Wij bezorgen gewoon veel beter HAHquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij hebben nooit zo'n kortingscode gekregen.
Wij kregen ieder twee van die stukjes omdat ze zo klein waren. Ze waren zo scheutig met stukjes dat een ander kantoor binnen ons VBG bijna helemaal niets kreegquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Viper86 het volgende:
De eerste keer dat we de poiesz / HAH op zaterdag moesten bezorgen kregen we alleen een ieniemienie stukje oranjekoek.Dan heb ik toch liever een kortingscode ter waarde van 15 euro.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij kregen ieder twee van die stukjes omdat ze zo klein waren. Ze waren zo scheutig met stukjes dat een ander kantoor binnen ons VBG bijna helemaal niets kreeg
My thoughts exactly. Ik had juist gehoopt op lekker veel verdienen in deze dure tijd van het jaar, binnenkort weer een aanslag gemeentebelastingen en ik verwacht ook nog een behoorlijke doktersrekening die grotendeels uit eigen zak betaald moet worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
4 dagen? Godverdomme, daar gaan mijn mooie inkomsten
Begin januari moet ik eruit en ik dacht voor Kerst nog effe lekker wat te verdienen, maar dat schiet ook niet op op deze manier
Dat verschilt per sorteerlocatie denk ik. Hier vullen ze eerst de uren van de vaste medewerkers, daarna pas van de zaterdagmedewerkers.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef pussywillow het volgende:
Zal toch allemaal wel meevallen? Ik heb - als tijdelijke medewerker - vorige week tijdens die staking óók gewoon kunnen werken.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat vest![]()
![]()
Hebben ze überhaupt wel eens bekeken hoe een postbode bezorgt?
Als je er een beetje post in doet kan een wat minder slank persoon niet eens met zijn arm bij de brievenbusquote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd
Ik hou met mijn linkerarm de bundel tegen mijn borst aan. Nou, dat gaat dus never nooit werken met zo'n bouwvakkersding om
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef carboni het volgende:
[..]
Als je er een beetje post in doet kan een wat minder slank persoon niet eens met zijn arm bij de brievenbus
En ik vind een schoudertas al onhandigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dit is hoe het TNT management de toekomst zietHoe snel zullen de postbezorgers het opgeven en hoe vaak krijg je de post van de buren aangezien dit zo ontzettend kut moet werken. Zelfs die postbezorger met het hemd in de illustratie ziet er niet blij uit
Soms is ie onhandig, soms werkt ie prima. Het is jammer dat er nog maar weinig roden in omloop zijn. Daar kon altijd veel meer post in.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En ik vind een schoudertas al onhandig(daarom heb ik die ook nog nooit gehad
)
idd, of als ik rondje loop en het is veel post duw ik er 2 bundels inquote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik gebruik de schoudertas altijd om de HAH in te doen.
Waar is bij het piekdagplaatje de hah gebleven? Ik heb begrepen dat als we alleen nog maar op di, do en za hah hebben, dat de limiet ook niet langer bij 3 soorten ligt. Loop je straks met 5 soorten hah. Ik heb nu al op dinsdag dat ik, om mijn rondjes te kunnen maken, een flinke stapel op mijn arm heb. De schoudertas gebruiik ik niet meer, daar kreeg ik schouderklachten van. Loop je straks met twee verschillende stapels post, en 5x hah!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dit is hoe het TNT management de toekomst zietHoe snel zullen de postbezorgers het opgeven en hoe vaak krijg je de post van de buren aangezien dit zo ontzettend kut moet werken. Zelfs die postbezorger met het hemd in de illustratie ziet er niet blij uit
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubonquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Miepiekiekuut het volgende:
O nee he, dit gaat niet werken!![]()
Ze zullen dit toch niet in het kerstpakket doen....?
Ojaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubon
Makkelijk met het ophangen van de was.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubon
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Met de huidige postbezorgers hebben ze al een groot probleem ivm verloop omdat mensen al na een week afhaken omdat ze het niet leuk vinden om in de regen post te bezorgen e.d.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Nou, er zullen best wel mensen zijn die juist dan extra wilen werken!![]()
Als het mij gevraagd wordt zou ik het wel op de zaterdagochtend erbij willen doen!
Ik heb nog steeds die zwarte schoudertas. Was dacht ik een eenmalige uitgave ivm een bepaalde gebeurtenis een paar jaar geleden. Is een stuk groter dan die standaardtas, lekker makkelijk als je een wijk hebt waarin je veel rondjes kunt lopen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms is ie onhandig, soms werkt ie prima. Het is jammer dat er nog maar weinig roden in omloop zijn. Daar kon altijd veel meer post in.
Voor reclame heb ik de schoudertas ook wel eens gebruikt. Waren er van die kleine boekjes die je erg slecht achter de hand kon houden. Door die in de schoudertas te stoppen kon ik mooi opschieten
Ik had toch stellig de indruk dat je dat ding echt moest gebruiken, dit itt de schoudertas. Niet in de laatste plaats omdat dit ding volgens mij veel duurder is in aanschaf dan een schoudertas. Dus zelfs al gebruik ik dat ding niet, dan nog lijkt het me erg lastig om met twee stapels post en 1 stapel hah te zeulen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Smeich het volgende:
Dat is toch niet verplicht, zon ...ding, dus waar maken jullie je druk omHet lijkt mij dat het een (onnozele) toevoeging is op de schoudertas die ik ook zelden gebruikt zag worden. Ik nam dat meestal wel mee omdat ik graag grote rondjes liep.
Die heb ik nooit gehad, dus ik weet niet hoe groot die zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die zwarte schoudertas. Was dacht ik een eenmalige uitgave ivm een bepaalde gebeurtenis een paar jaar geleden. Is een stuk groter dan die standaardtas, lekker makkelijk als je een wijk hebt waarin je veel rondjes kunt lopen.
Dit zo ongeveer ja. Ik zie het ook bepaald niet zitten...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waar is bij het piekdagplaatje de hah gebleven? Ik heb begrepen dat als we alleen nog maar op di, do en za hah hebben, dat de limiet ook niet langer bij 3 soorten ligt. Loop je straks met 5 soorten hah. Ik heb nu al op dinsdag dat ik, om mijn rondjes te kunnen maken, een flinke stapel op mijn arm heb. De schoudertas gebruiik ik niet meer, daar kreeg ik schouderklachten van. Loop je straks met twee verschillende stapels post, en 5x hah!
Een boom van een besteller met kolenschoppen van handen zal hier wellicht niet zo'n moeite mee hebben, maar bij ons is de gemiddelde postbezorger een vrouw van 45 van 1.65 en een gewicht van 64 kg. Die klagen al als je de bundels te groot hebt gemaakt, laat staan als ze straks met zo'n vest moeten lopen. Lijkt me trouwens dat wanneer je een vrouw bent dat geval je borsten behoorlijk afklemt!
Die HAH zit er gewoon bij. Je loopt straks met 3 bundels: 24 uurs post, 48 uurs post en HAH.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waar is bij het piekdagplaatje de hah gebleven? Ik heb begrepen dat als we alleen nog maar op di, do en za hah hebben, dat de limiet ook niet langer bij 3 soorten ligt. Loop je straks met 5 soorten hah. Ik heb nu al op dinsdag dat ik, om mijn rondjes te kunnen maken, een flinke stapel op mijn arm heb. De schoudertas gebruiik ik niet meer, daar kreeg ik schouderklachten van. Loop je straks met twee verschillende stapels post, en 5x hah!
Een boom van een besteller met kolenschoppen van handen zal hier wellicht niet zo'n moeite mee hebben, maar bij ons is de gemiddelde postbezorger een vrouw van 45 van 1.65 en een gewicht van 64 kg. Die klagen al als je de bundels te groot hebt gemaakt, laat staan als ze straks met zo'n vest moeten lopen. Lijkt me trouwens dat wanneer je een vrouw bent dat geval je borsten behoorlijk afklemt!
Krijgen we dan dat we het zelf moeten sorteren (thuis?) zoals de mensen die bij Sandd en Selektmail werken...?quote:Die HAH zit er gewoon bij. Je loopt straks met 3 bundels: 24 uurs post, 48 uurs post en HAH.
Je moet dus per huis 1 keer kijken of er 24 uurs post is, 1 keer kijken of er 48 uurs post is en 1 keer kijken of er HAH sticker is, oh ja en je moet het ook nog pakken. En de kwaliteit van de sortering zal er ook niet op vooruit gaan dus kun je ook weer de helft mee terugnemen
Nee, het wordt in een gebouw naast de sorteercentra voorbereid allemaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Miepiekiekuut het volgende:
[..]
Krijgen we dan dat we het zelf moeten sorteren (thuis?) zoals de mensen die bij Sandd en Selektmail werken...?
Ik gok zomaar dat alle kerstkaarten op een dag bezorgd gaan worden, omdat veel sorteercentra nog achter lopen en ze anders de drukte niet aan kunnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef sk888er het volgende:
Mn zusje komt net terug van uitzendwerk bij de TNT en ze moest de post met de kerstpostzegel scheiden van de post met de gewone postzegels? Waarom wordt dit dan gedaan?
Mn zusje werkt bij een uitzendbureau en die had dit aangeboden aan haar. Ze mag nu de komende 2 weken na de middag naar het sorteercentrum komen (samen met nog een paar andere). Ze vertelde dat hele zakken werden omgekieperd en dat ze deze vervolgens moet gaan scheiden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef carboni het volgende:
Kerstpost en buslichting is nu 72 uurs post, baliepost(grijs) 24 uurs. Bij supermarkten word het ook apart ingezameld. Werkt je zusje in een SCb ofzo? Wij gaan dus echt niet alle postzakken door om kerstzegels er uit te halen, alleen aparte kerstpost zakken uit de winkels
Ze kunnen dan beter de mankracht besteden aan het sorteren op adres ipv zegels
Haha wat een baan zeg, dan. Maar het is inderdaad zo dat kerstzegels er langer over mogen doen, daarom zijn ze ook goedkoperquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef sk888er het volgende:
[..]
Mn zusje werkt bij een uitzendbureau en die had dit aangeboden aan haar. Ze mag nu de komende 2 weken na de middag naar het sorteercentrum komen (samen met nog een paar andere). Ze vertelde dat hele zakken werden omgekieperd en dat ze deze vervolgens moet gaan scheiden.
Dit lijkt mij nog het grootste probleem voor TNT...quote:Verder heeft TNT Post beloofd actie te ondernemen om de onvrede op het werk te verminderen.
doe ff normaal zeg... alsof je een pakketje uit china op de dag kan plannen, de pakketdienst staakt niet eens. Die kaarten komen nog wel hoor, en zijn dan echt niet minder gemeend... huiliequote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef CoExist het volgende:
Smerige pleuris stakers...
Gister was ik jarig... 30 jaar wat een feest!
Geen verjaardags kaart gehad!
Ook geen pakketje/cadeau van mijn vriendin die op dit moment al 4 maanden in China zit.
Bedankt mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |