjes snoep in bewaren. :') _O-

En nu moeten volwassen mensen met dergelijke dingen post gaan bezorgen, ernstig dit. :')
Nothing is what it seems
  woensdag 15 december 2010 @ 17:14:04 #119
308865 Miepiekiekuut
pi_89964714
Nou, er zullen best wel mensen zijn die juist dan extra wilen werken! :P
Als het mij gevraagd wordt zou ik het wel op de zaterdagochtend erbij willen doen! :s)
Leven en laten leven
  woensdag 15 december 2010 @ 17:22:42 #120
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89965035
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Nou, er zullen best wel mensen zijn die juist dan extra wilen werken! :P
Als het mij gevraagd wordt zou ik het wel op de zaterdagochtend erbij willen doen! :s)
Met de huidige postbezorgers hebben ze al een groot probleem ivm verloop omdat mensen al na een week afhaken omdat ze het niet leuk vinden om in de regen post te bezorgen e.d.

Laat staan als ze voor al die wijken ook nog eens zaterdagbezorgers moeten zien te vinden en die voor langere tijd te behouden en niet na 1 week al opgeven.

Maar kan me voorstellen dat dat in sommige situaties inderdaad anders is. :) Maar denk dat het vooral in de grote steden een probleem gaat worden.
Nothing is what it seems
pi_89965402
Het vest is een blamage,je ziet er eerder uit als een debielletje, dan een persoon die
een fatsoenlijk bedrijf moet vertegenwoordigen.
Verder was het vandaag megaveel min 3 rode bakken, per postcode,dit zal wel even tussen de bedrijven doorgedrukt zijn.
Hier zag ik om 3:15 uur iemand nog van het depot vertrekken,die is niet eerder dan 5uur of 5:15uur klaar.
Gewoon ernstig weer vandaag.
pi_89965485
[/quote] Lijkt me trouwens dat wanneer je een vrouw bent dat geval je borsten behoorlijk afklemt!
[/quote]

Dit voel je zeker ja:)
pi_89966039
Dat is toch niet verplicht, zon ...ding, dus waar maken jullie je druk om :P Het lijkt mij dat het een (onnozele) toevoeging is op de schoudertas die ik ook zelden gebruikt zag worden. Ik nam dat meestal wel mee omdat ik graag grote rondjes liep.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:52:14 #124
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89966224
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Soms is ie onhandig, soms werkt ie prima. Het is jammer dat er nog maar weinig roden in omloop zijn. Daar kon altijd veel meer post in.

Voor reclame heb ik de schoudertas ook wel eens gebruikt. Waren er van die kleine boekjes die je erg slecht achter de hand kon houden. Door die in de schoudertas te stoppen kon ik mooi opschieten :P
Ik heb nog steeds die zwarte schoudertas. Was dacht ik een eenmalige uitgave ivm een bepaalde gebeurtenis een paar jaar geleden. Is een stuk groter dan die standaardtas, lekker makkelijk als je een wijk hebt waarin je veel rondjes kunt lopen. :)
Nothing is what it seems
pi_89967554
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Smeich het volgende:
Dat is toch niet verplicht, zon ...ding, dus waar maken jullie je druk om :P Het lijkt mij dat het een (onnozele) toevoeging is op de schoudertas die ik ook zelden gebruikt zag worden. Ik nam dat meestal wel mee omdat ik graag grote rondjes liep.
Ik had toch stellig de indruk dat je dat ding echt moest gebruiken, dit itt de schoudertas. Niet in de laatste plaats omdat dit ding volgens mij veel duurder is in aanschaf dan een schoudertas. Dus zelfs al gebruik ik dat ding niet, dan nog lijkt het me erg lastig om met twee stapels post en 1 stapel hah te zeulen.

Een tijdje terug werd nav een aantal klachten, bij een postbezorger thuis een aantal grijze tassen met inhoud gevonden, van 2 dagen. Dat heb ik toen weggebracht. Er was geen gelegenheid om het in elkaar te voegen, dus liep ik steeds met twee bundels voor hetzelfde stuk. Dat was al redelijk klooien, en stel je voor dat je daar dan ook nog eens meerdere hah bij hebt!
pi_89968067
de eerste die dat me verplicht mag zelf mee iig, met o'n ding om zijn nek. Ik ben toch geen pakezel hahaha
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 december 2010 @ 18:44:58 #127
Maffe Fries
pi_89968124
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds die zwarte schoudertas. Was dacht ik een eenmalige uitgave ivm een bepaalde gebeurtenis een paar jaar geleden. Is een stuk groter dan die standaardtas, lekker makkelijk als je een wijk hebt waarin je veel rondjes kunt lopen. :)
Die heb ik nooit gehad, dus ik weet niet hoe groot die zijn.
pi_89969130
haha carboni, dat plaatje..

Wij hebben wijken waar de brievenbus allemaal laag zitten, echt laag zo'n 10 cm boven de grond en dat is ook in de portieken zo.
Zouden ze aan dat soort dingen nou echt niet gedacht hebben?
pi_89969251
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Waar is bij het piekdagplaatje de hah gebleven? Ik heb begrepen dat als we alleen nog maar op di, do en za hah hebben, dat de limiet ook niet langer bij 3 soorten ligt. Loop je straks met 5 soorten hah. Ik heb nu al op dinsdag dat ik, om mijn rondjes te kunnen maken, een flinke stapel op mijn arm heb. De schoudertas gebruiik ik niet meer, daar kreeg ik schouderklachten van. Loop je straks met twee verschillende stapels post, en 5x hah!

Een boom van een besteller met kolenschoppen van handen zal hier wellicht niet zo'n moeite mee hebben, maar bij ons is de gemiddelde postbezorger een vrouw van 45 van 1.65 en een gewicht van 64 kg. Die klagen al als je de bundels te groot hebt gemaakt, laat staan als ze straks met zo'n vest moeten lopen. Lijkt me trouwens dat wanneer je een vrouw bent dat geval je borsten behoorlijk afklemt!
Dit zo ongeveer ja. Ik zie het ook bepaald niet zitten... :') denk dat ik er wel mee stop op het moment dat dit er echt komt. Het werk moet nog wel een beetje te doen blijven -O-. Op die manier heb ik er iig geen zin meer in :{

Verbazing hier trouwens, 1 van mijn kerstkaartjes was na 2 dagen over *O* netjes :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89969726
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Die HAH zit er gewoon bij. Je loopt straks met 3 bundels: 24 uurs post, 48 uurs post en HAH.
Je moet dus per huis 1 keer kijken of er 24 uurs post is, 1 keer kijken of er 48 uurs post is en 1 keer kijken of er HAH sticker is, oh ja en je moet het ook nog pakken. En de kwaliteit van de sortering zal er ook niet op vooruit gaan dus kun je ook weer de helft mee terugnemen
  woensdag 15 december 2010 @ 19:45:15 #131
308865 Miepiekiekuut
pi_89970777
quote:
Die HAH zit er gewoon bij. Je loopt straks met 3 bundels: 24 uurs post, 48 uurs post en HAH.
Je moet dus per huis 1 keer kijken of er 24 uurs post is, 1 keer kijken of er 48 uurs post is en 1 keer kijken of er HAH sticker is, oh ja en je moet het ook nog pakken. En de kwaliteit van de sortering zal er ook niet op vooruit gaan dus kun je ook weer de helft mee terugnemen
Krijgen we dan dat we het zelf moeten sorteren (thuis?) zoals de mensen die bij Sandd en Selektmail werken...? 8)7
Leven en laten leven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 december 2010 @ 20:09:47 #132
Maffe Fries
pi_89972006
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Miepiekiekuut het volgende:

[..]

Krijgen we dan dat we het zelf moeten sorteren (thuis?) zoals de mensen die bij Sandd en Selektmail werken...? 8)7
Nee, het wordt in een gebouw naast de sorteercentra voorbereid allemaal.
pi_89972825
Nope ze verwachten dus echt dat je met drie bundels loopt.
Dikke kans dat je van die mensen krijgt die dus in hun eigen tijd onbetaald het thuis gaan lopen invouwen.
pi_89975783
Lopen met drie bundels :')

Waar zijn die zaterdagen gebleven zonder huis aan huis maar wel met lekker veel post? Dan kon je dus echt megaveel post in een klein tijdsbestek wegkrijgen. Het wordt er alleen maar inefficiënter van, die kut reorganisaties.
pi_89976102
Mn zusje komt net terug van uitzendwerk bij de TNT en ze moest de post met de kerstpostzegel scheiden van de post met de gewone postzegels? Waarom wordt dit dan gedaan?
pi_89976276
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef sk888er het volgende:
Mn zusje komt net terug van uitzendwerk bij de TNT en ze moest de post met de kerstpostzegel scheiden van de post met de gewone postzegels? Waarom wordt dit dan gedaan?
Ik gok zomaar dat alle kerstkaarten op een dag bezorgd gaan worden, omdat veel sorteercentra nog achter lopen en ze anders de drukte niet aan kunnen.
pi_89976377
Of misschien heeft het te maken met het tellen van de kerstpost?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_89976400
Kerstpost en buslichting is nu 72 uurs post, baliepost(grijs) 24 uurs. Bij supermarkten word het ook apart ingezameld. Werkt je zusje in een SCb ofzo? Wij gaan dus echt niet alle postzakken door om kerstzegels er uit te halen, alleen aparte kerstpost zakken uit de winkels
Ze kunnen dan beter de mankracht besteden aan het sorteren op adres ipv zegels
  woensdag 15 december 2010 @ 21:45:08 #139
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_89977335
Ik ga morgen kerstkaarten versturen, ben benieuwd wanneer ze aankomen. :P
Nothing is what it seems
pi_89977382
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef carboni het volgende:
Kerstpost en buslichting is nu 72 uurs post, baliepost(grijs) 24 uurs. Bij supermarkten word het ook apart ingezameld. Werkt je zusje in een SCb ofzo? Wij gaan dus echt niet alle postzakken door om kerstzegels er uit te halen, alleen aparte kerstpost zakken uit de winkels
Ze kunnen dan beter de mankracht besteden aan het sorteren op adres ipv zegels
Mn zusje werkt bij een uitzendbureau en die had dit aangeboden aan haar. Ze mag nu de komende 2 weken na de middag naar het sorteercentrum komen (samen met nog een paar andere). Ze vertelde dat hele zakken werden omgekieperd en dat ze deze vervolgens moet gaan scheiden.
pi_89977470
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef sk888er het volgende:

[..]

Mn zusje werkt bij een uitzendbureau en die had dit aangeboden aan haar. Ze mag nu de komende 2 weken na de middag naar het sorteercentrum komen (samen met nog een paar andere). Ze vertelde dat hele zakken werden omgekieperd en dat ze deze vervolgens moet gaan scheiden.
Haha wat een baan zeg, dan. Maar het is inderdaad zo dat kerstzegels er langer over mogen doen, daarom zijn ze ook goedkoper
  woensdag 15 december 2010 @ 22:01:28 #142
308865 Miepiekiekuut
pi_89978449
Ik zou me schamen om na de feestdagen deze kaarten nog rond te moeten brengen! :( ;(
Zal er nog meer gestaakt worden, dan zal dit zeker gebeuren! ;(
En raken we nog meer klanten kwijt! :'(

[ Bericht 35% gewijzigd door Miepiekiekuut op 15-12-2010 22:44:59 ]
Leven en laten leven
pi_89982126
Nah als de politiek maar standvastig blijft en zich houd aan de afspraken in het amvb en al die concurrenten tenminste minimum loon moeten betalen zal het al een stuk beter gaan (lees allemaal failliet per 1/1).
Maar het bedrijf gaat toch naar de tyfus binnen nu en 5 jaar met zijn postvesten :')
pi_89988326
Het akkoord is gesloten :o
Werd vanochtend wakker door m'n wekkerradio met "Goed nieuws voor de postbodes..." :P

http://www.destentor.nl/r(...)rd-met-vakbonden.ece
pi_89988718
wel prettig, iedereen is het wel beu dat staken volgens mij.. en bij de klant is het geduld ook wel enigszins op :)

Nu hopen dat het principeakkoord ook wordt nageleefd door TNT
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 december 2010 @ 10:40:06 #146
Maffe Fries
pi_89991114
Dat is een tweede ja ...
pi_89991380
quote:
Verder heeft TNT Post beloofd actie te ondernemen om de onvrede op het werk te verminderen.
Dit lijkt mij nog het grootste probleem voor TNT...
pi_89997119
morgen pas om 11 uur beginnen *O*
pi_90001007
Smerige pleuris stakers...
Gister was ik jarig... 30 jaar wat een feest!
Geen verjaardags kaart gehad!

Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_90001441
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Smerige pleuris stakers...
Gister was ik jarig... 30 jaar wat een feest!
Geen verjaardags kaart gehad!

Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
doe ff normaal zeg... alsof je een pakketje uit china op de dag kan plannen, de pakketdienst staakt niet eens. Die kaarten komen nog wel hoor, en zijn dan echt niet minder gemeend... huilie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')